خارجی

همه چیز درباره اتریش

  • 10 دی 1399

اگر قصد یک سفر خارجی (مثل سفر به اتریش) و پر خاطره را با دوستان یا خانواده تان دارید اما در انتخاب مقصد به نتیجه نرسیده اید، قطعا کشور اتریش یک انتخاب عالی برایتان خواهد بود.

در این مقاله همه چیز درباره سفر به اتریش را برایتان گفته ایم و یک راهنمای جامع سفر به اتریش را گردآوری کرده ایم. سفر به کشوری که هم دارای زندگی شهری است و هم از طبیعت زیبا و بکر برخوردار می باشد، بدون شک انتخابی درجه یک برای گردشگری خواهد بود. اتریش کشوری در اروپای مرکزی است که عموما مردم این کشور به زبان آلمانی با یکدیگر صحبت می کنند ، اتریشی ها مردمان بسیار خون گرم و مهربان هستند و اکثر مسافرانی که به این کشور رفتند از برخورد خوب و مهربانانه ی مردم اتریش حس امنیت کرده  و می توانستند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنند.پس اگر آماده سفر به اتریش شده اید، هیچ نگرانی بابت نداشتن اطلاعات و راهنمای سفر به اتریش نداشته باشید چرا که بوکینگ در این مقاله صفر تا صد نکات مهم برای گردشگری در این کشور بسیار زیبا و دیدنی را برایتان آماده کرده تا بتوانید یک سفر بسیار لذت بخش را همراه خانواده و یا دوستان صمیمی تان تجربه کنید و برای همیشه به عنوان یک خاطره ی خوب از آن یاد کنید.

 

وین اتریش

اطلاعات ضروری برای سفر به اتریش 

قبل از اینکه بخواهید به کشوری سفر کنید، مهم است که اطلاعات کلی و به درد بخور آن کشور را به دست آوردید تا سفری ایمن داشته باشید ، بوکینگ این اطلاعات ضروری را برای شما مسافران عزیز آماده کرده است.

  • کد کشور : ۰۰۴۳
  • زبان رسمی : آلمانی
  • واحد پول اتریش : یورو
  • پایتخت اتریش : شهر وین
  • اختلاف ساعت اتریش با ایران ۲:۳۰ عقب تر است و این اختلاف ساعت در تمامی شهر های اتریش یکسان می باشد.

austia

ویزای اتریش Visa

اتریش کشوری در حوزه شنگن می باشد و ویزای دریافتی شما باید ویزای توریستی شنگن باشد که مخصوص مسافران و گردشگرانی است که قصد دارند از این کشور بسیار زیبا و رویایی دیدن نمایند. وین به تنهایی به اندازه ی یک کشور اروپایی جاذبه های گردشگری جذابی دارد که بازدید از آن بی شک سفری خاطره انگیز را برایتان رقم خواهد زد ، هزینه ویزای اتریش در سال 2020 برای کودکان زیر 6 سال رایگان ، 6 تا 12 سال 35 یورو و برای افراد عادی 60 یورو است که برای مدت نهایت 90 روز قابل استفاده می باشد در آخر راجع به ویزای اتریش این گونه بگوییم که می توانید با کارشناسان مجرب بوکینگ ویزای خود را به راحتی دریافت کنید!

visa autria

سیم کارت در اتریش Simcard

قطعا وسایل ارتباطی در عصر جدید حرف اول را می زند و شما دغدغه ی اصلی تان برای سفرهای خارجی خرید یک سیمکارت خوب خواهد بود پس توجه داشته باشید که در اتریش انواع سیم کارت ها وجود دارد که تعرفه و قیمت های مختلفی دارد و بهتر است تا این تعرفه ها را به خوبی چک کنید و بهترین گزینه را باتوجه به زمان سفرتان انتخاب کنید.
برای لحظات اولیه ورودتان به اتریش و درصورت تماس ضروری با خانواده می توانید از سیمکارت های ایرانسل یا همراه اولتان استفاده کنید زیرا زیرساخت آنها در شهر وین فراهم است اما بالاخره هزینه ی رومینگ آن ممکن است درصورت استفاده طولانی زیاد شود پس  به همین خاطر پیشنهاد می کنیم از اولین فروشگاه های موبایل یا تجهیزات الکترونیکی که به چشمتان خورد یک سیمکارت بخرید. سیم کارت Vectone به اسم Starter-Paket یک سیمکارت اعتباری مناسب برای توریست ها می باشد که در اکثر مغازه های موبایل فروشی می توانید آنرا خریداری کرده و به راحتی با خانواده و دوستانتان در ایران ارتباط برقرار کنید.

سیم کارت در اتریش چی بخریم

آب و هوای اتریش 

انتخاب اینکه چه زمانی برای سفر به اتریش بهتر است کاملا یک به خودتان بستگی دارد، اتریش دارای آب و هوای متنوعی با توجه به وضعیت جغرافیایی و محلی اش دارد، به همین خاطر معمولا شرق اتریش خشک تر از غرب آن است بنابراین در این بخش از کشور اتریش ، زمستان ها سردتر و تابستان ها گرم تر می باشد اما با این حال اتریش کشوری است که در هر فصل از سال برای سفر مناسب می باشد. باتوجه به وجود طبیعت زیبا و کوهستان های مرتفع در اتریش ، در مناطق شرقی و ارتفاعات آن زمستان ها نسبتا طولانی تر خواهد بود. درکل آب و هوای این کشور به معتدل اقیانوسی معروف است و هرساله توریست های زیادی از سرتاسر دنیا و در فصول مختلف به این کشور زیبا و بی همتا سفر می کنند.

چه زمانی به اتریش سفر کنیم؟

اگر از سرما بیزارید پیشنهاد می کنیم در فصل پاییز ، بهار یا تابستان به این کشور سفر کنید، اما اگر آب و هوا برایتان اهمیت چندانی ندارد دیدن اتریش در هر فصل از سال حتی زمستان ، حس و حال بسیار شیرینی را دارد.

آب و هوای اتریش

شهرهای توریستی اتریش

اتریش یکی از مهمترین کشورهای اروپایی است که پایتخت آن وین می باشد ، مساحت این کشور را می توانیم با مساحت کشور امارات به یک اندازه در نظر بگیریم اما با این تفاوت که امارات کشوری گرم و خشک است ولی اتریش کشوری با طبیعت بکر و کوهستان های زیبا و پوشیده از برف ، شهرهای اتریش بسیار زیباست و هر یک از این شهرها نماد و نشانه های خاص خودشان را دارند که بی شک کار شما را برای گردش در این شهرها سخت خواهد کرد. در ادامه به معرفی شهرهای شاخص و توریستی کشور سرسبز اتریش می پردازیم تا متناسب با سلیقه خود برنامه سفر تان را بچینید!

vienna city

وین VIENNA

وین قلب تپنده ی اروپا و پایتخت کشور اتریش می باشد که به شهر موسیقی ، هنر و خاستگاه ردبول ، مشهور است. این کشور به میراث امپراطوری و تاریخی و همچنین به صنایع و هنرهای خلاق خودش بسیار افتخار می کند.

اگر از علاقه مندان به تاریخ و امپراطوری هستید، این شهر برای شما سورپرایزهای زیادی دارد ، اگر از علاقه مندان به هنر ، موسیقی و فرهنگ هستید این شهر مناسب شما هم می باشد. شهر وین با آب و هوایی معتدل و طبیعتی زیبا به همراه جاذبه های گردشگری تاریخی و فرهنگی یک شهر بسیار ایده آل برای گردشگری می باشد و سفر به این شهر همانند یک کلاس درس شیرین برای شما و آشنایانتان تجربه های جدید و لذت بخشی را به همراه خواهد داشت.

موسیقی در شهر وین

حمل و نقل در وین

حمل و نقل عمومی در شهر وین دارای سیستم کامل ، با انضباط و مجهزی است به طوریکه شما بدون مشکل می توانید به هر نقطه از شهر که بخواهید بروید و به گشت و گذارتان برسید. حمل و نقل در وین شامل تاکسی ، اتوبوس ، مترو ، قطارهای شهری و تراموا می شود و در بیشتر مسیرها هزینه ی رفت و آمد و بلیط ها کرایه ی ثابتی دارند که از ویژگی های خوب این شهر است. درمورد ترامواها در سطح شهر وین اگر بخواهیم توضیحاتی را اضافه کنیم می توانیم اینطور بگوییم که این وسایل نقلیه، قطارهای روی زمین هستند که گزینه ای عالی برای دور ماندن از شلوغی و صرفه جویی در وقت و هزینه می باشند. برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی در شهر وین شما باید بلیط های تک سفره یا چند سفره تهیه کنید. برای خرید این بلیط ها می توانید به محل های مشخص شده مراجعه نمایید.

حمل و نقل عمومی در وین چگونه است؟

توجه کنین که اگر کسی بدون بلیط وارد سیستم حمل و نقل شده و توسط ماموران شناسایی بشه تا 100 یورو احتمال جریمه شدنش وجود دارد به همین دلیل مردم ترجیح می دهند تا هزینه جزئی بلیط را پرداخت کنند تا از پرداخت سنگین جریمه خودداری کنند.

تراموا در اتریش

VIENNA CARD چیست؟

با خرید این کارت ها شما می توانید به صورت نامحدود از اتوبوس ، مترو و تراموا ها برای مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت به راحتی استفاده کنید. خرید این کارت ها برای افرادی که قرار است به مدت دو الی سه روز در وین گردش کنند بسیار مناسب است و هزینه های حمل و نقل شما را به میزان قابل توجهی پایین می آورد. همچنین با داشتن این کارت می توانید از تخفیف های خاصی در موزه ها، کافه ها و جاذبه های گردشگری بهره مند شوید.
این کارت را می توانید از طریق سایت viennacard به صورت آنلاین یا مکان هایی داخل شهر که این کارت را به فروش می رسانند و یا بعضی از هتل ها خریداری کنید.

vienna card

سالزبورگ SALZBURG

شهر سالزبورگ زادگاه موسیقی دان افسانه ای ، موتزارت بوده و یکی از دلایل اصلی شهرت سالزبورگ همین موضوع می باشد. این شهر همچنین محل برگزاری جشنواره موسیقی سالزبورگ است که هر ساله هنرمندان و هنردوستان بسیاری را جذب خود می کند. منظره ی این شهر با کلیساها و کاخ های متعدد و کاخ های باروک نمایان می باشد. کلیسای جامع سالزبورگ و قلعه ی نظامی و قرون وسطایی «هوهن سالزبورگ» از دیگر موارد برجسته در این شهر می باشد. اگر خواستید به این شهر سفر کنید پیشنهاد می کنیم حتما از مناظر و جاذبه های این شهر دیدن و برای ثبت شدن این لحظات خاطره انگیز عکسبرداری کنید.
در شهر سالزبورگ محله ای قدیمی به نام رمانتیک سالزبورگ وجود دارد که با خیابان ها و معابر باریک مربوط به قرون وسطی و حیاط های طاق دار ، بدون شک شما را وسوسه می کند تا گردشی در این محل داشته باشید.

سالزبورگ اتریش

کلاگن فورت KLAGENFURT

شهر کلاگن فورت دارای طبیعتی بکر و سرسبز و کوهستان های زیبا ، الماسی با ارزش برای طبیعت گردان می باشد. این شهر در مکانی خاص کنار دریاچه ی Worthersee که یکی از بزرگترین و گرم ترین دریاچه های آلپ واقع شده است. آب و هوای مدیترانه ای کلاگنفورت میزبان روزهای خوش تابستان ، زمستان های آفتابی ، پاییز سبز و نارنجی و بهارهای دل انگیز برای طبیعت دوستان خواهد بود.
پس اگر از علاقه مندان به طبیعت و طبیعت گردی هستید، پیشنهاد بوکینگ به شما این است تا مدت زمان بیشتری را در این شهر بگذرانید و از آب و هوا و طبیعت دلنشین کلاگنفورت لذت ببرید.

کلاگنفورت

جاذبه های گردشگری اتریش

در اتریش از کدام مکان ها دیدن کنیم؟

اگر بلیط پروار به اتریش را خریداری نموده اید و  هتل خود را نیز رزرو کرده اید اما درمورد مکان های دیدنی اتریش اطلاعات کاملی ندارید این قسمت از مقاله برای شما نوشته شده است. اتریش کشوری بی همتا در جاذبه های گردشگری است و شهرهای این کشور از نظر تاریخی ، فرهنگی و جغرافیایی دارای انواع و اقسام مکان ها برای بازدید می باشد. اگر تا به حال به اتریش سفر نکرده اید و آنجا را نمی شناسید قطعا برای انتخاب جاذبه های گردشگری کار سختی خواهید داشت اما نگران نباشید، ما در این مقاله شما را با جاهای دیدنی و مهم این کشور جذاب آشنا می کنیم تا سفری لذت بخش را همراه خانواده و دوستانتان سپری کنید و حتی لیدر گروه خود باشید.

جاذبه های اتریش

کاخ شون برون Schönbrunn

کاخ  شون برون یکی از جاذبه های تاریخی و اصیل کشور اتریش می باشد ، شون برون در زبان قدیم اتریشی به معنی «چشمه زیبا» است و این قصر با معماری زیبای سبک باروک جزو اقامتگاه تابستانی شاهنشاهی سابق این شهر بوده و درحال حاضر به عنوان یکی از زیباترین و محبوب ترین مکان های دیدنی شهر وین می باشد که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب می کند. این کاخ دیدنی با باغ های زیبا و مجلل ، بنای یادبود گلوریت ، خانه نخل و باغ وحش یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری اتریش می باشد ، همچنین این کاخ هرساله مخصوصا در فصل تابستان میزبان مراسم های متعددی است بنابراین بازدید از کاخ شون برون بی شک تجربه ای بسیار مفید و لذت بخش برای هر مسافری خواهد بود. قصر شونبرون میراث ارزشمندی برای شهر وین می باشد که در یوسنکو به ثبت رسیده و یکی از حقایق جالب درمورد این کاخ این است که میزبانی اولین اجرای عمومی موتزارت را برعهده داشته است.

کاخ شون برون

شما علاوه بر بازدید از این کاخ زیبا ، می توانید از بخش های جانبی دیگر آن مانند باغ وسیع و سرسبز شون برون و باغ وحش شون برون بازدید کنید و یک روز بسیار خاطره انگیز را داشته باشید. اگر کودک همراه خود دارید پیشنهاد می کنیم حتما از باغ وحش این کاخ دیدن کنید چراکه این باغ وحش جزو بهترین باغ وحش های دنیاست و از گونه های مختلفی بهره می برد و در کنار آن جنبه های سرگرمی و آموزشی نیز دارد. گفتنی است این محل در گذشته فقط برای اعضای سلطنتی این کاخ قابل دسترس بوده است.

کاخ شون برون وین اتریش

دسترسی :

کلیسای جامع سنت استفان

کلیسای جامع سنت استفان یا سنت اشتفان ، سازه ای شگفت انگیز که از دل جنگ های تاریخی این کشور بیرون آمده و به الگوی لوزی شکل بام خودش معروف است ، جز مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر وین می باشد. همانطور که هر کشور برای خودش نمادی از آزادی دارد ، نماد آزادی و مقاومت کشور اتریش نیز همین کلیسا می باشد. اگر قصد بازدید از این کلیسا را دارید باید بگوییم این مکان دارای جاهای دیدنی بسیاری می باشد که قطعا نیازمند وقت گذاشتن است. از نمای بیرونی و بسیار زیبای این کلیسا که مربوط به معماری های سبک رمانسک و باروک هست بگذریم ، زمانی که داخل موزه بشویم ابتدا با سقف زیبا و و چشم نواز آن مواجه خواهیم شد.

کلیسای سنت استفان وین

در ادامه می توانیم به بخش های دیگر این کلیسا مانند سردابه ، دروازه اسقف ، بناها و آثار تزیینی ، عتیقه جات و مهمترین بخش کلیسا یعنی محراب طلاکاری شده ، که طرحی باشکوه از مریم مقدس را تصویرسازی کرده است اشاره کنیم. اگر مایل بودید به همراه دوستان و یا خانواده تان در این بنای تاریخی و زیبا گشتی بزنید ، پیشنهاد می کنیم حداقل دو ساعت از زمانتان را خالی نگه دارید تا بدون هیچ دغدغه ای بتوانید تمامی بخش های جذاب کلیسای سنت استفان را از نزدیک تماشا کنید.این کلیسای تاریخی همچنین میزبان مراسم عروسی و تشییع موسیقی دان مشهور کشور اتریش یعنی موتزارت بوده است.

کلیسای سنت اشتفان

ساعت بازدید:

این کلیسا از ساعت ۶ صبح الی ۱۰ شب باز می باشد و در روزهای تعطیل رسمی از ساعت ۷ صبح الی ۱۰ شب میزبان شما است.

دسترسی :

موزه ی تاریخ طبیعی وین Vienna Natural History Museum

موزه ی تاریخ طبیعی وین در یک ساختمان باشکوه به شکل کاخی زیبا واقع شده است و جزو مهمترین جاذبه های گردشگری شهر وین می باشد. آثار و اشیای دیدنی بسیاری که مربوط به طبیعت است را در این موزه می توانید ببینید، از انواع اشیای موجود در این موزه می توانیم به پوست و استخوان های حیوانات نادر و یا منقرض شده ، فسیل ها ، نمونه های حشرات ، شهاب سنگ ها و سنگ های با ارزش و ... اشاره کنیم.

در این محل دیدنی شما می توانید فیلم های آموزشی مربوط به هر بخش از موزه را تماشا کنید و یک گردش لذت بخش که همراه با سرگرمی و کلاس آموزشی می باشد را تجربه کنید ، این موزه علاوه بر کودکان ، بزرگسالان را هم جذب خود کرده است که از جنبه های خوب این جاذبه ی گردشگری شهر وین می باشد.

موزه ی تاریخ طبیعی وین

یک گردش علمی در برنامه های سفرتان داشته باشید و از این موزه ی طبیعی و بسیار تماشایی بازدید کنید تا با تاریخچه ی طبیعت اتریش و گونه های حیوانات و حشرات این کشور به طور کامل آشنا شوید. مطمئن باشید سورپرایزهای جالبی در انتظارتان خواهد بود.

Museum of Natural History Vienna

دسترسی :

دوناتورم Donauturm

برج دوناتورم که به برج مشاهده معروف است با ۲۵۲ متر ارتفاع یکی از برج های بلند جهان در شهر وین می باشد و از هرجای شهر قابل دیدن خواهد بود. این برج مخصوص فرستنده های رادیویی و تلفن های همراه است که البته به دلیل داشتن سکوهای مشاهده و امکان پرش از ارتفاع (بانجی جامپینگ) بازدیدکننده های زیادی دارد و یکی از جاهای محبوب توریست ها می باشد. از بالای این برج می توانید به تمامی نقاط شهر چشم بدوزید و مانند یک پادشاه از بالا به پایین به منظره ی سرسبز و بسیار زیبا و باشکوه پایتخت اتریش نگاه کنید و لذت ببرید.

donauturm vienna

از بالاترین نقطه ی شهر وین به تماشای منظره ی زیبای این شهر میخکوب شوید ، نگاهتان را معطوف به عظمت و زیبایی اتریش کنید ، یک دفترچه با خود به همراه داشته باشید و یا در یادداشت تلفن همراهتان به معرفی کلی شهر وین بپردازید.

ساعت بازدید:

این برج از ساعت ۱۰ صبح میزبان شما عزیزان می باشد.

دسترسی :

خانه ی متولد شدن موتزارت در سالزبورگ

گشت و گذاری کامل و نگاهی به دوران زندگی موتزارت ، آهنگساز مشهور اتریش ، داشته باشید. این خانه که نمای زرد رنگ و خاصی دارد در خیابانی به نام گترایدگاسه که یکی از خیابان های معروف شهر سالزبورگ برای خرید می باشد ، واقع شده است. این خانه از سال ۱۸۸۰ تبدیل به موزه شده و همچنین مربوط به دورانی است که موتزارت فعالیت هایش را در شهر وین انجام داده و در اتاق های این موزه می توانید آثاری مربوط به موتزارت و خانواده او را ببینید.
در این اتاق ها یادمان هایی همچون پیانوی موتزارت ، ویولن دوران کودکی او ، قطعه های اولیه نوشته شده توسط موتزارت ، نامه ها ، مدارک و قاب عکس های بسیاری را مشاهده کنید. در طبقه سوم این موزه اتاقی به اسم «موتزارت آنلاین» قرار دارد که شما می توانید با رایانه هایی که آنجا قرار دارد ، قطعه های ساخته شده توسط موتزارت را گوش دهید و دست خط او را همزمان ببینید و لذت ببرید. این خانه ی قدیمی امروزه جزو پربازدید ترین جاذبه های گردشگری شهر سالزبورگ می باشد که اصالت بالایی دارد. بازدید از این موزه برای شما تنها یک ساعت زمان بر خواهد بود و در این مدت کم می توانید به صورت کامل از خانه ی تولد موتزارت دیدن نمایید و حس و حال خوبی را به همراه دوستان و یا آشنایانتان تجربه کنید.

motzart

ساعت بازدید:

این موزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح الی ۳ بعدازظهر میزبان شما عزیزان می باشد.

دسترسی :

موزه اسباب بازی سالزبورگ

یکی از موزه های موردعلاقه ی خانواده ها و کودکان ، موزه ی اسباب بازی سالزبورگ است که جنبه های نمایشی بسیاری دارد. در این موزه انواع عروسک ها ، آلات موسیقی تاریخی ، اسباب بازی های دوران قرون وسطی و آثار تزیینی و قدیمی بسیار زیادی وجود دارد که می توانید با تماشای آنها لذت فراوان ببرید. این موزه همانطور که بخش های نمایشی دارد ، یک بخش ویژه برای فروش اسباب بازی و آثار تزیینی نیز دارد که بسیار مناسب برای هدیه و سوغاتی دادن می باشند و حتی می توانید برای خود و کودکانتان این اسباب بازی های خاص را خریداری کنید. صنایع دستی در این موزه به همراه توضیحاتی بابت مواد بکار رفته و نحوه ی تولید آنها به نمایش گذاشته شده که این موضوع از نکات خیلی خوب این موزه می باشد.

toy museum

گفتنی است مدت زمان مفید برای بازدید از این موزه ی دیدنی بین دو تا سه ساعت می باشد ، مدتی از سفرتان را برای کودکانتان اختصاص دهید و خودتان هم از این موزه ی زیبا و دل انگیز لذت ببرید.

موزه اسباب بازی

دسترسی راحت :

قلعه ی هوهن سالزبورگ Hohensalzburg

قلعه ی تاریخی هوهن سالزبورگ به عنوان یکی از بزرگترین قلعه های قاره سبز توریست های زیادی را جذب خود کرده و در افق شهر سالزبورگ بر تخت سلطنت نشسته و خودنمایی می کند. شما می توانید از بالای این قلعه نمایی ۳۶۰ درجه و والایی از شهر را تماشا کنید. پیاده روی لذت بخشی به همراه عزیزان خود داشته باشید و در میان سنگ تراشی های قدیمی قدم بزنید و کیف کنید و یا با استفاده از تله کابین ، باشکوه ترین و زیبا ترین منظره ی قلعه را ببینید.

قلعه هوهن سالزبورگ

برای ورود به قلعه ی هوهن نیز باید از گذرگاه طاقی چشم نوازی عبور کنید ، از جاذبه های برجسته دیگر این قلعه نیز می توانیم به کلیسای کوچک جرج مقدس و ارگ دیدنی اش نام ببریم. موزه ی قلعه نیز از اسلحه ها و ابزار و وسایل شکنجه برخوردار است که می توانید از دیدن آنها و سایر دیدنی های داخل قلعه لذت ببرید.

hohensalzburg fortress

دسترسی :

محله ی قدیمی در شهر سالزبورگ

پیاده روی کوتاهی در کوچه پس کوچه های باریک و قدیمی شهر سالزبورگ که قدمتشان به قرن ۱۵ تا ۱۸ می رسند و خانه هایی بسیار دیدنی یکی از بهترین روزها را برای شما و دوستانتان خواهد ساخت. طی گذر از این محله می توانید از جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی همچون حیاط های قدیمی ، گالری ها ، مغازه ها ، کافه ها و رستوران ها بازدید کنید و از منظره های زیبا و معماری دوره باروک دیدن کنید و لذت بسیاری ببرید. شما در حین گذر از این محله همچنین می توانید ساختمان بزرگ شهرداری سابق را در کنار خانه های دوران قرون وسطا از نزدیک مشاهده کنید و از فضای پر احساس و زیبایی های مربوط به سال های دور این شهر بیشترین لذت را در کنار عزیزان خود ببرید.
این محله همچنین مسیر بسیار جذابی برای رفتن و بازدید از جاذبه ی دیگر شهر سالزبورگ یعنی قلعه ی هوهن می باشد. شما با بیست دقیقه پیاده روی می توانید به این محل برسید ولی حتما کفش های مناسب داشته باشید تا خسته نشوید ، هرچند که شما می توانید بجای پیاده روی از واگن های مسافربری نیز استفاده کنید اما لذتی که پیاده روی در این محل دارد را بهتر است حتما تجربه کنید.

محله قدیمی سالزبورگ

مسیریابی :

باغ کاخ میرابل سالزبورگ

کاخ میرابل سالزبورگ یکی از زیباترین و باشکوه ترین کاخ های سلطنتی شهر سالزبورگ است که با داشتن باغی سرسبز و پر از گیاه محلی بسیار مناسب برای پیاده روی و لذت بردن از آب و هوای آنجا می باشد. همچنین داخل این کاخ شامل مجسمه ها و آثار تزیینی و هنری بسیاری از خدایان باستانی می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما سری به آنجا نیز بزنید. باغ کاخ میرابل معمولا بازدیدکنندگان بیشتری را به خود می بیند و توریست ها در محوطه این کاخ دوربین به دست مشغول عکسبرداری هستند ، شما می توانید به همراه خانواده و یا دوستانتان مدتی را در این محل بگذرانید و یا به تنهایی با قدم زدن در این کاخ آرامشی که مدت ها به دنبال آن بودید را به دست آوردید. کاخ میرابل در نزدیکی محل قدیمی شهر سالزبورگ که بالاتر به آن اشاره کردیم می باشد و از این محل با چند دقیقه پیاده روی و استفاده از قطارهای مسافربری به قلعه ی هوهن نیز برسید. شک نکنید انتخاب کاخ میرابل برای گشت زنی کوتاه یکی از بهترین انتخاب های شما در طی سفرتان به این شهر خواهد بود و لحظات بسیار دلنشینی را در کنار معماری های سبک باروک این کاخ تجربه خواهید کرد.

Mirabbel Garden

ساعت بازدید:

باغ میرابل به صورت ۲۴ ساعته باز می باشد.

دسترسی :

دریاچه ی Worthersee

این دریاچه که در شهر کلاگنفورت واقع شده است مکانی بسیار جذاب برای توریست ها در فصل تابستان می باشد. اگر به ورزش های آبی و حمام آفتاب علاقه دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما در فصل تابستان به این دریاچه بروید و لذت سفر خودتان را با چاشنی این دریاچه ی بسیار زیبا دوچندان کنید. لباس های مخصوص ساحل خودتان را آماده کنید، یک گروه شوید و به دریاچه ی ورترزی سلام کنید.

دریاچه ی Worthersee

دسترسی  :

قلعه ی هوچواسترویتز Hochosterwitz Castle

قلعه ی هوچواسترویتز قلعه ای در شهر کلاگنرفورت واقع بر تپه ای سرسبز است و برای رفتن به آنجا همانند اسم پیچیده اش، مسیر پر پیچ و خمی را باید طی کنید ، اما همین مسیر یکی از زیباترین لحظات را برایتان خواهد ساخت. این قلعه یکی دیگر از زیباترین قلعه های تاریخی اتریش می باشد که از منظره های منحصر به فرد و جذابی برخوردار است و بهترین زمان برای بازدید از داخل قلعه ایام عیدهای مخصوص مسیحیان می باشد، البته این تنها یک پیشنهاد است و شما در هر زمانی که بخواهید می توانید از این قلعه ی باشکوه بازدید کنید و تجربه ای دل انگیز همراه عزیزانتان داشته باشید.

قلعه ی هوچواسترویتز

مدت زمان لازم برای بازدید از این جاذبه ی طبیعی و گردشگری دو تا سه ساعت می باشد.

دسترسی راحت :

مراکز خرید در اتریش

یکی از لذت های سفر مخصوصا سفرهای خارجی ، لذت خرید و گشت زنی در بازارها و مراکز خرید می باشد. شهر وین از این قاعده مستثنا نیست و خیابان های معروفی برای خرید انواع و اقسام کالاها دارد ، اگر قصد گشت و گذار و خرید سوغاتی برای دوستان و اقوامتان هستید حتما این بخش را به دقت بخوانید. توجه داشته باشید که مغازه ها در اتریش از ۵ صبح الی ۹ شب باز است و شنبه ها تا ساعت ۶ خواهد بود.

اتریش

نکته مهم :

یادتان باشد هنگام خرید از محصولاتی که مالیات دارند از فروشنده درخواست کنید تا فرم Reimbursement را به شما بدهد، این فرم را شما باید پر کنید و در اختیار داشته باشید تا هنگام خروج از کشور در فرودگاه به پلیس مربوطه تحویل دهید تا مالیاتی که از شما گرفته شده را پس بگیرید. البته باید توجه داشته باشید که خرید شما می بایست از ۷۵ یورو بیشتر باشد و همچنین عضو EU نباشید.

خیابان های معروف وین برای خرید

Vienna Naschmarkt

اگر به بازارهای محلی علاقه دارید شک نکنید وین نشمارکت شما را مجذوب خودش خواهد کرد. این بازار یکی از بازارهای محلی و بسیار جذاب شهر وین است. خرید در این بازار حس و حالی جالب انگیز را برایتان رقم خواهد زد. در وین نشمارکت شما می توانید انواع سبزیجات و میوه جات ، لبنیات و خوراکی های طبیعی و دریایی را تهیه کنید. در غرفه غذاهای این بازار معمولا تست رایگان غذا نیز وجود دارد و اگر قصد خرید را هم نداشتید می توانید از غذاها به صورت رایگان تست کنید و بچشید. فضای موجود و بوی خوش محصولات تازه در این بازار یکی از بهترین تجربه های خرید را برایتان به ارمغان می آورد. این بازار را به خاطر داشته باشید و حتی اگر قصد خرید نداشتید حتما برای مدت کوتاهی گشتی در این محل زیبا بزنید. گفتنی است قیمت کالاها در بازار نشمارکت نسبت به جاهای دیگر پایین تر می باشد.

بازار نشمارکت اتریش

ساعت کاری:

این بازار از ساعت ۶ صبح الی ۹ شب باز است.

دسترسی راحت :

خیابان Mariahilfer Strasses

این خیابان در بین ایرانی ها معروف به ولیعصر وین می باشد، ماریا هیلفر طولانی ترین و شاخص ترین خیابان شهر وین با پیاده روی وسیع و مراکز خرید و فروشگاه های متعدد است. این خیابان دوست داشتنی با دارا بودن عابرپیاده های جذاب برای قدم زنی محلی زیبا برای خرید کردن می باشد ، هرچند به علت برندهای معروفی که در مراکز خرید این خیابان وجود دارد قیمت ها نسبتا گران است اما برخی از فروشگاه ها اجناس خوبی را با قیمت مناسب عرضه می کنند. اگر به سرتان زد تا یک نصف روز از زمان سفرتان را به خرید کردن و سوغاتی گرفتن بپردازید ، فروشگاه های واقع شده در این خیابان زیبا و دیدنی را از دست ندهید.

مغازه های این فروشگاه از ساعت ۹ صبح الی ۶ بعدازظهر در روزهای عادی باز می باشند و شنبه ها که آخر هفته است تا نیمه شب نیز چراغ مغازه را روشن هستند. این خیابان محبوب یکی از شلوغ ترین روزهای خود را آخر هفته ها تجربه خواهد کرد. کافه ها و رستوران های این خیابان نیز تعریف کردنی هستند و درکل می توان گفت یکی از کامل ترین خیابان های شهر اتریش همین خیابان ماریاهیلفر است.

Mariahilfer strasse

دسترسی :

مجتمع تجاری SCS یا Shopping City Sued

یکی از بزرگترین مراکز تجاری در اروپا مجتمع تجاری SCS است. اگر دنبال برندهای معروف با قیمت بسیار مناسب هستید ما به شما عزیزان این مرکز خرید را پیشنهاد می کنیم. این مرکز خرید در حومه ی شهر وین واقع شده است و برای رسیدن به اینجا می توانید از مترو نیز استفاده کنید تا هزینه کمتری بپردازید و خیلی سریع هم رفت و آمد کنید. برای این منظور شما می بایست با استفاده از خط U6 در ایستگاه Siebenhirten پیاده شوید. تقریبا این مسیر بیست دقیقه طول خواهد کشید ، سپس می توانید با استفاده از اتوبوس های مخصوص SCS به این مرکز خرید بروید. توجه داشته باشید که اتوبوس ها تقریبا هر بیست دقیقه یکبار حرکت می کنند و البته شما نیازی نیست تا مبلغی را بابت حمل و نقل با این اتوبوس ها بپردازید.

scs austria

در این مجتمع انواع کالاها و اجناس از آرایشی و بهداشتی تا پوشاک و ... با برندهای شاخص و ارزان قیمت موجود است و شما با سه ساعت گشت زنی در این محل زیبا ، می توانید نیازهای خود را در هر صنفی که به دنبال آن هستید برطرف نمایید. خوب است بگوییم که معروف ترین خرده فروشی جهان یعنی «پریمارک» نیز در این مجتمع شعبه دارد.

scsمجتمع تجاری

ساعت کاری:

این مرکز از ساعت ۹ صبح الی ۷ شب باز است و شنبه ها تا ساعت ۶ شب میزبان شماست.

دسترسی  :

فروشگاه Merkur

فروشگاه های زنجیره ای مرکور ، جزو بهترین فروشگاه های اتریش هستند که همه چی در آنجا پیدا می شود، قیمت های بسیار ارزان و کیفیت خوب از ویژگی های عالی این فروشگاه ها می باشند. همچنین گفتنی است روزهای چهارشنبه در این فروشگاه ها تخفیف های باورنکردنی حتی زیر قیمت اصلی روی محصولات می توانید پیدا کنید. فروشگاه های مرکور در اکثر نقاط شهر وین شعبه دارند و البته پیشنهاد میکنیم حتما چهارشنبه ها به این مراکز بروید تا از تخفیف های آنجا استفاده کنید و سفری کم خرج و لذت بخش برای خودتان داشته باشید.

فروشگاه های Merkur

ساعت کاری:

اغلب این فروشگاه ها از ساعت ۸ صبح الی ۷ شب آماده میزبانی از شما مسافران عزیز هستند.

فروشگاه های Merkur شعبه های بسیاری در سرتاسر نقاط شهر وین دارد.

دسترسی  :

سوغاتی از اتریش چه چیزی بخریم؟

مگر می شود سفر رفت و سوغاتی نخرید؟ قطعا خیر ، پس ما به شما دو تا از معروف ترین سوغاتی هایی که می توانید با خود از اتریش بیارید و به عزیزانتان هدیه دهید را معرفی کرده ایم. البته که این سوغاتی ها جنبه ی نمادین از محلی که به آن سفر کرده اید دارند و اکثر گردشگرانی که به اتریش سفر کرده اند عموما این سوغاتی ها را همراه خود داشته اند.

سوغات اتریش

شکلات های توپی موتزارت

یک سوغاتی شکیل و خوشمزه همراه خودتان داشته باشید. شکلات های توپی موتزارت که به Motzart's Ball معروف هستند جزو شکلات های قدیمی کشور اتریش می باشند که از سوغاتی های مشهور این کشور است. این شکلات ها از شکلات های شیری و تلخ در لایه رویی اش  و تکه هایی از بادام، فندق و پسته در داخل آنها ترکیب و تهیه شده اند. دلیل نام موتزارت بر روی این شکلات ها احتمالا ادای دینی به این موسیقی دان مشهور می باشد.
شرکت Mirabell بزرگ ترین و معروف ترین سازنده ی این شکلات های می باشند و البته بابت خرید این شکلات ها اصلا نگران نباشید چرا که اکثر مغازه ها و سوپرمارکت های واقع در اتریش این محصول را به صورت گسترده عرضه می کنند. قیمت این شکلات ها باتوجه به اندازه بسته و تعداد آنها متغیر است و البته این شکلات ها آنقدر خوشمزه هستند که ارزش خرید را داشته باشند. کشور اتریش همچنین شکلات های خوشمزه با برندهای مختلف دیگری مانند Zotter و Milka دارد که بدون شک می توانند گزینه خوبی برای خرید سوغاتی باشند.

motzart

گوی های برفی Snow Globe

کشور اتریش خاستگاه این گوی های برفی هستند پس شما یک سوغاتی ساده با خود به همراه نخواهید داشت، این گوی های برفی زیبا پیشینه ای قدیمی دارند و برای اولین بار در کشور اتریش ساخته شده اند. برای خرید این گوی ها می توانید به مغازه هایی که وسایل تزیینی می فروشند مراجعه کنید. این گوی ها از کوچک ترین تا بزرگترین اندازه را دارند و شک نکنید که یک وسیله زیبا برای هدیه و سوغاتی دادن می باشند. بازار تولید و فروش گوی های برفی در فصل زمستان و نزدیک کریسمس بسیار بالا است.

snow globe

غذاها و خوراکی های معروف اتریش

اتریش کشوری در قلب اروپا همانطور که از نظر تاریخی و فرهنگی اصالت بالایی دارد ، از نظر آشپزی هم طبیعی است که خوراکی هایی اصیل و خوشمزه ای را دارا می باشد. بی شک انتخاب و امتحان غذاهای خوشمزه ی این کشور که از محبوبت بالایی در میان کشورهای اروپایی برخوردار است، تجربه ای لذت بخش را خواهید داشت. بیایید در ادامه نگاهی به خوراکی های لذیذ و معروف اتریش بیندازیم.

austrian foods

کوفته سیب زمینی

مشهورترین و سنتی ترین غذای کشور اتریش ، کوفته سیب زمینی می باشد. این غذای بسیار خوشمزه هم به صورت شیرین و هم مزه دار صرف می شود. اگر از غذای شیرین خوشتان نمی آید پیشنهاد می کنیم کوفته ی مزه دار را انتخاب کنید ولی اگر ذائقه خاصی ندارید پیشنهاد می کنیم حتما هر دو نوع این غذا را امتحان کنید. کوفته ی سیب زمینی اتریشی یک خوراکی لذیذ است که معمولا از زردآلو و خامه هم در نوع شیرین آن استفاده می شود. پس یادتان نرود که حتما این غذای قدیمی اتریش را به همراه دوستان خود تجربه کنید و مطمئن باشید از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.

کوفته سیب زمینی اتریشی

اشپتزله ؛ غذای سلطنتی اتریش

غذای سلطنتی اتریش را حتما امتحان کنید، اشپتزله از معروف ترین غذاهای اتریش می باشد که شباهتی با پاستا دارد اما از نظر طعم و مزه فرق بسیار زیادی بایکدیگر دارند، این غذاها در اکثر رستوران های اتریش طبخ می شود و شما می توانید به راحتی آن را امتحان کنید. توجه داشته باشید که اشپتزله ها هرچقدر نازک تر باشند نشان دهنده ی مهارت بالای آشپزی است که آنها را پخته و به این معنی است که شما دارید دست پخت بهترین آشپز اتریش را می چشید. اشپتزله ها با پنیر و پیازهای زیادی تهیه می شوند و در گذشته جزو غذاهای سلطنتی کشور اتریش بوده است اما حالا در مغازه های کوچک اغذیه فروشی اتریش هم عرضه می شود.

اشپتزله اتریش

تافه اشپیتز

این غذای لذیذ از گوشت لذیذ و سبزیجات تازه تهیه و به صورت آب پز طبخ می شود ، تافه اشپیتز به غذای ملی اتریش معروف است و یک خوراک بسیار جذاب و سالم برای افرادی که به رژیم غذایی خود توجه زیادی دارند خواهد بود و اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید شک نکنید این غذا را باید در اتریش امتحان کنید. تافه اشپیتز از خوراکی هایی است که اکثر توریست ها و گردشگران آن را انتخاب می کنند و یک غذای شناخته شده در اتریش می باشد. پس اگر میل داشتید این غذای خوشمزه را امتحان کنید می توانید به رستوران های شیک و مدرن کشور اتریش خصوصا شهر وین بروید و یک ناهار لذت بخش را همراه عزیزانتان نوش جان کنید. در منوی این رستوران ها معمولا درکنار تافه اشپیتز ، کوفته های سیب زمینی کوچک و مخلفات هم صرف می شود که هم از نظر ظاهری و هم طعم بسیار جلب توجه خواهد کرد.

تافه اشپیتز اتریشی

برتیائوزه

یک سینی بزرگ از انوع اسنک های گوشت و ماهی ، پنیر ، خامه ، گوجه و فلفل دلمه که در کنار آن سبزیجات و ترشیجات تازه و نان مخصوص قرار دارد ، برایتان عرضه می شود. بدون شک این غذا یکی از بهترین خوراکی هایی است که در عمرتان تجربه خواهید کرد. برتیائوزه معمولا روی یک سینی چوبی صرف می شود و اغلب این غذا در اطراف کوه های آلپ تهیه می شد اما اکنون در بیشتر رستوران های اتریش بویژه شهر وین طبخ می شود و طرفداران زیادی دارد. این غذای خاص و لذیذ را حتما نوش جان کنید چراکه فقط در اتریش نمونه اش را پیدا خواهید کرد.

برتیائوزه

جگر و سوسیس پنیری

حیف است که تا اتریش بروید اما لذیذترین سوسیس ها و جگرهای عمرتان را امتحان نکنید ، این سوسیس های لذیذ را با پنیر داخلشان را پر کرده اند و هنگام طبخ پنیر داخل این سوسیس های نرم آب شده و طعم سوسیس را بسیار لذیذتر و حتی آن را نرم تر از حد معمول خودش می کند. همچنین می توانید جگرهای پنیری تازه و خوشمزه را به همراه این سوسیس های اتریشی سفارش دهید و نوش جان کنید.

درحال حاضر بسیاری از رستوران ها و تمام فست فودهای اتریش ، این سوسیس ها و جگرهای پنیری معروف را در منوی خود دارند و همه ی گردشگرانی که به اتریش سفر کرده اند برای یکبار هم که شده این غذای بسیار خوشمزه و جذاب را امتحان کرده اند و از تجربه ای که داشتند بی نهایت راضی بودند ، به طوریکه طعم این سوسیس ها را هرگز از یاد نبرده اند.

سوسیس های پنیری اتریش

اشترودل سیب

اشترودل سیب یکی از مشهورترین شیرینی های اتریش است که توانست از مرزها عبور کرده و جزو یکی از غذاهای بین المللی شود ، این شیرینی های لذیذ در ایران هم پیدا می شوند اما مگر می شود به خاستگاه اصلی اشترودل رفت و آن را امتحان نکرد؟ اشترودل سیب از خمیر شیرین و تازه تهیه می شود و داخل آن با سیب و کشمش پر و رویش با پودر وانیل تزیین شده و همراه سس وانیل صرف خواهد شد. پس پیشنهاد می کنیم این دسر بسیار خوشمزه و دلپذیر اتریش را از دست ندهید و حتما تجربه اش کنید.

Apfelstrudel

رستوران های معروف اتریش

در اتریش نگران گرسنگی نباشید ، این کشور دارای رستوران های لوکس و مدرنی است که از غذاهای غنی و اصیل اتریشی بهره می برد و در منوی این رستوران ها می توانید به صورت آزادانه غذاهای خوشمزه و حلال را انتخاب کنید و با خیال راحت نوش جان کنید. رستوران های اتریش از انواع غذاهای سنتی و فست فود در منوی غذایی خود استفاده می کنند و بهترین خوراکی ها را در این رستوران ها می توانید پیدا کنید. بوکینگ در این بخش از مقاله بهترین رستوران های اتریش را به شما عزیزان معرفی می کند. پس با ما همراه باشید.

یک خبر خوب !

در این مقاله ما به شما عزیزان یک رستوران ایرانی را هم معرفی خواهیم کرد تا اگر در غربت دلتنگ غذاهای ایرانی شدید با خیال راحت به این رستوران رفته و غذاهای ایرانی خوشمزه و با کیفیت را همراه خانواده و یا دوستانتان نوش جان کنید.

austrian restuarants

رستوران ایرانی پارس

اولین رستورانی که قصد داریم بهتون معرفی کنیم ، کافه رستوران ایرانی پارس است که قبلا به کافه کوفول شناخته شده بوده و ایرانی هایی که به این رستوران رفته اند عقیده دارند که بهترین رستورانی ایرانی در اتریش بدون شک همین رستوران می باشد. رستوران پارس سالیان سال است که در وین درحال فعالیت است و نه تنها بین ایرانی ها بلکه اتریشی ها نیز از کیفیت بالای غذاهای این رستوران تعریف کرده اند. پیشنهاد می کنیم برای رفتن به این رستوران مخصوصا در زمان شب ، از قبل برای خودتان میز رزرو کنید تا با خیال راحت یک شام خوشمزه ی ایرانی را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید و خاطره ای لذیذ برای خودتان ثبت کنید.

کباب های رستوران پارس تعریف کردنی است.

کافه رستوران پارس در وین

ساعت کاری:

این رستوران از ساعت ۱۱:۳۰ صبح الی ۱۰:۳۰ شب همه روزه به جز روزهای تعطیل رسمی آماده پذیرایی از شما هموطنان عزیز می باشد.

دسترسی :

رستوران پلاخوتا (Plachutta)

رستوران های پلاخوتا جزو قدیمی ترین و باسابقه ترین رستوران های اتریش و شهر وین می باشند که شعبه های زیادی دارند و غذاهای این رستوران از باکیفیت ترین محصولات استفاده می شوند، اگر هوس امتحان غذای تافه اشپیتز را کردید بهتر است حتما به سراغ این رستوران بروید زیرا گوشت این رستوران از مزارع محلی آورده می شود و بهترین آشپزها آن را طبخ و تهیه می کنند. فضای داخلی این رستوران ها هم بسیار زیبا و صمیمی است.

البته توجه داشته باشید که بهتر است قبل از اینکه برای صرف غذا به این رستوران بروید حتما برای خودتان میز رزرو کنید.

plachutta رستوران وین

ساعت کاری:

این رستوران از ساعت ۱۱:۳۰ صبح الی ۱۲ شب از مشتریان میزبانی می کند.

دسترسی راحت :

رستوران کنستانتین فیلیپو Konstantin Filippou

این رستوران زیرنظر سرآشپز مشهورش کنستانتین فیلیپو اداره می شود و دارای غذاهای بسیار خوشمزه و خاصی است که طبیعتا شما را مجذوب خودش خواهد کرد. اگر قصد دارید از غذاهایی با طعم و رنگ متنوع بچشید این رستوران بهترین گزینه ی موجود در کشور اتریش برایتان خواهد بود. رستوران کنستانتین فیلیپو به تازگی افتتاح شده اما در همین مدت زمان کم به دلیل کیفیت بالایی که به مشتریانش ارائه می دهید زبان زد مردم اتریش و حتی اروپا شده است. اگر به این رستوران رفتید مراقب انگشت های دستانتان باشید، بهترین و اصیل ترین غذاها به لذیذترین و خوشمزه ترین شکل ممکن در این رستوران طبخ می شوند.

konstantin filippou

ساعت کاری:

این رستوران از ساعت ۱۲ الی ۳ ظهر و ۶ عصر الی ۱۱ شب باز می باشد.

دسترسی :

کافه لانتمن Landtmann

شهر وین پر از کافه های زیبا و مدرن است و کافه لانتمن یکی از بهترین کافه های این شهر می باشد. این کافه یکی از قدیمی ترین و درعین حال زیباترین کافه های شهر وین است که انواع چای ، قهوه ، کیک و دسرهای خوشمزه اتریشی را می توانید در اینجا سفارش دهید و در محیطی آرام و دل انگیز نوش جان کنید. فضای صمیمی و رمانتیک این کافه فوق العاده است و انتخاب اشترودل سیب همراه با سس وانیل و یک لیوان چای یا قهوه ، لحظات خاطره انگیز و خوشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. پس اسم کافه لانتمن را بخاطر بسپارید تا تجربه ای لذت بخش را داشته باشید.

landtmann کافه در اتریش

دسترسی  :

رستوران زیرکلایورت Zirkelwirt

این رستوران یک غذاخوری ساده و شیک با طرح چوبی زیبا در قلب باغ های سالزبورگ واقع شده است و اکثرا غذاهای خانگی و سنتی را سرو می کند. سوپ پیاز این رستوران تعریف کردنیست و اگر به این غذاخوری سری زدید پیشنهاد می کنیم حتما از این سوپ سفارش دهید و طعم لذیذ آن را بچشید. این غذاخوری فضای باز هم دارد و به همین علت یک محل عالی برای استراحت و رفع گرسنگی می باشد.

رستوران در سالزبورگ Zirkelwirt

ساعت کاری:

این غذاخوری زیبا از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب باز است.

دسترسی :

رستوران ام ۳۲ (M32)

رستوران مجلل و بسیار زیبای ام ۳۲ جزو شکیل ترین رستوران های شهر سالزبورگ می باشد که با شیشه های بزرگی که دارد روشنایی تحسین برانگیزی به وجود می آورد و در شب منظره ای چشم نواز ایجاد می کند. منوی غذایی این رستوران هم در هر فصل بروز می شود و غذاهای خوشمزه و متنوعی را در اختیار مشتریانش قرار می دهد. همچنین تراس زیبای این رستوران محلی زیبا برای صرف غذاست که هنگام نوش جان کردن غذایتان می توانید چشم اندازی زیبا از کوه های جذاب سالزبورگ را تماشا کنید و لذتی دوچندان را تجربه کنید.

m32 restuarant

ساعت کاری:

شروع کار این رستوران ساعت ۹ یا ۱۰ است و تا ساعت ۱۰ شب باز می باشد. در روزهای تعطیل این رستوران تا ساعت ۷ شب میزبانی می کند.

دسترسی راحت :

هتل های اتریش - کدام هتل های اتریش را انتخاب کنیم؟

بدون شک انتخاب و رزرو هتل مناسب مناسب برای خودتان خصوصا در زمانی که با خانواده خود به سفر رفته اید ، نیاز به بررسی دقیق دارد چراکه قرار است شما برای مدتی کوتاه در آن مکان زندگی کنید و طبیعی است که آسایش و امکانات رفاهی خوب در آن هتل اولویت اول هرکسی خواهد بود. کشور اتریش هتل های بسیار مدرن با امکانات رفاهی درجه یکی را داراست و البته بعضی هتل ها قیمت بالایی را هم دارند بنابراین انتخاب یک هتل مناسب که هم قیمت خوبی داشته باشد و هم امکانات موردنیازتان را ، باید بررسی دقیقی انجام دهید. ما در بوکینگ انتخاب هتل را برایتان آزادانه گذاشته ایم و البته چند هتل زیر را برای بررسی به شما عزیزان معرفی کرده ایم تا بتوانید به راحتی در خانه بنشینید و هتل خودتان را رزرو کنید، چمدان هایتان را ببنندید و سفری خاطره انگیز را آغاز کنید.

هتل پنج ستاره ی گراند وین Grand Wien

قدیمی ترین و لوکس ترین هتل در اتریش ، گراند وین است. این هتل بسیار زیبا و مدرن در سال 1870 افتتاح شده و بازسازی های متعددی در این هتل انجام شده که در حالا به عنوان هتل مدرن شهر وین شناخته می شود.
اگر به دنبال فرصت های تفریحی در هتل خود هستید، این هتل از مرکز آب گرم کامل ، سونا و مرگز تناسب اندام بهره می برد. در این هتل شما می توانید از اینترنت بی سیم به صورت رایگان و نامحدود استفاده کنید و در اتاق خودتان بنشینید تا از سرویس غذاخوری 24 ساعته این هتل بهره ببرید یا به یکی از سه رستوران لوکس این هتل بروید و غذاهای خوشمزه را امتحان کنید. اگر کودکی همراهتان هست و مجبورید او ر لحظاتی تنها بگذارید اصلا نگرانی به دل خودتان راه ندهید، این هتل دارای خدمات نگهداری و مراقبت از کودکان (با هزینه اضافی) می باشد که بسیار عالیست. شما می توانید برای لحظاتی کوتاه در کافه این هتل آرامشتان را به دست آورید و یا صبح ها صبحانه ای کامل با پرداخت هزینه جداگانه در آنجا نوش جان کنید. اتاق های این هتل از تهویه مطبوع درجه یک ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره که دسترسی به شبکه های تلویزیونی را به راحتی برایتان فراهم می کند. همچنین تراس هایی که اتاق های این هتل دارند محلی عالی برای استراحت کوتاه و گپ  و گفت درباره ی سفر دل انگیزتان خواهد بود.

هتل گراند وین اتریش

حمام های خصوصی با وان های عمیق و لوازم بهداشتی رایگان از ویژگی های تحسین برانگیز این هتل است، یک روز طولانی که گشت و گذارتان به پایان رسیده را با استراحت در این وان ها به خوبی به پایان برسانید و در تخت های نرم و گرم اتاق های این هتل به خوابی عمیق بروید. این نکته را هم مدنطر داشته باشید که اتاق ها در هتل گراندوین دارای گاوصندوق های امنی می باشد که امنیت سفرتان را بیمه خواهد کرد و باعث می شود بدون هیچ دغدغه ای از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

Grand Wien Hotel

سرویس ترانسفر تا فرودگاه این هتل با پرداخت هزینه (درصورت درخواست) برایتان دردسترس خواهد بود.

مسیریابی :

رزرو آنلاین هتل گراند وین اتریش

هتل پنج ستاره ی The Ring Hotel

با رزرو The Ring Hotel اقامت در لاکچری ترین هتل شهر وین را تجربه کنید و به سفرتان لذتی چندبرابر هدیه کنید ، این هتل در مرکزشهر واقع است و به راحتی می توانید به مکان های ضروری و جاذبه های گردشگری دسترسی پیدا کنید و با خیال راحت به تفریح بپردازید و سپس به هتلتان برگردید. صبح خودتان را در این هتل با یک آب تنی و ماساژ در مرکز آب گرم شروع کرده و سپس صبحانه تان را میل کنید. صبحانه در این هتل از ساعت 6:30 الی 11 صبح پذیرایی می شود و شما با پرداخت هزینه ای اندک می توانید از آن استفاده کنید.

The Ring Hotel In Vienna

رستوران لوکس ، اینترنت رایگان بی سیم ، اتاق های جداگانه با تلویزیون های تخت ، مینی بار ، تخت خواب و تشک های ممتاز ، حمام با وان ها و دوش های درجه یک که خستگی را از بدنتان خارج می کنند و امکانات بهداشتی رایگان و عالی که سفرتان را کاملا ایمن خواهد کرد. پس اگر این امکانات چشم نواز شما را به به خود جذب کرد شک نکنید احساستان درست است چراکه همه ی مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند از امکانات رفاهی این هتل رضایت کامل را داشته اند.

The Ring Hotel In Austria

سرویس ترانسفر تا فرودگاه این هتل با پرداخت هزینه (درصورت درخواست) برایتان دردسترس خواهد بود.

مسیریابی :

رزرو آنلاین هتل The Ring

هتل پنج ستاره ی Pension Gerl Salzburg

اگر قصد دارید در سالزبورگ مدتی را اقامت کنید ما به شما یکی از بهترین و زیباترین هتل های این شهر به اسم Pension Gerl Hotel را پیشنهاد می کنیم. این هتل دارای اینترنت رایگان و پارکینگ عمومی رایگان است و همه اتاق های آن از تلویزیون های کابلی و حمام ممتاز بهره می برند. همچنین اکثر اتاق های این هتل تراس های زیبایی دارند که می توان آنجا یک لیوان چای یا قهوه بنوشید و خاطرتان سفرتان را یادداشت کنید. در محوطه ی حیاط این هتل هم می توانید در استخر عمومی آب تنی کرده و لذتش را ببرید.

hotel pension gerl salzburg

هتل پنسیون گرل به عنوان یک هتل بسیار شیک برای زوجین پیشنهاد می شود و زوج های جوانی که به این هتل رفته اند نمره ی 8.2 را به امکانات هتل داده اند. همچنین فاصله ی فرودگاه سالزبورگ تا این هتل با ماشین فقط پنج دقیقه می باشد که از ویژگی خوب این هتل است.

هتل پنسیون گرل سالزبورگ اتریش

مسیریابی :

رزرو آنلاین هتل Pension Gerl سالزبورگ اتریش

هتل چهار ستاره ی The Levante Laudon

این هتل ساده و شیک امکانات خوبی دارد ، قیمتش مناسب است و از اینترنت رایگان ، اتاق های تمیز ، صبحانه در اتاق و سرویس های بهداشتی و خدماتی 24 ساعته بهره مند می باشد. این هتل نه آنچنان لوکس است و نه از کیفیت پایینی برخوردار است و برای اقامت گزینه ای بسیار عالی است ، اگر می خواهید هزینه زیادی را صرف هتل نکنید و درعین حال هتل خوب برایتان مهم است ما به شما این هتل زیبا با امکانات رفاهی مناسب را پیشنهاد می کنیم. سرویس حمل و نقل تا فرودگاه نیز درصورت نیاز ، با پرداخت هزینه اندک برایتان در دسترس می باشد.

hotel in austria

امکانات این هتل درحد هتل هایی که در بالا معرفی کردیم نیست اما به اندازه ی خودش واقعا هتل مناسب و ایده آلی می باشد.

هتل خوب در شهر وین

مسیریابی :

رزرو آنلاین هتل The Levante Laudon

هتل چهار ستاره ی Seepark Klagenfurt

هتل Seepark در نزدیکی دریاچه ی بسیار زیبا و دیدنی وورتسی و در مجاورت دانشگاه کلاگنفورت واقع شده است. این هتل دارای یک مرکز بزرگ و درجه یک آب گرم و استخر سرپوشیده می باشد. پس بهترین انتخاب برای اقامت در شهر کلاگنفورت را این هتل ممتاز می توان نامید. اگر قصد رزرو این هتل را دارید شک نکنید انتخابتان عالی است ، هتل سیپارک از اتاق های بزرگ و مجلل که مجهز به امکانات رفاهی مدرن از جمله تخت های درجه یک و تلویزیون های صفحه تخت می باشد. مرکز آب گرم این هتل دارای استخر ، سونا ، حمام بخار و مراکز زیبایی و سلامتی است که لذت اقامتتان را دوچندان می کند. رستوران هتل هم دارای منوی روزانه ای است که انتخاب های متنوعی را همانند غذاهای اتریشی و بین المللی لذیذ و تازه در اختیارتان قرار می دهد و آماده میزبانی پر رنگ و برق از شماست. در کنار هتل شکیل سیپارک ، گزینه های تفریحی و ورزشی بیشماری مثل پیاده روی ، دوچرخه سواری ، شنا و قایق سواری و ... وجود دارد که شما باتوجه به علایقتان می توانید هرکدام از آنهایی را که دوست دارید انتخاب کنید هرچند محیط آنجا شما را وادار می کند تا تمامی سرگرمی های جذاب را امتحان کرده و کیفش را ببرید.

hotel seepark klagenfurt

زوجین این هتل را بسیار دوست داشته اند و سفر دو نفره شان به هتل سیپارک را با نمره ی عالی 9 ارزیابی کرده اند. پس اگر قصد داشتید در شهر زیبای کلاگنفورت هتل رزرو کنید بدون هیچ تردیدی پیشنهاد بوکینگ به شما هتل دوست داشتنی سیپارک می باشد.

Seepark Hotel In Klagenfurt

مسیریابی :

رزرو آنلاین هتل Seepark شهر کلاگنفورت اتریش

بیشتر بخوانید | سفر به نروژ

مطالب پر بازدید

همه چیز درباره سفر به استانبول

استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

21 خرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

دیدگاه شما چیست؟