سفر به روسیه

روسیه در همسایگی ایران قرار دارد و سفر به روسیه به گردشگرانی که علاقه زیادی به جاذبه های تاریخی و فرهنگی دارند توصیه میشود. مسکو پایتخت روسیه است که دارای جاذبه های فوق العاده عالی و جذاب میباشد البته خود روس ها نیز مسکو را پایتخت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و قلب تپنده روسیه میدانند.

21 مهر 1399

سفر به ارمنستان

ارمنستان بخصوص در شرایط الان به علت نزدیکی و ارزانی، یکی از بهترین انتخاب ها برای یک سفر خارجی می باشد. این کشور کوچک با جمعیت تقریبا اندک خود از جنوب با ایران هم مرز بوده و شاید به همین دلیل بخش هایی از فرهنگ آن بی شباهت به ایران نیست. مرز مشترک ایران و ارمنستان "نوردوز" نام دارد.

29 تیر 1399

راهنمای سفر به باکو

باکو یکی از شهر های بزرگ و توریستی آذربایجان می باشد که پایتخت این کشور هم است جالب است بدانید باور مردم  این است که باکو به معنی باد کوبه می باشد یعنی مکانی که وزش باد زیاد است ، قبل سفر به این شهر زیبا خوب است یک سری اطلاعات مفید و ضروری داشته باشید که در ادامه مطلب بوکینگ سعی کرده است سفر را برای شما راحت تر و دلنشین تر کند اینطور بگوییم که هر آنچه باید در قبل سفر به باکو بدانید در ادامه مطلب گفته ایم ، همراه ما باشید.  

29 تیر 1399

همه چیز درباره سفر به نروژ

نروژ یا سرزمین خورشید نیمه شب! شاید برایتان سوال پیش آید که به چه معناست؟ مگر خورشید در نیمه شب هم قابل رویت است؟! خیر اینطور نیست. این عبارت در حقیقت یک پدیده طبیعی می باشد که در کشورهای واقع در شمال کره زمین، مانند فنلاند، سوئد و نروژ شایع و همواره هزاران گردشگر را مجذوب خود کرده است.

22 آذر 1399

بلک فرایدی/Black Friday

روز بسیار خاص و مهمی در صنعت خرید و فروش وجود دارد که به "جمعه سیاه" معروف است! بلک فرایدی بعد از عید شکرگزاری (Thanksgiving) و آخرین جمعهء ماه نوامبر در ایالات متحده والبته سراسر جهان برگزار می شود که با وجود تعطیل بودن تقریبا 20 ایالت امریکا و بسیاری از شهرهای دنیا، پر فروش ترین و پر سود ترین روز خرید محسوب می شود. در این روز تمام فروشگاه های سراسر دنیا، اکثر نمایندگی های برندها و همچنین فروشگاه های آنلاین اجناس خود را با قیمت هایی باورنکردنی به معرض فروش می گذارند.

26 آبان 1399

پاتایا

پاتایا با جمعیتی حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر کوچکترین و البته توریستی ترین شهر تایلند است که جذاب ترین سواحل دنیا را هم دارد. پاتایا دارای آب و هوایی گرمسیری و مشابه بانکوک است. شکل گیری پاتایا بصورت یک منطقه توریستی در واقع زیر سر امریکایی ها بود! یک تعداد نیروی امریکایی برای استراحت به این منطقه آمده و خانه هایی کنار ساحل کرایه کردند، به قدری زیبا و بکر بودن محل و تفریحات آن برایشان خوشایند بود که به دیگر دوستان خود هم خبر داده و اینگونه پاتایا کم کم به شهرت رسید.

3 شهریور 1399

مسیرهای پر تردد

مشهورترین رویدادها و فستیوال های جهان

الزامات و قوانین صدور بلیت در مسیرهای پروازی منتهی به دبی و بلعکس - کیش ایر

به اطلاع می‌رساند عطف به بخشنامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیمایی کیش و الزاات ورود و خروج دولت امارات، صدور بلیت تمامی مسافران در مسیرهای پروازی منتهی به دبی و بالعکس ملزم به رعایت شرایط زیر است:

10 خرداد 1402

هالووین

الووین یکی از روز های تعطیل سال است که مردم بیشتر در اروپا و امریکا آنرا در روز 31 اکتبر جشن می گیرند. در کشور ما نیر چند سالی است که مردم این روز را جشن گرفته و به سنتها و مراسم آن عمل میکنند. هالووین برای ما به علت تفاوت تقویم شمسی و میلادی، هرسال در روزهای مختلفی برگزار میشود که امسال به 9 آبان افتاده است. ریشه این مناسبت به جشنواره تاریخی منطقه سلتیک به نام ساوین بر می گردد که مردم در آن روز برای دور کردن ارواح، آتش روشن کرده و لباس های محلی به تن می کردند. در قرن هشتم پاپ گرگوری سوم، یکم نوامبر را به عنوان روز گرامیداشت همه ی مقدسات تعیین کرد. در گذشته عصر قبل از هالووین را با عنوان all hallows eve می شناخته اند که بعد ها نامش به هالووین تغییر پیدا کرد.

5 خرداد 1400

مقاصد پر فروش خارجی

کریسمس/Christmas

با وجودیکه برای تولد حضرت مسیح دو تاریخ مختلف روایت شده است اما تمام مسیحیان 25 دسامبر جشنی برگزار می کنند به نام "کریسمس" که هم از نظر مذهبی و هم از نظر فرهنگی، تجاری رویداد بسیار مهمی تلقی می شود. کریسمس یا نوئل حدود 12 روز طول می کشد که از تولد حضرت مسیح یعنی شب 25 دسامبر شروع و تا 6 ژانویه ادامه پیدا میکند.

19 آذر 1399

سفر به اسپانیا

اسپانیا یا سرزمین ماتادورها (گاوبازان) کشور زیبا، جالب و سرزنده ای می باشد که به محض تجربهء اولین سفرتان به این مقصد به آن پی خواهید برد زیرا که زندگی به آرامی و با ریتم خاصی در هر تایمی از سال جریان دارد. سرزمین ماتادورها تمام شهرت خود را به مردم، فرهنگ و هنرش مدیون است. در سال 2019 اسپانیا با 83.7 میلیون گردشگر، دومین کشور پربازدید جهان انتخاب شد که تعداد گردشگران زیادی را در هفتمین سال رکوردشکنی خود به ثبت رساند. وسعت اسپانیا 505992 کیلومتر مربع می باشد که در بین بزرگترین کشورهای دنیا رتبه 52 را از آن خود کرده است اما در مقایسه با فرانسه و همینطور نسبت به ایالت کالیفرنیا آمریکا کوچکتر می باشد. جا دارد بگوییم از نظر رفاه و شاخصه های اقتصادی، اسپانیا جزء تاپ ترین کشورها برای اقامت محسوب می شود. پس اگر مشتاق تورهای اسپانیا و جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و شکم گردی در رستوران های معروف این کشور می باشید؛ کافیست به سایت ما بوکینگ سری زده تا صفر تا صد سفر به اسپانیا را از جمله رزرو بلیط و هتل را برایتان انجام بدهیم.  

21 آبان 1399

مقاصد پر فروش داخلی

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

راهنمای سفر به شیراز

اینطور بگوییم شیراز را نباید نوشت ، بلکه شیراز را باید دید چرا که هر سال از سراسر نقاط دنیا برای بازدید از این شهر جذاب توریست ها راهی ایران می شوند و از جاذبه این شهر نهایت لذت را می برند ، هر کسی با هر سلیقه ای که به شیراز سفر کند تا آخر با خاطراتی خوش سفر خود را به اتمام می رساند چرا که این شهر در خود از بناهای قدیمی که نشانگر تاریخچه ایران است تا جاذبه های مدرن را در خود جای داد داده است ، برای دلنشین تر کردن سفر خود پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید. برای رزرو هتل های شیراز میتوانید از اینجا اقدام کنید.

13 اردیبهشت 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به تبریز

بریز را می توان قدیمی ترین و زیباترین شهر ایران دانست! شهری که اتفاقات تاریخی و سیاسی زیادی از سر گذرانده و دارای داستانهایی پر فراز و نشیب است. تبریز زمانی پایتخت ایران بود و امروزه هم قطب مهمی در صنعت توریست، اقتصاد و سیاست می باشد. می توان به تبریز لقب اولین ها را داد چرا که آنها در تمام مسائل پیشرو بوده اند! بعنوان مثال اولین چاپخانه در این شهر تاسیس شد، اولین ترجمه کتب خارجی، اولین دایره المعارف، اولین رمان بلند ایرانی، اولین سینما، اولین کافه تریا، اولین تراموا و... همگی در تبریز بودند و همچنین امکانات مدرن برای زندگی و تولیدات به همت مردمان آن وارد شهر شد. تبریز ما خواهر خوانده هایی هم دارد! استانبول ترکیه، کازان روسیه، خجند تاجیکستان و گنجه آذربایجان شهرهایی هستند که به علت شباهت لقب خواهر خواندهء تبریز را گرفته اند. مردم تبریز ترک زبان بوده و یکی از مسائل زیبا در مورد تبریز این است که از این شهر بعنوان "شهری بدون گدا" نام برده می شود.

10 خرداد 1399

ساحل

راهنمای سفر به آلانیا

آلانیا شهری تاریخی واقع در کشور ترکیه است که یکی از بهترین و محبوب ترین شهر های آن برای سفر شما عزیزان می باشد. نام دیگر آن علاییه بوده که در 135 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است. برای سفر به آلانیا باید بدانیم که این مکان کنار دریا قرار گرفته و منطقه ای ساحلی محسوب می شود پس مناسب کسانی است که علاقه خاصی به دریا داشته و از طرفداران تفریحات ساحلی به حساب می آیند. ما در بوکینگ علاوه بر معرفی جاذبه ها، مراکز خرید، رستوران ها و... سعی کرده ایم بهترین نرخ بلیط را برای سفر به آلانیا در اختیار شما گردشگران عزیز بگذاریم.

1 آبان 1399

پوکت

پوکت بهشتی در تایلند است! این جزیره یکی از افسانه ای ترین مناطق توریستی جهان می باشد که با آبهایی زلال، صخره هایی پوشیده با خزه، شن های نرم و گرم، سواحل رویایی، شبهایی نورانی مملو از هیجان، و طبیعت بکر و زیبایش جایگاه ویژه ای میان توریست ها برای خود دست و پا کرده است. بیش از نیمی از این جزیره را جنگل های انبوه پوشانده و به علت وجود آب های شفاف آن، غواصی یکی از بهترین تفریحات در این جزیره می باشد. پوکت به معنای "تپه" بوده و دقیقا هم این جزیره از دور به شکل کوه یا تپه به چشم می خورد.

10 شهریور 1399

سفر به تایلند

تایلند یکی از مهمترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری بین جهانیان است و با وجودیکه اکثرا فکر میکنند فقط به درد مجردها می خورد اما اصلا اینطور نیست! تایلند دلربا، طبیعت و مناظر فوق العاده بکر و نفس گیری دارد و با نام رسمی پادشاهی تایلند در شبه جزیره هند و چین قرار گرفته است. از شهرها و جزیره های بزرگ و مهم آن می توانیم به بانکوک که پایتخت آن است، ساموت پراکان، چیانگ مای، پوکت، پاتایا، ساموئی و... اشاره کنیم. مردم کشور تایلند همیشه خوشرو و خندان هستند و به همین دلیل تایلند به سرزمین لبخندها معروف است. و در یک جمله سواحل زیبا، غذاهای خوشمزه و جاذبه های گردشگری آن می تواند هر فردی را برای رفتن به این کشور وسوسه کند.شما می توانید تمام خدمات سفر به تایلند از جمله ویزا، بلیط و هتل را به بوکینگ سپرده و از کار کردن با تیم حرفه ای ما لذت ببرید.

25 مرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

طبیعت

سفر به گلستان

سفر به استان گلستان را می توان سفر به دنیای طراوت و شادابی طبیعت تشبیه کرد چرا که در هر گوشه از این استان جاذبه ای چشم نواز قرار گرفته است که گردشگران با دیدن آن ها سرشار از حس آرامش و حال خوب می شوند برای سفر به این استان سرسبز در ادامه برای داشتن سفری راحت تر همراه بوکینگ باشید.

31 شهریور 1399

راهنمای سفر به تبریز

بریز را می توان قدیمی ترین و زیباترین شهر ایران دانست! شهری که اتفاقات تاریخی و سیاسی زیادی از سر گذرانده و دارای داستانهایی پر فراز و نشیب است. تبریز زمانی پایتخت ایران بود و امروزه هم قطب مهمی در صنعت توریست، اقتصاد و سیاست می باشد. می توان به تبریز لقب اولین ها را داد چرا که آنها در تمام مسائل پیشرو بوده اند! بعنوان مثال اولین چاپخانه در این شهر تاسیس شد، اولین ترجمه کتب خارجی، اولین دایره المعارف، اولین رمان بلند ایرانی، اولین سینما، اولین کافه تریا، اولین تراموا و... همگی در تبریز بودند و همچنین امکانات مدرن برای زندگی و تولیدات به همت مردمان آن وارد شهر شد. تبریز ما خواهر خوانده هایی هم دارد! استانبول ترکیه، کازان روسیه، خجند تاجیکستان و گنجه آذربایجان شهرهایی هستند که به علت شباهت لقب خواهر خواندهء تبریز را گرفته اند. مردم تبریز ترک زبان بوده و یکی از مسائل زیبا در مورد تبریز این است که از این شهر بعنوان "شهری بدون گدا" نام برده می شود.

10 خرداد 1399

راهنمای سفر به رامسر

رامسر زیبا عروس شهرهای مازندران است که در هر فصل گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند! رامسر هم به دریای خزر نزدیک است، هم به جنگلهای مازندران بنابراین دارای طبیعت فوق العاده ای می باشد. اسم قدیم آن بنا بر روایات به دلیل بردباری و مقاومت مردم آن در مقابل زورگویی حکام زمان، "سخت سر" بود! اما بعد از آرامشی که برایشان فراهم شد اسم آن هم به "رام سر" تغییر پیدا کرد! رامسر پر از جاذبه های رویایی و بکر می باشد که دیدن آنها روح آدم را صیقل می دهد.

26 شهریور 1399

راهنمای سفر به اصفهان

صفهان نمونه پر رنگ دیگری از شهرهای توریستی و با اصالت ایران، غرق در هنر و فرهنگ می باشد که به خوبی پیشینه و تاریخ ایران را به نمایش گذاشته است. این شهر تاریخی خودش به تنهایی بزرگ و با ابهت است بنابراین ضرب المثل "اصفهان، نصف جهان" قطعا حقیقتی انکار نکردنی در مورد آن می باشد.اصفهان علاوه بر آب و هوای معتدلی که دارد، آثار تاریخی ای که از سده های گذشته در خود حفظ کرده و رودخانه زاینده رود، دارای جاذبه های دیگری هم می باشد که باعث شده این شهر تاریخی نه تنها بین گردشگران ایرانی بلکه میان جهانگردان هم جایگاه ویژه ای داشته باشد. شاید جالب باشد بدانید که بر اساس استانداردهای یونسکو، اصفهان شهری خلاق نام گرفته است.

10 خرداد 1399