خارجی

سفر به ژاپن

  • 6 بهمن 1399

ژاپن یا سرزمین آفتاب تابان! یکی از زیبا ترین مقاصد گردشگری برای سفر های خارجی ژاپن است. بعید می دانیم که در زندگیتان یک بار هم تعریف این کشور و تکنولوژی خاصش را نشنیده باشید، زیرا این کشور بعد از جنگ جهانی دوم، ناگهان در اقصی نقاط دنیا نامش بر سر زبان ها افتاد

و معروف گشت! ژاپن کشوری جزیره ای محسوب می شود که در آسیای شرقی و آب های اقیانوس آرام قرار دارد. بی شک اگر بخواهیم لیستی از کشورهای خاص جهان را نام ببریم؛ بی شک ژاپن در میان سه تای اول آن جای دارد. همچنین یک نکته ای که در این کشور در چند سال اخیر باعث جذب و گسترش تعداد گردشگران شده؛ این است که بعد از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های زیاد، دولت ژاپن اقدام به بازسازی این کشور کرد تا بار دیگر شکوه و جلال سابق را به آن برگرداند و از آن زمان تا به امروز می توانیم بگوییم که گردشگری در اثر این واقعه رشد خوبی را تجربه کرده است. از دیگر نکات مهم در رابطه با ژاپن هم باید بگوییم که علاقه مندان و طرفداران انیمه های ژاپنی (یک سبک از انیمیشن) جزء آن دسته از افرادِ با انگیزه و با عِرق ملی شناخته شده اند که دیدن ژاپن را به بسیاری از افراد، خصوصا گردشگران خارجی پیشنهاد می دهند و از طرفی معتقدند که اگر واقعا قصد شناخت این کشور را دارید، در لابه لای این ژانر؛ می توانید دنیای قدیم و جدید ژاپن را با یکدیگر مقایسه کنید! بنابراین اگر عشق به سفر در شما زیاد بوده و به هیچ وجه نمی خواهید این شانس را از دست بدهید و حداقل برای یکبار هم که شده به ژاپن بروید، بوکینگ همراه شما خواهد بود تا از جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، شکم گردی و هتل های ژاپن به همراه شهرهایش پرده بردارد و بهترین راهنمایی را در ازای سفر شما، مانند رزرو بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی انجام دهد.

ژاپن

آب و هوای ژاپن

weather in japan

اگر بخواهیم آب و هوای کشور ژاپن را در یک کلمه توصیف کنیم، واژه "معتدل" بهترین واژه است اما به طور واقع بینانه تری، آب و هوای ژاپن از شمال تا جنوبش متغیر بوده و بادهای موسمی (بادهایی که از سمت دریا می وزند) تاثیر مستقیمی بر اختلاف دما در فصول مختلف سال می گذراند. حال اگر دقیق تر و با جزئیات بیشتر بخواهیم برایتان شرح دهیم؛ بهار در ژاپن، روزهای نسبتا گرمی دارد و معمولا به دلیل بارش فراوان، ژاپنی ها این دوره را "فصل باران" می نامند. فصل تابستان نیز به خاطر وجود هوای پرفشارِ اقیانوس آرام، گرم و مرطوب می باشد. از پاییز هم که بگوییم، می توانیم با پیش بینی و آگاهی از وزش تندباد از خطرات آن، در امان بمانیم. در آخر؛ خوب است که بدانید هنگام زمستان به علت بارندگی های ناشی از طوفان و بارش برف در اثر بادهای شمال غربی، کشور ژاپن جزء آن منطقه از جهان به حساب می آید که بیشترین نزولات جَوی را دارد. پس یادتان نرود اگر قصد سفر به ژاپن را دارید؛ احتیاط کرده و از قبل خود را برای تغییرات ناگهانی آب و هوایی در طول فصولِ مختلف سال آماده نگه دارید!

زبان و مذهب مردم ژاپن

culture of japan

در دنیای مدرن که هر کسی به اینترنت و مجلات دسترسی دارد، احتمالا کمتر کسی دیده می شود که زبان ژاپنی ها را نشناسد و نداند به کجا تعلق دارد. بله درست است! همانطور که حدس می زنید زبان رسمی این کشور، ژاپنی بوده و حدود 130 میلیون نفر به این زبان تسلط کامل دارند. بسیاری از لغات زبان ژاپنی به گفته بسیاری از محققان، از زبان چینی الهام گرفته شده اما در مقایسه با آن از جهاتی کاملا متفاوت می باشد. حالا می رسیم به بحث مذهب که طبق جدیدترین تحلیل ها؛ پایبندی و علاقه مردم ژاپن به مذهب به مشابه دیگر کشورها، بسیار کمتر بوده و در حال حاضر مذهب یا بهتر است اینطور بگوییم، آئین شینتو (برگرفته از کلمه چینی شین تائو) مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. البته علاوه بر شینتوئیسم؛ بودائیسم و مسیحیت نیز به مقدار کمتری در بین توده مردم مرسوم می باشد!

واحد پول کشور ژاپن

ین ژاپن

وقتی پایِ واحد پولی این کشور در میان باشد، یقینا بعد از دلار و یورو، یِن (Yen) سومین ارز معامله شده در بازار بزرگ "ارز" است. هر ین، امروزه به 100 سِن (sen) تقسیم شده و با علامت اختصاری Y شناخته می شود. یِن در سال 1871 به وجود آمد و به این نام در اقتصاد و بانک ملی ژاپن ثبت شد. جدید ترین نرخ هر ین ، تا به اینجای سال (2021) تقریبا معادل 0.0097 دلار بوده که تا حدودی بیانگر ارزش بالا آن در مقایسه با پول سایر کشورها است!

ویزای ژاپن

visa japan

سفر به ژاپن مشمولِ قانون تهیه ویزا، قبل از ورود به خاک این کشور می شود که معمولا کنسولگری ها و سفارت خانه ها، قانون آن را وضع کرده و هر ساله تغییرات کوچک و بزرگی را روی آن اعمال می کنند. البته تهیه ویزا، امروزه به مانند گذشته مشکل نبوده و بیشتر آژانس های مسافرتی و سایت های گردشگری می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند اما از آنجایی که تعداد آنها نامحدود است، ما پیشنهاد می کنیم بوکینگ را از بین ده ها سایت؛ انتخاب نمایید تا هم اعتمادتان جریحه دار نشود و هم در قالب چندین سوال در خصوص انواع ویزا و دسته بندی هایش به جواب مناسب و منسجمی برسید!

حمل و نقل در ژاپن

transportation

حمل و نقل از ارکان اصلی صنعت گردشگری است و در ژاپن هم این قانون صدق می کند! به طور خلاصه، شبکه حمل و نقل عمومی در ژاپن شامل چندین دسته متفاوت می باشد و سیستم حمل و نقل در این کشور بسیار امن، قابل اعتماد و منظم بوده که تاخیر در آن معنی ندارد! راحت و جادار بودن نیز از دیگر مشخصه های بارز حمل و نقل در این کشور بوده و شما علاوه بر قطار معمولی و شینکانسن (قطار سریع السیر) می توانید از مترو توکیو به تمام نقاط کلانشهرها به راحتی و در کمترین زمان ممکن سفر و جابه جا شوید! حالا می رسیم به حمل و نقل هواپیمایی ژاپن که در سال 1953 یک شرکت هواپیمایی را تحت عنوان "ژاپن ایرلاینز/ Japan Airlines" ابداع نمود که از آن زمان تا به الان؛ همواره سعی در اضافه کردن تعداد مسافران از نقاط مختلف دنیا داشته است. ضمنا اگر برای بار اول خواستید در ژاپن از سیستم حمل و نقل استفاده کنید، خیالتان جمع زیرا هرگز دردسری از قبیل دیر رسیدن و مشکلات جسمی در این کشور برایتان رقم نخواهد خورد!

سیم کارت در ژاپن

sim card in japan

امکان ندارد همچین کشوری که تکنولوژیش نزد دنیا معروف است، سیم کارت و راه ارتباطی با دیگر افراد وجود نداشته باشد! اما از طرفی نرخ ها هم در خصوص سیم کارت متغیر بوده و شما به عنوان یک گردشگر باید حواستان را حسابی جمع کنید که قبل از خرید هر گونه سیم کارتی، با دیگران مشورت و از سایت های معتبر در مورد آن استعلام بگیرید! اما چیزی که ممکن است توجه شما را در ژاپن به سمت خود جلب کند، این است که به عنوان گردشگر هنگامی که سیم کارتی را برای اولین بار می خرید؛ مقدور به گرفتنِ تماس صوتی دوباره با آن نیستید و از طرفی اگر سیم کارتی را هم از کشوری به کشور دیگر می آورید؛ به مانند تماس صوتی، مجاز به استفاده دوباره از آن نیستید!

شما می توانید از اپراتورهای زیر برای خرید سیمکارت در ژاپن استفاده کنید :

  • B-mobile
    • ntt-docomo

    غذاهای ژاپن

    غذا در ژاپن

    شاید فکر کنید غذاهای ژاپن فقط محدود به سوشی، سوکیاکی و تمپورا می شود اما امروزه آشپزی ژاپنی در سراسر دنیا برای خود اسم و رسمی دارد که هیچ جای دیگر به مانند آن نیست! حالا اگر فکر می کنید که غذاهای ژاپنی با ذائقه شما جور نمی باشد و از طرفی هم دودل شده اید که ژاپن ارزش سفر کردن را دارد یا خیر، بوکینگ اینجاست تا به شما این اطمینان را بدهد که با وجود ظاهر عجیب بعضی از غذاهای ژاپنی، در باطن حقیقت جور دیگری است و مزه آنها به طور کلی برخلاف ذهنیتتان می باشد. پس با ما همراه شوید!

    سوشی/Sushi

    sushi

    همانطور که می دانید، "سوشی" پرچمدار همه غذاهای ژاپنی است و کمتر کسی وجود دارد که اسم آن را تا به حال نشنیده باشد! درست است که سوشی به فرهنگ ژاپن تعلق دارد اما در اکثر رستوران ها و حتی کافه های کشورهای آسیایی و غربی نیز سرو می شود. سوشی ها انواع مختلفی دارند اما از معروف ترین آنها میتوان ماکی سوشی (برنج و جلبک دریایی)، نیگری سوشی (برنج با ماهی و حلزون)، چیراشی سوشی (برنج با میگو) و ایناری سوشی (برنج با توفو) را نام برد. حالا اگر می خواهید از روش پخت آن سردر بیاورید لازم نیست که حتما به رستوران بروید زیرا در خانه هم آن را می توانید آماده کنید، در مرحله اول باید موادی مانند برنج، ماهی، میگو و یا به دلخواه خودتان، غذاهای دریایی دیگر را به صورت خام در داخل برگ جلبک بریزید و آن را مثل دلمه پیچیده و سپس قطعه قطعه کنید. حالا سوشی شما به طور کامل آماده است. به به... نوش جان!


    سوبا/ Soba

    soba

    می رسیم به نودِل معروف ژاپن که با نام "سوبا" شناخته می شود! نودل خوران حرفه ای توجه داشته باشند که این نوع نودل با سوبایی که در چین وجود دارد، تفاوت بسیاری دارد و دلیلی که به آن پسوند (ژاپنی) اضافه کرده اند، این است که با نوع چینی آن اشتباه گرفته نشود! یک نکته جالب که این سوبا را از هر نودلی متمایز می سازد این است که برعکس بسیاری از نودل ها؛ به صورت سرد باید میل شود تا طعم واقعی آن بعد از جا افتادن تمام مخلفاتش زیر زبان حس شود! همچنین، این غذا یکی از غذاهای محلی رایج ژاپن می باشد که روزانه میلیون ها نفر به عنوان وعده غذایی ناهار یا شام از آن استفاده می کنند. البته با کمی گشتن و پرس و جو در ژاپن خیلی زود متوجه می شوید که طعم فوق العاده سوبا نه تنها اشتهایتان را زیاد میکند، بلکه باعث می شود شیفته آن شوید!

    گیوزا/ gyoza

    giyoza

    سراغ این غذا را می توانید بیشتر در توکیو بگیرید! مواد اصلی به کار رفته در گیوزا؛ گوشت، کلم و پیاز می باشد که علاوه بر آنها؛ یک نوع سیر خاص که در شهرستان های ژاپن کاشته می شود، در تهیه این غذا هم به کار برده می شود. در نگاه اول؛ شاید به نظر رسد که "گیوزا" یک نوع پیراشکی ژاپنی باشد اما وقتی که جلوی روی خودتان آن را سرو می کنند، متوجه می شوید که مخلفات و طرز تهیه آن از زمین تا آسمان با پیراشکی تفاوت دارد. بالاتر به شما عزیزان گفتیم که گوشت در تهیه این غذا نقش اساسی دارد اما بعضی از آشپزهای ژاپنی، ترجیح می دهند به جای گوشت از میگو استفاده کنند تا طعمی بی نظیر و متفاوت تر به این غذا بدهد. البته فراموش نکنید که آغشته کردن این غذا به سس سویا و سرکه هم یکی دیگر از نکات قابل توجه بوده که باعث خوشمزگی بیشتر گیوزا می شود!

    بستنی کنجد سیاه ژاپنی

    بستنی کنجد سیاه ژاپنی

    بار دیگر نوبت به معرفی دسر رسید و اکنون قصد داریم تا از معروفترین دسر ژاپنی برایتان بگوییم. "بستنی کنجد سیاه" یکی از محبوب ترین بستنی های موجود در ژاپن و در عین حال کمیاب ترین نوع بستنی در دنیا می باشد که به محض امتحان، آنقدر به دلتان چسبیده که ممکن است تبدیل به یکی از بستنی های مورد علاقه و به اصطلاح "فِیوریتتان" شود!  یک نکته جالبی که در رابطه با این بستنی وجود دارد این است که علاوه بر کنجد سیاه؛ از سس آن هم در تهیه این بستنی استفاده می شود. اما از آنجایی که فقط در بعضی از کشورهای آسیایی یافت می شود، ابتدا باید مواد و مخلفات آن را از کشور مادر یعنی ژاپن گرفته و سپس در خانه خود تهیه کنید! مواد لازم آن شامل:

    • 5 قاشق غذاخوری کنجد سیاه
    • 2 لیوان شیر پرچرب
    • 1/3 لیوان شکر
    • 3 عدد زرده تخم مرغ
    • 3 قاشق غذاخوری عسل
    • 200 میلی لیتر خامه
    • 1/2 قاشق چای خوری نمک
    • چند برگ نعنای تازه می باشد.

    واگاشی یا یوگاشی

    wagashi

    واگاشی یا یوگاشی به شیرینی سنتی ژاپنی گفته می شود که علاوه بر طعم خوب آن، نامش در فهرست دسرهای ژاپنی ثبت شده است. اما لابد می خواهید بدانید چه چیز در این دسر نهفته است که زیبایی آن را دوچندان کرده و باعث دل ضعفگی می شود؟!

    خب باید در جواب بگوییم که متاسفانه یا خوشبختانه دستور پخت آن در بین مردم ژاپن، به مانند یک راز بزرگ بوده و تا به حال هیچ کس اطلاعاتی از آن را فاش نکرده است. اما شاید نوشیدن چای و کمی قهوه، در کنار این دسر؛ گزینه خوبی باشد تا این راز را از سرمان بیرون کرده و بچسبیم به اصل قضیه که همان واگاشی است!

    شهرهای توریستی ژاپن

    tourist cities

    گفتیم که ژاپن کشور خاصی است، پس شکی نداشته باشید که این ویژگی را در شهرهای مختلف آن هم می توانید با چشم های خود ببینید! اما در کنار آن، بعضی از شهرهای ژاپن در موارد جزئی با یکدیگر تفاوت دارند که باید قبل از سفر، تمام توجهتان را به آن جزئیات جمع کنید. پس با بوکینگ همراه شوید تا با هم بهترین شهرهای توریستی را از نزدیک بررسی کرده و سری به این کشور پر آوازه بزنیم!

    توکیو - Tokyo

    tokyo

     کیوتو - kyoto

    کیوتو

    ایشیگاکی - Ishigaki

    ایشیگاکی

    ایشیگاکی؛ دومین جزیره بزرگ مجمع الجزایر یایاما می باشد که در غرب "اوکیناوا هونتو" ژاپن واقع شده و با توکیو حدود 2000 کیلومتر مربع فاصله دارد. احتمالا گمان می کنید که ایشیگاکی، جزیره ای دور افتاده و دسترسی به آن سخت است اما این نوع قضاوت با واقعیت آن در تضاد است! زیراکه ایشیگاکی دارای یک فرودگاه اصلی بوده و بسیاری از گردشگران ورودی توسط هواپیما از تمام نقاط دنیا می توانند به راحتی وارد این جزیره شوند. بنابر این، اگر در میان این همه دل مشغولی در ژاپن به دنبال جایی می گردید که خستگی از تنتان در آید، آب های زلالِ دریا و سواحل محافظت شده ایشیگاکی همان حسی را برایتان تداعی خواهد کرد که مدت هاست از آن غافل شده اید!

    اوساکا - Osaka

    اوساکا

    پارک استودیو یونیورسال ژاپن - Universal Studio Japan

    universal japan

    مسیریابی:

    دیزنی لند توکیو - Disney Land Tokyo

    tokyo disneyland   

    دیزنی لند توکیو بعد از دیزنی لند امریکا؛ در واقع بزرگتریم و کاملترین دیزنی لندی می باشد که در 15 آوریل 1983 افتتاح شده و در حال حاضر به هفت قسمت موضوعی تقسیم می شود. این پارک مجموعا دارای 43 جاذبه مختلف، 53 فروشگاه و به همراه آن 53 اَوت لت (نوعی از فروشگاه با حراجی های زیاد) است. از دیگر بخش های آن :

    • فروشگاه های کوچک و بزرگ
    • تومارولند/Tommorow Land که مربوط به بخش فضا و تکنولوژی می شود.

    • توون تَون/Toon Town که آن دسته از افراد با رده سنی پایین مانند کودکان به دلیل وجود "میکی مووس" به دیدن آن تمایل بیشتری دارند.
    • فانتزی لند/Fantasy Land که مناسب تمام سنین بوده و بر اساس انیمیشن های کلاسیک دیزنی طراحی شده است.
    • کریتر کانتری/ Creature Country که سرزمین حیوانات نامیده شده و بسیاری از بازدید کنندگان در آنجا به فعالیت قایق سواری می پردازند.
    • سرزمین جادویی/ Wonderland که مختص ماجراجویی  است.پس برنامه خود را چه با دوستان چه عزیزانتان چیده و اجازه دهید کودک درون شما هم بیدار شود؛ چرا که دیزنی لند توکیو، از معدود مکان هایی در دنیا محسوب می شود که شما را بیشتر از یک شهربازی ساده، به هیجان آورده و عبور از آن به مانند یک فرصت از دست رفته است!

     مسیریابی:

    مراکز خرید ژاپن

    shopping center

    گفته شده که ژاپن در مقایسه با کشورهای آسیایی، به دلیل زیر ساختار قوی و برندهایی که از سراسر دنیا محصولات خود را عرضه می کنند، خرید کردن در آن کمی متفاوت است. حالا شاید برایتان سوال پیش آید که خرید کردن در ژاپن چطور ممکن است، آن هم با واحد پولی که در سراسر دنیا انقدر قوی است؟! اما باز هم جای هیچ گونه نگرانی نیست. زیرا وقتی که یکبار برای همیشه مراکز خرید آن کشور را بشناسید، ترستان از گم شدن از بین رفته و با خیال راحت می توانید به خریدتان ادامه دهید. پس با بوکینگ همراه شوید تا برایتان آنها را گردآوری و در سفر به خریدتان کمی کیفیت بدهیم!

    شین جوکو - Shinjuko

    shinjuku

    مسیریابی:

    چهار راه شیبویا - Shibuya

    shibuya

    مسیریابی:

    بازار ایچیبا کورومون - Kuromon Ichiba Market

    kuromon market

        kyoto h center

    اگر به دنبال مکانی در کیوتو می گردید که یکجا همه سوغاتی ها و صنایع دستی اش برای عرضه قابل فروش باشد؛ ایده آل ترین آن یقینا "مرکز صنایع دستی کیوتو" است. طبقه اول این مجموعه به سوغاتی های گران تر، مانند شمشیر و سلاح های دست ساز، زیور آلات سنتی طلا، بادبزن های تاشو ژاپنی، ظروف و اشیای لاکی اختصاص دارد و در طبقات بالاتر اقلامی مانند عروسک های محلی کوکوشی، یوکاتا (لباس های محلی)، کیمونو (لباس سنتی ژاپن)، لوازم آرایشی، چای و انواع شیرینی های محلی نیز دیده شده که ارزانتر از مراکز دیگر به فروش می رسد!.

    این هم اطلاعات ضروری مورد نیاز در رابطه با مرکز صنایع دستی کیوتو برای مسافران ؛ که در صورت نبود تورلیدر دانستنش ممکن است جالب و ضروری باشد:

    • برگزاری کلاس های آموزشی صنایع دستی ویژه علاقه مندان، مانند دوره نقاشی روی بادبزن، ساخت عروسک ها و کیف های کوچک سنتی
    • وجود چندین راهنمای محلی انگلیسی زبان که درباره فرهنگ ژاپن و سوغاتی هایش صحبت کرده و شما را راهنمایی می کنند.
    • خدمات معاف از مالیات برای گردشگران خارجی!

    مسیریابی:

    رستوران در ژاپن

    Jp Restaurant

    هر چه از رستوران در توکیو بگوییم باز هم کم است اما با این حال می شود که آنها را در یک دسته طبقه بندی کرد تا خدایی نکرده در طول سفر از غذا غافل نمانیم! همانطور که برایتان از جاذبه های گردشگری متعدد این کشور گفتیم، در این بخش از مقاله نیز تمرکزمان بر همان شهرها است با این تفاوت که این بار می رویم تا سری به رستوران هایش زده و کمی در دنیای آنها غرق شویم. پس با بوکینگ همراه باشید تا سر حد لذت در سفر یعنی همان غذا و کشف رستوران را تجربه کنید!

    رستوران فانتزی آلیس - Alice's Fantasy Restaurant

    alice

    مسیریابی:

    رستوران در ژاپن

    Jp Restaurant

    هر چه از رستوران در توکیو بگوییم باز هم کم است اما با این حال می شود که آنها را در یک دسته طبقه بندی کرد تا خدایی نکرده در طول سفر از غذا غافل نمانیم! همانطور که برایتان از جاذبه های گردشگری متعدد این کشور گفتیم، در این بخش از مقاله نیز تمرکزمان بر همان شهرها است با این تفاوت که این بار می رویم تا سری به رستوران هایش زده و کمی در دنیای آنها غرق شویم. پس با بوکینگ همراه باشید تا سر حد لذت در سفر یعنی همان غذا و کشف رستوران را تجربه کنید!

    رستوران فانتزی آلیس - Alice's Fantasy Restaurant

    alice




    hafuu

    حالا نوبت به معرفی رستوران در شهر "کیوتو" می رسد که بر حسب اتفاق، در یکی از بهترین مناطق مسکونی کیوتو قرار داشته و در آن جا شما می توانید تلفیقی از غذاهای سنتی ژاپن با فضای مدرن را مشاهده کنید! در یک جمله اگر بخواهیم برایتان این رستوران را توصیف کنیم، می گوییم که غذاهایش مطابق سلیقه گوشت خواران بوده و یکبار تجربه کافیست تا همیشه به آن دل ببندید! استیک واگیو (نوعی استیک نادر که از گوشت گاو ژاپنی تهیه می شود) معمولا در این رستوران با غذای دریایی ترکیب و سرو می شود و شهرت آن هم به دلیل تردی و خوش طعم بودنش است. البته نباید نادیده بگیریم، این واگیویی که در "هافو" سرو می شود؛ به تهیه مستقیم آن از منطقه کیوشو و کوماموتو مرتبط بوده و در واقع این نواحی از ژاپن تا به اینجای کار تنها مناطقی اند که هنوز هم گاوها به صورت آزادانه چرا می کنند!

       

    مسیریابی: 


    هتل در ژاپن


    در این قسمت از مقاله، می خواهیم گلچینی از هتل های موجود در ژاپن را چه از نظر کیفیت و چه بر اساس رتبه بندی با هم بررسی و تجزیه تحلیل کنیم. اما از آنجایی که اقامت در یک هتل خوب نقش حیاتی را هنگام سفر ایفا می کند؛ ممکن است کمی در انتخاب آن خصوصا ژاپن، دستپاچه شویم اما تا وقتی که بوکینگ خدماتی نظیر رزرو بلیط خارجی ورزرو هتل خارجی را برای مشتریان خود انجام می دهد، چرا نگرانی؟! پس خیالتان از این بابت راحت بوده و با ما همراه شوید!

    بوکینگ


    هتل هیلتون*5 _ Hilton Hotel



    hilton hotel in japan     hilton hotel japan

    به نظرتان جالب نیست وقتی پای هتل های زنجیره ای "هیلتون" وسط می آید همیشه ما آن را در محدوده انتخاب هایمان در سفر می گنجانیم؟! خب این انتخاب معمولا برحسب اتفاق رخ نمی دهد و شامل چندین علت گوناگون است که یکی از آنها در شهرهای بزرگ؛ به دلیل رضایت بیشتر افراد از جمله توریست ها و مشتریان این هتل بوده و از دیگر دلایل آن، محبوبیتِ جهان شمول هتلهای هیلتون و تعداد اتاق های متعدد آن است. از نظر دسترسی هم تقریبا میتوان گفت که به مترو نزدیک بوده و لازم نیست کیلومترها پیاده روی کنید!

    برخی از امکانات رفاهی هتل هیلتون در توکیو شامل:

    • استخر سرپوشیده
    • سونا
    • مرکز تناسب اندام مدرن
    • دو زمین تنیس پشت بام
    • ویو فوق العاده شهر
    • وجود 809 اتاق که هر یک با سبک ژاپنی تزیین شده است.

    شما می توانید این هتل را از اینجا رزرو کنید!



    مسیریابی:

    هتل کانرا کیوتو*4 - Kanra Kyoto

    اقامت در هتل چهار ستاره کانرا به مانند اقامت در منزل خودتان است؛ سرشار از آرامش و حسی خوب... این هتل آنقدر  لاکچری نیست و  می توان گفت تا حدودی یک هتل اقتصادی نیز محسوب می شود اما هنگامی که یک شب در آنجا اقامت داشته باشید، اتاق های بزرگ با وان های حمام چوبی، رضایت شما را از این هتل دو چندان خواهد کرد.

    برخی از امکانات جانبی هتل شامل:

    • آسانسور
    • رستوران و کافی شاپ
    • اجاره دوچرخه
    • وای فای رایگان
    • و وجود مکانی برای برگزاری سمینارها و مراسم های مختلف می باشد.

    برای رزرو این هتل اینجا را کلیک کنید.

    مسیریابی:


    هتل برایتون اوساکا *3 - Hotel Brighton City Osaka

    brighton hotel in osaka


          مسیریابی:



    بیشتر بخوانید | آشنایی با کشور چین

    مطالب پر بازدید

    همه چیز درباره سفر به استانبول

    استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

    21 خرداد 1399

    راهنمای سفر به آنتالیا

    آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

    31 خرداد 1399

    راهنمای سفر به مشهد

    مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

    8 خرداد 1399

    راهنمای سفر به قشم

    جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

    18 خرداد 1399

    دیدگاه شما چیست؟