خارجی

سفر به کانادا

  • 2 آذر 1399

سفر به کانادا از آن دسته سفر هایی است که خاطرات اش برای همیشه در زندگی و ذهنتان باقی خواهد ماند چرا که این کشور تا به امروز مورد سلیقه همه گردشگران خود بوده است

البته نه این که سلیقه ها به یک شکل باشد بلکه به این دلیل است که این کشور با مردمی  مهربان و با جاذبه های گردشگری متفاوت هر گردشگری را شیفته خود می کند! البته لازم است یک سری اطلاعات قبل از سفر به کانادا داشته باشید چرا که اگر ندانید برنامه سفرتان در کانادا به چه صورت است امکان دارد نتوانید از سفرتان نهایت لذت را ببرید به همین دلیل بوکینگ فکر صفر تا صد سفر شما را کرده است در ادامه مطلب قرار است با سفر به این کشور رویایی کامل آشنا شوید البته در قسمت رزرو هتل و رزرو پرواز کانادا در بوکینگ می توانید پرواز و هتل خود را به بهترین شکل رزرو کنید!

کانادا

اطلاعات ضروری کانادا

قبل از هر چیز بهتر است اطلاعات اولیه این کشور را که شامل موارد زیر می شود بدانید:

واحد پول : دلار کانادا البته دلار آمریکا نیز در برخی جاها مورد استفاده قرار می گیرد.

کد کشوری : 1+

شماره تماس اظطراری : 911 در مواقع ضروری که احتیاج به پلیس یا آمبولانس و آتش نشانی باشد با این شماره می توان تماس گرفت.

زبان : زبان رسمی کانادا انگلیسی می باشد البته زبان دوم این کشور فرانسوی است.

   

امنیت در کانادا

اگر بخواهیم درباره امن بودن این کشور برای سفر یا حتی زندگی بگوییم باید نگاهی به سوابق گذشته این کشور بی اندازیم ، شهر تورنتو کانادا در سال 2019 رتبه شش را از نظر امنیت به خود اختصاص داد که نشان دهنده این است که کانادا از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار است البته قوانین کانادا در جرم و سرقت ها در این کشور بی تاثیر نبوده است و همه ی مردم کانادا می دانند پیروی نکردن از قوانین می تواند شامل خسارت های جبران نا پذیر در کانادا باشد ، حال اگر دوست دارید شب هنگام در شهر قدم بزنید با رعایت مسائل بسیار جزئی خیالتان از نظر امنیت راحت باشد! البته که فراموش نکنید در امن ترین کشور ها نیز باید مراقب وسایل و اشیا گران بهای خود بود.

امنیت در کانادا

    

آب و هوای کانادا

در چه زمانی به کانادا سفر کنیم ؟
بی شک راجع به آب و هوای سرد کانادا چیزی شنیده اید یا اگر اهل فیلم و سینما باشید زمستان های سرد آن را دیده اید ، اگر بخواهیم بهترین فصل برای سفر به کانادا را معرفی کنیم آن فصل تابستان است که در طول این فصل گردشگران از نقاط مختلف جهان برای بازدید از جاذبه های بی نظیر کانادا به آن سفر می کنند البته گفتنی است که تابستان یکی از گران ترین فصل ها برای سفر به کانادا است ، قیمت هتل و پرواز ها در تابستان بالاتر از سایر فصل ها نرخ گذاری می شود اما اگر کمی با سرما بتوانید کنار بیایید و دلتان بخواهد سفری اقتصادی به کانادا داشته باشید بهتر است بعد از تعطیلات کریسمس ، اوایل دسامبر یا اوایل بهار به این کشور سفر کنید چرا که در این فصل از تعداد گردشگرانی که به کانادا سفر می کنند کاسته می شود و همین باعث کاهش نرخ هتل و پرواز ها می شود البته اگر دوستدار فستیوال و جشن های مختلف هستید پاییز نیز گزینه خوبی می باشد چرا که در این فصل جشن کدو ، سیب و... برگزار می شود که شرکت در این جشن ها خالی از لطف نیست.

 

آداب و رسوم مردم کانادا

هر کشوری درای آداب و معاشرت خاص خود است ، کانادا نیز فرهنگ خاص خود را دارا است اما در کل این کشور دارای مردمانی مودب و مهربان است که بی شک در داشتن سفری بهتر و لذت بخش تر به این کشور فوق العاده بی تاثیر نیست ، در ادامه همراه بوکینگ باشید تا با فرهنگ این کشور بیشتر آشنا شویم.

  • اگر در کانادا تازه با شخصی دوست شده اید بهتر است هم دیگر را به فامیلی صدا بزنید و در صورتی که آن شخص از شما خواست از اسم کوچک استفاده کنید.
  • در این کشور رسم است در زمان سلام و خدا حافظی به یک دیگر دست می دهند.
  • مردم این کشور خیلی واضح صحبت می کنند ، زیاد هم خوشایند نمی دانند وقتی شخصی با آن ها صحبت می کند صحبت خود را به اصطلاح رو بسته بگوید.
  • به مردم اصلا اشاره نکنید چرا که این حرکت در کانادا از زمان های گذشته بسیار ناخوشایند است.
  • اگر یک دوست کانادایی شما را به خانه ی خود دعوت کرد رسم است برای میزبان یک جعبه شکلات یا یک دسته گل ببرید اما در کبک کانادا این گونه است که قبل از مهمانی دسته گل خود را برای میزبان بفرستید البته دقت کنید که از گل سوسن برای هدیه استفاده نکنید چرا که گل سوسن در کانادا برای عزا داری ها استفاده می شود.
  • غذا خوردن در کانادا در جوی دوستانه برگزار می شود البته در کبک کمی رسمی تر است اما فراموش نکنید تا شروع کردن غذا با میزبان آغاز می شود و بهتر است قبل از نشستن در میز غذا صبر کنید تا میزبان جای شما را مشخص کند.
  • اگر با یک کانادایی قرار دارید حتما چند دقیقه زود تر برسید چرا که مردم کانادا بسیار آن تایم هستند.

  

شهر های توریستی کانادا

بی شک این کشور در شهر های توریستی خود به اندازه ای جاذبه دارد که در یک سفر دو هفته ای نمی توان از تمام آن ها بازدید کرد پس اگر محدودیت زمان سفر به کانادا را دارید از قبل باید با شهر های توریستی آن آشنا شوید و انتخاب کنید که در سفر اتان از کدام شهر ها بازدید کنید در ادامه همراه بوکینگ باشید تا با شهر های توریستی این کشور آشنا شوید و انتخاب راحتی طبق سلیقه خود داشته باشید!

  

تورنتو - Toronto

اگر بخواهیم راجع به توریستی بودن این شهر صحبت کنیم فقط کافیست بگوییم جزو 30 شهر پربازدید جهان است! تورنتو را می توان به اصطلاح جزو شهر های زنده و پر جنب و جوش دانست ،  این شهر از شهر های بسیار بزرگ کانادا است که نام اش حتی برای کسانی که به کانادا سفر نکرده اند نیز آشناست ، در کل می توان گفت تورنتو شهر موزه ها ، گالری های هنری و جشنواره های بسیار زیاد و مختلفی که در آن برگزار می شود است البته نمی توان از رستوران و هتل های درجه یک آن نیز چشم پوشی کرد ، مسولان این شهر هرسال در حال توسعه شهری تورنتو هستند پس بی شک اگر به مکان های لوکس و مدرن علاقه دارید از تورنتو نهایت لذت را خواهید برد.

در  آخر اگر  بلیط هواپیما به تورنتو  را گرفته اید خیالتان راحت باشد که نهایت لذت را خواهید برد.

  

ونکوور - Vancouver

ترکیبی از نمای اقیانوس و کوه ها! اگر اهل طبیعت گردی یا دیدن مناظر طبیعی هستید بی شک این شهر برای شما رویایی و بی نظیر خواهد بود ، یکی از دلایلی که ونکوور محبوبیت زیادی بین گردشگران پیدا کرده است حس آرامش بی نظیر آن است ، جالب است بدانید که ونکوور یکی از متنوع ترین شهر ها از نظر ملیت و فرهنگ های مختلف است که همین باعث شده است صفت سرزمین عجایب را به خود بگیرد.

اگر بلیط هواپیما به ونکوور را می خواهید تهیه کنید باید بگوییم  از سفر با جاذبه های دلنواز و هیجان انگیز این شهر سرشار از آرامش خواهید شد.

   

مونترال - Montreal

به منطقه فرانسوی  زبان ها نیز در کانادا سفر کنید! دومین شهر پر جمعیت کانادا به فرانسوی زبانان مطلق است البته نگران نباشید چرا که در این شهر انگلیسی نیز صحبت می شود ، اگر تمایل دارید از بافت قدیمی و خاص آمریکای شمالی که از قرن هفدهم تا به امروز حفظ شده است بازدید کنید،  همچنین این شهر از آسمان خراش های لوکس و معماری مدرن نیز برخوردار است در نهایت مونترال را می توان ترکیبی از معماری های قدیم و مدرن امروزی دانست و نباید از 50 جاذبه معروف کانادا که در این شهر قرار گرفته است چشم پوشی کرد.

   

اتاوا - Ottawa

شاید دلتان بخواهد پایتخت کانادا را نیز ببینید! وقتی اتاوا پایتخت این کشور مدرن و بزرگ است پس باید از وجود جاذبه های فراوان و متفاوت این شهر خیالتان راحت باشد ، اتاوا را می توان یکی از شهر های بسیار مدرن کانادا دانست که جایگاه برج های بسیار مدرن و لوکس یا ساختمان های پارلمان دانست البته نمی توان از موزه های بسیار خاصی که در آن قرار گرفته است چشم پوشی کرد ، این شهر با کانال بسیار محبوب Rideau در تابستان گردشگران زیادی را به یک قایق رانی خاطره انگیز به سمت خود می کشد البته در زمستان نیز این کانال به علت پیست اسکیت روی یخ خود طرفداران بسیاری دارد!

پس اگر بلیط هواپیما به اتاوا را خریداری کرده اید چشم انتظار یک شهر لوکس باشید!

کانادا

  

ویکتوریا - Victoria

اگر به ونکوور سفر کردید بازدید از ویکتوریا را فراموش نکنید! اگر در برنامه سفر خود به کانادا قرار است به ونکوور نیز سفر کنید بازدید از ویکتوریا را فراموش نکنید چرا که این منطقه در نقطه جنوبی جزیره ونکوور قرار گرفته است ، اگر بخواهیم راجع به زییایی ویکتوریا صحبت کنیم بی شک می گوییم این منطقه ورودی زیبایی های ونکوور است که در خود سواحل زیبا و فوق العاده  و مناطق طبیعی بکر و دست نخورده را جای داده است ، البته بی شک وقتی به ویکتوریا می روید بازدید از نماد این شهر را که محبوبیت بسیاری بین گرشگران دارد هتل امپراطوری فرمونت را از دست ندهید چرا که این هتل معماری خاص و با شکوه خود را از قرن نوزدهم تا به امروز حفظ کرده است.

کانادا

  

جاذبه های کانادا

حال که دیگر با شهر های توریستی و محبوب کانادا آشنا شده اید می توانید انتخاب کنید که کدام شهر ها را در لیست سفر خود قرار دهید بی شک هر کدام از شهر هایی که معرفی کرده ایم در خود بسیاری از جاذبه های معروف را معرفی کرده اند البته قابل گفتن است که همانطور که در بالا تر گفته ایم کانادا جایگاه مکان های توریستی است که می تواند برای انواع سلیقه ها خوشایند باشد!

در ادامه مجله بوکینگ مکان های توریستی و محبوب گردشگرانی که سابق به این کشور سفر کرده اند را معرفی کرده است تا سفر را برای گردشگران راحت و دلنشین تر کند!

  

آبشار نیاگارا

کمتر کسانی پیدا می شوند بگویند که حتی برای یک بار هم نام این این آبشار را نشنیده اند! آبشار نیاگارا از آن دسته آبشار هایی است که برای گردشگرانی که به کانادا سفر می کنند اسم و نام در کرده  و محبوبیت زیادی بین آنان دارا است چرا که ارتفاع 57 متری این آبشار چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند ، البته جالب است بدانید این آبشار مرز مشترک بین کانادا و آمریکا است که هر ساله میلیون ها گردشگر را از سراسر نقاط جهان به سمت خود می کشد.

   

برج سی ان تورنتو - CN Tower

برج سی ان یا نماد تورنتو! اکثر گردشگرانی که به تورنتو سفر می کنند بی شک از برج سی ان بازدید خواهند کرد چرا که این برج با ارتفاع 553 متری خود چشم هر گردشگری را به خود جذب می کند ، البته ناگفته نماند که جاذبه های هیجان انگیزی که این برج در خود جای داده است در معروف شدن آن بی تاثیر نبوده است ، در این برج می توانید لذت خوردن یک وعده غذایی در یک رستوران  360 درجه را تجربه کنید یا قدم زدن به صورت خاص در ارتفاع 356 متری شهر  بی شک  می تواند تجربه خاصی را  برایتان رقم بزند.

برج سی ان کانادا

موقعیت مکانی :

  

پل معلق کاپیلانو ونکوور - Capilano Suspension Bridge

اگر جزو دسته افرادی هستید که به تفریحات مهیج علاقه زیادی دارید و دوست دارید از یک نواختی ها فرار کنید بی شک جاذبه های کانادا شما را به خواسته اتان می رساند البته اگر به تفریحات مهیج نیز زیاد علاقه ندارید نگران نباشید باز هم به اندازه ای در این کشور جاذبه وجود دارد که مورد سلیقه شما باشد ، پل معلق کاپیلانو با 140 متر ارتفاع خود می تواند بسیار لذت بخش باشد البته طراحی خاص این پل که از چوب محکم و در برخی نقاط از شیشه های ضخیم است به هیجان این پل معلق افزوده است.

ساعت بازدید :

از ساعت 11:00 تا 18:00 می باشد.

موقعیت مکانی :

  

بندر ویکتوریا

تا چقدر به فستیوال و جشنواره های مختلف علاقه دارید ؟  اگر در تابستان به ویکتوریا سفر کردید یکی از مناطقی که نباید از دست دهید بندر یکتوریا است چرا که این مکان در تابستان های کانادا میزبان جشنواره های مختلف و مناسبت های خاص است که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشد ، در آخر اینطور بگوییم که اگر به دنبال یک مکان دل انگیز برای عکاسی هستید بی شک بازدید بندر ویکتوریا را در برنامه سفر خود بگذارید پیشنهاد می کنیم در زمان غروب از این جاذبه دیدن کنید چرا که هر نقطه آن با نور های زیبایی شما را مجذوب خود می کند.

موقعیت مکانی :

   

محله قدیمی مونترال

در سفر به کانادا کمی هم حال و هوای پاریس را داشته باشید! وقتی وارد منطقه محله قدیمی مونترال می شوید بی شک معماری خانه ها و سنگ فرش خیابان ها نگاه شما را جذب خود می کند ، چرا که می توان گفت معماری این منطقه برای قرن های 17 تا 19 است که همین باعث شده است هر گوشه ای از این منطقه به یک مدل جذاب به نظر برسد! البت  ناگفته نماند که وقتی به این منطقه می روید به جاذبه های دیگری مانند کلیسای نتردام ، اسکله های بندر قدیمی و... دسترسی بسیار راحتی خواهید داشت.

دسترسی:

کلیسای نتردام

وقتی وارد این کلیسا شوید نگاهتان غرق در شکوه و عظمت خواهد شد ،  چرا که کلیسای نتردام یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین کلیسا های کانادا است که در سال 1846 ساخته شده است و تا به امروز مورد استفاده برای عبادت به صورت 2 زبانه قرار گرفته شده است ، درب این کلیسا هر روز به روی گردشگران باز بوده است و می توانید از آن بازدید کنید و لذت ببرید البته به یاد داشته باشید که برای ورود به این کلیسا و مکان های مذهبی یک سری قوانین نیز را باید رعایت کنید!

کلیسای نوتردام کانادا

   

شکم گردی در کانادا

برای خیلی از گردشگران ایرانی قسمت خورد و خوراک در سفر از اهیمیت بالایی برخوردار است چرا که تمایل دارند قبل از سفر خود بدانند چه غذایی را در رستوران سفارش دهند و نوش جان کنند! کشور کانادا سرشار از غذا های مختلف است که می تواند مناسب برای انواع سلیقه ها دلنشین  باشد در ادامه برای راحت تر کردن سفر گردشگران به کانادا چند غذای معروف این کشور را معرفی کرده ایم تا متناسب با سلیقه خود بتوانید به راحتی غذای محبوب خود را سفارش دهید و لذت ببرید.

   

گوشت دودی - Smoked Meat

برای پخت این غذا یک هفته زمان لازم است چرا که تقریبا از یک هفته قبل گوشت گاو را در نمک می گذارند و سپس بخار پز می کنند ، خیلی از مردم کانادا حتی می گویند این غذا در کنار لذیذ بودنش خاصیت درمانی نیز دارد ، اغلب گوشت را  در ساندویچ چاودار با سس خردل سرو و میل می کنند ، اگر از این غذا خوش اتان آمده نگران نباشید چرا که در اکثر رستوران هایی که فست فود سروو می کنند می توانید گوشت دودی را سفارش دهید و نوش جان کنید.

  

پوتین - Poutine

اگر بخواهیم یکی از غذا های دلچسب ملی کانادا را معرفی کنیم بی شک این غذا را نیز از قلم نخواهیم انداخت! پوتین  بیشتر در قسمت فرانسوی زبانان کانادا طرفداران بسیاری دارد که از کبک کانادا به سایر شهر ها نیز منتقل شده است ، برای تهیه این غذا  به ترکیب سیب زمینی سرخ کرده ، فلفل و سس مخصوصی که با عصاره گوشت تهیه شده است احتیاج خواهیم داشت. این غذا امروزه به اندازه ای معروف شده است که در خیلی از کافه و رستوران ها سرو می شود اما اگر به کبک کانادا قرار است سفر کنید حتما پوتین را در آنجا سفارش دهید و نوش جان کنید!

غذای کانادا

 

سوپ نخود فرنگی

در هوای سرد کانادا چه چیزی بهتر از یک سوپ خامه ای دل انگیز می چسبد؟ این سوپ از زمان های خیلی گذشته محبوبیت بسیاری بین مردم کانادا داشته است و برای پخت آن از گوشت قرمز ، گیاهان خوش بو و خاص به همراه نخود فرنگی استفاده می شود که با دستور پخت خاص کانادایی طعم بسیار دل انگیزی دارد ، اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که علاقه دارید این سوپ را نوش جان کنید پیشنهاد می کنیم در یک رستوران داخل استان کبک این غذا را سفارش دهید چرا که این غذا از کبک به دیگر استان های کانادا به محبوبیت رسیده است.

  

تورتیر

شاید جالب باشد بدانید این غذا همانند سبزی پلو با ماهی ای است  که ما ایرانی ها درشب سال نو نوش جان می کنیم! در کریسمس یا سال نو اگر به اکثر خانه های کانادایی یا رستوران های کانادا بروید بوی این غذا را استشمام خواهید کرد ، اگر بخواهیم یکی از سنتی ترن غذا های کانادا را معرفی کنیم بیشک تورتیر در الویت است چرا که قدمت این غذا به سال 1600 باز می گردد شاید جالب باشد بدانید نام این غذا برگرفته از کشتی ای است که برای بار اول در آن این غذا پخته شده است ، برای پخت این غذای محبوب کانادا از گوشت گاو ، گوشت خوک ، گوشت گوساله به همراه گیاهان معطر و ادویه جات مخصوص استفاده می شود. البته گفتنی است که اگر در زمان هایی به غیر از سال نو نیز به کانادا سفر کنید باز هم می توانید این غذا را سفارش دهید و نوش جان کنید.

تورتیر

   

بیورتیلز

این دسر به معنی دم سمور آبی است! اما نگران نباشید چرا که در واقعیت قرار نیست دم سمور آبی را میل کنید ، نام این دسر فقط برای این است که خمیر آن را به شکل دم یک سمور پهن می کنند و در روغن سرخ می کنند و پس از سرخ کردن خواراکی های هیجان انگیزی مانند شکلات فندقی ، نوتلا ، میوه های مختلف و غیره را به آن اضافه خواهند کرد. جالب است بدانید این شیرینی در سال 1978 توسط یک زوج کانادایی پخته شد و امروزه محبوبیت و طرفداران خاص خود را دارد  ،  در سایت شیرینی بیورتیلز می توانید انوع مختلف آن را مشاهده کنید.

  

رستوران در کانادا

برای خیلی از گردشگران انتخاب رستوران مناسب می تواند کمی مشکل باشد مخصوصا اگر همراه خود کودک داشته باشید یا کمی سبک غذایی اتان متاوت باشد ، برای راحت تر کردن سفر گردشگران به کانادا در ادامه بوکینگ چند رستوران معروف و محبوب کشور کانادا را معرفی کرده است تا با توجه به سلیقه و سبک زندگی خود رستوران مورد علاقه اتان را در این کشور پیدا کنید و از صرف کردن غذای خود در آن نهایت لذت را ببرید!

  

رستوران  Jacobs & Co در تورنتو

اگر قرار است به این رستوران بروید از الان بهتان می گوییم به دنیای استیک ها خوش آمدید! رستوران جاکوبز کانادا با محیط ای ساده اما مدرن و پرسنلی مجرب می تواند برایتان طعم واقعی و لذیذ یکی استیک دل انگیز را برایتان رقم بزند ، اگر به سابقه گذشته این رستوران دقت کنیم بی شک خواهیم فهمید که در تهییه استیک در میان ساکنین تورنتو و گردشگران اسم و رسم خاص خود را دارا می باشد.

دسترسی :

   

رستوران chambar در ونکوور

اگر تمایل دارید در یک رستوران با سازه قدیمی و خاص که بی شک حس و حال مردم کانادا در زمان گذشته را به شما خواهد بخشید غذایتان را سفارش دهید و نوش جان کنید جایی بهتر از این رستوران در ونکوور پیدا نخواهید کرد!البته در منوی این رستوران غذا های معروف بلژیکی نیز دیده می شود که نباید از آن ها چشم پوشی کرد ، پیشنهاد می کنم برای یک بار هم که شده از غذا های بلژیکی این رستوران نیز نوش جان کنید ، ناگفته نماند که درباره این رستوران می توانیم یک خبر خوش نیز به طرفداران محیط زیست نیز دهیم چرا که مدیریت این رستوران تلاش می کند اولین رستورانی در ونکوور باشد که کربن تولید نمی کند!

دسترسی:

       

رستوران اروپا مونترال

تا چقدر به غذا های دریایی علاقه دارید؟ در این رستوران انواع مختلف غذا های دریایی را می توانید پیدا کنید ، این رستوران در یک مسابقه غذا در مونترال با عنوان رستورانی با غذا های لذیذ جایزه نیز دریافت کرده است. پیشنهاد می کنم از منوی این رستوران خرچنگ خامه ای را حتما تست کنید البته گفتنی است که مابقی غذا های منو این رستوران از طعم و کیفت بالایی نیز برخوردار هستند در آخر این گونه بگوییم که اگر غذا های دریایی را دوست دارید  از تمام غذا های این رستوران نهایت لذت را خواهید برد.

رستوران اروپا مونترال

دسترسی:

مرکز خرید در کانادا

تعداد گردشگرانی که فقط برای خرید به کانادا سفر می کنند شاید بسیار انگشت شمار باشد ، اما بی شک وقتی که در حال قدم زدن یا در گشت و گذار در خیابان های شهر باشید مرکز خرید های لوکس و مدرن شهر های کانادا شما را به سمت خود می کشد حتی شده است فقط برای دیدن! البته اگر سنگین بودن کیف پولتان کمی شما را اذیت کرده است این مراکز خرید با اجناس برند و اورجینال می تواند گزینه بسیار عالی ای باشد ، البته ناگفته نماند اگر کمی خوش شانس باشید می توانید با خرید از برند هایی که اجناس خود را حراج کرده اند هزینه کمتری را برای خرید صرف کنید.

  

مرکز خرید ایتون سنتر تورنتو - 00Eaton Centre Toronto

حتی اگر قصد خرید هم ندارید پیشنهاد می کنیم به این مرکز خرید یک سر بزنید چرا که بزرگترین مرکز خرید تورنتو و سومین مرکز خرید بزرگ کانادا شناخته شده است ، البته معماری بسیار زیبای آن که برای سقف آن از شیشه استفاد شده و مجسمه های غاز های کانادایی از سقف معلق هستندحس حال خوبی را به این مرکز خرید بخشیده است ،  البته که نمی توان از فروشگاه های مختلف و متنوع آن گذشت چرا که در مرکز خرید ایتون 230 شعبه از برند های مختلف و محبوب جهانی وجود دارد!

 مرکز خرید ایتون سنتر تورنتو

ساعت کاری :

در روز شنبه و یکشنبه از ساعت 11:00 تا 7:00 عصر و در روز های معمولی از 9:00 صبح تا 9:00 شب می باشد.

دسترسی راحت:

 

مرکز خرید  سی اف ریدو سنتر اتاوا

اگر در مرکز خرید شهر اتاوا (پایتخت کانادا) بودید و تمایل داشتید کمی از وقت اتان را در یک مرکز خرید معتبر بگذرانید یکی از بهترین گزینه ها بی شک ریدو سنتر خواهد بود چرا که این مرکز با 180 فروشگاه معتبر تمام آنچه را که احتیاج داشته باشید در خود جای داده است ، اگر در مناسبت های خاص مثل کریسمس به اتاوا سفر می کنید حتما به این مرکز خرید ی سر بزنید چرا که امکان دارد از حراجی های آن از خرید کردن نهایت لذت را ببرید!

ساعت کاری :

از 11:00 تا 6:00 می باشد.

دسترسی راحت:

      

مرکز خرید - Les Cours Mont Royal

 اگر سنگینی کیف پولتان برایتان مشکل ساز شده حتما به این مراکز خرید بسیار لوکس یک سر بزنید! در گذشته این مرکز خرید یک هتل به نام هتل مونت رویال بوده است که نام الان این مرکز خرید برگرفته از همین هتل بوده است ، وقتی وارد این مجموعه شوید بی شک معماری لوکس و پرشکوه آن چشم شما را جذب خود خواهد کرد این مجموعه دارای  45 مغازه که شامل برند های معروف می شوند است که در طبقه سوم آن از اینترنت رایگان نیز می توانید استفاده کنید.

کانادا

ساعت کاری :

10:00 صبح تا 6:00 عصر می باشد.

موقعیت مکانی:

   

هتل در کانادا

در انتخاب هتل همه چیز به سلیقه و جیب شما ربط خواهد داست البته گفتنی است که بوکینگ در قسمت رزرو هتل فکر جیب شما را نیز کرده و هتل ها را با بهترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته جهت رزرو برای گردشگران کانادا آماده کرده است ، انتخاب هتل در هر سفری نقش بسیار مهمی دارد چرا که باید سعی کرد با توجه به شرایط خود بهترین هتل را برای اقامت انتخاب کرد. در ادامه برای انتخابی راحت بوکینگ چند هتل را معرفی رده است البته در قسمت رزرو هتل با بوکینگ، تمامی هتل ها آماده مشاهده و سپس رزرو هستند!

هتل کاناداهتل 5 ستاره شرایتون تورنتو

اگر جزو دسته افرادی هستید که موقعیت مکانی برایتان بسیار مهم هست بی شک هتل شرایتون شما را راضی خواهد کرد ، البته نباید از خدمات رفاهی بسیار عالی این هتل که در اختیار مسافران می گذارد چشم پوشی کرد ، اگر به میهمانان قبلی این هتل که در آن اقامت داشته اند راجع به هتل شرایتون سوال کنیم اکثر آن ها از خدمات هتل و پرسنل آن رضایت بالایی دارند. برای مشاهده جزئیات و رزرو  این هتل به همراه سایر هتل های تورنتو کلیک کنید.

دسترسی:

هتل 4ستاره بونا ونچر  در مونترال

این هتل در قلب شهر مونترال قرار دارد که یکی از دلاین انتخاب گردشگران برای اقامت در این هتل 4 ستاره همان موقعیت مکانی آن است که با چند دقیقه پیاده روی به تعدادی از بزرگترین مراکز خرید مونترال و همچنین شهر زیر زمینی مونترال خواهید رسید ، البته  که این هتل با تراسی که در آخرین طبقه خود دارد محبوبیت بسیاری بین گردشگران پیدا کرده است. در قسمت رزرو هتل بوکینگ می توانید این هتل را با بهترین قیمت رزرو نمایید.

موقعیت مکانی:

 

هتل 5ستاره فرمونت پسیفیک ریم در ونکور - Fairmont Pacific Rim

اگر به دنبال هتلی لوکس در ونکور هستید بی شک پیشنهاد ما این هتل است ، چرا که هتل فرمونت ونکور هر آنچه را که یک هتل 5 ستاره باید دارا باشد را در خود جای داده است ، طبق نظر مسافران سابق این هتل پرسنل مجرب و نمای اتاق های هتل که منظره از کوه‌های نورث شور و بندر کورال را دارا است لذت اقامت را در این هتل چندین برابر می کند البته قابل ذکر است که این دارای اتاق و سوئیت هایی با سبک و معماری های متفاوت است ، در قیمت رزرو هتل در ونکور با بوکینگ می توانید تمامی اتاق های مختلف هتل فرمونت را با بهترین قیمت به راحتی رزرو نمایید.

موقعیت مکانی هتل :

بیشتر بخوانید | سفر به برزیل

مطالب پر بازدید

همه چیز درباره سفر به استانبول

استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

21 خرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

دیدگاه شما چیست؟