خارجی

راهنمای سفر به سوئیس

  • 22 فروردین 1400

سرزمین دریاچه های درخشان، مناظر بدیع کوهستان های معروف آلپ، شهرهای کوچک با حال و هوای قرون وسطایی، قله های پوشیده از برف، دشت های سرسبز و بی انتها، شکلات های خوشمزه و مردمی خونگرم و صمیمی ، همگی می توانند دلایلی باشند تا دلتان بخواهد از سوئیس بازدید کنید. 

همچنین میتوان گفت که سوئیس، از نظر مساحتی؛ کشور کوچکی در مقایسه با دیگر کشورها به حساب می آید که البته و با این وجود مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار دارد! پس اگر دوست دارید، از این کشور زیبا و در عین حال جذاب بیشتر بدانید و کنجکاویتان بابت جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، رستوران ها و شکم گردی اش برطرف شود، با بوکینگ همراه شده تا بتوانید هتل خود را رزرو و بلیطتان را به راحتی از ما تهیه فرمایید!

switzerland

  • آب و هوای سوئیس

 WEATHER

کوهستانی بودن این کشور باعث شده که بعضی از افراد اینطور برداشت کنند که آب و هوای سوئیس، بیش از حد سرد می باشد اما برخلاف این دیدگاه، واقعیت جور دیگری بوده و از آنجایی که بارش فراوان نیز در اروپا مسئله ای نگران کننده برای گردشگران محسوب می شود، کمی محکم کاری ضروری است اما نگران نباشید! زیرا که باران در آنجا به مانند انگلیس به طور مداوم نباریده و کاملا برعکس؛ در ماه های ژوئن تا آگوست بارش ها اکثرا به صورت رگباری و خفیف بوده و اغلب در ماه های آوریل (اردیبهشت) و نوامبر (آبان) از شدت میزان بارندگی به طرز قابل توجهی کاسته می شود. اما این را هم اضافه کنیم که این باعث نمی شود تا از وضعیت آب و هوایی در سفر غافل بمانیم زیرا لازمه یک سفر خوب و اصولی این است که همیشه خود را از وضعیت آب و هوایی اش باخبر نگه داشته و لوازم و لباس های مورد نیازمان را در مواقع مبادا، همراه خود داشته باشیم! در ضمن؛ استارت سفر به سوئیس از اواخر اردیبهشت ماه (آپریل/ می) با سیل عظیمی از گردشگران زده می شود که تا اوایل شهریورماه ادامه پیدا کرده و در اواخر آن (اواسط سپتامبر) نیز به پایان می رسد!

  • زبان و مذهب مردم سوئیس

switzerland

اگر بخواهیم دقیق بگوییم که زبان رسمی کشور سوئیس به چه نامی ثبت شده است، باید بگوییم که در واقع چنین زبانی وجود خارجی ندارد. بله درست است! همانطور که ممکن است حدس بزنید، سوئیس کشوری چند زبانه بوده و در آن چهار زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانی به رسمیت شناخته می شود. درصد بزرگی (64.4 درصد) از جمعیت کشور سوئیس، به زبان آلمانی تکلم کرده و مابقی افراد به دیگر زبان های گفته شده تسلطی نسبی دارند! می رسیم به دین مردم این کشور که در سوئیس، از بدو تولد آموزش های دینی با مسیحیت پیوند زده شده و کاتولیک از بین فرقه های دیگر به مانند پروتستان و ارتدوکس رواج بیشتری دارد!

  • واحد پول کشور سوئیس

CURRENCY

امروزه می توان گفت که "فرانک" به عنوان واحد پول رسمی سوئیس به رسمیت شناخته می شود که در سال های اخیر ارزش آن به قدری بالا رفته که با دلار آمریکا نیز توانسته است تا حدودی برابری کند! حال حساب کنید که با یک دلار در دست؛ با بالا و پایین رفتن های روزمره خود نرخ آن به تومان چقدر می شود و هنگامی که به جواب قطعی رسیدید، متوجه خواهید شد که به همان میزان پول نیز هنگام سفر به سوئیس، نیاز دارید.

  • ویزای سوئیس

ویزای سوئیس

ویزا یکی از لازمه های سفر برای کشورهای اروپایی می باشد، پس لازم است که با دقت و حوصله به قوانین و مقرراتی که در سوئیس در رابطه با ویزا برایش تعیین شده است، توجه کرده و تا جایی که ممکن است هر جزء آن را رعایت کنید! ویزاها در سوئیس به 4 دسته تقسیم می شوند که به ترتیب شامل:

  • ویزای نوع A (ترانزیت)
  • ویزای نوع B (ویزای عبور)
  • ویزای نوع C (ویزای شنگن)
  • ویزای نوع D (ویزای ملی) می باشند.

خوب است که با راهنمایی گرفتن در این حوزه و داشتن اطلاعات سودمند، با کارمندان مجرب ما در بوکینگ در ارتباط باشید!

  • حمل و نقل در سوئیس

transportation in  Switzerland

به طور کل سیستم حمل و نقل عمومی در سوئیس کارآمد، تمیز و ایمن بوده و عده زیادی از مسافران دائمی این کشور از آن رضایت دارند اما اصلی ترین وسایل حمل و نقل در این کشور، شامل: اتوبوس، تراموا و قطارهای محلی/S-bahen می شوند که گسترش زیادی را هم در اغلب محله ها و کلان شهرها در چندین سال اخیر داشته اند! اما نکته جالبی که به بخش حمل و نقل سوئیس پیوند خورده این است که استفاده از خودرو شخصی برای جابه جایی مسافران توصیه نمی شود، زیرا استفاده همزمان از خودرو و پارک، علاوه بر اینکه در کلان شهرها از مالیات سنگینی برخوردار است؛ رانندگی نیز با کمی دشواری همراه می باشد. پس اگر می خواهید در هزینه های سفرتان کمی صرفه جویی کنید؛ بهتر است کارت حمل و نقل را (در هر شهری که مقصد شما آنجا است) تهیه فرمایید! البته حمل با "قایق" نیز در کنار موارد گفته شده، گزینه بسیار خوبی می تواند در حین سفر باشد زیرا که دو نوع از آنها، یعنی اتوبوس های رودخانه و کشتی های بخار دریاچه؛ در تابستان نسبت به فصل زمستان فعالیت بیشتری داشته و بسیار مفرح تر هستند! شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال ایرلایز/Swiss International Airlines هم که در واقع تحت نظر شرکت "هواپیمایی لوفتانزای" هلند فعالیت می کند، دارای یکی از جوانترین ناوگان های هواپیمایی بوده که در سه کلاس پروازی بیزینس، اکونومی و فرست کلاس به 110 کشور جهان و به بیش از 50 نقطه ی مختلف پرواز دارد!

  • سیم کارت در سوئیس

سیم کارت

سوئیس کام، سان رایز و سالت موبایل سه اپراتور موبایل در سوئیس می باشند که البته سوئیس کام با پیشی گرفتن از رقبای خودش با (6.6 میلیون مشتری) عنوان بزرگترین اپراتور این کشور را به خود گرفته است. این را به یاد داشته باشید که برای خرید هر یک از سیم کارت هایی که جزء این سه برند هستند؛ داشتن پاسپورت الزامی بوده و هر روز تنها با پرداخت دو فرانک، شما قادر خواهید بود تا بسته ی نامحدود سیم کارتِ شرکت سوئیس کام را فعال کرده و ماهانه تا ده گیگ اینترنت همراه خود داشته باشید. چه چیز بهتر از این؟!

  • غذاهای سوئیس

غذا سوئیسی

می گویند اکثر غذاهای سوئیس، تحت تاثیر غذاهای فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی قرار دارند اما نه به طور کامل! زیرا در این کشور، مردم سوئیس نیز چاشنی را از سنت خود به آن غذاها، اضافه کرده اند که مطمئنا اگر کمی با آنها آشنا شوید؛ در سفر به سوئیس غذاهای جدید و لذیذی را تست خواهید کرد و شاید این بار هم غذاهای سوئیسی و ذائقه ی آنها نیز مورد پسندتان واقع شود! پس با بوکینگ همراه شده تا ما در ادامه ی این مقاله؛ راجع به غذاهای جالبی که می توانید در طول سفر آنها را امتحان کنید، صحبت کنیم!

بیرچر موسلی/ Birchermuesli

birchermusli

این غذا حدود سال 1900 توسط پزشک سوئیسی دکتر برنر به وجود آمد، زیرا معتقد بود که رژیم غذایی متشکل از غلات، میوه ها و سبزیجات، بهتر از رژیم غذایی بر پایه گوشت برای انسان است. همچنین به طور دقیق میتوان گفت که این غذا ترکیبی از دانه جو، میوه،آجیل، آبلیمو و خامه می باشد که امروزه نه تنها به عنوان یک صبحانه شناخته می شود بلکه به عنوان یک عصرانه خوشمزه هم قابل سرو است!

روستی/ Rosti

rosti

روستی یا به اصطلاح کوکوی سیب زمینی! ریشه این غذا به کشاورزان منطقه کوچکی به نام "برن" برمی گردد که به مرور زمان، در دیگر مناطق کشور سوئیس پراکنده و اکنون به عنوان یک غذای ملی در میان غذاهای سوئیس شناخته می شود. ناگفته نماند که این غذا را می توانید به عنوان مکمل هم در کنار غذاهای دیگری مانند نیمرو، سوسیس و یا کالباس نیز مصرف کنید!

مالاکوف/Malakoff

مالاکوف

حدس می زنیم که طرفداران پروپا قرص پنیر در سوئیس از امتحان کردن مالاکوف؛ هرگز پشیمان نخواهند شد زیرا علاوه بر این که توپ های پنیری آن زیر زبان مزه فوق العاده ای دارد به خوبی هم سرخ شده و شما می توانید به همراه سس خردل یا سس فرانسوی از خوردن آن لذت ببرید. می توانید بنابر دلخواهتان ترشی را هم به همراه آن استفاده کنید!

نوستورت/ Nusstorte

n

از ظاهر این دسر کاملا مشخص است به همان مقدار که ما دلمان می خواهد تا این خوراکی خوشمزه و شیرین را امتحان کنیم، شما هم با ما هم نظر بوده و هوس کرده اید تا آن را نوش جان کنید! "نوستورت" در واقع یک شیرینی مغزدار می باشد که با گاز زدن آن، مزه کارامل و گردو را به وضوح حس خواهید کرد. در مدت زمانی کوتاه محبوبیت آن طوری افزایش پیدا کرده که حتی در برخی از شیرینی فروشی های سوئیس تنها شیرینی ای که به طور اختصاصی برای مشتریان سرو می شود، نوستورت است. جالب است نه؟! همانقدر تک و همان قدر نیز خاص...

  • شکلات سوئیسی

Swiss chocolate

یکی از اولین چیزهایی که نام سوئیس با آن پیوند خورده شده، شکلات های خوشمزه آن می باشد و این به این معناست که در کشور سوئیس در کنار سایر محصولات و برندهای مشهوری که به چشم می خورد، یکی از بهترین و با کیفیت ترین شکلات های دنیا را نیز تولید و به سایر کشورها صادر می کند. پس در سفرتان به سوئیس هرگز از امتحان کردن و خرید کردن این شکلات ها غافل نشوید!

  • شهرهای توریستی سوئیس

s

امکان ندارد که سوئیس؛ گردشگری اش فقط محدود به یک منطقه باشد زیرا در کنار "برن" که پایتخت آن محسوب می شود، گردشگران زیادی هم از سایر شهرهای آن یعنی زوریخ، ژنو، زرمات و ... استقبال خوبی کرده اند. پس اگر علاقه مند به ماجراجویی بیشتر و در عین حال به دنبال یک گشت باصفا در سوئیس هستید، خوب است که به این قسمت مقاله که درباره آنها توضیح داده شده است با ما در بوکینگ همراه شوید تا به آنها سری هم زده باشیم!

برن- Bern

bern

باغ وحش زوریخ/Zoo Zurich

zoo zurich

  • کلیسای سنت پیر/ Cathederale St- Pierre

.st..p.

دلیل انتخاب این کلیسا برای بازدید از نظر بسیاری از گردشگران این است که علاوه بر قدیمی بودن آن، بیش از 850 سال از عمرش گذشته و تبدیل به یکی از بناهای مهم مذهبی شده است! اما این کلیسا نه تنها قدمت زیادی دارد بلکه در طول اصلاحات پروتستان که ژنو نقش مهمی را در آن ایفا کرده است، نامش بعدها به معبد "سنت پیر" تغییر کرد و به یک کلیسای پروتستان تبدیل شد. حال اگر از بحث پیشینه اش بگذریم، معماری بیشتر بخش های این کلیسا نیز به سبک گوتیک صورت گرفته و نمای نئوکلاسیک (سبکی متفاوت از سبک کلاسیک با آرایش مدرن) آن در قرن 18، بعدها به آن افزوده شده است. البته در قسمت پایینی این کلیسا هم در صورت گردش بیشتر و سپری کردن اوقات مفید، یک موزه باستان شناسی نیز به چشم می خورد که در این مکان می توانید از اتاق راهبه ها، کشیش ها و آرامگاه زیرزمینی آن هم بازدید کرده تا سفری در زمان داشته باشید!

موزه پتک فیلیپ/ Patek Philippe

 
p.p

اگر اطلاعاتتان در حوزه ساعت و ساعت سازی بالا باشد، احتمالا این را می دانید که "پَتک فیلیپ" نام یکی از برندهای معروف ساعت می باشد که می توان داستان تاسیسات این شرکت و تاریخچه ی ساخت ساعت های رولکس سوئیسی را از قرن 16 میلادی تا به امروز را در آن مشاهده کرد. ساختمان این موزه هم در مجاورت موزه هنرهای معاصر واقع شده که به 4 طبقه تقسیم می شود و طبقه همکف یا همان ورودی گردشگران، انبار ساعت سازی و یک سینمای کوچک به همراه راهرو اصلی را در برمی گیرد. امیدواریم با رفتن به این موزه، برای شمایی که عاشق دنیای ساعت ها می باشید و به دنبال چنین موزه های خاصی می گردید، لحظات ناب و فوق العاده ای را تجربه کنید زیرا هر آنچه که شما خواستار کشف بیشتر در رابطه با ساعتها هستید؛ در سینمای این موزه خلاصه شده و در ساعاتی از روز، فیلم کوتاهی را جفت به زبان انگلیسی و فرانسوی راجع به تاریخچه کمپانی پتک فیلیپ به نمایش می گذارند!
  • مراکز خرید در سوئیس


s.s

مراکز خرید عموما انواع گوناگونی از محصولات مختلف را شامل می شود و از این رو در حوزه پوشاک،صنعت مد و آرایش نیز می تواند فعالیت داشته باشد اما چیزی که بیشتر در سفر با کارمان پیوند می خورد، گرفتن سوغاتی و کالاهای خوراکی می باشد که تا حدودی پوشاک هم می تواند در این میان نقش بزرگی را در جهت خرید ایفا کند! حالا که تا اینجای مقاله با ما همراه بودید، خوب است که در ادامه نیز پا به پای ما در بوکینگ همراه شوید تا دست خالی از سوئیس به خانه برنگردید! البته یک نکته ای که گفتنش قبل از خرید حائز اهمیت می باشد این است که شما هرگز در روزهای یکشنبه به خرید در کشور سوئیس نپردازید زیراکه تمامی فروشگاه ها در این روز بسته بوده و فقط فروشگاه هایی باز هستند که در مراکز مهمی مانند ایستگاه های قطار، مترو و فرودگاه ها وجود دارند!
بازار اونیون شهر برن/The Zibelemarit
z.o.m

                                          z.o.m

در انگلیسی اونیون/Onion به معنای پیاز است و این بازار در واقع یک فستیوال بومی و محلی بوده که هر ساله در چهارمین دوشنبه ماه نوامبر برگزار می شود. طی این فستیوال، کشاورزان سوئیسی به پایتخت کشور آمده و محصولات خود را که در اصل شامل سیر و پیاز است، می فروشند اما این سیر و پیازها فقط در نوع ساده و خام خود به فروش نمی رسند بلکه اشکال تزئین شده آنها، کالاهای یادگاری و انواع محصولات فرآوری شده از سیر و پیاز مانند نان ها، سوپ گرم، کیک و تارت نیز در این میان دیده می شود. البته این را هم مدنظر داشته باشید که بوی سیر و پیاز نیز در سراسر این منطقه نیز به مشام می رسد که ممکن است از نظرتان ناخوشایند واقع شود اما به محض اینکه کمی در محیط بمانید به آن عادت کرده و قطعا لحظات خوشی را در آنجا سپری خواهید کرد.

مرکز خرید گلت/Glatt 
glatt

   glatt

گِلَت یا محبوب ترین مرکز خرید سوئیس، توانسته با فروشگاه های عامه پسند و برندهای بین المللی ساعت، زیور آلات و دپارتمان، آن چیزی که شما به دنبال آن در یک فروشگاه بزرگ هستید را برای مشتریان خود فراهم کند! مساحت این مرکز خرید حدود 43 هزار متر مربع نیز بوده و با مرکز شهر فاصله 20 دقیقه ای دارد. ساعات کار این مجموعه از 9 صبح شروع شده و پیوسته تا 8 شب نیز ادامه دارد! همچنین گفته شده که محصولات برند اپل/Apple هم یکی از نمایندگی هایش دقیقا در این مرکز خرید قرار دارد پس اگر قصد خرید یک گوشی موبایل را در ذهنتان می پرورانید، خوب است که به اینجا آمده و بعد از سپری کردن و اتمام خرید خود، از شعبه های معروف استارباکس و مک دونالد که نزد اکثر افراد شناخته شده اند با سفارش یک غذا و نوشیدنی خستگی را از تنتان جدا سازید!
شکلات سازی استتلر/Chocolaterie
s

   s

یادتان می آید که بالاتر عنوان کردیم شکلات های سوئیسی در دنیا حرف اول را می زنند؟! بله درست است. حالا اگر بخواهید به عنوان یک سوغاتی هم آن را تا منزل خود حمل کنید، ایده چندان بدی نیز به حساب نمی آید تا بیایید و سری بزنید به "شکلات سازی استتلر" که هم یک فروشگاه قدیمی در حوزه شکلات سازی به حساب می آید و هم به طور مداوم از سال 1947 به صورت تخصصی روی شکلات های خود و طعم سازی آنها کار کرده است. این شکلات فروشی، از 7 صبح تا 6 بعد از ظهر همواره در خدمت شما گردشگران عزیز می باشد!

  • رستوران در سوئیس

restaurant in Switzerland

انتخاب رستوران مناسب بخش جدا نشدنی از یک سفر محسوب می شود که به همان میزان از اهمیتی برخوردار است که به هنگام خرید و یا انتخاب یک هتل دغدغه اش را داریم. اینبار هم می رویم به سراغ سوئیس تا به انتخاب بوکینگ ببینیم چه رستوران هایی در سه شهر برن، زوریخ و ژنو پیدا می شوند تا تکمیل کننده آن حس و حال و ثبت خاطرات شیرین ما در سفر شوند!
آلتس ترمدپات/Altes Trampdepot
a

  a.t

شکم گردی و لذت بردن از طبیعت در اغلب اوقات چیزی است که ما از یک رستوران انتظارش را داریم و خوشبختانه در "آلتس ترمدپات" هم چنین چیزی محسوس است! این رستوران در سال 2009 بازگشایی شد و به دلیل چشم انداز زیبایش به شهر قدیمی برن و رودخانه زیبای آر/Aare باعث شده که گردشگران امتیاز بالایی را داده و در اینترنت به ثبت برسانند. حال احتمالا این سوال نیز پیش می آید که منوی چنین رستوران زیبا و با صفایی دقیقا شامل چه چیزهایی می باشد که در جواب می گوییم: سوسیس، بیکن، گوشت دودی (گوساله)، سیب زمینی و کلم ترش به همراه پاستا! از بابت کیفیت غذاها نیز خیالتان آسوده که تعریفشان هم زیاد از مشتریان ثابت آنها و کاربران گوگل شنیده شده است. خوب است که بدانید این رستوران همچنان به فعالیت خود ادامه داده و در پاندمی کرونا هم دست از فعالیت خود برنداشته است!

رستوران پارکوس/Parkhuus
p

   p

رتبه 4.4 از 5 در واقع امتیاز بسیار خوبی برای یک رستوران به حساب می آید تا هم مشتریان خود را از نظر کیفیت غذایی ثابت نگه دارد و هم برخورد کارکنانش موجب آرامش شود! "رستوران پارکوس" به کسانی که علاقه زیادی به سفارش در یک آشپزخانه مدرن  را دارند؛ برایشان یک مکان بهشتی محسوب می شود تا علاوه بر سرو غذا در فضای آزاد، آشپزهایی را که در حال تهیه غذا هستند،با چشم های خود بررسی و مشاهده کنند!

حال این ها مواردی هستند که در طول بازدیدتان در پارکوس به آن ها برخواهید خورد:

  • وجود ماسک در صورت نیاز کارکنان در اماکن عمومی
  • ضدعفونی کننده دست مخصوص مشتریان+ کارکنان
  • میزهای غذاخوری با فاصله اجتماعی
  • موظف بودن کارکنان به شستشوی مداوم دست ها
  • منوهای یکبار مصرف و بهداشتی 

یادتان نرود که قبل از رزرو هر گونه میزی در این رستوران؛ تا اطلاع ثانوی به دلیل محدودیت های ویروس کرونا، بررسی های لازم را انجام دهید!


رستوران کافه پاپون/ Cafe Papon
c.p

 c.p  c.p

قدمت این رستوران به قرن نوزدهم بر می گردد. بسیاری از سیاستمداران کشور سوئیس نیز از بین هزاران کافه رستوران؛ پاپون را ترجیح داده و این مکان را ستایش می کنند! البته تصور نکنید که اینجا هنوز هم به مانند گذشته یک محل قدیمی توسعه نیافته است بلکه در سال 2005 این رستوران تعمیر و بازسازی شد تا تبدیل شود به این کافه رستورانی که شاهدش هستید. یک نکته دیگر هم که باعث انتخاب آگاهانه شما برای رزرو میزتان می شود این است که بدانید منوی غذاها هر دو هفته یکبار تغییر کرده و این تغییرات شامل غذاهای محلی و فصلی نیز می شود. گفته شده است که کافه رستوران پاپون بهترین تراس موجود در ژنو را از نظر زیبایی داشته و اگر فقط اقامتتان شامل یک شب و یک وعده در ژنو می شود، "رستوران کافه پاپون" همان جایی است که باید باشید! 

  • هتل در سوئیس

هتل در سوئیس

طبیعتا هر کشوری که جاذبه های گردشگری زیادی دارد،گردشگران نیز مایل هستند تا از امکانات آن کشور که در جهت اقامت توریستان روی آن سرمایه گذاری شده است، استفاده کنند. سوئیس هم جزء آن دسته از کشورهای اروپایی به حساب می آید که از نظر تراکم هتل و کیفیت، هتل های بسیار زیادی را پوشش می دهد و این در واقع نکته مثبتی محسوب می شود تا هم دغدغه تان نسبت به آنها رفع شود و هم سفرتان را با خیال آسوده انجام دهید. پس اگر می خواهید پروسه خریدتان به درستی و در زمان کمی طی شود، با ما در بوکینگ همراه شوید!

بلوو پالاس برن/ Bellevue palace bern***

b.p
قبل از اینکه بخواهیم درباره امکانات "بلوو پالاس برن" توضیح دهیم، خوب است بدانید در این هتل افراد سرشناسی چون چارلی چاپلین، ملکه انگلستان، نلسون ماندلا و سوفیا لورن نیز اقامت داشته اند و شما با یک بار ورود به این هتل بی نظیر و مجلل می توانید به مانند آنها یک اقامت خوب و دلنشین را تجربه کنید. اما این روزها در این هتل نیز به مانند سایر هتل های دیگر، کارکنان ها در حال انجام آموزش های پیشرفته نظافت می باشند که بهداشت شخصی آنان نیز جزء دستورالعمل های کووید 19 نیز قرار گرفته است.
امکانات جانبی این هتل شامل:
  • روم سرویس 24 ساعته
  • سالن کنفرانس
  • خدمات پزشکی
  • سرویس تاکسی
  • مینی بار و WiFi
  • سالن ورزشی و کانال ماهواره ای
  • آینه اصلاح و ملزومات
هتل شرایتون زوریخ/Sheraton Zurich Hotel**
sheraton
   sheraton
شرایتون یکی دیگر از مجموعه هتل های زنجیره ای می باشد که در زوریخ نیز فعالیت گسترده ای دارد. هر یک از اتاق های این هتل (60 باب اتاق) امکاناتی نظیر وای فای رایگان، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، خدمات تبدیل ارز و خشک شویی را به گردشگران ارائه می دهد. البته وجود جکوزی، استخر سرپوشیده، ماساژور، سالن ورزشی، خدمات تبدیل ارز و خیلی دیگر از مواردی که تکمیل کننده اقامتان می شود نیز در این هتل محسوس است و کافیست تا شما آن را انتخاب کرده و اقامت در یکی از شعبه های هتل شرایتون را تجربه کنید تا در سفر آرامش خاصی داشته باشید.در ضمن، بحث غذا هم که باشد؛ سلف سرویس و انواع غذاهای سوئیسی رنگارنگ و خوشمزه نیز در این هتل به چشم می خورند!

هتل آیبیس ژنو سنتر نیشنز - Ibis Hotel Geneva Nation
ایبیس

    ibis

هتل آیبیس از نظر موقعیتی میتوان گفت که در موقعیت خوبی از ژنو قرار گرفته و شما برای اینکه به این هتل بیایید، لازم است ابتدا خود را به مرکز شهر رسانده و 730 متر از آن را طی کنید تا برسید به هتل مورد نظرتان "آیبیس ژنو سنتر نیشنز!" البته به این هتل نیز از نظر سه ستاره بودنش، میتوان واژه اقتصادی را هم نسبت داد چرا که اگر قصد پرداخت پول بسیار زیادی را به هر دلیلی ندارید، آیبیس نسبت به 97% از سایر امکانات هتل های دیگر در ژنو بهتر و مقرون به صرفه تر است! یکی دیگر از مزیت های این هتل، نزدیک بودن آن به فرودگاه ژنو/GVA نیز می باشد!
بعضی از خدمات رفاهی این هتل که موجب رضایت مندی گردشگران شده است، شامل:
  • وای فای رایگان در همه اتاق های آن 
  • اسپیلت گرما و سرما
  • بار
  • خدمات سرویس اتاق روزانه/Housekeeping
  • امکانات ویژه برای معلولین
  • اتاق های سینگل، دبل و تریپل برای اقامت خانواده

مطالب پر بازدید

همه چیز درباره سفر به استانبول

استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

21 خرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

دیدگاه شما چیست؟