خارجی

کوالالامپور

  • 27 مرداد 1399

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی است که همینطور یکی از اصلی ترین شهر های توریستی مالزی به حساب می آید ، اگر به دیدن فرهنگ های مختلف علاقه مند هستید بی شک کوالامپور گزینه خیلی خوبی می تواند باشد چرا که اقوام مختلفی مانند مالایی  ، چینی ، هند در این شهر با آرامش بسیار زندگی می کنند چرا که ساکنین مالزی به عقاید یک دیگر نهایت احترام را می گذارند و شاید برایتان جالب باشد و بخواهید معنی نام کوالامپور را بدنید کوالا به معنی برخورد دو رود به یک دیگر و لامپور به معنی گل آلود است دلیل نام گذاری این شهر  این است که در نزدیکی آن دو رودخانه به یک دیگر می خورند ، در ادامه برای داشتن سفری راحت تر ودلنشین تر همراه بوکینگ باشید.

کوالامپور

جاذبه های گردشگری کوالالامپور 

در شهری مانند کوالامپور که سرشار از فرهنگ های مختلف و اقوام مختلف است پس بی شک جاذبه و مکان های تفریحی بسیاری وجود دارد که دیدن هر کدام خالی از لطف نیست و البته که برای هر سلیقه ای جاذبه های مختلف و مورد پسند وجود دارد پس نگران گشت و گذار در کوالامپور نباشید و برای انتخاب راحت تر و اطلاعاتی مفید در ادامه همراه بوکینگ باشید.

مالزی

   

برج های دو قلو پتروناس 

این برج های دو قلو را می توان نماد شهر مالزی دانست !

هر گردشگری که به مالزی سفر می کند حتی برای یک عکس هم شده از این برج ها بازدید می کند ، این دو برج 452 متر ارتفاع دارند و دارای 88 طبقه است که 78 آسانسور نیز در آن فعال هستند.

این دو برج از زیر از مرکز خرید سوریا به یک دیگر اتصال پیدا می کنند و همچنین راه ارتباطی دیگر آن پلی در طبقات 41 و 42 است .

مالزی

   

غار های باتو

برگترین معبد هندو های خارج از هند!

غار های باتو یکی از هیجان انگیز ترین جاذبه های مالزی هست که شما را به حس و حال سفر به هن نیز می برد چرا که همانطور گفتیم این جاذبه بزرگترین معبد هندو ها در خارج از هند است.

در این جاذبه چندین غار وجود دارد ه شما می توانید هم از طبیعت بی نظیر آن و هم مجسمه های بسیار زیادی که در آن ها وجود دارد نهایت لذت را ببرید البته که در این مکان مراسم های مختلف هندو ها نیز برگزار می شود اینطور با یک تیر دو نشان زده اید هم به از جاذبه های مالزی لذت  خواهید برد و هم با فرهنگ هندو ها نیز آشنا خواهید شد.

نکته جالب دیگر این است وقتی که پله هارابالا ی روید تا به غار و معبد ها برسید میمون ها را در بین راه مشاهده خواهید کرد که نزدیکتان می آید و اگر تمایل داشتین می توانیدبرای میمون ها بادام زمینی یا موز بخرید و تجربه غذا دادن به این موجودات با مزه را نیز داشته باشید البته حواستان به اشیا زرق و برق دار خود مانند زیورآلات ، موبایل ، دوربین عکاسی نیز باشد چرا که امکان دارد میمون ها آن هارا از دست شما بزنند!

غار باتو مالزی

   

گنتینگ مالزی

مجموعه گنتینگ مالزی 1800 متر ارتفاع دارد ، این مجموعه یک شهرک توریستی نیز حساب می شود که در خود بسیاری از جاذبه های مختلف و دیدنی را جای داده در آخر هفته ها مالایی ها و سنگاپوری ها به این منطقه برای تفریح می آیند چرا که دارای آب  هوای بسیار مطلوبی است برای رسیدن به این شهرک توریستی می توانید از تله کابین که طولانی ترین تله کابین جنوب شرقی آسیا شناخته شده است استفاده کنید یا با ماشین از کوالامپور به مسافت 1 ساعت به این جاذبه برسید.

گنتینگ

   

برج کی ال کوالامپور

چهارمین برج بلند جهان!

یکی از دیگر از جاذبه هایی که وقتی مالزی سفر می کنید نباید از دست بدهید برج کی ال است ، تعد برج های مخابراتی جهان زیاد نیست و این برج یکی از برج های مخابراتی جهان است و توصیه می کنیم حتما به بالای این برج بروید چرا که منظره ای فوق العاده از مالزی را می توانید در بالای این برج مشاهده کنید و عکس های خاطره انگیزی بگیرید!

برج کی ال

  

محله چینی های مالزی

در مالزی فرهنگ چین را هم ببینید!

با رفتن به محله چینی های مالزی با یک تیر دو نشان خواهید زد چرا که هم می توانید از دیدن خیابان پر زرق و برق دیدن کنید و هم می توانید از گیاهان دارویی گرفته تا انواع پوشاک را پیدا کنید و بخرید! یادتان نرود در این مکان با اینه قیمت ها پایین است اما باز هم جای چانه زدن دارد و فروشندگان تخفیف های خوبی می دهند!

محله چنی ها مالزی

  

برجایا هیلز

Berjaya Hills

دهکده فرانسوی ها !

این جاذبه تقریبا یک ساعت با مرکز شهر مالزی فاصله دارد ، این دهکده آخر هفته بسیار شلوغ است اگر دوست دارید زمان خلوت تری  از این منطقه بازدید کنید توصیه می کنیم اواسط هفته به دهکده فرانسوی ها  بروید خوب است بدانید در کمی بالاتر از دهکده فرانسوی ها ، دهکده ژاپنی ها قرار دارد که حتما از آن هم بازدید کنید بی شک از معماری سبک ژاپن هم لذت خواهید برد!

جالب است بدانید با پرداخت اندک هزینه ای  در این دهکده می توانید با لباس های ژاپنی نیز عکس بگیرید!

دهکده فرانسوی های مالزی

   

مرکز خرید در  کوالالامپور 

از چه فروشگاه هایی خرید کنیم؟

  

مرکز خرید 

 Starhill Gallery

اگر به دنبال زیور آلات یا ساعت های برند هستید حتما به این مرکز خرید سر بزنید!

البته به غیر از ساعت و زیور آلات برند های مختلف پوشاک نیز در این مرکز وجود دارد ، این مرکز دارای 7 طبقه است که در طبقه اول آن فروشگاه های ساعت و زیور آلات قرار دارد این مرکز خرید هرسال محل برگزاری نمایشگاه های ساعت و زیور آلات بوده است.

قدم زدن و دیدن معماری لوکس و مدرن این مرکز خرید خود بسیار حس خوبی دارد و از خدمات رفاهی مدرن و کاملی برخوردار است.

 Starhill Gallery مالزی

ساعت کاری:

10 صبح تا 10 شب

دسترسی راحت تر :

شما با خرید در این کشور با یک تیر دو نشان خواهید زد چرا که هم از خدمات رفاهی فروشگاه ها و مرکز خرید های مدرن این کشور می توانید لذت ببرید و خرید خود را انجام دهید و هم با دیدن معماری مختلف مراکز خرید  آسیایی ، چینی و .... حسی متفاوت داشته باشید.

  

مرکز خرید برجایا تایمز

Berjaya Times Square

هشتمین برج دو  قلوی بلند مالزی!

این مرکز خرید درای تنوع بسیار بالایی می باشد و همچنین از قیمت های بسیار خوبی برخوردار است ، به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوب این مرکز خرید هر روز بسیاری از گردشگران و ساکنین کوالامپور برای خرید به این مکان مراجعه می کنند البته شایسته به ذکر است که یکی از دلایل دیگر شلوغ بودن این مرکز ، رستوران های بی نظیر آن است در طبقه اول دارای یک یک رستوران به نام طعم آسیا است که می توانید انوع غذا های کشور های آسیایی را در آن امتحان کنید.

دسترسی:

  

مرکز خرید مگامال

 Mid Valley

اگر تمایل به یک خرید لوکس دارد بی شک مگامال گزینه خوبی می باشد!

این مرکز خرید در پنج طبقه ساخته شده است که دارای بیش از 430 فروشگاه می باشد که می توان گفت اکثر برند های داخلی و بین المللی در این مرکز خرید شعبه دارند ، برای دسترسی به مگامال می توانید به راحتی از مترو یا اوبوس استفاده نمایید و در ایسگاه KL Komuter Mid Valley پیاده شوید.

مرکز خرید مگاال مالزی کوالامپور

دسترسی:

  

رستوران در کوالالامپور

انتخاب رستوران در سفر یکی از مهم ترین قسمت های سفر می باشد چرا که  اکثر گزینه های لازم برای یک رستوران مناسب را مانند موقعیت مکانی ، بهداشت ، هزینه و حداقل انتظاراتی که از یک رستوران داریم را بسنجیم و سپس برای انتخابی بهتر تصمیم بگیریم.

غذای مالزی

   

رستوران

Troika Sky Dining

غذای خود را با یک ویو عالی میل کنید!

این رستوران در در طبقه بیست و سوم برج Troika قرار دارد و به دلیل ارتفاعی که از سطح زمین دارا است منظره خیلی عالی از کوالامپور را برای خود دارد  ، این رستوران در واقع از دو قسمت تشکیل شده است پس بی شک از تنوع غذایی بالایی برخوردار است و با توجه به سابقه کاری گذشته این  رستوران در لیست بهترین رستوران های مالزی قرار گرفته است این دو رستوران شامل رستوران Strato که دارای بهترین پیتزا ها و پاستا ها است و رستوران Cantaloupe که شامل غذا های بین المللی یونانی ، فرانسوی ، ایتالیایی و اسپانیایی است.

رستوران Troika Sky Dining

دسترسی:

  

رستوران

Enak Restaurant KL

اگر دوست دارید یک غذای مالایی میل کنید حتما به این رستوران سر بزنید!

این رستوران با معماری داخلی سنتی و مدرن که قدیمی می باشد طراحی شده است ، هنر این رستوران درست کردن غذاهای مالایی پر ادویه که با دستور پخت خانواده های قدیمی مالایی است یادتان نرود اگر نمی توانید غذا های پر ادویه میل کنید در زمان سفارش حتما اطلاع دهید تا غذای شما را کم ادویه درست کنند.

مالزی کوالامپور

دسترسی:

  

رستوران

Marble 8 on 56

بهترین استیک عمرتان را در این رستوران میل نمایید!

فضای داخلی این رستوران بسیار گرم و مدرن طراحی شده است ، رستوران Marble 8 on 56 در قلب شهر کوالامپور واقع شده است که می توانید با تماشای برج های دو قلو یک استیک لذیذ محبوبتان را میل کنید.

Marble 8 on 56

دسترسی:

   

هتل در کوالالامپور

برای انتخاب هتل در کوالامپور باید کمی دقت کرد که اگر از هتل 4 ستاره به بالا استفاده نمی کنید باید کمی بیشتر به نظافت هتل های 3 ستاره این شهر توجه کرد ، البته که در کنار نظافت باید برای انتخاب هتل در هر شهری باید به موقعیت مکانی آن و حداقل امکاناتی که خود احتیاج داریم دقت کنیم در ادامه همراه بوکینگ باشید چرا که برای انتخاب هتل مناسب در کوالامپور ، چند هتل مناسب را معرفی خواهیم کرد.

برای رزرو هتل در کوالامپور با بهترین قیمت می توانید به قسمت رزرو سریع هتل در بوکینگ مراجعه کنید.

قشم

   

هتل 5 ستاره فریزر رزیدنس کوالالامپور

Fraser Residence Kuala Lumpur

در این هتل می توانید اقامتی سرشار از آرامش را برای خود رقم بزنید ، اگر پس از گشت و گذار در شلوغی شهر کوالامپور احتیاج  به شنا در یک استخر رو باز دارید یا اگر احتیاج به مرکز تناسب اندام در هتل خود دارید هتل فراسر رزیدنس این خدمات را برای شما فراهم کرده است اینطور بگوییم این هتل در اراِئه خدمات خود هیچ کوتاهی نمی کند و همه ی امکاناتی که یک هتل 5 ستاره باید دارا باشد را به بهترین شکل در اختیار سافرانش قرار می دهد.

مالزی

دسترسی:

   

هتل 4 ستاره ویوا تل کوالامپور

Vivatel Kuala Lampur

اگر به خرید کردند علاقه مند هستید از این هتل بی شک کاملا راضی بیرون خواهید آمد چرا که این هتل در یک مرکز تجاری واقع شده است و دارای موقعیت مکانی خیلی خوبی می باشد ، اتاق های هتل از فضای بزرگ و کاملا مناسبی برخوردار است و اکثر مسافران سابق این هتل از این هتل راضی بوده اند در آخر این هتل تمام امکاناتی که یک هتل 4 ستاره باید داشته باشد را در خود جای داده است و با پرسنلی آموزش  دیده میزبان سفر شما در کوالالامپور خواهد بود .

مالزی

دسترسی:

   

هتل ستاره هتل سانی کوالالامپور

Sani kualaumpur Hotel

اگر فقط برای تفریح به کوالالامپور سفر می کنید یا سفرتان کاری است و فقط نیاز به یک مکان برای استراحت دارید هتل های 3 ستاره گزینه خوبی هستند اما قبل از رزرو باید دقت نید که هتل 3 ستاره که انتخاب می کنید دارای حداقل امکانات باشد و از نظر نظافت مشکلی داشته باشد ، هتل 3 ستاره سانی کوالالامپور در قلب شهر قرار گرفته است و موقعیت مکانی خیلی خوبی دارد از نظر امکانات هم نسبت به بقیه هتل های 3 ستاره مالزی کمی بالا تر است و خدمات خوبی مانند اینترنت 24 ساعته در اتاق را به مسافرین ارائه می کند.

هتل 3ستاره در مالزی

دسترسی:

مطالب پر بازدید

همه چیز درباره سفر به استانبول

استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

21 خرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

دیدگاه شما چیست؟