اخبار داخلی

ثبت نزدیک به ۲۴ هزار تماس با سامانه سفر در ایام جنگ

  • 9 تیر 1404

سخنگوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از ثبت نزدیک به ٢۴ هزار تماس با سامانه سفر در ایام جنگ خبر داد.

شهاب مالمیر سخنگو و مدیر روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت:

بر اساس گزارش‌ها در این بازه زمانی، بیشترین تماس‌ها مربوط به دریافت اطلاعات درباره اماکن اقامتی (۷٬۰۴۴ مورد)، اماکن گردشگری (۶٬۷۱۶ مورد)، اطلاعات راه‌ها (۲٬۸۶۶ مورد) و وضعیت آب‌وهوا (۲٬۸۰۲ مورد) بود و ٢٧۴ مورد تماس نیز برای درخواست خدمات امداد خودرو به ثبت رسیده است.

مالمیر با اشاره به ثبت ۵۲۶ شکایت از برخی خدمات سفر در سطح کشور بیان داشت:

طبق داده‌های تحلیلی، در میان شکایات ثبت‌شده، اماکن اقامتی با ۲۴۸ مورد، دفاتر خدمات سفر با ۱۲۸ مورد و پایانه‌های مسافربری با ۹۰ مورد در صدر قرار دارند.

سخنگوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ادامه اظهار کرد: سامانه ملی سفر با شماره ۰۹۶۲۹ با هدف نظارت، پاسخ‌گویی و ارتقای سطح خدمات سفرهای داخلی، در تمام ایام سال به‌ویژه در بازه‌های پرتردد، به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی متعهد، به ارائه خدمات مشاوره‌ای، نظارتی و امدادی می‌پردازد.

دیدگاه شما چیست؟