خارجی

راهنمای جامع سفر به مکزیک

  • 4 بهمن 1399

اسم مکزیک که سر زبان ها میاد ناخودآگاه یاد ذرت مکزیکی و موج مکزیکی می افتیم اما آیا مکزیک فقط به این دو جمله ختم میشه؟ قطعا خیر ، پس اگر شما هم اطلاعاتتان در همین اندازه می باشد و می خواهید به این کشور سفر کنید ، پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مخصوصا هنگام سفرتان از تهران به مکزیک ، بخوانید تا برای خودتان راهنمایی کوچکی از بوکینگ همراه داشته باشید.

مکزیک ، کشوری پرجمعیت در آمریکای شمالی با کوه ها و دره های بلند و مرتفع است و دارای بیابان های وسیع در شمال و جنگل های انبوه در شرق و جنوب می باشد که این جاذبه های طبیعی دورتادور این کشور پهناور را پوشانده اند ، این کشور از دل میراث های غنی بومیان آمریکایی ، قرن ها سلطه ی اسپانیایی-ها و همسایگی با ثروتمندترین کشور جهانی یعنی آمریکا بیرون آمده و این عوامل تاثیر زیادی بر روند شکل گیری کشور مکزیک داشته اند.

سفر به مکزیک

پس وقتی به این کشور سفر کنید اولین چیزی که با آن مواجه خواهید شد فرهنگ های خاص و شیوه های مختلف زندگی می باشد ؛ غذاهای تند و خوشمزه ، سواحل دیدنی و جاذبه های تاریخی بسیار قدیمی هم مواردی است که به عنوان نمادهای اصلی مکزیک شناخته شده هستند همچنین گفتنی است مردمان مکزیک زبان های گوناگونی مثل فرانسوی ، انگلیسی و ... دارند اما زبان شاخص و اداری این کشور اسپانیایی می باشد.

بنابراین سفر به مکزیک ، پر است از خاطره ها و تجربه های خاص و جدید و چه چیزی بهتر از آنکه شما هم با خرید بلیط مکزیک و اخذ ویزای آن از همکاران ما در بوکینگ، برچسب خاص بودن را به چمدان سفرتان بزنید تا متفاوت ترین گردش عمرتان را تجربه کرده و بهتر است که خانواده و یا دوستانتان را هم در این تجربه شریک کنید.

mexico country

طلاعات ضروری برای سفر به مکزیک :

  • کد کشور : 52+
  • زبان رسمی : اسپانیایی
  • شماره های اضطراری : 911
  • واحد پول مکزیک : پزو MXN
  • پایتخت مکزیک : مکزیکو سیتی
  • اختلاف ساعت مکزیک با ایران 9:30 عقب تر است و در اکثر شهرها این اختلاف ساعت یکسان می باشد با این حال اختلاف ساعت شهر تیخوانا در مکزیک با ایران 11:30 عقب تر است.

اطلاعات کشور مکزیک

ویزای مکزیک Mexico Visa

 ویزای توریستی مکزیک برای افرادی صادر می شود که مانند شما قصدشان از سفر به مکزیک ، گردشگردی و بازدید از جاذبه های جذاب این کشور پهناور می باشد و اغلب اخذ این نوع ویزا درصورت کامل بودن تمامی مدارکتان حداکثر 20 روز کاری طول می کشد ؛ بنابراین اگر قصد دارید به این کشور سفر کنید، همین حالا برای دریافت ویزای توریستی خود و یا آشنایانتان اقدام کنید.

شما می توانید این امر را به بوکینگ بسپارید تا تمامی مراحل اخذ ویزاها ازجمله ویزای گردشگری را به راحتی دریافت کرده و سفری امن و لذت بخش را داشته باشید.

ویزای مکزیک

سیمکارت در مکزیک

وقتی به سفر خارجی می رویم قطعا دوست داریم لحظاتی از سفرمان را به صحبت با خانواده یا دوستانمان در ایران اختصاص دهیم ، پس بدون شک نیاز به یک سیمکارت برای برقراری تماس داریم ، در این رابطه اولین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که از رومینگ سیمکارت ایرانی خودمان استفاده کنیم اما استفاده ی طولانی مدت از این قابلیت هزینه های زیادی را برایمان متحمل خواهد شد و البته ممکن است در هر کشوری نتوانیم به خوبی از رومینگ استفاده کنیم بنابراین خرید یک سیمکارت محلی یا سیمکارت بین المللی می تواند هزینه ی سفرتان را کاهش دهد، بهتر است بگوییم خرید یک سیم کارت بین المللی برای سفرهای دور مانند مکزیک از سیمکارت های محلی به دلیل پوشش بهتری که دارند ، به صرفه تر است و انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

سیمکارت خارجی

در مکزیک چه پولی خرج کنیم؟

برای سفر به مکزیک می توانید از دلار به عنوان ارز همراه خودتان داشته باشید ، اما اگر به پول رایج مکزیک دسترسی دارید بهتر است کمی پول نقد همراه خودتان داشته باشید تا برای خرج های ضروری و حمل و نقل عمومی از آن استفاده کنید. همچنین می توانید از صرافی های ایران و یا مراکزی در خود مکزیک که دلار را به پزو چنج می کنند، پول رایج مکزیک را دریافت کرده تا سفری به مراتب راحت تر را تجربه کنید.

پزوی مکزیک

آب و هوای مکزیک

چه زمانی به مکزیک سفر کنیم بهتر است؟

 مکزیک کشوری وسیع و پهناور است بنابراین در هر نواحی از این کشور آب و هوا متنوعی را شاهید خواهید بود اما اکثرا در مناطقی که ارتفاعات آن بالاتر می باشد و از شمال تا جنوب نواحی ساحلی مکزیک رطوبت هوا و بارندگی بیشتر است ولی در فصل تابستان اکثر مناطق مکزیک دارای رطوبت و بارندگی طولانی تری خواهد بود. شهرهای مکزیک مخصوصا مکزیکوسیتی که در ارتفاعات بالا قرار گرفته اند آب و هوای به مراتب بهتری نسبت به دیگر شهرها را دارند ، به همین دلیل اگر میخواهید از رطوبت و بارندگی زیاد فرار کنید، معمولا بهترین زمان برای سفر به کشور زیبای مکزیک فصل زمستان و اوایل بهار می باشد ، اما اگر آب و هوا اهمیت زیادی برایتان ندارد می توانید در فصل تابستان به این کشور سفر کنید تا از قیمت های پایین هتل ها و خدمات توریستی بهره مند شوید چراکه معمولا در این فصل از سال توریست های کمتری به مکزیک سفر می کنند و برعکس در فصول سرد سال یعنی از اوایل آبان ، بهترین آب و هوای مکزیک را می توانید ببینید و همین امر موجب تراکم بالاتر توریست ها و گران تر شدن قیمت هتل و مراکز توریستی خواهد شد ؛ همچنین گفتنی است که تماشای مکزیک در فصل پاییز و زمستان از نظر آب و هوایی بسیار لذت بخش است و می تواند بهترین سفر عمرتان شود.

چه زمانی به مکزیک سفر کنیم بهتر است

حمل و نقل در مکزیک

حمل و نقل عمومی در مکزیک چگونه است؟

اگر قصد داشته باشید تا از شهری به شهر دیگر در مکزیک سفر کنید و فاصله ی زمانی برایتان طولانی مدت بود ، بهتر است از ایرلاین های ارزان استفاده کنید که مسیر 15 ساعته با اتوبوس را به 3 ساعت کاهش می دهد و البته در هزینه تان هم صرفه جویی می کنید اما برای سفرهای داخل شهری، اتوبوس های تندرو بهترین گزینه خواهند بود.

سرویس حمل و نقل در شهرهای بزرگ مثل مکزیکوسیتی شامل مترو و قطارهای ریلی هم می شود که انتخابتان را آزادانه تر خواهند کرد و نسبت به تاکسی هزینه ی به صرفه تری دارند اما اگر مجبور بودید تا از تاکسی استفاده کنید پیشنهاد میکنیم بابت کرایه با راننده چونه بزنید تا هزینه ی اضافه تری از شما نگیرند ، همچنین می توانید از تاکسی های آنلاین مثل اسنپ خودمان استفاده کنید که در آنجا به اسم اپلیکیشن سرویس اوبر Uber شناخته می شود و در اکثر شهرهای مکزیک هم فعال است.

حمل و نقل عمومی در مکزیکوسیتی

آشنایی با یک آیین خاص در کشور مکزیک

جشن مردگان Day Of The Dead

مکزیکی ها به مرگ اعتقاد و احترام زیادی قائلند و به همین علت فستیوالی در تمامی شهر هایشان بین تاریخ 31 اکتبر الی 2 نوامبر برگزار می کنند که به آن جشن مردگان گفته می شود و این جشن درواقع ادای احترامی به رفتگانشان خواهد بود؛ تاریخ اصلی برگزاری این جشن همان 2 نوامبر می باشد و در این روز مردم با رنگ آمیزی خود و استفاده از نمادهای اسکلت و روح ، این مراسم را برگزار می کنند، اما نکته ی مهم و جالب این جشن در آن است که مکزیکی ها بجای اینکه به غم و ناراحتی از دست دادن عزیزانشان بنشینند در این روز با لباس های پر زرق و برق و صورت های نقاشی شده، دورهم جمع می شوند و به جشن و پایکوبی خواهند پرداخت ؛ پس اگر در این روزها به مکزیک سفر کرده بودید خیلی خوب است که به خیابان ها رفته و با رعایت ادب و احترام به مقدسات و درگذشتگان آنها، در کنار افرادیکه به صورت گروهی این جشن را در سطح شهر و قبرستان ها برپا می کنند ، حضور یابید و تجربه ای خاطره انگیز را از جشن مردگان مکزیک داشته باشید.

جشن مردگان مکزیک

شهرهای توریستی مکزیک

مکزیک شهرهای بسیاری دارد اما بعضی از شهرهای آن که سالانه میلیونها گردشگر را به خود جذب می کنند را می توانیم جزو مهمترین شهرهای توریستی کشور مکزیک بدانیم ، پس انتخاب تنها یک شهر خاص برای گردش توصیه نمی شود هرچند که مکزیکوسیتی را باید شاخص ترین شهر توریستی این کشور نام ببریم اما می توانید در کنار پایتخت مکزیک حداقل یک شهر دیگر را هم ببینید تا تجربه های جدید را بیشتر و بیشتر امتحان کنید.

شهرهای توریستی مکزیک

مکزیکو سیتی Mexico City

 پایتخت زیبا و باشکوه کشور مکزیک که در ماه آوریل سرسبزترین نمای خودش را می بیند و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای آمریکای شمالی است که بیشترین تعداد اسپانیایی زبان حتی بیشتر از کشور اسپانیا را دارد ، مکزیکوسیتی شهر تضاد و تناقص می باشد ؛ زیرا این شهر از توده ی ثروتمندان و فقیران ، فرهنگ های مختلف و زبان های متفاوت شکل گرفته شده است ضمن اینکه مکزیکوسیتی پر از جاذبه های گردشگری طبیعی و باستانی بوده که تعدادشان به پانزده هزار هم می رسد ؛ موزه ها و عمارت های تاریخی شگفت انگیز ، گنجینه های باستان شناسی ، محله های استعماری ، میدان ها و پارک های عالی شهر و خوراکی های لذیذ که بدون شک سفرتان را فوق العاده لذت بخش و سرگرم کننده می کند هم از دیگر ویژگی های چشم نواز این شهر بزرگ و توریستی است.  در مکزیکوسیتی وقتی خورشید غروب می کند ، زندگی تازه آغاز شده ، هوا خنک تر می شود و گردشگران از تمامی مناطق برای خوش گذرانی به خیابان ها می آیند.

شهر مکزیکوسیتی

مورلیا Morelia

یکی از مهمترین و خیره کننده ترین شهرهای مکزیک برای گردشگری که در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده، شهر تاریخی مورلیا می باشد ، این شهر با بناهای قدیمی و معماری قرن 16 که تا امروز بدون دخالت دست باقیمانده سالانه تعداد زیادی از گردشگران را جذب خودش می کند و همچنین آثار تاریخی قدیمی و اصیل که قدمتشان به چندین قرن گذشته برمی گردد در کنار رستوران ها و مراکز خدماتی و سرگرمی این شهر ، مورلیا را به یکی از شهرهای پربازدید کشور مکزیک تبدیل کرده است. پیشنهاد می کنیم اگر به آثار تاریخی علاقه دارید حتما به این شهر که در نزدیکی مکزیکوسیتی هم واقع می باشد، سری بزنید. همینطور ناگفته نماند که فاصله زمانی از مکزیکوسیتی تا مورلیا با خودرو چهار و با هواپیما یک ساعت می باشد.

شهر تاریخی مورلیا

مونتری Monterrey

امن ترین و توسعه یافته ترین شهر مکزیک که در پس زمینه های آن کوه زیبای سیلا خودنمایی می کند و جزو ثروتمندترین شهرهای مکزیک می باشد، مونتری دارای جاذبه های دیدنی بسیاری مانند موزه های مدرن و سنتی ، دامنه های طبیعی کوه دیدنی «سرودلاسیلا» است که بدون شک تماشای آنها بسیار خیره کننده خواهد بود. چشم اندازهای زیبای شهری ، هتل ها و مراکز خرید لوکس و نمایشگاه های بزرگ تجاری از ویژگی های این شهر پرجمعیت است ؛ پس اگر قصد داشتید به مکزیک سفر کنید این شهر مدرن که قلب تپنده ی مکزیک از لحاظ اقتصادی و بین المللی می باشد را حتما ببینید.

شهر مونتری مکزیک

گودالاخارا Guadalajara

به فرهنگ و موسیقی علاقه دارید؟ به دیدن مسابقه های اسب سواری چطور؟ اگر جوابتان به این سوال ها مثبت است پس همین الان چمدان هایتان را آماده کنید و رزرو بلیط  را از بوکینگ انجام دهید تا یک سفر خاطره انگیز و متفاوت را در مکزیک تجربه کنید.

این شهر خاستگاه سبک موسیقی ماریاچی با معماری زیبای اروپایی در ساختمان ها و خیابان هایش و پارک های سرسبز و دل انگیز ، غذاهای خوشمزه ی مکزیکی و موزه های تاریخی ، یکی از بهترین و چشم نواز ترین شهرهای مکزیک است که می توانید ببینید و گردشی جذاب را همراه خانواده و عزیزانتان بگذرانید ، همچنین مسابقات اسب سواری که در این شهر برگزار می شود توریست های زیادی را برای تماشای این ماراتن دیدنی جذب خود می کند و در این بین هم می توانید ضمن تماشای مسابقات از غذاها و خوراکی های لذیذ این شهر میل کنید و لذت ببرید.

شهر گوآدالاخارا

گواناخوآتو Guanajuato

هنری ترین شهر مکزیک ، گواناخوآتا که به راه های پیچ در پیچ و خیابان ها و کوچه های باریک و تودرتو مشهور است و از معماری های سنتی و بناهای قدیمی دوران استعمار بهره می برد، این شهر مانند یک موزه ی تاریخیست که خودش به چند موزه ، کلیسا و ساختمان های باروک مکزیکی تقسیم شده است و بهترین خیابان های این شهر خیابان های زیرزمینی هستند که در گذشته محله عبور رودخانه بوده و امروزه به عنوان گذرگاه عابر پیاده استفاده می شود. اگر به گوانخوآتا سفر کردید پیشنهاد می کنیم حتما با عزیزان زندگیتان در معابر مارپیچ این شهر قدم بزنید ، کافه ها و رستوران هایش را امتحان کرده و از میدان-های اصلی شهر ، باغ های دیدنی و جاذبه ی باشکوه و معروف شهر یعنی موزه ی مومیایی دیدن کنید.

شهر گوانخواتو مکزیک

پوئبلا Puebla

 شهر پوئبلا یکی دیگر از شهرهای توریستی جهان که گردشگران زیادی را جذب خود کرده است و دلیل این موضوع قرار گرفتن بین چهار کوه آتشفشان می باشد. این شهر در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و دارای ساختمان های رنگی ، جاذبه های طبیعی و سوغاتی های تزیینی است که نگاه هر توریستی را به خودش جذب می کند. شهر پوئبلا را می توان جز شهرهایی به شمار آورد که از نظر جاذبه های طبیعی حرف اول را در آمریکای لاتین می زند و دیدنش بدون شک خالی از تجربه های شیرین و جدید نخواهد بود.

شهر پوئبلا مکزیک

ایزامال Izamal (شهر زرد)

چند ساعت استراحت کوتاه در عجیبترین شهر مکزیک خالی از لطف نیست ، ویژگی خاص و شاخص این شهر این است که تمامی ساختمان های موجود در این شهر به رنگ زرد هستند و به همین علت بوده که شهر ایزامال را «شهر زرد» لقب داده اند؛ این شهر علاوه بر این ویژگی جالبش ، از بناهای قدیمی و باستانی مربوط به عصر مایاها برخوردار است و بقایای این جاذبه ی تاریخی را می توانید در مرکز شهر ببینید که حتما توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد. ایزامال معمولا جزو شهرهایی است که توریست ها توجهی به آن نمی کنند و به همین خاطر فضای آرامی را در اینجا می توانید حس کنید ضمن اینکه هنگام گشت زنی در خیابان های این شهر می توانید از کافه های اطراف یک نوشیدنی یا خوراکی برای خودتان بگیرید و مطمئن باشید که استقبال گرمی از شما خواهد شد.با دوستان و یا خانواده تان دورهم جمع بشید و یک عکس خاطره انگیز را بین ساختمان ها و دیوارهای زرد رنگ و رویایی شهر ایزامال بیندازید.

 

شهر ایزامال izamal mexico

ایزمال

جاذبه های گردشگری در مکزیک

مکزیک مهد جاذبه های باستانی و طبیعی می باشد ، این کشور بسیار پهناور قرن ها ، فرهنگ و قوم های بسیاری را به خود دیده و بقایای سلطنت آنها همچنان پابرجا مانده و امروزه به مکان های دیدنی و توریستی تبدیل شده است. میدان ها و پارک های اصلی مکزیکو سیتی و دیگر شهر ها ، موزه ها ، ساختمان و بناهای باستانی ، کلیسا ها و ... از جمله مواردی هستند که اگر به این کشور سفر کنید آنها را در اکثر شهر های مکزیک می توانید به وفور مشاهده کرده و البته از آنها لذت بسیار ببرید. همچنین مکزیک وام دار جاذبه های طبیعی و کوهستانی بسیار  زیادی هم می باشد که تماشای آنها برایتان لذت بخش بوده و زیبایی دوچندان آنها بدون شک وصف نشدنی خواهد بود.

در ادامه به مهمترین جاذبه های گردشگری کشور بی همتای مکزیک میپردازیم

جاذبه های گردشگری مکزیک

کاخ ملی مکزیک National Palace

کاخ ملی در مکزیکو سیتی با معماری سبک رومی و یونان در زمان آزتک ها مکان سلطنت پادشاهی مکزیک بوده و معماری این بنا از قرن 16 تا حدودی دست نخورده باقیمانده است ، نمای بیرونی و قدیمی این ساختمان طویل با رگه هایی از رنگ صورتی و خاکستری بازدید کننده های بسیاری را برای تماشا به خود جذب کرده ، با این حال ورود به درب جنوبی این ساختمان به دلیل اینکه محل کار رئیس جمهور مکزیک می باشد ، ممنوع بوده و درب شمالی این ساختمان هم به افتخار رمان نویس و پزشک مشهور مکزیکی ، بنام بانو ماریانو نامگذاری شده است و ورود به این مکان هم با محدودیت های بالایی انجام می شود ؛ اغلب توریست ها فقط برای تماشای نمای بیرونی این ساختمان زیبا به این محل سر می زنند. این مکان همچنین محل برگزاری جشن های ملی و سنتی کشور مکزیک می باشد و در این روزها تعداد بازدیدکنندگانش بسیار بیشتر از روزهای عادی خواهد بود.

کاخ ملی مکزیک

دسترسی  :

موزه ی ملی مردم شناسی مکزیک Museum Nacional de Antropologia

یکی از بزرگترین و پربازدید ترین موزه های جهان که سالانه دو میلیون توریست از آن بازدید می کنند ، موزه ی مردم شناسی مکزیک می باشد که در این موزه آثار بسیاری از دوران آزتک ها، مایاها ، اسپانیایی ها و ... وجود دارد. این موزه فرهنگ های کشور مکزیک را به خوبی به شما معرفی می کند و بناهای تاریخی جذابی را می توانید در این موزه مشاهده کنید و لذت ببرید. مجموعه کامل این موزه شامل میلیون ها قطعه باستان شناسی و مردم شناسی مربوط به عصر مایاها و آزتک ها می باشد و مشهورترین اثر موجود در موزه را می توانیم سنگ خورشید آزتک ها بنامیم که برای آزتکی ها به عنوان تقویم کاربرد داشته است.

موزه ی ملی مردم شناسی مکزیک

دسترسی :

کلیسای جامع متروپولیتن Mexico City Metropolitan Cathedral

هنری ترین کلیسای زندگیتان را در مرکز شهر مکزیکوسیتی ببینید ، این کلیسای با رنگ آجری و معماری زیبای سبک رنسانس ، باروک و نئوکلاسیک که شباهت بسیاری به کلیساها و بناهای اسپانیایی دارد یکی از جاذبه های رویایی شهر مکزیکوسیتی می باشد ، این کلیسا در گذشته آتش سوزی و آسیب های بسیاری را به خود دیده و بخش های زیادی از آن بازسازی شده است اما فرم کلی و ماهیت این کلیسا همان ویژگی های خاص خودش را دارد. ناقوس ها و برج های چشم نواز ، دروازه های ستودنی ، ستون ها و مجسمه های تحسین برانگیز و نقش نگاری های مریم مقدس از جمله ویژگی های خاص کلیسای متروپولیتن می باشد. پس پیشنهاد می کنیم از این کلیسای زیبا حتما دیدن کنید تا تجربه ای تازه از تماشای کلیساها و مراکز معنوی داشته باشید.

کلیسای جامع متروپولیتن مکزیکوسیتی

ساعت بازدید :

کلیسای جامع متروپولیتن همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب باز است.

دسترسی :

میدان Plaza de la constitucion

این میدان که به نام محلی «زوکالو» مشهور است ، از زمان تمدن آزتک ها در مکزیک تا همین امروز که شما این مقاله را می خوانید قدمت دارد و جزو شاخص ترین و البته بزرگ ترین میدان های جهان به شمار می رود. همچنین این میدان بسیار زیبا محلی عالی برای دسترسی به جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر مکزیکو سیتی مانند کاخ ملی و کلیسای متروپولیتن می باشد و این میدان نمادین با این ساختمان های باستانی و خیره کننده پیونده خورده است.

در شهر مکزیکوسیتی که قدم بزنید قطعا مسیرتان به این میدان زیبا خواهد خورد پس این میدان را حتما بخاطر بسپارید و حتی می توانید در محوطه ها و گذرگاه های اطراف این میدان با عزیزانتان پیاده روی کرده و از مناظر دیدنی و سرسبز پیرامون آن نهایت لذت را ببرید. این میدان نمادی از کشور مکزیک و پایتخت آن بوده و در اکثر زمان ها میزبان جشن ها ، کنسرت های خیابانی ، مراسم های ملی و بعضا اعتراضات مردمی می باشد ؛ پس حواستان باشد چه زمانی به این میدان قدم می گذارید و اگر دیدید تجمعی اعتراضی در این محل شکل گرفته بهتر است مسیر دیگری را برای تردد انتخاب کنید.

میدان زوکالو مکزیکوسیتی

مسیریابی :

قلعه و پارک Chapultepec

بزرگترین و قدیمی ترین پارک شهری در جهان که در دل این پارک می توانید موزه ها و برخی سازه های مربوط به تمدن آزتک ها را ببینید و از فضاهای سرسبز و مناطق تجاری جذاب این پارک استفاده کنید ، سالانه میلیون ها نفر از این پارک تفریحی بازدید می کنند و ساعاتی را در کنار دوستان یا خانواده شان در این محل زیبا به تفریح و استراحت می پردازند. در کنار این پارک اما یک قلعه ی تاریخی و دیدنی نیز قرار دارد که در گذشته محل اقامت حاکمان بسیاری بوده و برای آخرین بار هم رئیس جمهور سابق مکزیک در این مکان اسکان داشته است و در حال حاضر و پس از بازسازی هایی انجام شده ، جزو جاذبه های گردشگری جالب انگیز شهر مکزیکو سیتی می باشد که توریست های زیادی را به خود جذب کرده است. سنگ فرش های زیبا ، مجسمه های دیدنی و قدیمی از ویژگی های داخل این قلعه می باشند؛ پس بدون شک تماشای قلعه ی تاریخی در قاره ی آمریکا می تواند بسیار دیدنی و جالب توجه باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما از این قلعه و همچنین پارک مجاورش دیدن کنید و یک روز بسیار دلگرم را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

قلعه و پارک Chapultepec

ساعت بازدید :

این مجموعه از ساعت 8 صبح الی 5 عصر میزبان شما می باشد.

دسترسی :

کاخ هنرهای زیبای مکزیکو سیتی

اگر به فرهنگ و هنر علاقه دارید پس بدون هیچ تاملی باید کاخ هنرهای زیبای مکزیکوسیتی را در اولویت های گردشتان قرار دهید و برای یکبار هم که شده سری به این محل زیبا بزنید ، کاخ تئاتر هنرهای زیبا میزبان همایش ها و جشن های فرهنگی و ادبی بسیاری می باشد و همچنین از نمایشگاه های عکاسی ، مجسمه سازی ، نقاشی و هنرهای تجسمی بهره می برد که قطعا برای شمایی که اهل هنر هستید خوراک مناسبی در مکزیک خواهد بود. بنابراین تئاترشهر مکزیک را حتما ببینید حتی اگر کمتر تجربه ای در زندگیتان از بازدید محل های هنری داشته اید.

کاخ هنرهای زیبا مکزیکوسیتی

ساعت کاری :

این کاخ دیدنی از ساعت 11 صبح الی 5 عصر میزبان شماست.

دسترسی :

جزیره ی گورستان عروسک ها Island Of The Dolls

جزیره ای آراسته شده به عروسک های متعدد ؛ آیا داستان غم انگیز گورستان عروسک ها در مکزیکوسیتی را شنیده اید؟ شاید برایتان جالب باشد که این داستان از جایی شروع می شود که پیرمردی به اسم دون ژولیان سانتانا ، جسد دختربچه ای را از کانال آب بیرون می آورد و عروسکی که همراه دختربچه بوده را به تنه ی درختی آویزان می کند ، او با اینکار قصد داشته از روح دختر محافظت کند تا در آرامش باشد اما دون ژولیان عقیده داشت یک عروسک نمی تواند روح دخترک را به آرامش برساند به همین علت شروع به شکار عروسک ها کرده و چندین عروسک را به تنه های درخت وصل می کند اما موضوع از جایی ترسناک و عجیب می شود که محلی های آن منطقه جسد دون ژیان را سال 2001 در همان کانال آب پیدا کرده و معتقد بودند روح عروسک ها و دختربچه باعث غرق شدن دون ژیان شده اند.

درحال حاضر این منطقه به دلیل داستان های که از آن نقل می شود به یکی از جاذبه های معروف کشور مکزیک تبدیل شده است ، پیشنهاد می کنیم اگر قصد داشتید به این مکان سر بزنید حتما آمادگی مواجه با فضای سرد ، وهمناک و سنگین آنجا را داشته باشید و اگر از اینجور محل ها خوشتان نمی آید ، توصیه می کنیم فکر بازدید از این گورستان را از ذهنتان دور کنید. گورستان عروسک ها در جنوب شهر مکزیکوسیتی واقع است و برای رفتن به آنجا باید سوار قایق شده تا مسیر کوتاهی را برای بازدید از این محل خاص طی نمایید.

گورستان عروسک ها مکزیکوسیتی

ساعت بازدید :

ساعت بازدید از این جزیره ی ترسناک همه روزه از ساعت 9 صبح الی6 عصر بوده و سه شنبه ها به صورت 24 ساعته می باشد.

دسترسی :

نمایشگاه مومیایی ها در گوآناخوآتو

همچنان رابطه تان با ترس چطور است؟ از مولفه های ترسناک و عجیب و غریب لذت می برید؟ اگر جوابتان مثبت است که حتما با ما همراه باشید تا یکی از ترسناک ترین و در عین حال عجیبترین موزه های جهان را به شما معرفی کنیم ، اما اگر از اینطور مسائل بیزارید این قسمت از معرفی جاذبه های مکزیک به دردتان نخواهد خورد. همچنین به زنان باردار ، افرادی که بیماری قلبی یا ... دارند، توصیه می کنیم این قسمت از مقاله را نخوانده و اگر قصدتان سفر به گواناخوآتو می باشد ، از موزه ی مومیایی های این شهر ترجیحا بازدید نکنید. با این حال برای باقی افراد که مشکلی با این موضوع ندارند و یا کسانی که به چیزهای عجیب علاقه دارند حتما پیشنهاد می کنیم از این موزه ی وهم برانگیز بازدید کرده و تجربه ای خاص و متفاوت از تماشای زندگی پس از مرگ را داشته باشند.مومیایی های واقعی گواناخوآتو داستانی غمگینی دارند ، آنها به دلیل عدم پرداخت مالیات برای به خاک سپرده شدن، نبش قبر شده و در این مکان مومیایی می شدند ، پس از مدتی و با زیاد شدن تعداد مومیایی ها رفته رفته این مکان به یک جاذبه ی گردشگری تبدیل شد و در حال حاضر یک موزه ی کامل از مومیایی های واقعی می باشد که اکثر آنها همچنان ظاهر، پوست، مو و حتی کفش های خودشان را حفظ کرده اند و همین موضوع بسیار جالب توجه است ، در این موزه انواع آدم های مومیایی شده از نوزاد تا پیرمرد و پیرزن ، زنی که باردار بوده ، مردی که غرق شده و ... وجود دارد. پس اگر مشکلی نداشتید شک نکنید بازدید از این موزه یکی از بهترین تجربه های موزه گردی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

موزه ی مومیایی گوانخوآتو

موزه ی مومیایی مکزیک

ساعت کاری :

موزه ی مومیایی های گوانخوآتو از ساعت 9:30 صبح الی 6 عصر باز است.

دسترسی :

میدان Jardin de la Union

یکی دیگر از میدان های زیبای مکزیک در شهر گواناخوآتو واقع است ، در این میدان چشم نواز با پارک های سرسبز و گل آرایی شده ، شما می توانید کنار عزیزانتان قدم بزنید ، از غذاها و خوراکی های رستوران و کافه های اطراف لذت ببرید و اگر به هنر و عرفان علاقه مندید به راحتی می توایند در این میدان به تئاتر Juarez و کلیسای زیبای سن دیگو دسترسی داشته باشید.شهرهای مکزیک دارای میدان های اصلی زیبایی می باشد که به غیر از مکزیکوسیتی ، شهر گواناخوآتو نیز از این ویژگی برخوردار است ، اگر به این شهر سفر کنید قطعا اسم این میدان را بارها خواهید شنید. فستیوال های هنری ، جشن ها و دورهمی های دوستانه در کنار کافه رستوران های درجه یک این منطقه از ویژگی های تحسین برانگیز میدان Jardin de la Union می باشد.

میدان

میدان Jardin de la Union مکزیک

مسیریابی :

چولولا Cholula در پوئبلا

هرم بزرگ و چشم نواز چولولا نگاه هر باستان شناس و توریستی را به خودش جلب می کند ، بله درست خواندید ، بزرگ ترین هرم در مکزیک است نه مصر ، با سفر به پوئبلا می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و تجربه ای از تماشای بزرگترین هرم ساخته شده در جهان حتی بزرگ تر از هرم های مصر ببینید و لذت ببرید. این هرم تاریخچه ای دو هزار ساله را به دوش می کشد که ساخته دست بشر و با معماری بسیار زیبا و خیره کننده ، شکوه والایی را به تماشاچیانش عرضه می کند. این هرم ها همچنین دارای تونل های کشف شده ی زیبایی می باشند که توسط باستان شناسان به مرور زمان پیدا شده و شما می توانید به همراه لیدرهایی که آنجا مستقر هستند به قلب این بنای تاریخی و رویایی پا بگذارید ، گفتنی است پیشنهاد می کنیم بازدید از این جاذبه ی قدیمی را به ساعات روشنایی روز موکول کنید تا از زیبایی فوق العاده آن نهایت استفاده را ببرید.

بزرگترین هرم جهان در مکزیک است

دسترسی :

کوه آتشفشان کواکسکومیت Cuexcomate

مکزیک پایتخت کوه های آتشفشان است بنابراین شاید به سرتان بزند تا گردشی در کوه آتشفشان بزنید اما خیلی از این کوه ها همچنان فعال هستند و اجازه ی صعود و دسترسی به آن نقاط داده نمی شود ، پس بهتر است از کوچکترین کوه آتشفشان جهان که خاموش می باشد بازدید کنید و به داخل آن نفوذ کرده تا از زیبایی وصف ناشدنی اش لذت ببرید، کوه کواکسکومیت در گذشته محلی برای ستایش خدایان و قربانی کردن بوده است اما امروزه با بازسازی های انجام شده در ظاهر و قرار دادن پله های مارپیچ برای دسترسی به اعماق آن ، این کوه آتشفشان به یکی از جاذبه های پربازدید شهر پوئبلا تبدیل شده است که امکان تماشای داخل آن مهمترین علت مشهور شدن این کوه می باشد ؛ بدون شک بازدید از این منطقه ی گردشگری تجربه ای شیرین برای شما و افرادی که به محیط زیست علاقه دارند خواهد بود. شما می توانید به آسانی با گرفتن یک تاکسی خودتان را به این جاذبه ی دیدنی رسانده و سفری به دل این کوه زیبا و با اصالت داشته باشید و همچنین اطلاعات تجربی بهتری از این مکان بدست آورید.

کوه آتشفشان قابل بازدید در مکزیک

دسترسی :

ساختمان تاریخی مورلیا Historic Centre Of Morelia

بنای قدیمی و تاریخی شهر مورلیا که ریشه اش به قرن شانزدهم برمی گردد ، ساختمان های این شهر مخصوصا همین ساختمان تاریخی با رنگ صورتی چشم هر گردشگری را به خودش جذب می کند ، در دل این بنای تاریخی آثار بجامانده از جنگ ها ، سازه های تاریخی و ... که از سنگ های صورتی ساخته شده اند به چشم می خورد. معماری تحسین برانگیز و چشم نواز این بنا که رنسانس اسپانیایی و تجربه های آمریکایی را به خوبی بازنمایی می کند در کنار فضای تاریخی این شهر هر گردشگری را مجاب می کند که حتما از این بنای تاریخی بسیار زیبا بازدید کند.

جاذبه ی تاریخی Morelia Mexico

این بنای خیره کننده دارای مکان های فرهنگی مانند کلیسای جامع مورلیا با سبک زیبای باروک، تئاتر چشم نواز ، موزه ی جذاب و ... می باشد که لذت بازدید از این مکان را چند برابر خواهد کرد، همچنین شما به همراه عزیزانتان می توانید در پیاده رو های اطراف قدم بزنید و از کافی شاپ ها ، غذاخوری ها و فروشگاه های مارک دار استفاده کنید و یک بعدازظهر رویایی و خاطره انگیز را برای خودتان در شهر تاریخی مورلیا رقم بزنید.

جاذبه های تاریخی مورلیا مکزیک

مسیریابی :

کوه های سرو د لا سیلا Cerro de la Silla

آیا تا به حال در ایران به آهار رفته اید؟ اگر جوابتان بله است باید بگوییم منطقه ی سرو د لا سیلا در شهر مونتری مکزیک تا حدودی به منطقه ی آهار در ایران شباهت دارد اما شگفت انگیز تر و البته با یک تفاوت ویژه و آن هم اینکه در اکثر فصل های سال این منطقه بسیار خوش آب و هوا می باشد، اگر تا به حال به آهار سفر نکرده اید پس این مژده را به شما خواهیم داد که با صعود از این کوه ها یک ورزش و طبیعت گردی فوق العاده جذاب را تجربه خواهید کرد، محلی ها معمولا در اینجا پیاده روی و کوهنوردی می کنند و اغلب گردشگرانی هم هستند که از این کوه صعود کرده و از گیاهان ، گل های وحشی ، درختان و منطقه ی سرسبز و بکر و همچنین آبشارهای ستودنی لذت فراوان می برند. بنابراین بهتر است در فصل های گرم سال به اینجا بروید و زیر آبشارهای سرو د لا سیلا تنی به آب بزنید. ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم اگر قصد داشتید از این منطقه بازدید کنید حتما لباس و کفش ورزشی مناسب و لوازم موردنیاز کوهنوردی را همراه خودتان داشته باشید ، همچنین گفتنی است صبح های زود در این منطقه هوای نسبتا سردی دارد.

جاذبه ی طبیعی مکزیک شهر مونتری

مسیریابی :

گودال های آبی طبیعی (سنوتی)

لذت هیجان پریدن در گودال های رویایی و حیرت آور سنوتی در مکزیک را نمی توان توصیف کرد ، این گودال های آبی طبیعی در شبه جزیره ی یوکاتان در منطقه ی چیچن ایتزای کانکن واقع شده هستند و سالانه میلیون ها توریست به این منطقه ی سرسبز و زیبا سفر می کنند تا در بهترین گودال آبی طبیعی تنی به آب بزنند و هیجان دلپذیر و شگفت انگیزی را تجربه کنند؛ پس اگر به هیجان علاقه مندید حتما می بایست از این منطقه ی دیدنی بازدید کنید و یک پرش و شنای فوق العاده را در میان فضای سرسبز و آب های خنک این منطقه ی بکر داشته باشید.

sacred cenote in mexico

دسترسی :

میدان Plaza de Armas در گوآدالاخارا

بازهم یکی از زیباترین میدان های مکزیک را در شهر گوآدالاخارا خواهید دید ، این میدان با معابر سرسبز و طراحی مدرن که بین ساختمان های چشم نواز کلیسای جامع لیما ، ساختمان شهرداری و کاخ دولت احاطه شده است ، به عنوان الماس این شهر شناخته می شود پس بازدیدی یک ساعته از این مکان و تماشای ساختمان های تحسین برانگیز اطراف آن خالی از لطف نخواهد بود. میدان Plaza de Armas به هسته ی اصلی جاذبه ی شهر گوآدلاخارا مشهور است و قدم زنی در این میدان همراه با دوستان و یا خانواده تان قطعا به یکی از شیرین ترین لحظات سفرتان در این شهر تبدیل می شود؛ بهتان قول می-دهیم با سفر به گوآدالاخارا ، این نقطه از شهر بدون شک تا ابد در ذهنتان باقی خواهد ماند.

plaza de armas guadlajara

دسترسی :

قلعه و ساحل تاریخی تولوم Tulum

منطقه ی ساحلی و زیبای تولوم واقع در خط ساحلی دریای کارائیب در شبه جزیره ی یوکاتان می باشد و جزو آخرین شهرهایی است که توسط مایاها ساخته شده و تا امروز باقیمانده است، بنابراین این شهر ساحلی درعین حال یک منطقه ی باستانی بسیار زیبا نیز می باشد که دارای قلعه ی تاریخی مربوط به قوم مایاها می باشد. این قلعه در گذشته محل نیایش مایاها بوده و درحال حاضر به عنوان جاذبه ی باستانی، گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و همچنین این منطقه به دلیل منظره ی زیبایی که در هنگام طلوع و غروب خورشید خلق می کند به پاتوقی برای عکاسی و تماشا تبدیل شده است بنابراین شما هم می توانید با عزیزانتان در این شهر ساحلی بسیار زیبا ار منظره ی شگفت انگیزش لذت ببرید ، عکاسی کرده و دریای رویایی و ماسه ها و شن های سفید و طلایی رنگش را تحسین کنید. گفتنی است این شهر ساحلی دارای امکانات تفریحی بسیاری مانند ورزش های آبی ، غواصی ، استراحت در ساحل آرامش بخشش و ... می باشد که قطعا گردش خاطره انگیزی را تقدیم شما خواهد کرد.

شهر ساحلی تولوم مکزیک

دسترسی :

شهر گردشگری کانکون Cancun

حالا می رسیم به بهترین جاذبه ی گردشگری کشور مکزیک یعنی شهر ساحلی و بسیار زیبای کانکون در منطقه ی ریوریا مایا ، استراحتگاه محبوب مکزیک که از یک سمت به آب های دریای کارائیب و از سمت دیگر به رودخانه درخشنده ی تالاب منتهی می شود. هر نوع فعالیت ورزشی آبی مثل غواصی و جت اسکی ، آب تنی در پارک های آبی ، چتر بازی ، غواصی در بزرگ ترین موزه ی زیرآب جهان ، گشت و گذار در جنگل آرامش بخش اطراف ، رستوران های محلی و بین المللی و هتل های لوکس جهانی را می توانید در کانکون پیدا کنید و نهایت لذت را از این شهر زیبا و آرامش بخش ببرید ، خلاصه این منطقه هر آن چیزی که برای تفریح و گذراندن اوقات فراغتتان نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهند و گشت زنی از کانکون می تواند همه ی آرامش و نشاطی که از سفرتان میخواستید را برآورده کند. همچنین گفتنی است مجسمه های دیدنی غرق شده در آب تا عمق هشت متری را می توانید در موزه ی زیر آب این منطقه ی خیره کننده تماشا کنید و تجربه ای خاص از گردشگری را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. البته بوکینگ به شما پیشنهاد می کند اگر به دنبال سفری کم خرج و به صرفه هستید ترجیحا از مناطق ساحلی در مکزیک دوری کنید تا متحمل خرج های غیرضروری و اضافی نشوید.

موزه زیرآب کانکن مکزیک

کانکن یک منطقه ی تفریحی در ریورمایا است اما مکزیک منطقه های گردشگری زیاد دیگری را هم دارد که می توانید از آن محل ها نیز بازدید کنید. پلایا دل کارمن ، جزیره ی کزومل و ... ازجمله این مقاصد گردشگری زیبا هستند که امکاناتشان تقریبا شبیه به منطقه ی ساحلی کانکن می باشد.

شهر توریستی کانکون مکزیک

دسترسی :

مراکز خرید و بازارها در مکزیک

مکزیک مراکز خرید مدرن و بازارهای محلی بسیاری دارد که بدون شک بازدید از آنها برای خرید اقلام موردنیاز و یا حتی سوغاتی گرفتن برای دوستانتان واجب است پس ما در این بخش از مقاله چندی از بهترین مراکز تجاری واقع در کشور زیبای مکزیک را برایتان گردآوردی کرده ایم تا بابت خریدهایتان هیچ نگرانی ای نداشته باشید.

مرکز خرید تجاری در مکزیک

مجتمع تجاری Centro Santa Fe

یکی از بزرگ ترین پاساژها در آمریکای لاتین و بهترین مرکز تجاری مکزیک در پایتخت این کشور واقع شده است و انبوهی از برندهای معروف و البته صنایع دستی محلی را می توانید در سانتا فه پیدا کنید ، فضای دوست داشتنی این مجتمع در کنار رستوران ها ، مراکز بازی کودکان ، سالن بولینگ ، سینما و زمین هاکی وسوسه کننده اش می تواند ساعاتی لذت بخش را برای شما و خانواده یا دوستانتان فراهم کند و باعث می شود یک خرید با روحیه را در آنجا تجربه کنید. گشت و گذارتان را در این مجتمع متوقف نکنید زیرا فروشگاه های متنوع و انواع رستوران های مکزیکی ، ایتالیایی ، برزیلی و معمولی را می-توانید در سانتا فه پیدا کرده و در کنار خریدتان ، تفریح کوچکی هم داشته باشید.

Centro Santa Fe مجتمع تجاری

ساعت کاری :

این مجتمع تجاری از ساعت 11 صبح الی 7 شب آماده ی میزبانی از شماست.

دسترسی راحت :

بازار محلی Mercado De Artesanias La Ciudadela

یک برنامه ریزی یک تا دو ساعته برای بازدید و گردش از این بازار محلی بسیار دیدنی در مکزیکوسیتی قطعا پیشنهاد می شود ، این بازار نسبتا سرپوشیده با بیش از 200 غرفه ی فعال ، محصولات و صنایع دستی خاص کشور مکزیک را به فروش می رسانند و البته برای خوردن یک میان وعده یا نوشیدنی نیز غرفه های مخصوص را دارد که می تواند شما را از گرسنگی نجات دهد، شما می توانید در مرکز بازار غرفه های خوراکی را بهتر پیدا کنید.

بابت خرید سوغاتی نیز نگران نباشید ، در این بازار صنایع دستی جالب توجهی برای خرید به عنوان سوغاتی پیدا می شود البته در این محل باید با فروشندگان کمی چانه بزنید ، همچنین قیمت ها با در این بازار نسبت به فروشگاه های خیابانی کمی پایینتر است اما نه همه ی غرفه های آن ، بهتر است اینطور بگوییم که این بازار برای افرادی که اهل معامله و چانه زنی هستند بیشتر به درد می خورد با این حال ایمنی این بازار کمی بالاتر است ولی توصیه می کنیم اگر به بازارهای مکزیک سر زدید حتما مراقب وسایل خود باشید.

Mercado De Artesanias La Ciudadela

ساعت کاری :

این بازار محلی از ساعت 10 صبح الی 5 بعداز ظهر باز می باشد.

دسترسی راحت :

مجتمع تجاری Centro Comecial Persiur

یک مجتمع تجاری بزرگ دیگر در مکزیکوسیتی که علاوه بر فروشگاه های برند معروف ، رستوران و مکان های تفریحی و ... می توانید از بعضی بانک هایی که مبادلات ارز هم در آنجا انجام می دهند استفاده کنید. رستوران های بیشمار و باکیفیت برای غذا خودن ، تخفیف های ویژه و البته فضای شلوغ از ویژگی های شاخص این پاساژ می باشد ، شلوغی این مکان هم به آن علت است که این مجتمع تجاری در بین مکزیکی ها از معروفیت بالای برخوردار است و شما هر کجای شهر باشید می توانید با پرسیدن آدرس پاساژ پرسیور خودتان را به این مرکز خرید زیبا برسانید.

مجتمع تجاری Persiur mexico city

ساعت کاری :

این مجتمع تجاری از ساعت 10 صبح الی 7 شب باز است.

دسترسی راحت :

مرکز خرید La Gran Plaza Fashion Mall

یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید در شهر گوآدالاخارا که اسم و رسم بالایی در این شهر دارد بدون شک ارزش بازدید را خواهد داشت، این مجتمع تجاری دارای انواع فروشگاه های بوتیک ، کیف و کفش ، لوازم ورزشی ، لوازم خانگی ، آرایشی و بهداشتی ، لباس ها و آکسسوری برند و معروف و ... می باشد که با کیفیتی خوب و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می شوند ، اگر از فروشگاهی لباس خریداری کردید و متوجه شدید اندازه ی مناسب شما نیست اما با این حال دوست داشتید آن لباس را داشته باشید بدون هیچ نگرانی می توانید به خیاطی هایی که در همان ساختمان قرار دارند رفته و بعد از حداکثر پنجاه دقیقه لباس خودتان را آماده شده تحویل بگیرید. اما خرید کردن ، همه ی گشت و گذارتان در اینجا نخواهد بود چراکه رستوران ها و فودکورت های این مجتمع تعریف کردنی هستند و اکثر گردشگران برای نوش جان کردن و لذت بعد از خریدشان به غذاخوری های این مجتمع رفته تا همزمان در کنار عزیزانشان غذایی بخورند و استراحت کوتاهی داشته باشند.

مرکز خرید La Gran Plaza Fashion Mexico

دسترسی :

مرکز خرید La Isla Shopping Village در کانکن

گشتی در رویایی ترین مرکز خرید کشور مکزیک در شهر توریستی کانکن داشته باشید و از این مکان برای تفریح و آرامش استفاده ببرید، لا ایز لا ویلیج یک مجتمع مدرن در کانکن هست که کافه و رستوران های جذابی داره و یک کانال آبی هم از بین این مجتمع عبور کرده که زیبایی اش را دو چندان کرده و منظره زیبایی رو برای عکاسی خلق کرده پس دست نجنبانید و اگر به کانکن رفتید از این مرکز هم حتما بازدید کنید ، خریدتان را انجام دهید و برای عزیزانتان سوغاتی هدیه بگیرید. مغازه ها و فروشگاه های با برند های مشهور و با کیفیت در این محل حرف اول را می زنند و بعد از اینکه خریدتان را انجام دادید می توانید به کافی شاپ و رستوران های آنجا بروید و از خوراکی های لذیذ نوش جان کرده و به تماشای غروب بسیار زیبای آفتاب که زیبایی منظره ی لا ایزلا را چندبرابر رویایی تر کرده است، بنشینید.

La Isla Shopping Village مرکز تجاری کانکن

ساعت کاری :

این مجموعه ی بسیار زیبا از ساعت 11 صبح الی 10 شب آماده میزبانی از شما عزیزان است.

دسترسی راحت :

سوغاتی از مکزیک چی بگیریم؟

حالا که تا مکزیک آمده اید مگر می شود هدیه یا سوغاتی ای برای دوستانتان نگیرید؟ قطعا پاسخ خیر است ، اما اینکه چه چیزی را به عنوان سوغاتی انتخاب کنیم که نشان دهنده ی سفرمان به مکزیک است شاید در نگاه اول کمی سخت به نظر برسد اما ما اینجا هستیم تا بهترین انتخاب ها را پیش روی شما بگذاریم تا وقتی از سفر خاطره انگیزتان برگشتید علاوه بر کوله باری از تجربه ی فرهنگ های متفاوت ، نشانه ای فیزیکی هم همراه خود داشته باشید و آن را به کسانی که دوستشان دارید سوغاتی دهید. یک توصیه کوچک به شما داریم ، از خرید و حمل محصولات دریایی که فروششان ممنوع است و به محیط زیست لطمه می زند در مکزیک خودداری نمایید.

سوغاتی مکزیک

کلاه مکزیکی Sombrero

مکزیک صنایع دستی بسیاری برای سوغاتی گرفتن دارد و مشهورترین سوغاتی و البته نماد کشور مکزیک این کلاه ها می باشند که به اسم Sombrero در بین مکزیکی ها معروفند و اکثر گردشگران از این کلاه ها برای خود یا به عنوان یادگاری برای عزیزانش خریداری می کنند؛ اما شاید پیش خودتان فکر کنید حجمی که این کلاه ها بخاطر بزرگی شان در چمدانتان می گیرند مشکل ساز شود بنابراین می توانید از سایز کوچک این کلاه ها که جنبه ی تزیینی دارند خریداری کرده و به عنوان هدیه به دوستان و یا خانواده تان سوغاتی بدهید.

mini sombrero سوغاتی مکزیکی

ماسک چوبی مایایی ها

اگر مقاله ی سفر به مکزیک را تا اینجا خوانده باشید قطعا بارها اسم مایایی ها را شنیده اید ، این مردم متمدن که ساکنان این کشور پهناور و قانونمند بوده اند همچنان طرفداران بسیاری در مکزیک دارند و ماسک های چوبی مایایی ها نیز جزو پرطرفدارترین سوغاتی های خریداری شده در بین گردشگران می باشد، بنابراین شما هم می توانید از این ماسک های دیدنی خریداری کرده و به عنوان سوغاتی با خود به ایران بیاورید.

ماسک مایایی سوغاتی مکزیک

اسکلت کاترینا

پزودا ، نقاش مکزیکی تصویر اسکلتی که متعلق به بانو کاترینا بوده را همراه کلاه و زیورآلاتش کشیده و این نگاره به مرور زمان به یکی از نمادها و سوغاتی های مهم کشور مکزیک تبدیل شده است. امروزه نقاشی ها ، مجسمه های اسکلتی و عروسک های کاترینا در سراسر کشور مکزیک به فروش می رسد و در بین گردشگران برای خرید سوغاتی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

سوغاتی مکزیک اسکلت کاترینا

قهوه ی مکزیکی

اگر دوست دارید با خودتان به عنوان سوغات ، خوراکی همراه داشته باشید پس بهترین گزینه برایتان قهوه ی مکزیکی خواهد بود چرا که مکزیک یکی از بزرگترین مراکز کشت قهوه ی ارگانیک در جهان را داشته و با کیفیت ترین قهوه ها را تولید می کند و خرید چند بسته از این قهوه های خوشبو برای سوغاتی، بی شک دوستانتان را خوشحال خواهد کرد. برای گشتن دنبال قهوه های باکیفیت در مکزیک نیاز نیست نگرانی زیادی داشته باشید اما بهتر است از مراکز معتبر خریدتان را انجام دهید تا خیالتان بابت کیفیت از همه لحاظ راحت تر باشد.

قهوه سوغاتی مکزیک

سس تند

مکزیک خاستگاه طعم و مزه های تند است بنابراین چه چیزی بهتر از یک شیشه سس تند از مهد تندی های جهان می تواند طرف مقابلتان را از داشتن چنین سوغاتی ای راضی کند، البته میزان تندی این سس ها با یکدیگر متفاوت هستند و برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید، بهتر است از فروشنده ها در این خصوص راهنمایی بگیرید.

سس تند سوغاتی مکزیکی

غذاها و خوراکی های معروف مکزیک

شما با سفر به مکزیک یکی از خوش شانس ترین افراد جهان خواهید بود ، چراکه می توانید بهترین غذاها و طعم ها را امتحان کرده و از خوراکی های بی همتا و مثال زدنی آنجا نوش جان کنید. بدون شک تعریف غذاهای مکزیک و چاشنی های تندی که مکزیکی ها در غذاهایشان استفاده می کنند را شنیده اید ، اگر با تندی غذاها مشکلی ندارید پس بدون دغدغه از غذاها بچشید و لذت ببرید اما اگر با این موضوع راحت نیستید می توانید با راهنمایی گرفتن ، به آسانی از غذاهایی که تند نیستند نوش جان کنید،   همچنین در مکزیک غذاهای ایتالیایی ، برزیلی ، چینی و ... هم در بعضی از رستوران های خاص سرو می شود.

mexican foods

چیلاکیله Chilaquiles

غذای محبوب و قدیمی مکزیکی ها که بیشتر به عنوان صبحانه سرو می شود ، این غذا از نان تورتیلای ذرت سرخ شده که برش داده می شود ، درست خواهد شد و با تخم مرغ ، مرغ ریش ریش شده و سس های سبز و قرمز آماده می شود، همچنین درکنار این غذا از لوبیای سرخ شده هم استفاده خواهد شد که خوشمزگی اش را چند برابر می کند و برای شروع یک صبح دل انگیز در مکزیک خوراک ویژه ای است؛ اگر از تندی زیاد خوشتان نمی آید پیشنهاد می کنیم سس قرمز را کنار بگذارید اما توصیه جدی می کنیم که مکزیک را بدون امتحان کردن چیلاکیله هرگز ترک نکنید.

chilaquiles mexican

توستادا Tostadas

در این غذا نان ذرت تورتیلا به صورت کامل سرخ می شود تا به صورت طلایی در بیاد سپس یا به صورت خالی و یا با مواد پرمصرفی مثل گوشت طبخ شده ، لوبیای سرخ شده، پنیر ، سبزیجات و ... لقمه و سرو خواهد شد. توستادا هم یکی از غذاهای کهنه مکزیکی است که طعم ترد و لذیذی دارد و امتحان کردنش خالی از لطف نیست. فقط دقت داشته باشید که ممکن است این غذا با گوشت خوک در بعضی رستوران ها سرو شود بنابراین قبل از سفارش از مواد تهیه شده داخل آن اطلاعات کامل را بدست آورید.

Tostadas mexican food

پوزوله Pozole

سوپ پوزوله یکی از غذاهایی هست که برای پخت عالی آن ساعت ها و یا یک شب کامل وقت نیاز است ، این خوراکی سنتی و خوشمزه با مرغ ، گوشت و همچنین به صورت کاملا گیاهی آماده می شود و در کنارش از سبزیجات فراوان ، دانه های ذرت و ادویه های مخصوص استفاده خواهد شد که طعم این سوپ را چند برابر بهتر خواهد کرد. بعد از آماده شدن برای سرو، روی این غذا پیاز ، تربچه ،کاهو و چیلی ریخته می شود که هم ظاهر سوپ را زیبا کرده و هم عطر و بوی غذا را دوچندان می کند.

pozole soup مکزیک

چیلی نوگادا Chiles en nogada

یک غدای میهن دوستانه و بسیار محبوب که سه رنگ پرچم کشور مکزیک را با خودش همراه دارد ، فلفل سبز شکم پر که از گوشت پخته شده، گردو و سبزیجات پر شده است نمایانگر رنگ سبز ، سس خامه که رنگ سفید را به دوش می کشد و دانه های یاقوت مانند انار که روی این غذا می رقصند هم نمادی از رنگ قرمز هستند. این غذای بسیار خوشمزه و لذت بخش از دل شهر پوئبلا بیرون آمده و تاریخچه اش به امپراطوری مکزیک برمی گردد ، پس پیشنهاد می کنیم حتما این غذا را در بهترین رستوران های کشور مکزیک سفارش دهید و میل کنید.

chiles en nogada غذای مکزیکی

الوته Elote

تقریبا در هر نقطه از شهرهای مکزیک می توانید یک نفر را پیدا کنید که بلال مکزیکی یا همان الوته را به فروش میرساند، برای آماده کردن این غذا ابتدا ذرت را به صورت سنتی می جوشانند و یک چوب کوچک برای نگه داشتنش به آن وصل کرده یا در ظروف مخصوص سرو می کنند، اما این همه ی ماجرا نیست چراکه خوشمزگی این بلال ها بخاطر پنیر ، کره ، سس مایونز ، پودر چیلی ، نمک و ادویه های مخصوصی است که روی آن ریخته می شود و به همین خاطر امتیاز این خوراکی را چندین برابر بالاتر می برد.

بلال مکزیکی Elote

اِنچیلادا Enchiladas

تورتیلای ذرت را اینبار به صورت پر شده از مواد غذایی مثل گوشت یا مرغ ، لوبیا ، پنیر ، غذاهای دریایی ، سبزیجات و ادویه جات امتحان کنید که روی سس چیلی لذیذ پوشانده می شود و یک صبحانه یا غذای بسیار خوشمزه و رویایی را رقم خواهد زد. روی این غذا هم سس خامه و سبزیجات تازه اضافه می شود تا با ظاهری دلربا اِنچیلادای مکزیک را نوش جان کرده و مزه اش را برای همیشه در خاطرتان حفظ کنید. تجربه ی گردشگران نشان داده است که اکثرا از مرغ برای طبخ در این غذا استفاده خواهد شد.

انچیلادای مکزیکی

موله Mole

معروف ترین سس های مکزیک که انواع مختلفی دارند و از 20 ماده ی تشکیل دهنده همراه انواع متفاوت فلفل مخلوط می شوند که باید به صورت مداوم آنرا هم زد تا به شکل درست طبخ شود، نوع قرمز این سس ها بسیار مشهورند که با برنج، مرغ ، گوشت و بوقلمون سرو می شوند و مزه ای بسیار لذیذ و خوشمزه را به غذا منتقل خواهند کرد.

سس موله مکزیکی mole sauce

گواکاموله Guacamole

یکی دیگر از معروف ترین سس های مکزیکی که تاریخچه اش به زبان آزتک ها برمی گردد و البته بیشتر در بین مکزیکی ها معروف می باشد ، گواکاموله است. این سس خیلی خوشمزه از آواکادوی له شده ی ، پیاز ، فلفل چیلی تند ، گوجه فرنگی ، یک حبه سیر ، آبلیمو و سبزیجات تازه تهیه می شود و اغلب با چیپس های تورتیلا یا نان سرو خواهد شد و گاهی هم به صورت یک غذای فرعی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین در هر صورت امتحان کردن این سس جذاب یک تجربه ی بسیار لذت بخش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

Guacamole mexico

تاماله Tamales

تاماله جزو غذاهایی است که تاریخچه آن به آزتک ها و مایایی ها در مکزیک برمی گردد و مردان آنها قبل از رفتن به جنگ این غذای مقوی را می خوردند ، پس به این خوراکی اعتقاد داشته باشید و حتما در مکزیک امتحانش کنید. این غذا از خمیرهای ذرت که با مواد غذایی مثل گوشت ، پنیر ، فلفل دلمه ، میوه و سبزیجات تازه پر شده است، تهیه می شود و سپس برگ موز یا پوسته ی ذرت را دور آن پوشانده و بخارپز می کنند. شک نکنید تاماله جزو غذاهای بسیار محبوبتان خواهد شد فقط حواستان را جمع کنید تا هنگام سرو این غذا پوسته ی ذرت یا موز را جدا کرده و بعد آن را میل بفرمایید.

Tamales Mexican Foods

رستوران های معروف مکزیک

با غذاهای مکزیک آشنا شدیم ، اما حالا کجا می توانیم این غذاها را با بالاترین کیفیت پیدا کرده و نوش جان کنیم؟ در این بخش همراه ما باشید برای اینکه قصد داریم بهترین رستوران های مکزیک را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با سفرتان به این کشور خیره کننده ، حتما غذاهای رستوران های فوق العاده اش را امتحان کنید.

mexican restuarants

رستوران Parilla Urbana Felix Cuevas

یک رستوران بسیار عالی در شهر مکزیکوسیتی که با معماری و هویت خاصش گردشگران بسیاری را برای صرف یک وعده غذایی مکزیکی به خود جذب کرده است ، غذاهای خوشمزه را  در محیطی صمیمی و بسیار زیبا با موسیقی زنده ی شنیدنی که دست روی احساساتتان می گذارد به همراه دوستانتان امتحان کرده و لذت ببرید. غذاهای لذیذ مکزیکی و حتی غیر مکزیکی در این رستوران حرف اول را می زنند ، برگرهای اینجا را حتما امتحان کنید چراکه بسیار مشهور هستند ، همچنین پس از صرف غذایتان پیشنهاد می کنیم سریع بلند نشوید چون می توانید یک چای و دسر سفارش داده و لحظات خوشی از سفرتان را در این رستوران خاص تجربه کنید.

رستوران در مکزیکوسیتی

ساعت کاری :

این رستوران از ساعت 1 ظهر الی 10 شب آماده پذیرایی از شما می باشد.

دسترسی :

رستوران خانوادگی Bellinghausen

قدیمی ترین رستوران شهر مکزیکوسیتی با غذاهای خاص و سنتی بدون شک یک انتخاب عالی برای صرف غذاهای مکزیکی خواهد بود، این رستوران که مخصوص خانواده ها می باشد دارای سالن های سرباز و سرپوشیده است و در یک فضای سرسبز ، صمیمی و دل انگیز و با کارکنان مودب یک تجربه ی شیرین از غذا خوردن را به شما هدیه می دهد. منوی متنوع و غذاهای باکیفیت در کنار بهترین آشپزها از نقاط قوت این رستوران بسیار زیبا می باشد که توجه گردشگران را به خودش جلب کرده است.

رستوران Bellinghausen Mexico City

ساعت کاری :

این رستوران از ساعت 1 ظهر الی 7 شب میزبان شما عزیزان می باشد.

دسترسی :

رستوران La Casa de Tono

اگر به دنبال یک رستوران عالی برای نشستن و نوش جان کردن غذاهای خوشمزه ی مکزیکی به همراه دوستانتان هستید، شک نکنید که انتخاب شما باید La Casa De Tono باشد، این رستوران با محیطی دوستانه و صمیمی بهترین خوراکی های مکزیک را با بالاترین کیفیت برای شما آماده می کند، همچنین اگر به دنبال امتحان کردن سوپ Pozole مکزیکی هستید، اگر از اهالی مکزیکوسیتی بپرسید به شما آدرس همین رستوران را بابت پخت بهترین پوزوله ها خواهند داد ؛ پس دست نجنبانید و در مکزیکوسیتی حتما به این رستوران جذاب سر بزنید.

رستوران La Casa de Tono

ساعت کاری :

این رستوران همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11 شب و یکشنبه ها تا 10 شب باز است.

دسترسی راحت :

رستوران ایتالیایی Quattro

اگر دوست دارید تا طعم متفاوت غذا را در مکزیک بچشید و یک روز از سفرتان را غذاهای غیر مکزیکی امتحان کنید ، ما به شما این رستوران ایتالیایی با بهترین سرآشپزها را پیشنهاد می کنیم، انواع مختلف ماکارونی و پاستاهای تازه و خوشمزه که شما را برای انتخاب قطعا گیچ خواهد کرد و به همراه استیک های لذیذ و دسرهای رنگارنگ و تعریف کردنی در کنار محیط رویایی و دنج این رستوران شما و عزیزانتان را به یک خاطره ی مشترک و زیبا پیوند می دهد؛ پس اگر به سرتان زد تا از غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای بچشید ، رستوران Quattro در مکزیکوسیتی را هرگز فراموش نکنید.

رستوران ایتالیایی در مکزیک

ساعت کاری :

این رستوران ایتالیایی از ساعت 1 ظهر الی 10 شب باز است.

دسترسی :

رستوران Costal Cultura Cafetera

تجربه ای از غذاهای خلاقانه ، مدرن و ترکیب جالبی از غذاهای مکزیکی و مدیترانه ای را در یکی از بهترین رستوران های مکزیک واقع در شهر گواناخواتو داشته باشید ، غذاهای خوشمزه را در این رستوران امتحان کنید و اگر از خوراکی های دریایی لذت می برید بدون شک این رستوران یک پیشنهاد فوق العاده برای شما خواهد بود ؛ همچنین در این رستوران برای گیاهخواران غذاهای جداگانه وجود دارد که ویژگی خوب این رستوران را چندبرابر جذاب تر کرده و بنابراین از محبوبیت بالایی در بین گردشگرانی که به گوآناخواتو سفر کرده اند ، داشته است.

رستوران مکزیکی و مدیرترانه ای در گوانخوآتو

ساعت کاری :

این رستوران زیبا از  ساعت 2 ظهر الی 10 شب آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

دسترسی :

رستوران Los Arcos در گوآدالاخارا

شهر گوادالاخارا مهد رستوران ها و غذاهای دریایی است ، بنابراین سفر به این شهر یعنی امتحان کردن انواع خوراکی های دریایی تازه و خوشمزه و رستوران Los Arcos با داشتن یک منوی به روز دریایی آماده ی پذیرایی از شما عزیزانی که به غذاهای دریایی علاقه مند هستید ، می باشد. البته که از بهترین خوراکی های این رستوران می توانیم به گوشت قرمز لذیذ و آب دار هم اشاره کنیم ، پس برای رفتن به این رستوران معطلی نکنید و با دوستان و یا خانواده تان جمع بشید و یک ناهار یا شام خاطره انگیز را دورهم در Los Arcos تجربه کنید. پیشنهاد های غذایی این رستوران بسیار متنوع می باشد ، از ماهی های تازه مثل سالمون ، قزل آلا و ... تا میگو و صدف و گوشت قرمز می توانید سفارش دهید و درکنار نوشیدنی های مخصوص و نان ذرت تازه در فضایی رنگارنگ و دلربا نوش جان کنید و نهایت لذت را ببرید.

los arcos restuarant guadalajara رستوران در مکزیک

ساعت کاری :

این رستوران همه روزه به جز یکشنبه ها از ساعت 10 صبح الی 8 شب باز است.

دسترسی :

رستوران بین المللی Montemar Cancun

تجربه ای لذت بخش از غذاهای وسوسه کننده ی بین المللی و مکزیکی در رستوران بسیار زیبای Montemar در شهر توریستی کانکن داشته باشید ، این رستوران همه جور غذاهای زمینی و دریایی شگفت انگیز از استیک گوشت گرفته تا انواع ماهی ها و ... و همچنین غذاهایی مخصوص گیاهخواران برای ناهار و شام در منوی خودش جا داده است، از فضای چشم نواز با میز و صندلی های چوبی ، دیوارهای آجری و سرسبز تا فضای بیرونی همراه با منظره ای زیبا برای غذا خوردن، محیط دوستانه و راحت و منوی فوق العاده جذاب ، همه این ها در کنارهم شما را به یک لذت مثال زدنی از نوش جان کردن یک وعده ی غذایی خوشمزه در کنار عزیزانتان سوق می دهد. توریست های خارجی از این جا به عنوان یکی از بهترین رستوران ها در کانکن یاد می کنند.

رستوران Montemar در کانکن

ساعت کاری :

این رستوران از ساعت 1 ظهر الی 1 شب از مشتریان پذیرایی می کند.

دسترسی :

هتل های مکزیک

کدام هتل ها را در مکزیک انتخاب کنیم؟

مکزیک هتل های بسیاری دارد که از لحاظ کیفیت واقعا هتل های درجه یکی هستند، مخصوصا در شهرهای مکزیکوسیتی و کانکن شما می توانید هتل های لوکس و فوق العاده جذاب را ببینید؛ اما قطعا انتخاب اینکه کدام هتل ها در مکزیک همه ی شرایطی که ما دنبالش هستیم را داشته باشد سخت است و نیاز به بررسی دارد ، پس با ما در این قسمت از مقاله ی سفر به مکزیک همراه باشد تا اگر بلیطتان را از بوکینگ خریداری کرده اید و حالا دنبال هتل مناسب می-گردید، راهنمای مفیدی برایتان آماده کرده باشیم.

هتل در مکزیک Hotel Mexico

هتل پنج ستاره ی Las Alcobas

اینجا مثل خانه خودتان است ، با اتاق های لوکس و راحت و وعده های غذایی خوشمزه و تعریف کردنی که شما را راضی می کند. اینترنت رایگان در لابی و البته با پرداخت هزینه ای اضافی می توانید از اینترنت در اتاق خودتان هم بهره مند شوید، هتل Las Alcobas با پارک زیبای Chapultepec تقریبا هشت دقیقه پیاده روی کوتاه دارد و شما می توانید به راحتی خودتان را به این جاذبه ی طبیعی زیبا برسانید، با بازگشت از گردشگری تان می توانید در رستوران لوکس هتل آسوده بنشینید و غذایتان را نوش جان کنید ، از باشگاه ورزشی جمع و جورش استفاده کرده، یک دوش لذت بخش در وان های حمام داشته باشید و شب به تخت خواب راحت و آرامش بخش اتاقتان رفته و در مقابل یک تلویزیون بزرگ استراحت کنید ؛ خلاصه این هتل با امتیاز بالای گردشگران، یک مکان بسیار مناسب برای اقامت چند روزه همراه خانواده تان در شهر دیدنی مکزیکوسیتی خواهد بود.

las alcobas هتل

موقعیت مکانی :

برای رزرو هتل لاکچری Las Alcobas کلیک کنید

هتل پنج ستاره ی W Mexico City

هر آنچه که از یک هتل لوکس ، مدرن و رویایی بخواهید را در W Mexico City پیدا خواهید کرد، محیطی بسیار جذاب با اتاق های مخصوص بازی کودکان ، سالن بزرگ مخصوص جلسات کاری ، اتاق های شیک با بهترین امکانات رفاهی و امنیتی ، حمل و نقل 24 ساعته به فرودگاه البته با هماهنگی و پرداخت هزینه ، سرویس 24 ساعته غذا برای اتاق ، اینترنت ، پارکینگ ، رستوران درجه یک مشرف به نمای خیره کننده ی شهر مکزیکو سیتی با منوی جذاب و غذاهای باکیفیت ، سالن ورزشی بزرگ با تجهیزات عالی ، استخر و جکوزی ، وان بزرگ در حمام ، اتاق های رویایی با بالکن سرباز و هزاران امکانات تحسین برانگیز دیگر که اینجا را مکانی بسیار لذت بخش برای به دست آوردن آرامشی زیبا از سفرتان خواهد کرد. این هتل لایق شما عزیزان است و شک نکنید با اقامت در این هتل فوق العاده جذاب ذهن شما از جاذبه های دیگر مکزیک دور می شود به طوریکه دوست خواهید داشت تا تمام روز سفرتان را در این هتل لاکچری بگذرانید ؛ با اینحال این هتل که در قلب شهر مکزیکوسیتی واقع شده است به اکثر جاذبه های گردشگری این شهر بسیار نزدیک بوده و یک هتل پیشنهاد شده به توریست ها می باشد.

هتل W Mexico City

موقعیت مکانی :

هتل لوکس W Mexico City را به راحتی برای خود و یا عزیزانتان رزرو کنید

هتل چهار ستاره ی Suites Rio Elba

اگر به دنبال یک هتل ارزان قیمت هستید که هزینه ی سفرتان را بسیار کاهش دهد و در عین حال کیفیت بالایی هم داشته باشد ، ما به شما هتل سوییت Rio Elba را پیشنهاد می کنیم، این هتل امکانات رفاهی موردنیازی که یک هتل چهارستاره باید داشته باشد را داراست و از نظر موقعیت مکانی هم در نزدیکی جاذبه های شهر مکزیکو سیتی همانند قلعه Chapultepec ، موزه ی مردم شناسی و ... قرار دارد. پرسنل خوش برخورد ، سرویس حمل و نقل تا فرودگاه ، اتاق های تمیز و شیک ، فضای زیبای تراس و اتاق خوابی با تخت راحت ، تلویزیون دیواری ، وان بزرگ در محوطه ی روباز که لذت استراحت در وان را چند برابر می کند و اینترنت رایگان لابی ، از ویژگی های مهم این هتل زیبا می باشند ؛ پس اگر به دنبال این هستید تا در هتلی با قیمت خوب و امکانات مناسب همراه خانواده و یا دوستانتان اقامت داشته باشید ما به شما Suites Rio Elba را پیشنهاد می کنیم.

هتل ارزان در مکزیک

موقعیت مکانی :

هتل Suites Rio Elba را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل پنج ستاره ی De La Soledad در مورلیا

یک هتل با امکانات رفاهی موردنیازتان در مورلیا رزرو کنید و با خیال راحت در آن اقامت داشته باشید ، این هتل در صد متری کلیسای جامع مورلیا و میدان زیبای Plaza de Armas واقع است و قطعا یکی از بهترین هتل های شهر مورلیا می باشد. از ویژگی های خوب این هتل می توانیم به اینترنت رایگان ، تلویزیون های LCD ، رستوران باسرو غذاهای باکیفیت مکزیکی، اتاق خواب شیک ، حمام با وان سنگی بسیار زیبا و دلنشین ، محوطه ی تحسین برانگیز حیاط و ساختمان با معماری سنگ مرمر ، عقیق و چوب که شما را ترغیب به عکاسی خواهد کرد و ... نام ببریم ؛ بنابراین انتخاب این هتل مدرن در قلب شهر تاریخی مورلیا به شدت توصیه می شود تا همراه خانواده تان در محلی اقامت داشته باشید که به جز زیبایی و داشتن امکانات پرشمار ، به جاذبه های زیبای شهر هم بسیار نزدیک باشد.

hotel in morelia هتل در مورلیا

موقعیت مکانی :

هتل پنج ستاره ی de la Soledad را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل پنج ستاره ی Live Aqua Resort Monterrey

در یک هتل زیبا و لوکس اقامت داشته باشید ، از مرکز خرید واقع در آنجا به راحتی خرید کنید و به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید. یک هتل خوب نیاز مبرم هر گردشگری است و این هتل پنج ستاره بدون شک یکی از بهترین هتل های موجود در شهر مونتری خواهد بود که با داشتن امکانات رفاهی عالی مانند دسترسی راحت در اطراف هتل به رستوران ها و مراکز خرید ، رستوران مخصوص هتل ، جکوزی ، اتاق های درجه یک با منظره ای شگفت انگیز درمیان ابرها و تهویه مطبوع ، سرویس 24 ساعته اتاق ، وان و حمام شیک و باشگاه بدنسازی فوق العاده و خیلی امکانات بالای دیگر، موجب شده تا هر گردشگری را به سمت خودش جذب کند؛ پس قطعا انتخاب این هتل برای شما و عزیزانتان در شهر مونتری به یک تجربه ی لذت بخش همراه با اقامتی راضی کننده تبدیل خواهد شد.

hotel هتل در مونتری مکزیک

موقعیت مکانی :

هتل لوکس Live Aqua Resort Monterrey را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل پنج ستاره ی Riu Plaza Guadalajara

هتل بسیار زیبای Riu Plaza Guadalajara در قلب شهر گوآدالاخارای مکزیک ، یک هتل خیره کننده با امکانات رفاهی متعددی می باشد که از انگشت شماری فراتر خواهد رفت ، از جمله امکانات عالی این هتل می توانیم به اتاق های لوکس دارای میز و صندلی مخصوص نوشتن ، قهوه ساز ، تخت خواب های راحت ، تهویه مطبوع ، رستوران و سلف سرویس با غذاهای فوق العاده خوشمزه و متنوع ، استخر ، اینترنت پرسرعت رایگان ، دستگاه فتوکوپی  و ... نام ببریم ؛ اگر به ارتفاع علاقه دارید پینشهاد بوکینگ این است که در طبقات بالایی هتل اقامت کنید و از چشم انداز فوق العاده زیبای شهر گوآدالاخارا لذت ببرید، همچنین این هتل دارای یک مرکز آب درمانی درجه یک است که می تواند پایانی باشد بر دردهای عضلانی تان، پس اگر در این شهر به دنبال یک هتل خوب می گردید که همه ی آن چیزی را که در ذهنتان به دنبالش هستید، داشته باشد، هرگز نام Riu Plaza را فراموش نکنید. گفتنی است این هتل به دلیل قرار داشتن در قلب شهر گوآدالاخارا به بسیاری از جاذبه های گردشگری و مراکز خرید شهر مانند مرکز خرید Gran Plaza Fashion نزدیک می باشد.

هتل Riu Plaza Guadalajara گوآدالاخارا

موقعیت مکانی :

هتل رویایی Riu Plaza Guadalajara را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل پنج ستاره ی Villa Maria Cristina در گوآناخوآتو

اینجا فقط یک هتل نیست ، اینجا قصر شما در گوآناخواتو خواهد بود، قصری شکیل که از دل قرن نوزدهم بیرون آمده است و با اتاق های شیک و رستوران لوکس می تواند بهترین لحظات اوقات فراغتتان را به تنهایی فراهم کند. یک استخر روباز در مرکز حیاط و وان های آبگرم در فضای آزاد و استخر سرپوشیده به همراه مکان های فوق العاده آرامش بخش دلیل بسیار خوبی برای افرادی خواهد بود که بیشتر به دنبال حفظ آرامششان در سفر هستند، از کوه هایی که چشم انداز تحسین برانگیزی را به شما ارائه می دهند تا اتاق خواب های مدرن و بزرگ ، امکانات رفاهی ، سرگرمی و بهداشتی عالی ، مرکز تناسب اندام رو به حیاط، رستوران با غذاهای لذیذ مکزیکی و حیاطی جذاب برای تماشا و عکس گرفتن با دوستان و همچنین میز و صندلی های مخصوص در محوطه ی باز که می توانید همراه عزیزانتان آنجا بنشینید و قهوه ای کوچک نوش جان کنید. ویلا ماریا به تنهایی می تواند شما را به هرآنچیزی که از لذت یک سفر آرامش بخش می خواهید برساند اما با این حال بهتر است از مراکز دیدنی و تاریخی شهر گوآناخواتو که دسترسی به آنها راحت است هم بازدید نمایید، به هر حال این شهر زیبا زمانی جزو ثروتمندترین شهرهای جهان بوده و رگه هایی از این حقیقت نیز همچنان میان ساختمان های آنجا دیده می شود، میراث فعلی گوآناخواتو در حال حاضر فراتر از مادیات است و آنهم چیزی نیست جز فرهنگ و هنر و این امتیاز ارزشمند را در همین هتل بسیار لوکس هم می توان مشاهده کرد.

رزرو هتل مکزیک در بوکینگ

موقعیت مکانی :

هتل بسیار زیبای Villa Maria Cristina را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل پنج ستاره ی Paradisus Cancun

واژه ی شیک ، لوکس ، مدرن ، زیبا و هر واژه ی دیگه ای که به ذهنتان می رسد را کنار هم بگذارید تا تعریفی باشد برای هتل Paradisus در شهر توریستی کانکن، این شهر هتل های لوکس و چند ستاره ی زیادی را دل خودش جا داده است اما می توان گفت این هتل یکی از کامل ترین هتل ها با نمره ی بالا از سوی گردشگران بوده است. هتل Paradisus در فاصله ای نیم ساعته با فرودگاه کانکن قرار دارد و با نزدیکی به ساحل و دریای فوق العاده خیره کننده ی کارائیب چشم اندازی زیبا را ارائه می کند، شما می توانید از تراس های اختصاصی بالکنتان به این منظره ی پر احساس دید داشته باشید و اقامتی همراه با آرامش و زیبایی را کنار عزیزانتان تجربه کنید؛ در رستوران تعریف کردنی این هتل غذایتان را نوش جان کرده و همچنین از محل های غذاخوری در فضای باز استفاده کنید، همچنین این هتل برای شما عزیزان باشگاه ورزشی ، استخر رو بازِ لذت بخش ، محل بازی مخصوص کودکان و زمین بازی برای بزرگسالان و همچنین استراحتگاه هایی کنار ساحل را فراهم کرده است تا جوانان و خانواده ها از اقامتشان نهایت لذت را ببرند. از اتاق های مدرن با خدمات درجه یک و با تلویزیون های دیواری ، حمام ، وان و ... هم نباید بگذریم، اما همانطور که اشاره کردیم تراس های اختصاصی در هر اتاق شاید جذاب ترین بخش این هتل رویایی باشد که حتما شما را به وجد خواهد آورد؛ این هتل همچنین از امکانات بهداشتی بالا، خدمات درمانی و مشاوره برخوردار است و امنیت و سلامتی مشتریان را در اولویت های خدماتی خود قرار می دهد.

رزرو هتل Paradisus Cancun Mexico

موقعیت مکانی :

هتل فوق العاده جذاب Paradisus Cancun را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

با بوکینگ آسوده سفر کنید!

بوکینگ با کادری حرفه ای و پرتلاش به صورت 24 ساعته آماده است تا رزرو پرواز ، رزرو هتل داخلی و خارجی و راهنمای سفر را با بهترین شکل ممکن به شما سفردوستان عزیز ارائه کند تا سفری لذت بخش و خاطره انگیز را همراه عزیزانتان تجربه کنید و ما هم خوشحال خواهیم شد اگر این تجربه های ارزشمندتان را برایمان بنویسید.

بوکینگ

بیشتر بخوانید | سفر به پرتغال_

مطالب پر بازدید

همه چیز درباره سفر به استانبول

استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

21 خرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

دیدگاه شما چیست؟