خارجی

سفر به برزیل

  • 2 بهمن 1399

برزیل ، کشوری که به سرزمین قهوه ، مجسمه مسیح ، مهد فوتبال جهان ، اسطوره ی نامدارش پِله و ... شناخته می شود ، اما زیبایی و عظمت این کشور فراتر از این حرف هاست ؛ از ساحل های خیره کننده تا آبشارهای تحسین برانگیز و جنگل های آمازون.

همچنین شهرهایی با جاذبه های گردشگری خاص مانند ریو که زبان زد مردم جهان می باشد، پس اگر می خواهید تنهایی یا با عزیزانتان تجربه ای زیبا از سفر به برزیل را بدست آوردید، با بوکینگ همراه باشید تا بیشتر با این کشور زیبا و دیدنی آشنا شویم

سفر به برزیل

اطلاعات ضروری برای سفر به برزیل

قبل از اینکه اطلاعات ضروری برای سفر به کشور برزیل را بخوانید دانستن یک نکته ی مهم پیش از سفرتان به برزیل بسیار مهم است و آنهم این می باشد که اکثر مردم برزیل به زبان انگلیسی اصلا مسلط نمی باشند و این موضوع یکی از دغدغه ها و مشکلات مسافران ایرانی و حتی خارجی در طول سفرشان به برزیل است بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر راهنمای سفری که به زبان رسمی برزیلی ها مسلط نیست همراه خودتان ندارید حداقل از مترجم آنلاین مثل google translate استفاده کنید. همچنین به علت اینکه بعضی از محله های برزیل مخصوصا قسمت های پایین شهر نا امن می باشند، بهتر است خودسرانه در هرجایی از شهرهای برزیل خصوصا ساعت های پایانی روز گشت نزنید و اگر همراه خودتان لیدر ندارید، سعی کنید در مناطقی امن که اکثرا توریست به چشمتان می خورد، بگردید تا از خطرات احتمالی دور باشید.

  • کد کشور : 55+
  • زبان رسمی : پرتغالی
  • پایتخت برزیل : برازیلیا
  • واحد پول : Brazilian real
  • شماره های اضطراری : پلیس 190 ، اورژانس 192
  • اختلاف ساعت برزیل با ایران 7:30 عقب تر است و در اغلب شهرها این اختلاف یکسان می باشد، با این حال در مناطق غربی تر مانند آمازون اختلاف به 8:30 ساعت هم می رسد.

اطلاعات ضروری برزیل

ویزای برزیل

اخذ ویزای برزیل کار پیچیده ای نیست اگر این امر را به بوکینگ بسپارید ، همکاران مجرب ما آماده هستند تا ضمن رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل ، ویزای برزیل را نیز برای شما عزیزان اخد نمایند؛ توجه داشته باشید که ویزای توریستی برزیل فقط به افرادی داده می شود که هدفشان از سفر به برزیل گردشگری باشد و طبیعتا مدت زمان اقامت و حضور در این کشور نیز با محدودیت همراه است؛ اغلب برای ویزای توریستی برزیل مدت زمانی را که به توریستها اختصاص می دهند حداکثر سه ماه خواهد بود.

اخذ ویزای برزیل

سیم کارت در برزیل

یکی از دغدغه های هر مسافری که بخواهد در طول سفر با آشنایانش در ایران ارتباط برقرار کند موضوع سیم کارت است، اینکه سیم کارت بخریم یا از رومینگ سیمکارت ایرانی خودمان استفاده کنیم سوال اکثر گردشگران می باشد، بهتر است بگوییم خوشبختانه همراه اول در برزیل تحت پوشش قرار دارد و شما می توانید به راحتی با استفاده از سیم کارت همراه اولتان و از طریق رومینگ با ایران ارتباط برقرار کنید اما احتمالا از هزینه ی بالایی که ممکن است برایتان متحمل شود بترسید، بنابراین پیشنهاد می کنیم از یک اپراتور رسمی و فعال در برزیل به اسم OI که در اکثر نقاط شهرهای شاخص برزیل نمایندگی دارد و یا از مراکز و فروشگاه های موبایلی که این سیمکارت را به فروش می رسانند، درخواست کنید تا آن را برایتان فعال کنند و احتمالا تا 24 ساعت فعال شدن سیمکارت ها طول خواهد کشید.

سیم کارت در برزیل

واحد پول برزیل چیست؟ رئال یا دلار ؟

واحد پول کشور برزیل رئال می باشد و در تمامی نقاط شهرهای شاخص برزیل مراکزی جهت تبدیل ارز به رئال وجود دارند که آماده خدمت رسانی به توریست ها هستند، اما با این حال شما می توانید همراه خودتان دلار هم داشته باشید چون این ارز مورد قبول مراکز فروشگاهی و خدماتی و ... در برزیل خواهد بود؛ در کل پیشنهاد می کنیم مقداری از پولتان را به رئال چنج کرده تا برای خرج های ضروری مثل تاکسی و ... دچار مشکل نشوید. ضمنا توصیه ما این است که هرگز مقدار زیادی پول نقد همراه خودتان حمل نکنید.

در برزیل چه پولی خرج کنیم

آب و هوای برزیل

برزیل دارای آب و هوای گوناگونی است هرچند کلیت آب و هوایی این کشور به گرمسیری نزدیک می باشد اما با این حال هرچه به شمال برویم رطوبت و گرما بیشتر و در جنوب هوا متعدل تر خواهد بود. دسامبر تا مارس که جزو فصل تابستان در برزیل محسوب می شود، معمولا بهترین زمان برای سفر به این کشور زیباست و توریست ها بیشتر انتخابشان این ماه ها از سال خواهد بود اما ذکر این نکته نیز مهم است که در ماه هایی که اشاره کردیم اغلب میزان بارندگی در اکثر شهرهای برزیل بالا بوده به طوریکه حتی از فصل زمستان هم شاهد بارش باران بیشتری می باشیم. اگر ترجیح می دهید از شلوغی های ساحل ، گرانی و تراکم بالای جمعیت دور باشید پیشنهاد ما این است تا در سپتامبر تا اکتبر به برزیل سفر کنید، همچنین گفتنی است شهرهای برازیلیا و بلوهوریزونته نسبت به دیگر شهرها از آب و هوای معتدل تری برخوردارند و شهرهای ریودوژانیرو و سالوادور به دلیل نزدیکی با ساحل دریا گرمای بیشتری را تجربه می کنند اما همین موضوع یکی از لذت های بازدید از این شهرهای گرمسیری با بادهایی که روحتان را نوازش می کند ، خواهد بود؛ دیگر شهرهای برزیل مانند سائوپائولو در زمستان آب و هوای نسبتا سردی را دارا می باشند.

چه زمانی برای سفر به برزیل بهتر است؟

اگر قصد دارید تا گردشی هیجان انگیز در آمازون داشته باشید توصیه می کنیم اواخر ماه نوامبر را برای اینکار انتخاب کنید چراکه رطوبت هوا در این منطقه نسبت به دیگر ماه ها پایین تر می باشد اما دقت داشته باشید که خود شهرهای برزیل در نوامبر آب و هوایی گرم را خواهند داشت.

بهترین آب و هوای برزیل برای مسافرت

حمل و نقل عمومی در برزیل

سیستم حمل و نقل عمومی در برزیل در شهرهای بزرگ مثل برازیلیا، سائوپائولو و ریودوژانیرو دارای متروهای پیشرفته است که دسترسی را به مکان های مختلف از جمله جاذبه های گردشگری آسوده می کند و مترو ها به مراتب ایمن تر و مناسب تر از حمل و نقل با اتوبوس هستند، با این حال شما شاید مجبور باشید در بعضی از شهر ها اتوبوس یا مینی ون ها را برای جابجایی انتخاب کنید و البته می توانید از تاکسی های خطی در سطح شهر هم استفاده ببرید. متروها در برزیل اغلب شب ها کار نمی کنند و در این مواقع تاکسی و اتوبوس بهترین گزینه برای گردشگران هستند ، پیشنهاد می کنیم اگر مجبور به سوار شدن اتوبوس شدید برای ایمنی بیشتر در قسمت جلویی بنشینید. اما تاکسی انتخاب معمول تری میان گردشگران است چون به راحتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید، در شهرهای شاخص برزیل اغلب از تاکسی متر برای محاسبه قیمت استفاده می شود پس حواستان باشد که راننده ها مبلغ اضافی از شما دریافت نکنند، همچنین در روستاها بارز ترین نوع حمل و نقل عمومی تاکسی موتور ها هستند.

حمل و نقل عمومی در برزیل

فرهنگ برزیلی ها

برزیلی ها مردمان خونگرم ، علاقه مند به خانوده و فوتبال دوست هستند ، فوتبال در برزیل حرف اول را می زند و شک نکنید که آنجا افرادی را خواهید دید که هرجایی فکرش را بکنید فوتبال بازی می کنند چون فوتبال نمادی از کشور برزیل است. برزیلی ها معمولا از لباس های شاد و رنگارنگ استفاده کرده و برای مراسم های رسمی کت و شلوار می پوشند، برزیلی ها دارای فرهنگ های متفاوت و جالب انگیزی هستند و این موضوع به دلیل ترکیب چندگانه ی نژادی بوده است که در این کشور وجود دارند، تقریبا نیم بیشتری از مردم کشور به آیین کاتولیک روی آورده اند که دلیل اصلی اش را می توان سالها سلطه ی پرتغالی ها در این سرزمین دانست. برزیلی ها معمولا خانواده هایی پرجمعیت هستند که صمیمت بالایی میان آنها موج می زند و در هنگام ایجاد مشکل پشت یکدیگرند ، رنگ بنفش و سیاه در برزیل نشانی از سوگواری است و برای مجالس شادی از این رنگ ها استفاده نمی شود، همچنین وقتی برزیلی ها به مهمانی دعوت می شوند رسم بر این است که یک هدیه کوچک همراهشان داشته باشند و البته حداقل نیم ساعت دیرتر از زمان گفته شده برای صرف شام به خانه ی میزبان خواهند رفت.

فرهنگ برزیلی ها

جشن کارناوال

یکی از بزرگترین و شادترین جشن های جهان که به اسم کارناوال شناخته شده است و در ماه فوریه ، در شهرهای شاخص برزیل بصورت جمعی برگزار می شود، ماهیت این جشن این است که هفت روز به جشن و پایکوبی با موسیقی معروف سامبا ، رقص و آواز با لباس های رنگارنگ و نمایش های جذاب می پردازند تا آماده دوره ی چهل روزه ی دوری از ناپاکی ها بشوند؛ این جشن بزرگ ملی به شکل رسمی از یکشنبه شب تا صبح روز دوشنبه ادامه پیدا می کند و مردم در این روز در خیابان های اصلی به رژه ، رقص و شادی خواهند پرداخت. شهرهای سالوادور و ریودوژانیور نمایش های فوق العاده ای را برای این جشن زیبا اجرا می کنند.

آیین جشن کارناوال در برزیل

شهرهای توریستی برزیل

 مطمئنا تا حالا اسم اکثر شهرهای برزیل به گوشتان خورده و برایتان آشنا هستند ، برزیل دارای شهرهای بسیار جذاب با جاذبه های گوناگون و متنوعی می باشد و این قابلیت را دارد تا هر گردشگری را با هر سن و سلیقه ای به نیازش برساند ؛ پس با شناخت هرچه بهتر شهرهای توریستی برزیل می توانید انتخاب دقیق تری برای پیدا کردن شهر موردعلاقه تان جهت شروع یک گردشگری مهیج و خاطره انگیز داشته باشید. بوکینگ اینجاست تا با رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل با بهترین نرخ برای شما عزیزان خواسته هایتان را به راحتی برآورده کند.

سفر به شهرهای توریستی برزیل

برازیلیا Brasilia

برازیلیا سومین و آخرین پایتخت برزیل پس از سائوپائولو و ریو تا به امروز بوده است، این شهر با معماری مدرن قرن بیستم که شبیه به پرنده ای بزرگ یا یک هواپیما می باشد، برای جلوگیری از حملات احتمالی دریایی ساخته شد و به عنوان پایتخت برزیل و مرکز جدید سیاسی ، تجاری و فرهنگی انتخاب شد، این شهر با ساختمان های سفید رنگ ، معماری مدرن و خاص شهری در فهرست میراث یونسکو به ثبت رسیده است و با وجود اینکه حدودا پنجاه سال از قدمت این شهر می گذرد همچنان در حال توسعه بوده و به عنوان شهری آینده دار که برزیلی ها به آن می بالند، شناخته می شود.

برازیلیا پایخت برزیل

ریودوژانیرو Rio de Janeiro

فرقی ندارد پایتخت کشور برزیل برازیلیا است یا نه ، شهر ریودوژانیرو که پایتخت قدیمی برزیل بوده هم اکنون جزو بهترین ، مدرن ترین و پر جاذبه ترین شهرهای برزیل و مقصد همه ی گردشگران و توریست ها می باشد؛ مشهورترین شهر برزیل که با چشم اندازهای رویایی ساختمان ها ، طبیعت بکر و کوهستان های سرسبز ، جشن و همایش های خیابانی ، موسیقی سامبا ، طبیعت بکر ، مجسمه ی مسیح ، مراکز تجاری و گردشگری تحسین برانگیز و ساحل های جذاب همچنان توریست های بین المللی را به سمت خودش جذب می کند، هنوز هم برای خودش اسم و رسمی دارد.

شهر ریودوژانیرو

سائوپائولو Sao Paulo

بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر برزیل با ریشه ای در هم تنیده از نژادهای آفریقایی و پرتغالی ، به عنوان مرکز مدرن و فرهنگی کشور برزیل شناخته می شود. سائوپائولو در سایه ی دیگر شهرهای برزیل از چشم اکثر گردشگران دور می افتد، درصورتیکه این شهر جاذبه های زیادی برای اکتشاف دارد، از کوهستان های سرپوشیده از جنگل های انبوه و باران های لذت بخش تا فضای چشم نواز درون شهری همراه با تفریحگاه ها، محله های قدیمی با معماری قابل توجه ، فرهنگ خاص با نمایش های خیابانی جالب و رستوران های بین المللی در سطح شهر که جذابیت سائوپائولو را با این ویژگی های فوق العاده چندین برابر خواهد کرد. پس اگر به دنبال کشف رازهای جدید از سفرتان هستید پیشنهاد ما این است که حتما بازدید از این شهر زیبا را در برنامه های سفرتان قرار بدهید.

سائوپائولو

بلو هوریزونته Belo Horizonte

یکی از اولین شهرهای برنامه ریزی شده ی برزیل که در قرن نوزدهم شکل گرفته و سومین شهر بزرگ این کشور می باشد، بلوهوریزونته را با طبیعتی رویایی در میان کوهستان های سرسبز که با چشم انداری زیبا خودنمایی کرده است، می شناسند. این شهر از وجود پارک ها و خیابان های پر درخت که تحسین هر گردشگری را برمی انگیزد ، یکی از بزرگترین استادیوم های فوتبال جهان بنام مینیرائو و موزه ها و کاخ های فرهنگی و هنری بسیاری بهره مند بوده که شکوه و جذابیت بلوهوریزونته و لذت سفر در این شهر را چندبرابر خواهد کرد.

سفر به بلو هوریزونته

سالوادور Salvador

سالوادور ، پایتخت ایلات بایاها در بخش شمال شرقی کشور برزیل یکی از بهترین مناطقی است که برای گردش و لذت از اوقات فراغتتان می توانید تصاحب کنید، غذاهای خوشمزه و بعضا تند ، ساختمان ها و بناهایی با معماری استعماری ، سنتی و رنگارنگ ، خیابان های سنگ فرش شده ی رویایی ، انرژی و شوق جوانی و سنت های قدیمی ، زندگی شبانه ی جذاب در خیابان های پرشور و آب و هوایی که روحتان را نوازش می کند ، فرهنگی اصیل از پیوند خوردن فرهنگ های برزیلی و آفریقایی و خیلی جاذبه های طبیعی و باستانی که این شهر را به یک تفریحگاه اصلی تبدیل کرده است. خدمات ارزان قیمت در این شهر به همراه رفت و آمد آسان را می توان نکته مهم از سفر به سالوادور دانست با این حال بهتر است در هرجایی از این شهر خودسرانه و تنها قدم نزنید تا از سارقان و خطرات احتمالی دور باشید.

سفر به شهر ساحلی سالوادور

کوریتیبا Curitiba

کوریتیبا یک دهکده ی کوچک و سیل خیز بود اما امروزه جزو هشتمین شهر پرجمعیت برزیل و تبدیل یکی از مقاصد محبوب برای گردشگری شده است، اگر به طبیعت علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم حتما با رزرو بلیط پرواز به کوریتیبا از این شهر رویایی و سرسبز دیدن نمایید ، مردمان کوریتیبا زندگی امروزشان را مدیون هوش و ذکاوت شهرداری به اسم جیم لنر خواهند بود ، این شهردار با ایجاد یک فضای سرسبز و گسترده دور تا دور شهر هم خطر سیل خیزی این شهر را برطرف کرد و هم زمین های سبز و حاص خیزی را به مردمانش هدیه داد. کوریتیبا همچنین به شهر پاک و بدون ماشین نیز مشهور است زیرا در این شهر کمترین میزان تردد با ماشین شخصی را شاهد هستیم و اکثرا اتوبوس های پیشرفته و سریع به بهترین شکل نیاز حمل و نقل مردم را برآورده می کنند و البته مسیرهای مخصوص و بسیار زیبا برای پیاده روی و دوچرخه سواری از حقایق جذاب این شهر توسعه یافته می باشد؛ بنابراین سفر به کوریتیبا با جاذبه ها و شگفتی های طبیعی ، تاریخی ، فرهنگی و مناظر فوق العاده ای که دارد، نه یک گزینه ی روی میز بلکه یک امر واجب برای هر گردشگری خواهد بود.

سفر به کوریتیبا برزیل

جاذبه های گردشگری برزیل

برزیل کشوری پهناور با فرهنگ ها و نژادهای مختلف و تاریخچه ای کهن می باشد ، بنابراین این کشور زیبا می تواند مقصدی خاطره انگیز برای شما و آشنایانتان باشد چرا که با انبوهی از جاذبه های گردشگری گوناگون به تمامی سلیقه های گردشگران بین المللی احترام می گذارد. بلیط پروازتان را به آسانی رزرو کنید و با خیال راحت این بخش از مقاله را بخوانید تا بتوانید برنامه ی سفر خودتان را برای بازدید از جاهای دیدنی برزیل تنظیم کنید.

جاهای دیدنی برزیل

مجسمه ی مسیح نجات دهنده Christ the Redeemer

به بازدید یکی از بزرگترین مجسمه های جهان بروید ، مجسمه ی مسیح با آغوشی باز تمام بشر را برای تماشایش دعوت می کند؛ این مجسمه بر فراز کوه بلند کورکورادو در شهر ریودوژانیرو قرار گرفته است بنابراین شما توریست های عزیز می توانید علاوه بر اینکه برای بازدید از مسیح به این منطقه ی گردشگری بروید، با یک تیر دو نشان بزنید و از فضای سرسبز و فوق العاده ی این کوهستان و همچنین پارک جنگلی تیجوکا بازدید کرده و لحظات هیجان انگیزی را همراه دوستانتان تجربه کنید. گفتنی است برای رسیدن به این جاذبه ی دیدنی می توانید از قطار ، اتوبوس و تاکسی در هرکجای شهر که هستید استفاده کنید.

تماشای این مجسمه ی تحسین برانگیز بدون شک جزو اولویت های هر گردشگری که به برزیل و شهر ریودوژانیرو سفر می کند خواهد بود، پس شما هم آب دستتان است زمین بگذارید و در اولین فرصت بعد از ورودتان به ریو از مجسمه ی مسیح و فضای بسیار زیبای اطرافش بازدید کنید و لذت ببرید. همچنین می توانیم بگوییم مسیرهای متفاوتی برای فتح این مجسمه وجود دارد که راحت ترین این مسیرها که اکثر گردشگران انتخاب می کنند پیاده روی و بالارفتن از پله های متنهی به مجسمه می باشد اما با این حال بعضی از کوهنوردان مسیر سخت تر بالا رفتن از کوه را انتخاب می کنند که البته فقط مخصوص کوهنوردان حرفه ای است، همینطور بعضی از گردشگران با پرداخت هزینه ی گزاف سوار بر هلیکوپتر شده و چرخی هیجان انگیز را بالای مجسمه ی مسیح تجربه می کنند. در انتها پیشنهاد می کنیم برای بازدید از این جاذبه ی زیبا و مشهور از روش معمول و پیاده روی استفاده کنید چراکه لذت تماشای این بنای تاریخی به انتظاری است که برای دیدنش خواهیم کشید.

مجسمه ی مسیح نجات دهنده ریودوژانیرو برزیل

ساعت بازدید :

از ساعت 8 صبح الی 7 شب می توانید از مجسمه ی مسیحِ نجات دهنده بازدید کنید.

دسترسی :

کوه کَله قندی Sugar Loaf Mountains

عاشق طبیعت هستید؟ پس دست بجنبانید و حتما از این کوه بسیار زیبا در شهر ریو که به علت شباهت به کله قند به این نام معروف شده است بازدید کنید ، همینطور اگر به کوهنوردی علاقه مندید پس حتما باید این کوه باشکوه را فتح کنید ، پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید با پای پیاده به فراز این کوه برسید صبح زود را برای اینکار انتخاب کنید تا رطوبت و گرما اذیتتان نکند اما اگر اینکار سختتان است می توانید مسیر کوتاهی را پیاده روی کرده و بعد تله کابین های آنجا را سوار شوید و از مناظر چشم نواز ریودوژانیرو و طبیعت بکر اطرافش نهایت لذت را ببرید و از بالا به این شهر رویایی چشم بدوزید. گفتنی است آخر هفته ها این منطقه بسیار شلوغ می باشد پس پیشنهاد می کنیم زمان مناسبی را برای بازدید از اینجا برنامه ریزی کنید. اگر جزو علاقه مندان به سری فیلم های جیمز باند هستید یک خبر خوب برایتان داریم و آنهم این است که سکانس هایی از فیلم زیبای Moonraker در همین تله کابین ها فیلمبرداری شده است؛ پس حتما بازدید از این کوه قله قندی را فراموش نکنید.

کوه کله قندی تلکابین ریودوژانیرو برزیل

ساعت بازدید :

بهترین زمان بازدید از این منطقه ی گردشگری از ساعت 8 صبح الی 7:30 شب می باشد.

دسترسی :

ساحل ایپانما Ipanema Beach

قدم زدن در ساحل یکی از لذت بخش ترین تجربه هاست مخصوصا اگر همراه شریک زندگیتان باشید و چه جایی بهتر از ساحل ایپنما در جنوب شهر ریو که گرمای تابستان را به خنکی لذت بخش تبدیل می کند و حس و حالی وصف نشدنی را در وجودتان بارور خواهد کرد؛ اگر دوست دارید از شلوغی دور باشید پیشنهاد می کنیم اوایل صبح به این ساحل زیبا و مشهور بیایید و همچنین در رستوران ها و کافه های فوق العاده ی آنجا در کنار عزیزانتان غذایی نوش جان کرده و به تماشای منظره ی زیبای ساحل ، دریا و شن های براق بنشینید. آخر هفته در این ساحل محل دورهمی توریست ها و حتی خود برزیلی هاست، از همه سنین و قشری از جامعه اینجا حضور دارند و به صورت گروهی مشغول فوتبال ساحلی ، والیبال ، تنیس ، آب تنی ، موج سواری و ورزش های آبی هستند، از ساحل معروف ایپانما بازدید کرده و آخر هفته ی خاطره انگیزی را برای خودتان بسازید. همچنین در امتداد این ساحل بزرگ می توانید از ساحل های خلوت تر و با جاذبه های سنگی و طبیعتی بکر مثل ساحل لبنون و جوتینگ و همینطور ساحل کوپاکابانا که ساحلی با شور و هیجان فراوان درکنار قلعه های تاریخی و رستوران هایی با غذاهای وسوسه کننده است، نیز دیدن نمایید و شک نکنید این ساحل ها تمام لذت و آرامشی که از سفرتان می خواهید را به شما هدیه می دهند.

ساحل های برزیل

دسترسی :

محله ی سانتا ترزا Santa Teresa

از ساحل های ریودوژانیرو فاصله می گیریم و به قلب شهر می رویم ، محله ای قدیمی و دوست داشتنی با فرهنگ و هنر مثال زدنی به نام سانتا ترزا و با ساختمان هایی استعماری و خیابان های سنگ فرش شده که در دامنه ی تپه های ریو واقع شده است ؛ قطارهای تراموایی که از وسط شهر عبور می کنند و تجربه ای از قطارهای قدیمی را برایتان القا می کنند، همچنین پیاده رو های چشم نواز که شما را عاشق پیاده روی خواهد کرد؛ معطل نکنید ، حتما به محله ی سانتا ترازا در شهر ریودوژانیرو سری بزنید و در کنار عزیزان زندگیتان جدا از پیاده روی و گشت زنی در شهر از گالری های هنری ، رستوران ها و کافه های قدیمی و پراحساس آنجا هم لذت ببرید و سفری کوتاه و خاطره انگیز را تجربه کنید.

شهر گردشگری santa teresa ریو

محله ی سانتا تزارا مهد هنرمندان ، موسیقی دانان ، نقاشان و مجسمه سازان است و همین امر باعث شده تا یکی از زیباترین پله های جهان در این شهر طراحی شده باشد، پله های فوق العاده تحسین برانگیز سلارون که نامش را از روی اسم سازنده اش جرج سلارون انتخاب کرده اند جزو جاذبه هایی است که هر گردشگری بازدید از آنجا را پیشنهاد می کند، این هنرمند برزیلی فراخوانی به همه ی هنرمندان جهان ارسال کرده و از همه ی آنها درخواست می کند تا نشانی از فرهنگ کشورشان را برایش بفرستند تا پله های ریو را رنگ آمیزی و تزیین کند، پس اگر به این محل سر زدید حتما دنبال سمبل ایران بگردید و آنرا پیدا کنید. پله های زیبای سلارون محلی عالی برای عکاسی های خلاقانه شما و دوستان یا خانواده تان خواهد بود.

پله های سلارون ریودوزانیرو

مسیریابی راحت :

کلیسای جامع برازیلیا

به متفاوت ترین و مدرن ترین کلیسای جامع جهان که در شهر برازیلیا واقع می باشد قدم بگذارید ، این بنا با معماری تحسین برانگیز و مدرن خود که شبیه دست هایی رو به آسمان هست، سالانه به غیر از افراد بومی شهر ، توریست های بسیاری را به خود جذب می کند و این کلیسا در طول روز از همه ی بازدیدکنندگانش خوش آمد گویی می کند؛ اگر از نمای بیرونی لذت کافی را بردید، به داخل این کلیسای زیبا هم رفته و از فضای معنوی و پر از انرژی مثبت آن احساس سرخوشی کنید ، مجسمه های دیدنی با طراحی های فوق العاده و معماری چشم نواز دیواره ها و زیبایی این بنا، فرا تر از آن است که بخواهیم توصیفش کنیم.

کلیسای جامع برازیلیا

ساعت بازدید :

کلیسای جامع برازیلیا از ساعت 8 صبح الی 6 عصر و روزهای تعطیل تا 5 عصر میزان شماست.

دسترسی :

دریاچه پارانویا و پل جوسیلینو کوبیتشیک برازیلیا

دریاچه ی مصنوعی و زیبای شهر برازیلیا این فرصت را به شما گردشگران عزیز می دهد تا علاوه بر تماشای منظره ای دیدنی و ساخت دست بشر ، از اماکن تفریحی دورتادور این دریاچه مانند ورزش های آبی ، قایق سواری ، بادبادک بازی کودکان در کنار خانواده ها ، ورزش های توپی ، پیاده روی و ... لذت ببرید ، همچنین می توانید از کافه ها و رستوران های جذاب این منطقه هم نهایت استفاده را ببرید و در کنار عزیزانتان غذایی خوشمزه نوش جان کرده و دقایقی را به استراحت بپردازید؛ همچنین در قسمت هایی از این دریاچه می توانید حیواناتی مثل تمساح های کوچک ، لاکپشت ، انواع ماهی ها و... را ببینید که قابل توجه خواهند بود.

دریاچه پارانویا برازیلیا

حیف است تا اینجا بیایید اما از پل بسیار زیبای جوسیلینو کوبیتشیک با معماری فوق العاده جذاب آن دیدن نکنید، این پل از فراز دریاچه ی مصنوعی پارانویا عبور می کند و شما می توانید همراه عزیزانتان از روی این پل جذاب منظره ای خیره کننده از دریاچه ی پارانویا و مناظر حیرت انگیز شهر برازیلیا را شکار کنید، اینجا به راحتی قدم بزنید و بابت کمبود کافه و رستوران ها و مراکز تفریحی نگرانی نداشته باشید. گفتنی است این پل بخش جنوبی شهر برازیلیا را به مرکز شهر پیوند می دهد.

پل جوسیلینو کوبشتیک برازیلیا

دسترسی :

آبشارهای ایتیکوئیرا برازیلیا Itiquira Falls

آبشارهای خیره کننده ی ایتیکوئیرا در بلندترین منطقه ی شهر برازیلیا قرار گرفته اند و شکوه و عظمتشان بی همتاست، اینجا یک منطقه ی بکر و فوق العاده جذاب برای طبیعت دوستان و حتی دیگر توریست هاست ، گردشی خاطره انگیز و دلپذیر را اینجا داشته باشید و از منظره ی چشم نواز آبشارهایی که گویی پیانو می نوازند نهایت لذت را در کنار دوستان و خانواده ببرید. برای رسیدن به بالای آبشار حدودا نیاز به دو ساعت زمان دارید که البته خالی از لطف نیست، همچنین در اطراف این منطقه رستوران هایی با انواع غذاهای دریایی و ... آماده پذیرایی از شما عاشقان طبیعت می باشند.

آبشار ایتیکوئیرا در برازیلیا

مسیریابی :

آبشار ایگوآسو

کشور برزیل آبشارهای بسیاری دارد که اکثرا در مرز بین برزیل و آرژانتین واقع هستند و همگی آنها طبیعتا ارزش بازدید و تماشا را خواهند داشت ، یکی دیگر از این آبشارها که بسیار زیبا و دیدنی است ، آبشار ایگوآسو بوده که چهار برابر آبشار نیاگارا عرض بیشتر و البته چشم اندازی به مراتب زیبا تری را ارائه می دهد. بنابراین شما باید شکوه و عظمت طبیعت را در دل پارک ملی ایگوآسو و میان این آبشارهای رویایی جست و جو و پیدا کنید؛ بدون شک تماشای این آبشارها هرگز از ذهنتان پاک نخواهد شد و لذتی را تجربه می کنید که مثل آن را هرگز نخواهید داشت.

آبشار ایگوآسو برزیل آرژانتین

دسترسی :

موزه هنر سائوپائولو

موزه ی هنرهای زیبای شهر سائوپائولو واقع در خیابان مشهور پائولیستا که خود یکی از جاذبه های دیدنی شهر سائوپائو نیز می باشد ، یکی از بزرگترین و ارزشمندترین موزه های جهان است که هزاران قطعات و آثار هنری تحسین برانگیز برزیلی ، اروپایی ، آفریقایی ، آسیایی باستان و هنرهای تزیینی بی شمار را در دل خودش جای داده است؛ پیشنهاد می کنیم اگر به فرهنگ و هنر علاقه دارید حتما از این موزه که خود بنای آن هم یک اثر هنری شگفت انگیز است دیدن نمایید و از این همه آثار زیبا و خلاق لذت فراوان ببرید.

موزه هنر سائوپائولو

موزه ی هنر سائوپائولو روزهای دوشنبه تعطیل می باشد.

دسترسی  :

خیابان پائولیستا

خیابان پر جنب و جوش و مرکز گردشگری شهر سائوپائولو را همه ی توریست های بین المللی می شناسند، پائولیستا مرکز گردهمایی گردشگران و مردمان بومی شهر برزیل می باشد و شما هم می توانید با خیال راحت در این خیابان که شب و روز نمی شناسد قدم بزنید و از رستوران ها ، کافه ها و غذاخوری های خیابانی ، فروشگاه های معروف برزیلی ، پارک های سرسبز و عمارت هایی با باغ های گسترده که روحتان را نوازش خواهد کرد ، همراه عزیزانتان لذت ببرید. در این خیابان هرچه که بخواهید را به دست می آوردید و بهتر است اینطور بگوییم که شما با قدم زنی در این خیابان دوست دارید تمام زمانتان را اینجا سپری کنید چراکه این خیابان بین برزیلی ها به کاملترین خیابان کشور برزیل معروف است؛ پیشنهاد می کنیم حتما همراه خانواده و یا دوستانتان برنامه ریزی کنید و از پارک Tranion که در نزدیکی همین خیابان واقع است دیدن نمایید و اوقات فراغت فوق العاده ای را در کنار یکدیگر در شهر سائوپائولو تجربه کنید.

خیابان پائولیستا سائوپائولو برزیل

مسیریابی  :

موزه فوتبال سائوپائولو

مگر می شود به برزیل رفت و از فوتبال حرف نزد ؟ سائوپائولو که میزبان سه باشگاه پرطرفدار برزیل است یکی از غنی ترین و بهترین موزه های فوتبال را نیز در تصاحب خودش دارد ، فوتبال در برزیل تنها یک ورزش نیست بلکه سبکی از زندگی روزمره ی مردمان این کشور پهناور می باشد و فرهنگ برزیلی ها را با خود درهم تنیده است. موزه ی فوتبال سائوپائولو واقع در یکی از قدیمی ترین استادیوم های جهان به نام پاکائمبو بوده که ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال کوریتیناس ، یکی از تیم های پرطرفدار و معروف کشور برزیل است؛ در این موزه پانزده اتاق با نمایشگاه های متعدد که نمایانگر تاریخچه ، فرهنگ و افتخارات فوتبال برزیل و مخصوصا شهر فوتبالخیز سائوپائولو می باشد. پیشنهاد ویژه به شما فوتبال دوستان عزیز داریم که ضمن بازدید از این موزه ی فوق العاده جذاب، از خود استادیوم پاکائمو نیز دیدن نمایید و شک نکنید چه عاشق فوتبال باشید یا نه ، اینجا سورپرایزها و هیجانات بسیاری را برایتان آماده دارد.

موزه ی فوتبال برزیل

ساعت بازدید :

موزه ی فوتبال سائوپائولو همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح الی 6 عصر باز می باشد البته گفتنی است در روزهایی که تیم کوریتیناس مسابقه ی فوتبال دارد، این موزه بسته خواهد بود.

دسترسی :

باغ وحش سائوپائولو

سائوپائولو شهری بزرگ با زندگی مدرن و شبانه ی هیجان انگیزی است که مقصد محبوبی برای توریست ها و بزرگسالان می باشد اما اگر قصد دارید بصورت جمعی و با خانواده خودتان به برزیل و شهر زیبای سائوپائولو سفر کنید، قطعا کودکانتان هم حقی برای تفریح دارند پس شک نکنید بازدید از بزرگترین باغ وحش برزیل که در بخش گسترده ای از جنگل آتلانتیک واقع شده است ، یک تفریح هیجان انگیز و لذت بخش برای کودکان و حتی بزرگسالان خواهد بود. حیوانات گوناگونی مانند میمون های جیغ کش ، طوطی های رنگی ، کروکودیل ها ، کردگردن ، گورکن و دیگر حیوانات نادری را که شاید تنها در تلویزیون آنها را در عمرتان دیده باشید ، می توانید به راحتی و از نزدیک ببینید و لحظات جالب انگیزی برای خودتان خلق کنید، این باغ وحش همچنین امکان برگزاری تور سافاری را برای شما عزیزان مهیا کرده است ، به این ترتیب که می توانید با ماشین های شخصی یا ون های مخصوص به قلب این باغ وحش خیره کننده بروید و از نزدیک حیوانات و زندگی آنها را تماشا کنید و تجربه ای خاص و هیجان انگیز را بدست آورید. بلیط باغ وحش سائوپائولو برای کودکان زیر شش سال رایگان خواهد بود، همینطور توصیه می کنیم تا در روزهای آفتابی کرم ضدآفتاب با خودتان به همراه داشته باشید.

باغ وحش سافاری برزیل

ساعت بازدید :

این باغ وحش از ساعت 10 صبح الی 4 بعداز ظهر و روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح آماده میزبانی از شما می باشد.

دسترسی :

پارک زیست محیطی پامپولا بلوهوریزونته

عاشق پیاده روی در فضاهای سرسبز با آب و هوایی بکر هستید؟ دوست دارید همراه دوستان و یا خانواده تان یک پیک نیک خاطره انگیز را تجربه کنید؟ پس بدون شک باید از پارک زیست محیطی پامپولا واقع در شهر زیبا و مدرن بلوهوریزونته دیدن نمایید، این پارک در واقع برای حفظ محیط زیست این شهر احداث شده و به مرور زمان به مکانی برای تفریح و سرگرمی مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری ، ورزش های توپی ، شهربازی ، غذاخوری و ... تبدیل شده است. در قلب این پارک همچنین بنای یادبودی قرار دارد که در سال 2009 به بهانه ی صدمین سالگرد مهاجرت ژاپنی ها به کشور برزیل احداث شده است ؛ لذا بازدید از این پارک بسیار زیبا و گذراندن اوقات فراغت همراه عزیزانتان قطعا خاطرات خیلی خوبی را برایتان به ارمغان می آورد.

پارک زیست محیطی بلوهوریزونته برزیل

دسترسی :

موزه ی Inhotim بلوهوریزونته

اگر به گل و گیاهان علاقه دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این موزه ی مدرن و روباز در دل طبیعت شهر بلوهوریزونته دیدن کنید، در اینجا آثار بسیار مدرن و خیره کننده ای وجود دارد و جنبه ی بین المللی این آثار که از هر کشور و فرهنگی شما می توانید آثار طبیعتی و خاص را مشاهده کنید جالب انگیز است و علاوه بر لذت بصری ، کلاس درسی شیرین را تجربه خواهید کرد. این موزه ابتدا به صورت شخصی فعالیت می کرد و پس از گذشت چندین سال درب های این موزه به روی عموم مردم باز شد و امروزه به عنوان یکی از موزه های مدرن و پر بازدید در شهر بلندپرواز بلو هوریزونته شناخته می شود.

موزه ی inhotim برزیل

دسترسی :

خانه اپرا کوریتیبا

منظره ای رویایی با فرم میله ای و سقفی شفاف که در یک پوشش گیاهی سرسبز و بر روی دریاچه ای زیبا واقع شده است و چشم اندازی فوق العاده جذاب را به شما ارائه خواهد داد ، این ساختمان زیبا روزانه نمایش های موسیقی زنده ی گوش نواز و تئاترهای دیدنی را برگزار می کند که در کنار فضای صمیمی و لذت بخش روحتان را آرام خواهد کرد، نمایش فرهنگ خاص برزیلی و شهر کوریتیبا به شکل موسیقی قطعا جذاب است و در کنار آن ها می توانید یک غذای خوشمزه در رستوران درجه یک و گشتی دل انگیز را همراه عزیزان زندگیتان تجربه کنید و یک بعدازظهر عالی را برای خودتان در شهر زیبای کوریتیبا بسازید.

خانه اپرای موسیقی کوریتیبا برزیل

دسترسی :

جنگل آمازون

مطمئنا تا به حال اسم بزرگترین و  عجیب ترین جنگل جهان یعنی آمازون را شنیده اید ، این جنگل باران زا ، با گونه های فراوان حیوانات ، گیاهان و حشرات و البته قبلیه هایی با فرهنگ و زبان های متفاوت که همچنان به دور از جامعه ی امروزی و با فرهنگ گذشته ی اجدادشان زندگی می کند ، جزو جالب انگیز ترین جاذبه های شهر برزیل محسوب می شود ، کشور برزیل تقریبا شصت درصد از مساحت آمازون را در اختیار دارد و سالانه تورهایی در قلب این جنگل خیره کننده و عجیب برگزار می شود که البته باید حواستان باشد تا با کمک راهنمای حرفه ای از این جنگل وسیع و پر رمز و راز بازدید به عمل آورید زیرا حیوانات خطرناک و هزاران خطر طبیعی و غیرطبیعی ممکن است شما را در صورت گم کردن راهتان تهدید کند؛ اما با این حال سفر به بزرگترین جنگل جهان و همچنین تماشای رودخانه ی آمازون که زیبایی اش وصف ناشدنی می باشد ، بسیار وسوسه کننده و تجربه ای غنی و فوق العاده برای شما و خانواده یا دوستانتان خواهد بود.

amazon brazil جنگل آمازون برزیل تور

مراکز خرید و بازار در برزیل

برزیل برای خرید ، یک کشور فوق العاده است ، با مراکز خرید لوکس و مدرن و برندهای معروف و با کیفیت و بازارهای محلی شگفت انگیز که بدون شک انتخاب را برای شما سخت و البته لذت خرید و رضایتتان را جلب خواهد کرد ؛ پس با بوکینگ در این بخش از مقاله ی سفر به برزیل همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید در کشور برزیل آشنا شویم.

مرکز خرید در برزیل

مجتمع تجاری ریو سول Rio Sul

 یکی از مجتمع تجاری های لوکس و البته قدیمی ، بله درست خواندید ، ریو سول با نمایی زیبا از بیرون و البته امکانات متعدد برای شما از جمله چهارصد فروشگاه با برند های بین المللی و معروف ، شیرینی فروشی ها و قهوه فروشی ها ، فودکورت با انتخاب غذاهای لذیذ و چهار سالن سینما ، یک مجتمع فوق العاده برای خرید ، تفریح و استراحت کوتاه مدت می باشد ؛ در این فروشگاه بزرگ ساعت ها گشت بزنید و از خدمات رفاهی درجه یک آنجا همراه با خانواده تان نهایت لذت را ببرید.

مرکز خرید RIO SUL ریودوژانیرو برزیل

ساعت کاری :

این مرکز خرید همه روزه بجز یکشنبه ها از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز می باشد.

دسترسی راحت :

مرکز خرید باررا Barra Shopping

اینجا یک مرکز خرید لوکس با برنده های معروف مثل دی ان جی ، گوچی و ... و در عین حال فروشگاه های دیگری با قیمت های مناسب تر می باشد ، طبقات بالایی این پاساژ زیبا دارای یک سالن سینما و تئاتر و همچنین رستوران هایی با تنوع غذایی بالا هستند ، آرایشگاه های مردانه و زنانه و سالن های زیبایی ، مکان هایی برای تفریح و استراحت نیز از ویژگی های قابل توجه باررا است که هر گردشگری را مجاب به بازدید از اینجا می کند. همچنین گفتنی است شما می توانید با قبول چند شرط از اینترنت رایگان در این مجتمع تجاری نیز بهره مند شوید؛ پس اگر به دنبال مرکز خریدی لوکس اما با قیمت های مناسب و کیفیت خوب می گردید ، ما به شما عزیزان مرکز خرید باررا شاپینگ در ریودوژانیرو را پیشنهاد می کنیم. گفتنی است در اطراف این مرکز خرید مجلل ، بازارها و فروشگاه های جداگانه ای هم وجود دارد که دیدنشان خالی از لطف نخواهد بود.

مرکز خرید barra shopping ریودوژانیرو

ساعت کاری :

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز است.

دسترسی :

بازار فیرا هیپی دی ایپانما Fiera Hippie de Ipanema

بازار فیرا در ساحل ایپانما یک بازار محلی با فضای باز است که هر یک شنبه برگزار می شود و پر از صنایع دستی و آثار هنری جالب انگیز بوده که برای سوغاتی گرفتن بسیار عالی هستند ، اقلام موردنیازتان را به راحتی در این بازار امن و دیدنی خریداری کنید و توصیه می کنیم از چانه زدن با فروشنده ها نترسید ، اینجا با داشتن فضایی دوستانه، می توانید ضمن خرید انواع اقلام مثل پوشاک ، بدلیجات ، وسایل تزیینی و ... از غذاهای برزیلی و بین المللی امتحان کرده و با برزیلی ها و دیگر توریست ها معاشرت کنید و روز جذابی را پشت سر بگذرانید ؛ برای رسیدن به این بازار از مترو و تاکسی ها به راحتی می توانید استفاده کنید ، همچنین برای بازدید از این بازار به نهایتا یک ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

Feira Hippie de Ipanema بازار برزیل

ساعت بازدید :

این بازار روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت 10 صبح الی 7 شب آماده میزبانی از شما می باشد.

دسترسی :

مرکز خرید برازیلیا Brasilia Shopping

یک مرکز خرید مدرن در پایتخت برزیل با فروشگاه های متنوع و بزرگ که اجناس باکیفیت با قیمت مناسب را عرضه می کنند و همچنین فودکورت های عالی و شعبه معروف Madero که غذاها و استیک های لذیذی را برایتان آماده می کند ، امنیت در این مرکز خرید به شدت بالاست و شما می توانید با خیال راحت گشت بزنید ، خرید کنید و بعد هم همراه عزیزانتان غذایی نوش جان کرده و لذت خریدتان را دوچندان کنید. مرکز خرید برازیلیا در قلب شهر بازدید کنندگان بسیاری را به خودش جذب می کند و آنها هنگام خروج لبخندی از رضایت را همراه خودشان خواهند داشت.

مرکز خرید برازیلیا

ساعت کاری :

این مجتمع تجاری از ساعت 1 ظهر الی 9 شب باز است.

دسترسی :

مرکز خرید Shopping Vila Olimpia سائوپائولو

یک مرکز خرید شیک و دیدنی در قلب شهر سائوپائولو که امروزه تبدیل به یکی از مراکز تجاری مدرن و مهم با بازدیدکننده های بی شماری شده است ، در این پاساژ با شش طبقه و نزدیک به 200 فروشگاه با برندهای معروف می توانید به راحتی مغازه های دلخواهتان را ببینید و خریدی امن و لذت بخش داشته باشید ، وای فای رایگان در تمامی طبقات ، هفت سالن سینمای درجه یک و یک سالن تئاتر که با اجرای موسیقی های شگفت انگیز روحتان را نوازش می دهد و همچنین مهمترین بخش گردش در مراکز تجاری لذت غذا خوردن و تجربه ی مزه های جدید با خانواده و یا دوستان است که در این مجتمع تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ ، شیرینی فروشی و بستنی فروش های خاص و وسوسه کننده وجود دارد که شما را وادار به سفارش دادن خواهد کرد ، پس دست بجنبانید و پس از خریدهایتان ، با نوش جان کردن یک غذای خوشمزه ، لذت گردشتان را چند برابر کنید.

shopping-vila-olimpia مرکز خرید سائوپائولو برزیل

ساعت کاری :

این مجتمع تجاری از ساعت 10 صبح الی 10 شب با آغوشی باز از شما عزیزان میزبانی می کند.

دسترسی :

مجتمع تجاری BH Shopping

BH Shopping بزرگترین مجتمع تجاری در شهر بلوهوریزونته است و با تنوع بالایی در فروشگاه های بین المللی و رستوران هایش در چهار طبقه نیازهای شما را برآورده می کند ، بهترین فروشگاه های لباس و کتاب فروشی درجه یک با قیمت های مناسب و رستوران های با تنوع غذایی بالا در انتظار شماست ، شاید تنها نکته ی بد ماجرا دور بودن این پاساژ از مرکز شهر باشد که با این حال شما با استفاده از تاکسی های خطی که مستقیما به اینجا می آیند ، می توانید به راحتی خودتان را به BH Shopping برسانید و همچنین از مناظر رویایی بلوهوریزونته در راه لذت ببرید.

مرکز خرید در بلوهوریزونته

مرکز خرید لوکس Patio Batel Curitiba

کوریتیبا شهری نوآوری شده که جذابیت های بصری بسیاری دارد و بنابراین لذت گردش و خرید کردن در این شهر بسیار جذاب خواهد بود ، در مرکز خرید Patio Batel فروشگاه های برند معروف مانند گوچی ، تیفانی ، پرادا و ... و البته مغازه های عادی بسیاری یافت می شود که انتخاب را برایتان آزادانه خواهند کرد ولی رستوران های اینجا نسبت به دیگر مراکز خرید برزیل کمتر می باشد و البته فروشگاه های گران قیمت و مجلل هم اینجا کم نیست، با این حال وجود سینما ، رستوران ، محوطه های زیبا و لوکس ، کافی شاپ پرتغالی و مکان هایی برای استراحت و نوشیدن چای در گوشه ای دنج از ویژگی های خوب Patio Batel است ؛ اگر همراه خودتان کودک دارید اما آنها مانع خرید کردنتان می شوند این مرکز خرید بهترین گزینه برای شماست چرا که اجازه ی بازی و دویدن را به کودکان می دهد و از این بابت خیالتان کاملا راحت باشد.

مرکز خرید در کوریتیبا برزیل

سوغاتی های محبوب برزیل

برزیل به کشور قهوه معروف است ، پس اولین چیزی که به ذهنمان می رسد تا به عنوان سوغاتی از برزیل به عزیزانمان هدیه دهیم قهوه های معطر و معروف آنجا می باشد ، اما برزیل فقط به قهوه هایش ختم نمی شود زیرا اینجا کشوری پر از صنایع دستی ، شیرینی های خوشمزه ، لباس های خاص برزیلی و سازهای موسیقی می باشد. بنابراین در این بخش از مقاله شما را با بهترین سوغاتی هایی که می توانید از برزیل برای عزیزانتان تهیه کنید ، آشنا خواهیم کرد.

سوغاتی های برزیل چیست

قهوه

برزیل به کشور قهوه معروف است ، با قهوه های معطر و خوش بو که تا عمر دارید فراموششان نمی کنید ، پس چه چیزی بهتر از قهوه های اصل و فوق العاده ی برزیلی می توانند یادگاری سفرتان از برزیل باشد و قطعا یکی از بهترین سوغاتی هایی خواهد بود که می توانید برای دوستان و آشنایانتان بگیرید و آن ها را هم در این تجربه ی شگفت انگیز سهیم کنید؛ در برزیل تا دلتان بخواهد فروشگاه هایی پیدا می شود که قهوه های اصیل و درجه یک داشته باشند و با یک راهنمایی کوچک والبته اطمینان به حس بویایی خود می توانید درجه یک ترین قهوه ها را بخرید و کیفش را ببرید.

قهوه های اصل برزیل

صنایع دستی برزیل

برزیل مهد صنایع دستی ، آثار تزیینی و هنری می باشد و شما در هر شهر برزیل می توانید این اشیای فوق العاده جذاب را در فروشگاه ها ، مراکز خرید و بازارها مشاهده کنید و بنا بر سلیقه خودتان و یا شخصی که قصد دارید برای او سوغاتی بگیرید ، یک یا چندتا از آنها را خریداری کنید. مجسمه های کوچک یکی از این اشیای تزیینی و جالب توجه توریست ها می باشد ، مجسمه ی کوچک مسیح نجات دهنده و کوه کله قندی ، مجسمه های باستانی ، سنگ های قیمتی و مجلل و مجسمه های خیره کننده استادیوم ماراکانا و ... از جمله آثار هنری و تزیینی هستند که طرفداران بسیاری در برزیل دارند ؛ لباس های محلی و بومی ، لباس هایی با عنوان من ریو را دوست دارم و صندل های مخصوص ساحل نیز در شهرهای برزیل به وفور دیده می شوند و آنها هم برای سوغاتی بسیار عالی خواهند بود ، همچنین اگر به فوتبال علاقه مندید لباس تیم فوتبال برزیل با رنگ زرد قناری بسیار زیبا، قطعا یکی از سوغاتی های باحال و پرطرفدار خواهد بود.

سوغاتی برزیل قهوه لباس صنایع دستی برزیل

لباس های سنتی سامبا که در رقص های با موسیقی سامبا و جشن های برزیلی ها مورد استفاده قرار می گیرند در کنار ساز های بومی برزیلی ها مانند سامبا ، بانجو ، فوهو و ... هم می توانند سوغاتی های جذاب و خاصی باشند که برای خریدشان هم کار راحتی خواهید داشت و در اکثر فروشگاه های برزیل می توانید این لباس ها و سازها را پیدا کرده و سوغاتی منحصر به فردی را برای عزیزانتان که به رقص و موسیقی علاقه مند هستند، بخرید و هدیه دهید.

موسیقی سامبا سوغاتی برزیل ساز لباس

شیرینی بریگادیرو

یکی از جذاب ترین بخش های سوغاتی گرفتن ، سوغاتی هایی است که خوردنی باشند و فکرش را بکنید این خوراکی ها شیرینی های برزیلی باشند که همیشه زبان زد گردشگران بوده است ، یکی از این شیرینی های بسیار خوشمزه و معروف برزیلی ، شیرینی بریگادیرو brigadeiro می باشد که با ترکیبی از شیر ، عسل ، نارگیل ، دارچین ، کاکائو و کره مخصوص تهیه شده و طعم بسیار لذیذ و رویایی را خواهد داشت ، پس پیشنهاد می کنیم حتما در برزیل مخصوصا شهرهای سائوپائولو و ریودوژانیرو دنبال این شیرینی های خوشمزه بگردید و اگر می خواستید این شیرینی ها را با خودتان به عنوان سوغاتی از برزیل بیاوردید، بهتر است از بسته بندی های محکم استفاده کنید تا خراب نشوند.

سوغاتی شیرینی برزیلی بریگادیرو

غذاها و خوراکی های معروف برزیل

در برزیل چی بخوریم ؟

سفر به برزیل پر از تجربه های غنی و لذت بخش است و این کشور همانطور که گفتیم فرهنگ ها و نشانه های متنوع و متفاوتی دارد و این موضوع در تار و پود این کشور پهناور نقش بسته است، بنابراین فرهنگ اصیل برزیلی در کنار دیگر فرهنگ ها و نژادها مانند پرتغالی و ... دست به دست هم داده تا علاوه بر مولفه های دیگر، غذاها و خوراکی های خاص و جالب توجهی در برزیل وجود داشته باشد که بدون شک امتحان کردن آنها خالی از لطف نخواهد بود؛ پس با ما در ادامه همراه باشید تا خوشمزه ترین مزه ها در کشور زیبای برزیل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

غذاهای برزیلی

کباب سنتی برزیلی Picanha

خوشمزه ترین و لذیذترین کباب های عمرتان را در برزیل امتحان کنید ، گوشت تازه و مزه دار شده ی استیک که به سیخ زده شده است و طعم لذیذی از کباب را به شما هدیه می دهد ، این نوع کباب از فرهنگ کابوی ها بیرون آمده و مطمئن باشید اگر سرآشپز فوق العاده ای این کباب را طبخ کند ، شما تا عمر دارید هرگز مزه ی فوق العاده ی کباب های برزیلی را فراموش نمی کنید و با اولین لقمه ، گوشت لذیذ آن در دهانتان ذوب خواهد شد.

کباب برزیلی picanha brazil

فیجوآدا Feijoada

هر کشوری را با یک غذا می شناسند ، فیجوآدا هم غذای ملی و البته بین المللی کشور برزیل است که ریشه ای پرتغالی دارد و در برزیل از محبوبیت بالایی میان عموم مردم و توریست ها برخوردار می باشد ، این غذای خوشمزه از لوبیای سیاه ، گوشت ، سیب زمینی ، آرد و مخلفات تازه تهیه شده و معمولا با نان تست ، کلم پیچ و برنج صرف می شود ؛ این غذا یک وعده ی غذایی سنگین است و به همین علت برزیلی ها اغلب آن را همراه نان سبک و در کنارش برش های پرتقال نوش جان می کنند تا به هضم غذا کمک کند. این غذای لذیذ در گذشته خوراکی برای بردگان بوده و امروزه در اکثر رستوران های برزیلی مخصوصا رستوران های شهر ریو به راحتی در منوی روزانه پیدا خواهد شد و شما می توانید همراه عزیزانتان این غذای درجه یک برزیلی را سفارش دهید و نوش جان کنید.

خوراک فیجوآدا برزیل

موککا Moqueca

یک سوپ لذیذ می تواند غذایی سبک یا میان وعده ای مناسب برای شما در برزیل باشد ، این غذای خوشمزه از انواع ماهی ها ، میگو ، سبزیجات تازه ، فلفل ، نارگیل ، روغن نخل و طعم دهنده های محشری مانند پیاز ، سیر و گشنیز تهیه می شود که مزه ی این سوپ را فوق العاده لذیذتر خواهد کرد ، البته این نوع سوپ در جنوب برزیل به شکلی سالم تر و استفاده ی بیشتر از خوراک های دریایی مثل میگو و خرچنگ و همچنین روغن زیتون تهیه خواهد شد ؛ درکل پیشنهاد می کنیم در برزیل حتما از موککا امتحان کنید و کیفش را ببرید.

موککا خوراک سوپ برزیلی باهایا

کوکشین ها Coxinhas

از غذاهای خوشمزه ی خیابانی در برزیل نباید غافل شویم ، کوکشین ها یکی از خوراکی های فوق العاده جذاب است که از خامه یا پنیر خامه ای  و مرغ به شکل گلوله های توپی سرخ شده همراه با پودر سوخاری تهیه می شوند و با خوردن آنها قطعا مزه ای لذیذ و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. کوکشین ها در رستوران ها و همچنین غذاخوری های خیابانی به آسانی پیدا می شوند و شک نکنید شما به این خوراکی جذاب وابسته خواهید شد.

کوکشین ها کوشین ها برزیل

نان و پنیر Pao de queijo

اشتباه نکنید شما با یک نان و پنیر ساده مواجه نخواهید بود چراکه این نان و پنیر از آرد های مخصوص برزیلی و پنیر خوشمزه تهیه می شوند که در کنارهم مزه ای جدید و فوق العاده را تداعی خواهند کرد ، گلوله هایی پر شده از پنیر که تردی آنها زیر زبان تجربه ای بی نهایت لذت بخش برایتان می باشد؛ بنابراین توصیه می کنیم حتما این نان و پنیرهای برزیلی که میان عموم مردم و گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است را از رستوران ها و حتی سوپرمارکت های برزیل خریداری کرده و میان وعده ای فوق العاده جذاب را تجربه و نوش جان کنید.

نان و پنیر برزیلی

پاستل ها Pastels

پاستل ها در واقع پیراشکی هایی هستند که با موادی مانند پنیر ، مرغ ، میگو یا ماهی ، گوشت ، سبزیجات تازه و ادویه های مخصوص پر شده و سرخ می شوند و با یک نوشیدنی از ساقه ی نیشکر صرف خواهند شد ، این غذای خوشمزه را معمولا صبح ها سرو می کنند اما در هر زمان از روز که بخواهید می توانید پاستل ها را در رستوران ها و غذاخوری های سرتاسر شهرهای برزیل سفارش دهید و نوش جان بفرمایید.

pastel brazil پاستل پیراشکی برزیلی

فاروفا

این غذای خاص برزیلی از برنج سرخ شده ، تخم مرغ ، سوسیس ، ذرت و سبزیجات تازه تهیه می شود و یک غذای سنگین و البته خوشمزه محسوب خواهد شد ؛ به همین علت پیشنهاد می کنیم این غذا را به عنوان صبحانه یا ناهار نوش جان کنید و لذت ببرید ؛ فاروفا یک غذای برزیلی خاص و لذیذ است و امتحان کردنش خالی از لطف نخواهد بود.

فاروفا غذای برزیل

پنیر کبابی

یک غذای فوق العاده لذیذ ، خوش طعم و البته ارزان که بیشتر در مناطق ساحلی برزیلی طبخ می شود و علاوه بر عطر و بوی دل انگیز ، از محبوبیت بالایی میان مردم برزیل و توریست ها برخوردار است. پنیرهای گریل که به سیخ زده می شوند و همراه با سبزیجات تازه کباب خواهند شد؛ شک به دلتان راه ندهید و بدون معطلی از این پنیرهای کبابی مخصوصا کنار ساحل های رویایی برزیل نوش جان کنید تا عاشقش شوید و خاطره ای خوشمزه از سفرتان داشته باشید.

خوراک های برزیلی پنیر کبابی برزیل

رستوران های معروف برزیل

در برزیل کجاها غذا بخوریم؟

برزیل رستوران ها و غذاخوری های فراوانی دارد با تنوع در غذاها و منو های روزانه شان و این امر موجب شده تا توریست ها هرگز در این کشور گرسنه نمانند ، از غذاهای دریایی و بین المللی بگیرید تا غذاهای محلی و خاص برزیل ، انواع و اقسام رستوران ها را می توانید در برزیل ببینید و با یک انتخاب خوب غذایی خوشمزه و لذیذ را درکنار عزیزانتان نوش جان کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

رستوران در برزیل

رستوران Coco Bambu Botafago Rio

عاشق غذاهای مدیترانه ای هستید یا دوست دارید از غذاهای برزیلی امتحان کنید ؟ مشکلی نیست چرا که این رستوران لوکس در شهر ریودوژانیرو تمامی دغدغه های توریست ها در این زمینه را برطرف کرده و با محیطی دوستانه و صمیمی ، آشپزهای خبره و خوارکی های خوشمزه و باکیفیت ، بشقاب های مدیترانه ای وسوسه کننده و سرویس دهی بسیار عالی، مطمئنا مکان فوق العاده ای برای شما و خانواده یا دوستانتان خواهد بود ؛ بعد از نوش جان کردن یک غذای خوشمزه هم می توانید از دسر های لذیذ و عالی این رستوران سفارش دهید و لحظات خاطره انگیز و پر از مزه های جدید را تجربه کنید.

رستوران های برزیل

ساعت کاری :

این رستوران از ساعت 12 ظهر الی 11 شب آماده پذیرایی از شما سفر دوستان می باشد.

موقعیت مکانی :

رستوران حلال Amir

اگر می خواهید خیالتان از بابت حلال بودن غذاهایی که در برزیل نوش جان می کنید راحت باشد ، ما به شما رستوران عربی امیر که در نزدیکی ساحل های ریودوژانیرو و در منطقه ی زیبای کوپاکابانا واقع است را پیشنهاد می کنیم ، این رستوران که قدمتی بالا در برزیل دارد با یک منوی روزانه درجه یک و غذاهای آسیایی ، لبنانی و عربی لذیذ همچون کباب های بره ، کباب ترکی ، برنج و گوشت ، ساندویچ های فلافل لبنانی و ... با امکان غذاخوردن در سالن و فضای باز ، یکی از بهترین و متفاوت ترین رستوران هایی خواهد بود که می توانید در برزیل غذاهای فوق العاده آن را درکنار دوستانتان نوش جان کنید و مطمئن باشید که عاشقش خواهید شد.

رستوران حلال در برزیل

ساعت کاری :

این رستوران از ساعت 12 ظهر الی 12 شب آماده پذیرایی از  شما عزیزان می باشد.

موقعیت مکانی :

رستوران Picanharia dos Amigos سائوپائولو

پس از یک گشت و گذار عالی در شهر فوق العاده ی سائوپائولو حالا زمان آن می رسد که دلی از عذا در آورده و در یکی از بهترین رستوران های این شهر با غذاهای شگفت انگیز برزیلی و بین المللی که قول می دهیم از فرط خوشمزگی انگشت هایتان را هم خواهید خورد ، گرسنگی خودتان را برطرف کنید. فضای دنج و زیبا ، اینترنت رایگان ، کیفیت بالای آشپزها ، استیک های تعریف کردنی و سرویس دهی مناسب از مزایای این رستوران می باشد که هر گردشگری را برای امتحان کردن یک غذای خوشمزه وسوسه خواهد کرد ؛ انتخاب برای شما آزاد است و می توانید داخل و یا در فضای باز و پر از حس و حال خوب شهر غذایتان را از منوی روزانه سفارش داده و در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

رستوران در سائوپائولو برزیل

ساعت کاری :

این رستوران از ساعت 12 ظهر الی 10 شب و یکشنبه ها تا ساعت 8 شب باز می باشد.

موقعیت مکانی :

رستوران Pobre Juan برازیلیا

در شهر برازیلیا همه چیز مدرن است بنابراین رستوران Pobre Juan نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود ؛ این رستوران با کباب ها و گوشت های باربیکیو بسیار خوشمزه و لذیذ می تواند لحظات خوشمزه ای را برایتان رقم بزند؛ سرویس دهی بسیار عالی ، استیک های فوق العاده ، فضای لوکس و دیدنی در داخل و خارج رستوران ، اینجا را به یکی از رستوران هایی تبدیل کرده است که هر توریستی بخواهد آن را پیشنهاد دهد. پیش غذاها و نان های این رستوران از محبوبیت بالایی برخوردار است و همچنین شما را به گوش دادن موسیقی لذت بخش دعوت می کنند تا غذایتان را با آرامش بیشتری نوش جان کنید؛ منو ای با انتخاب های روزانه که از گوشت های آرژانتینی تا خوراک های برزیلی و دسرهای لذیذ می تواند گرسنگی شما را به خوبی برطرف نماید این رستوران را متمایز می کند.

رستوران در برازیلیا

موقعیت مکانی :

رستوران La Macelleria Anchieta بلوهوریزونته

رستورانی شکیل و خاص در یکی از خاص ترین شهرهای برزیل یعنی بلوهوریزونته بدون شک همین رستوران La Macelleria می باشد که با طیف لذیذی از گوشت های برزیلی گریل شده و مخلفات خوشمزه ، بشقابی ویژه را برای شما مهیا می کند ، سرویس دهی درجه یک با پیشخدمتی خوش برخورد ، فضای صمیمی و پر احساس ، اینترنت رایگان ، قیمت های بسیار مناسب ، منوی عالی و پر از خوراکی های وسوسه کننده و همینطور شیرینی ها و دسرهای دوست داشتنی که همه ی این ها کنارهم می تواند خاطره ای رویایی را برای شما و خانواده تان بسازند؛ پس دست بجنبانید و حتما از این رستوران شگفت انگیز در شهر بلوهوریزوته بهترین غذاها را سفارش دهید و نوش جان کنید چون شما لایق بهترین ها هستید و شک نکنید کیفیت بالا و قیمت مناسب غذاهای اینجا شما را شگفت زده خواهد کرد.

رستوران در بلوهوریزونته برزیل

ساعت کاری :

این رستوران زیبا از ساعت 9 صبح تا 10 شب و یکشنبه تا 5 عصر آماده میزبانی از گردشگران خواهد بود.

موقعیت مکانی :

رستوران A Casa Vidal سالوادور

 یکی از بهترین رستوران ها در سالوادور قطعا A Casa Vidal است ؛ شما به محض ورود به اینجا با استقبال گرم صاحب رستوران همراه خواهید شد و می توانید گوشه ای دنج را برای خودتان انتخاب کنید ، غذاهای مدیترانه ای ، دریایی ، اروپایی و ... را با طعم غذاهای برزیلی امتحان کنید و همچنین گیاهخواری را در این رستوران فوق العاده تجربه کنید ؛ این رستوران جزو محبوب ترین رستوران های برزیل در شهر سالوادور به حساب می آید که با سرویس دهی عالی و غذاهای شگفت انگیز دل مخاطبانش را به دست آورده و همچنین به تازگی به مکانی بزرگتر و بهتر مننقل شده است و با استفاده از بهترین سرآشپزها، لذیذترین غذاها را برایتان آماده خواهند کرد ، شاید قیمت ها در این رستوران گران باشد اما کیفیت تحسین برانگیز غذاها بدون شک ارزش امتحان کردن را خواهند داشت.

رستوران در سالوادور برزیل

ساعت کاری :

این رستوران از  ساعت 7 عصر الی 12 شب باز است.

موقعیت مکانی :

رستوران Arco Iris Churrascaria کوریتیبا

 حیف است تا کوریتیبا بیایید اما از این رستوران لوکس و عالی غذایی سفارش ندهید ، بهترین غذاهای برزیلی را اینجا می توانید با بهترین نوع کیفیت نوش جان کنید ؛ پارکینگ ، اینترنت رایگان ، تلویزیون بزرگ ، سرویس دهی فوق العاده سریع و بوفه سلف سرویس همراه با غذاهای باکیفیت و البته قیمت مناسب از ویژگی های تحسین برانگیز رستوران Arco Iris می باشد ؛ بسیاری از توریست هایی که به کوریتیبا سفر می کنند تنها مقصدشان برای صرف غذاهای خوشمزه برزیلی این رستوران زیبا است و همینطور استیک ها و گوشت های باربیکیو با طعمی شگفت انگیز از بهترین خوراک هایی است که می توانید در اینجا سفارش دهید، همچنین سالاد ها و ماکارونی های بوفه ی این رستوران ارزش چشیدن را دارند. گفتنی است شاید تنها نقطه ضعف این رستوران دوری از مرکز شهر باشد که با این حال شما اگر عاشق گوشت و غذاهای برزیلی هستید مطمئن باشید از اینکه رستوران Arco Iris در شهر کوریتیبا را انتخاب کنید بسیار خوشحال شده و صد در صد از نوش جان کردن غذا در این مکان همراه خانواده و یا دوستانتان نهایت لذت را خواهید برد.

رستوران در کوریتیبا برزیل

موقعیت مکانی :

هتل های برزیل

چه هتلی را در برزیل رزرو کنیم؟

انتخاب یک هتل مناسب برای سفرهای خارجی نیاز به دقت و بررسی های بسیاری دارد ، مخصوصا اگر بخواهید یک هتل با امکانات رفاهی مناسب رزرو کنید تا از سفرتان نهایت لذت و آرامش را داشته باشید، برزیل هتل های لوکس با امکانات فوق العاده ی زیادی دارد که طبیعتا بررسی همه ی آنها کار راحتی نیست ،  اگر بلیط هواپیما به برزیل را رزرو کرده اید و حالا به دنبال رزرو هتل مناسب در برزیل هستید در ادامه همراه بوکینگ باشید چرا که سعی کرده ایم چند هتل برتر برزیل را جهت دلنشین تر کردن سفر گردشگران معرفی کنیم.

رزرو هتل ارزان

هتل پنج ستاره Grand Hyatt Rio De Janeiro

به هتل Grans Hyatt ریو دو ژانیرو خوش آمدید مطمئنا اقامت در یکی از لوکس ترین هتل های برزیل می تواند انتخابی عالی و فوق العاده برایتان باشد، مخصوصا وقتی به بهترین مکان های شهر و ساحل زیبای ریو به راحتی بتوانید دسترسی داشته باشید و از امکانات رفاهی تحسین برانگیز آن شگفت زده شوید. از امکانات فوق العاده ی این هتل پنج ستاره می توانیم به اینترنت رایگان بی سیم در تمامی نقاط ، استخرهای روباز و حمام آب گرم برای استراحتی دلنشین همراه با ماساژ های عالی ، باشگاه بدنسازی شکیل ، اتاق بازی برای کودکان ، اتاق هایی با تخت های نرم و گرم با تهویه مناسب ، تلویزیون با دی وی دی برای تماشای فیلم و سریال  ، بالکن های اختصاصی که چشم اندازی رویایی را از ساحل و فضای زیبای ریودوژانیرو نشان می دهد و وان های عمیق که آرامشی فوق العاده را برایتان به ارمغان خواهد آورد ؛ همچنین می توانید در یکی از رستوران های با کیفیت این هتل از بهترین غذاهای برزیلی و بین المللی نوش جان کنید و یا در اتاقتان بنشینید و از خدمات 24 ساعته این هتل که بهداشت و رفاه شما را به بهترین شکل فراهم می کند، نهایت استفاده را ببرید.

رزرو هتل ارزان در برزیل ریودوژانیرو

موقعیت مکانی :

هتل لوکس Grand Hyatt Rio را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل چهار ستاره Bristol Easy Plus Lapa Rio

اگر به دنبال یک هتل با قیمت مناسب هستید و در عین حال امکانات رفاهی و مدرن بودن جایی که می خواهید اقامت کنید برایتان اهمیت دارد ، بوکینگ به شما هتل مدرن و پویای Bristol Easy Plus Lapa در شهر ریو را پیشنهاد می کند. این هتل زیبا با امکانات رفاهی مناسب و رستوران های با کیفیت ، اتاق های چند منظوره و بهترین خدمات آماده است تا میزبانی عالی برای شما و خانواده یا دوستانتان باشد. از ویژگی های فوق العاده ی این هتل چهار ستاره می توانیم به امنیت بالا ، اینترنت رایگان ، رستوران همراه با سلف سرویس و صبحانه ، سرویس دهی اتاق و اتاق هایی دنج و جمع و جور با امکانات خوب اشاره کنیم؛ بنابراین انتخاب این هتل می تواند شما را به اهدافی که برای سفر و گردش در برزیل و شهر ریودوژانیرو در ذهن دارید، به راحتی نزدیک کند.

رزرو هتل ارزان قیمت در برزیل ریو

موقعیت مکانی :

هتل زیبا و ارزان قیمت Bristol Easy Plus Lapa در ریودوژانیرو را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل پنج ستاره Cullinan Hplus Premium

هتلی مناسب و خوابگاهی آرامش بخش در شهر زیبای برازیلیا با امکاناتی نظیر اینترنت رایگان ، تلویزیون ال سی دی ، رستوران ، باشگاه بدنسازی ، سرویس 24 ساعته اتاق و خدمات درجه یک ، اتاق هایی با تهویه مناسب و تخت های فوق العاده راحت و امکانات بهداشتی و امنیت عالی ؛ صبح ها می توانید پس از  صرف صبحانه در رستوران سلف سرویس این هتل یا حتی در اتاق خودتان ، به گشت زنی و خرید در برازیلیا و اطراف همین هتل بروید و پس از بازگشتتان در استخر زیبای اینجا تنی به آب بزنید ، غذایی نوش جان کنید و در اتاق بی نهایت آرامش بخشتان به استراحت بپردازید. این هتل پنج ستاره چشم انداز فوق العاده زیبایی از شهر مدرن برازیلیا را به شما عزیزان نشان می دهد.

هتل ارزان در برازیلیا برزیل

موقعیت مکانی :

هتل زیبای Cullinan Hplus Premium در برازیلیا را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل پنج ستاره Grand Hyatt Sao Paulo

بالاتر هتل Grand Hyatt در شهر ریو را معرفی کردیم و حالا در شهر زیبای سائوپائولو نیز پیشنهاد می کنیم در هتل Grand Hyatt Sao Paoulo اقامت کنید چراکه دسترسی راحت به جاذبه ها و مراکز گردشگری سائوپائولو در این هتل بسیار آسان است و شما خیلی آسوده می توانید به خیابان توریستی پائولیستا دسترسی داشته باشید و از سفرتان در این شهر نهایت لذت را ببرید؛ از ویژگی های درجه یک این هتل لوکس می توانیم به اینترنت رایگان بی سیم در تمامی نقاط هتل ، تهویه مطبوع اتاق ها ، وجود گاوصندوق برای امنیت مالی و خدمات رفاهی 24 ساعته و عالی که شما عزیزان می توانید در اتاقتان بنشینید و هرچیزی که می خواهید مانند سفارش غذا ، استراحت در وان های عمیق یا تخت های رویایی ، تلویزیون LED ، میز مناسب کار با لپ تاپ یا نوشتن برنامه ریزی سفر خود و چشم اندازی زیبا به سطح شهر داشته باشید ؛ اما این همه ی نکات مثبت این هتل نمی باشد ، رستوران های درجه یک با غذاهای باکیفیت ، سالن هایی برای کنفرانس های کاری ، باشگاه بدنسازی شیک ، حمام آب گرم و استخرهای رو باز و سربسته همراه با ماساژور های حرفه ای که خستگی را از بدنتان خارج می کنند و امکانات رفاهی ، بهداشتی و امنیتی فوق العاده جذاب که این هتل را خاص و اقامتگاهی خاطره انگیز برای شما و خانواده یا دوستانتان خواهد کرد.

هتل ارزان در سائوپائولو برزیل

موقعیت مکانی :

هتل لوکس Grand Hyatt Sao Paulo در برازیلیا را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل پنج ستاره Ouro Minas Palace

از خانه خودتان دور باشید اما در خانه خودتان باشید ، این شعار معروف این هتل در شهر دیدنی بلوهوریزونته می باشد؛ این هتل زیبا دسترسی شما را به مکان ها و مراکز گردشگری شهر آسان می کند و با اتاق های بازی که خود هتل داراست وسایل سرگرمی و اوقات فراغتتان را به خوبی فراهم کرده است؛ از ویژگی های بسیار عالی این هتل می توانیم به اتاق های با تهویه مطبوع و تلویزیون های تخت ، سلف سرویس و خدمات 24 ساعته در اتاق ، امکانات رفاهی و بهداشتی عالی ، اینترنت رایگان ، رستوران درجه یک با صبحانه خوشمزه ، استخر و باشگاه بدنسازی شکیل ، آرایشگاه با آرایشگرهای ماهر ، مرکز مراقبت از کودکان برای مواقعی که قصد دارید کودکتان در هتل بماند و شما به کارهای مهم تر خودتان بپردازید و همچنین نزدیکی به جاهای دیدنی شهر ، اشاره کنیم. امکانات اتاقهای این هتل از لحاظ تهویه ، بهداشت ، بزرگی اتاق و تخت برای خانواده ها و امنیت بسیار بالاست و شما از اتاقتان به چشم انداز زیبای شهر جذاب سائوپائولو دید فوق العاده ی خواهید داشت.

هتل لوکس با قیمت مناسب در بلوهوریزونته برزیل

موقعیت مکانی :

هتل لوکس و بسیار زیبای Ouro Minas Palace در بلوهوریزونته را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل پنج ستاره Fera Palace Hotel

شاید اسم هتل در شهر سالوادور برازنده ی Fera Palace نباشد چراکه شما با قصری شکیل ، مدرن و تحسین برانگیز روبه رو می شوید و بنابراین قطعا با اقامت در این قصر باشکوه لحظات خوش و خاطره انگیزی از سفرتان به برزیل و شهر زیبای سالوادور خواهید ساخت ؛ این هتل مدرن با اتاق های شیک و زیبا و حیاطی در بالای ساختمان برای استراحت که چشم اندازی رویایی از ساحل و دریا و طبیعت سالوادور ارائه می دهد همراه با تخت هایی برای آفتاب گیری و حفظ آرامش مطلق که بی شک وسوسه کننده خواهد بود، باشگاه بدنسازی ، رستوران هایی با غذاهای عالی و لذیذ ، سرویس و خدمات ویژه در اتاق ها ، حمام جذاب با امکانات بهداشتی فوق العاده و اتاق های جذاب همراه با امکانات رفاهی عالی از ویژگی های خاص این هتل است که قطعا شگفت زده تان می کند. اینترنت رایگان ، اتاق های مخصوص ، پارکینگ ، امنیت بالا و دسترسی راحت به جاهای دیدنی سالوادور از نکات خوب این هتل مناسب در شهر سالوادور برزیل می باشد.

رزرو هتل در سالوادور برزیل

موقعیت مکانی :

قصر لوکس و بسیار زیبای Fera Palace در سالوادور برزیل را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل پنج ستاره Nomaa Hotel

اگر بگوییم بهترین هتل در شهر دیدنی کوریتیبا از لحاظ خدماتی و رفاهی این هتل پنج ستاره است بیراه نگفته ایم ، زیرا اهداف این هتل راحتی و آسودگی کامل توریست ها بوده و رفاه کامل مسافر برایشان اهمیت بسیار بالایی دارد ، این هتل مجلل در یکی از بهترین نقاط شهر کوریتیبا واقع شده است و با نزدیکی به جاهای دیدنی شهر یکی از بهترین انتخاب ها برای رزرو هتل در کوریتیبا خواهد بود؛ از ویژگی های خاص و مهم این هتل می توانیم به اینترنت رایگان ، صبحانه روزانه به صورت رایگان ، رستوران زیبا با غذاهای با کیفیت در رستوران Nomade این هتل ، خدمات 24 ساعته در اتاق ها برای شما عزیزان ، امنیت و بهداشت مناسب ، تلویزیون های ویژه کودکان برای تماشای برنامه های مورد علاقه شان ، باشگاه بدنسازی حرفه ای و تهویه مطبوع و امکانات فوق العاده اتاق ها اشاره کنیم. بنابراین اگر قصد داشتید در شهر زیبا و چشم نواز کوریتیبا گشت بزنید، پیشنهاد ما برای یک اقامت لذت بخش در این شهر دیدنی برزیل ، هتل تحسین برانگیز Nomaa می باشد.

رزرو هتل لوکس در کوریتیبا برزیل

موقعیت مکانی :

هتل مدرن Fera Palace در سالوادور برزیل را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

با بوکینگ خاطره بسازید!

بوکینگ با کادری مجرب و پشتیبانی 24 ساعته آماده است تا رزرو پرواز ارزان ، رزرو هتل ارزان ، اخذ ویزای توریستی و راهنمای سفر شما عزیزان را با بالاترین کیفیت و بهترین شکل ممکن ارائه نماید تا سفری رویایی و خاطره انگیز را همراه عزیزانتان تجربه کرده و ما هم خوشحال خواهیم شد اگر این تجربه های ارزشمندتان را برایمان بنویسید.

booking

بیشتر بخوانید | راهنمای سفر به پرتغال

مطالب پر بازدید

همه چیز درباره سفر به استانبول

استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

21 خرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

دیدگاه شما چیست؟