خارجی

سفر به هند

  • 7 مهر 1399

هند یا کشور شگفتی ها! در سفر به هند نگران گشت و گذار نباشید چرا که اگر بار ها به این کشور رنگارنگ سفر کنید باز  هم جاذبه ها آن تمام نخواهد شد و برای هر فردی با هر سلیقه ای مکان های گردشگری وجود دارد که از آن لذت ببرد در سفر به هند با داشتن اطلاعاتی مفید می توانید سفر را برای خود چند برابر لذت بخش تر کنید در ادامه بوکینگ شما را با این کشور زیبا که سرشار از فرهنگ های متفاوت است آشنا خواهد کرد.

ikn

اطلاعات ضروری هند

زبان رسمی : هندی و انگلیسی

واحد پول : روپیه (علامت ₹)

شماره تماس پلیس : 100

شماره تماس اورژانس : 102

آتش نشانی: 101

اختلاف ساعت :  +2

ikn

 

آب و هوای هند

در چه زمانی به هند سفر کنیم؟

در هر منطقه ای از هند آب و هوای مختلی دیده می شود اما خوب است بدانید هندوستان در هر فصلی گردشگران خود را دارد اما در بعضی از ماه ها که فستیوال های خاص برگزار می شود که در ادامه خواهیم گفت،  توریست های بیشتری را به سمت خود می کشاند برای سفر به هند باید دقت کرد به کدام یک از شهر های این کشور قصد دارید سفر کنید سپس زمان سفر را انتخاب کنید!

  • فصل تابستان که از مهر ماه تا اوایل اسفند است.
  • فصل باران های موسمی که از خرداد تا اوایل مهر است.
  • فصل زمستان که از اوایل مهر تا اسفند است.
  • فصل بهار که یکی از فصل های پر از توریست درهند است.

هند

هند در بهار

در فصل بهار همانطور که در بالاتر گفته ایم گردشگران بسیاری به هند سفر می کنند چرا که یکی از دلایل اصلی شلوغی  هند در این فصل برگزاری فستیوال جشن رنگ هند یا فستیوال هولی است که در این جشن مردم با رنگ های مخصوص گیاهی یک دیگر را رنگی رنگی می کنند و آمدن فصل سرسبز بهار را  اینگونه جشن می گیرند البته خوب است بدانید این فستیوال در تمام نقاط هند برگزار می شود و به هر شهری که در این زمان سفر کرده باشید می توانید در این فستیوال شرکت کنید و یک خاطره جدید و هیجان انگیز برای خود رقم بزنید.

برای برگزاری تاریخ دقیق برگزاری این جشن باید بدانید که این فستیوال هر سال در تاریخ های متفاوتی برگزار می شود اما اکثرا این جشن در تاریخ 20 و 21 مارچ که دقیقا زمان شروع بهار ما مایرانی ها است برگزار می شود.

بهار در هند

  

تابستان در هند

در این فصل با تعطیلی مدارس بسیاری از خانواده تصمیم به سفر می گیرند و تعدادی هم به هند سفر می کنند ، فصل تابستان برای خیلی از مسافران یک زمان بسیار عالی به حساب می آید چرا که می توانند از مکان های دیدنی کوهستانی هند بازدید کنند این تفرجگاه های کوهستانی  در زمان استعمار انگلیس ساخته شده است ،  جالب است بدانید در زمان استعمار انگلیس اقامتگاه هایی در کوهستان ها ساخته شده که برای به دست آوردن هوایی مطلب و خنک مورد استفاده قرار می گرفته است.

    

فصل موسمی در هند

تقریبا اوایل اکتبر بارش باران در هند آغاز می شود ، اما جالب است بدانید بارش باران شاید برنامه سفر در خیلی از شهر ها کشور ها را کمی مشکل ساز کند اما می توان گفت در هند این موضوع متفاوت است بارش باران باعث می شود هوا دل انگیز تر و پاکیزه تر شود اما باز هم همه چی به سلیقه شما بستگی دارد که کدام فصل را برای سفر به هند انتخاب کنید.

تعداد بسیاری از گردشگران هند این فصل را برای سفر به هند انتخاب می کنند چرا که آب و هوا در این فصل در شهر های هند مطبوع تر است.

هند

   

زمستان در هند

اگر دوست دارید هند را در زمستان با برف ببینید باید به مناطق شمالی این کشور سفر کنید چرا که در خیلی از شهر های هند اصلا زمستان وجود ندارد ، اما در مناطق شمالی هند می توانید  حتی از تفیحات زمستانی مانند اسکی نیز لذ ببرید!

یکی از نکات مثبت سفر به هند در زمستان این است که به مناطق بسیار گرمی که در مابقی فصل ها به علت گرمای زیاد قابل بازدید نیست دیدن کنید. 

زمستان در هند

    

فرهنگ مردم در هند

 در سفر هند تا دلتان بخواهد قرار است فرهنگ های مختلف را ببینید این کشور دارای بسیار فرهنگ غنی است که در هر شهر اش فرهنگ متفاوتی را خواهید دید اینطور بگوییم مراسم عروسی که در شمال هند برگزار می شود با مراسم عروسی که در غرب هند برگزار می شود متفاوت است! 

شاید کلمه وحدت در تنوع را شنیده باشید وحدت در تنوع  به معنی فرهنگ بسیار غنی است که به کشور هند و کشور هایی همانند هند که از فرهنگ های بسیار متفاوت و غنی برخوردار هستند لقب می گیرد البته که کشور هایی که در جهان همانند هند از فرهنگ های مختلفی برخوردار باند بسیار کم است.

فرهنگ هند که شامل مذاهب ، آداب و رسوم ، غذا ، معاشرت ، رقص ، موسیقی و غیره می شود از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که هر ایالت در هند ویترین فرهنگ خود را به نمایش می گذارد.

فرهنگ هند

  

شکم گردی در هند!

می توان گفت خورد و خورا در کشور هند سخت تر از مابقی کشور ها حساب می آید!

متاسفانه به دلیل جمعیت بالای هند و شلوغی این کشور خیلی کم به نکات بهداشتی اهمیت قائل می شوند و همین کار را برای گردشگران کمی سخت می کند اما نگران نباشید با رعایت یک سری نکات بی شک از خورد و خوراک نیز خواهید لذت برد  ، البته در این کشور رستوران های بین المللی نیز وجود دارد.

در ادامه همراه بوکینگ باشید چرا که شما را با نکات کلیدی خور د و خوراک در ند اشنا خواهیم کرد. 

غذا در هند   

نکاتی برای خورد و خوراک در سفر هند بهتر است بدانید :

    • در هند فقط از آب های معدنی و بسته بندی شده استفاده کنید چرا که آب های شیر در هند همه آلوده هستند و با نوشیدن آن بیمار خواهید شد! البته فراموش نکنید که حتی آب های بسته بندی شده را نیز باید از فروشگاه های معتبر و با برند هایی مانند کنیلی و آکوافینا که معروف و سرشناس باشند باید تهییه کرد.
    • در هند باید فقط در رستوران های معتبر غذا خورد ( رستوران هتل 4 و 5 ستاره ) و به هیچ عنوان سعی کنید از دست فروشان خوراکی خریداری نکنید چرا که ارزش این را ندارد که در سفر خود بیمار شوید از دیدن جاذبه های بی نظیر هند جا بمانید!
    • سعی کنید در سفر به هند بیشتر غذا های گیاهی میل کنید و کمتر از گوشت استفاده کنید چرا بیشتر مردم هند گیاهخوار هستند ، هند به عنوان کشوری که که کمترین مصرف گوشت را  دارد شناخته شده است و به دلایل دینی و مذهبی ایالت ای به نام ماهراشتر گوشت گاو را کامل ممنوع کرده است!
هند
    • پیشنهاد می کنیم برای میل کردن غذا از دست هایتان استفاده کنید ، چرا که از تمیز بودن ققاشق یا چنگالی که برایتان می آورند اطمینان کامل را ندارید اما این را می دانید که دست هایتان شسته اید یا خیر ! البته شایان به ذکر است که یکی از سنت های اصیل و قدیمی هند صرف کردن غذا با دست است پس نگران نباشید !
    • در سفر به هند حتما با خود ژل ضد عفونی کنند دست و دستمال مرطوب ببرید چرا که امکان دارد در گشت و گذارتان جایی را پیدا نکنید برای شستن دست هایتان!
    • پیشنهاد می کنیم اصلا یا تا جای ممکن از میل کردن غذا های خام صرف نظر کنید یا اگر خام خوار هستید در سفر به هند رژیم خود را تا جای ممکن تغییر دهید چرا که استفاده کردن از غذا های پخته باعث می شود تا درصد خیلی بالایی از میکروب یا باکتری ها کشته شوند و اینگونه از غذای خود مطمن تر خواهید بود.
هند
  • از یخ هایی که در رستوران جلویتان می گذارند استفاده نکنید چرا که مشخص نیست این یخ ها حاصل از آب های بهداشتی هستند یا خیر؟
  • بی شک نوشیدن آب میوه هایی که دستفروشان در کنار خیابان می فروشند با رنگ های هیجان انگیز شما را وسوسه خواهد کرد اما به هیچ عنوان آن ها را میل نکید یا از میوه های قاچ شده که آب دار نیز به نظر می رسند هم نیز تهییه نکنید چر ه فروشندگان به میوه ها برای اینکه دل انگیز به نظر برسند آب میزنند و اینکه از آب بهداشتی استفاده می کنند یا خیر مشخص نیست!
  • درست است که کوکاکولا مضر است اما در هند یکی از پاکیزه ترین و مطمن نوشیدنیترین ها است.
  • در  زمان دوش گرفتن کمی دقت بیشتری لازم است کامل چشم و دهنتان ا ببندین تا آب نا خواسته وارد بدنتان نشود.

  

5 غذایی که در هند باید تست کرد!

کوفته مالایی

همانطور که در بالا تر گفته ایم بهتر است در هند از غذا های گیاهی استفاده نمایید یکی از غذا هایی که بی شک جزو بهترین جایگزین ها می تواند باشد کوفته مالایی است برای تهیه این غذا فقط از سبزیجات که شامل سیب زمینی ، هویج ، نخود ، لوبیا و ذرت تهییه می شود و همچین برای داشتن طعم لذیذ تری از این غذا از پنیر مخصوص نیز استفاده می شود که باعث دل انگیز تر شدن این کوفته مالایی خواهد شد.

غذای هندی

   

مرغ کره ای

شاید جزو سته افرادی باشید که تمایلی به خوردن غذا های گیاهی اصلا نداشته باشید پس بی شک غذایی که باید در هند تست کنید مرغ کره ای است البته پیشنهاد می کنیم اگر به شهر دهلی هند سفر می کنید این غذا را در دهلی بخورید چرا که اولین بار این غذا در دهلی پخته شده است.

این غذا در هند با ادویه های زیادی پخته می شود اگر از ادویه زیاد در غذا خوشتان نمی آید در زمان سفارش حتما به گارسون رستوران بگویید چرا که این غذا با ادویه های زیاد هندی پخته می شود و نیز تند است !

هند

   

روغن جوش

شاید با شنیدن نام این غذا کمیتعجب کنید اما باید بگوییم نام دیگر این غذا بره قرمز است حا چرا بره قرمز ؟

همانطور  که در بالا تر گفته ایم در هند از گوشت گاو استفاده نمی کنند و برای تهیه این غذا به یک کیلو گوشت بره احتیاج دارید که به همراه سبزیجات مخصوص هند و ادویه های مخصوص هند پخته می شود البته رنگ قرمز این غذا از نوعی قارچ قرمز رنگ به دست می آید که مخصوص هند است !

شاید با دیدن قرمزی این غذا فکر کنید که این غذا یکی از تند ترین خوراک های هند است اما باید بگوییم خیر اینطور نیست!

در هند غذا های بسیار تند تری نیز وجود دارد.

هند

   

3 رستوران معروف هند که بهتر است در سفر به هند به این رستوران ها سر بزنید!

شاید با خودتان فکر کنید همه رستوران های هند بسیار شلوغ باشد یا دیزاین خیلی مناسبی نداشته باشند!

اما خیال اتان راحت کنیم ، خیر اینطوری نیست! هند دارای رستوران بسیار  لوکس و مدرنی نیز هست که غذا های بین المللی نیز در این رستوران ها پیدا می شود پس اگر نتواستید غذا های هندی میل کنید اصلا نگران نباشید چر که گرسنه نخواهید ماند در ادامه تعدادی از رستوران های محلل و توریستی هن را معرفی خواهیم کرد که رفتن به آن ها باعث لذت بخش تر شدن سفر شما به هند خواهد شد.

     

رستوران بخارا در دهلی

می توان گفت اکثر گردشگرانی که به هند سفر می کنند برای یک بار هم شده بهتر است یک وعده غذایی خود را در این رستوران میل کنند ، این رستوران با معماری تقریبا سنتی اما مدرن و لوکس میزبان شما خواهد بود البته با پرسنل مجرب این رستوران با فضایی صمیمی برای شما یک خاطره زیبا نیز رقم خواهد زد.

هند

شماره تماس : 0911146215124

دسترسی:

    

رستوران بمبای کانتین بمبئی

در این رستوران تنها چیزی که تغییر نمی کند کیفیت غذای شماست!

این رستوران تسط جوانان هندی مدیریت می شود و هر فصل منوی خود را با غذا های دل انگیز اصیل هندی تغییر می دهد ، اما به هیچ عنوان کیفیت غذا ها تغییر پیدا نمی کند ، پرسنا این رستوران به منوی رستوران کاملا مسلط هستند  می توان گفت امکان ندارد شما سولی برای سفارش غذا برایتان پیش بیاید و پرسنل این رستوران نتوانند پاسخگو باشند!

پیشنهاد ما و این رستوران این است که حتما اربی  توک (غذای سنتی هندی ) و حلیم این رستوران را حتما تست کنید چرا که پشیمان نخواهید شد!

هند

دسترسی راحت تر :

  

رستوران بلک شیپ بیسترو گوا

این رستوران در فضایی سبز و باز برای صرف یک غذای لذیذ در محیط ای صمیمی میزبان شما خواهد بود ، اگر قصد دارید با خانواد یا دوستان خود در ک فضای دل انگیز غذای خود را سفارش دهید و میل کنید رستوران بلک شیپ پیشنهاد ماست!

هند

شماره تماس :

04414133314

دسترسی راحت تر :

    

شهر های توریستی هند

در ادامه مطلب قرار است شهر های توریستی و پر جاذبه هند را معرفی کنیم که بیشتر مورده علاقه گردشگران هند است اما در کل هند دارای وسعت بسیار زیادی می باشد که حتی اگر 6 ماه هم به آن سفر کنید نمی توانید کل هند را بگردید و از همه جاذبه های شهر آن بازدید کنید و لذت ببرید.

  

شهر جیپور هند

شاید اسم مثل طلایی سفر به هند را شنید باشید این مثل طلایی توریستی به ترتیب اولویت شامل دهلی ، آگرا  و سپس جیپور می باشد ک شامل این مثلث طلایی می باشد.

شاید جالب باشد بدانید جیپور به عنوان شهر صورتی نیز مشهور می باشد در هند رنگ صورتی به معنی میهمان نوازی می باشد که جیپور در سال 1876 برای استقبال از ادوارد و پرنس ولز به رنگ صورتی مایل به قهوه ای رنگ آمیزی شد.

در این شهر می توانید فرهنگ و معماری گذشته هند را به خوبی ببینید و حس کنید ، چرا که با معابد و کاخ هایی با معماری خاص و اصیل هند که گردشگران را مجذوب خود می کنید این حس به خوبی درک می شود.

جیپور هند

  

دهلی

دهلی پایتخت هندوستان است که می توان گفت یی از شهر هایی است که 99درصد گردشگرانی که به هند سفر می کنند حتما چند روزی در دهلی اقامت خواهند داشت تا جاذبه های بی نظیر این شهر را ببینند در این شهر شاید از دیدن فرهنگ و ادیان مختلف تعجب کنید چرا که دهلی محل زندگی بسیاری از افراد با فرهنگ های مختلف است ، دهلی را بعد از بمبئی می توان گران ترین شهر هندوستان معرفی کرد البته ناگفته نماند که در همین شهر مراکز خرید بسیار ارزان و با کیفیت مناسبی نیز می توان پیدا کرد که در ادامه مطلب معرفی خواهیم کرد.

  

آگرا

صحبت از جاذبه های هند که می شود اگر کمی با مکان های گردشگری آن آشنا باشید نام جاذبه تاج محل هند در ذهن شما می درخشد!

یا اینطور بگوییم که می گویند هند را  نباید بدون دیدن تاج محل ترک کرد ، آگرا برای تاج محل هم که شده میزبان بسیار زیادی از توریست هایی است که به هند سفر می کنند.

البته ناگفته نماند که آگرا فقط به تاج محل ختم نمی شود بلکه جاذبه های بسیاری نیز دارا است که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست.

اگرا

   

بمبئی

اگر نام بومبای نیز شنیدید تعجب نکنید که چرا نام جدید بمبئی بومبای است !

می توان به بمبئی صفت هزار رنگ را داد چرا که در این شهر مردم با سطح طبقاتی بسیار متفاوتی زندگی می کنند و همین باعث شده است در سفر به بمبئی فرهنگ های بسیار مختلفی را مشاهده کنید ، این شهر را می توان با برج های لوکس  بلندی که دارا است جزو شهر های لوکس هند دانست.

خوب است بدانید بمبئی پایتخت یکی از ایلت ای معروف هند به نام ماهاراشتر است.

   

جاذبه های که در هند باید حتما از آن بازدید کنید!

همانطور که در بالا تر گفته ایم اگر حتی 6 ماه در هند بمانید باز هم جاذبه های گردشگری باقی می ماند که از آن بازدید کنید یا باز هم فرهنگ های مختلفی می ماند که ندید باشید در ادامه بوکینگ چند جاذبه معروف هند را معرفی خواهد کرد که پیشنهاد می کنیم بدون دیدن آن هند را ترک نکنید!

    

تاج محل

این جاذبه با شکوه به دستور شاه جهان برای همسر خود بانو بیگم به عنوان یاد بود ساخته شده است ، وقتی در لحظه اول چشم هر گردشگری به این بنا می خورد برای دقایقی فقط خیره به آن خواهد شد معماری این بنا ترکیبی از معماری  مغولان هند و معماری ایرانی است در آخر اینطور بگوییم که تاج محل شاه کاری از مغولان هند است.

دسترسی راحت تر :

   

کلیسای مونت مری

این کلیسا یکی از قدیمی ترین کلیسا های شهر بمبئی است که جزو تاریخی ترین کلیسا های هند است ، در سال 1570 اولین بنای زیبای این کلیسا ساخته شده است و در سال 1640 باز سازی شده است بنای این کلیسا بیش از 100 سال قدمت دارد که در سال 1904 ساخته شده است.

اگر به بمبئی سفر کردید حتما بازدید از این کلیسا را در برنامه سفر خود بگذارید.

  

قلعه سرخ (Lal Quila)

قلعه ای ابز مانده از زمام مغولان!

اگر در شب به بازدید این قلعه برودید با نورپردازی های بسیار زیبای این قلعه به همراه موسیقی که پخش می شود حس و حال 300 سال پیش را خواهید تجربه کرد ، در آخر اینطور بگوییم که در سفر خود به دهلی هر طور شده است بازدید از این جاذبه را در برنامه خود قرار دهید چرا که بی شک لذت خواهید برد.

دسترسی راحت تر :

  

هاوا محل | Hawa Mahal

ساختمانی که در گذشته فقط بانوان اجازه ورود به آن را داشته اند!

در شهر جیپور ساختمانی ساخته شده استکه در گذشته بانوان به آن می رفتند و می نشستند به تماشای جشن ها و مراس نگاه می کردند ، نمای بیرونی این ساختمان هر گردشگری بی شک به فکر فرو خواهد برد و جذب زیبایی آن خواهد شد چرا که این بنا از ماسه ای صورتی رنگ ساخته شده است جالب است بدانید این ساختمان دارای 900 پنجره است.

دسترسی راحت تر :

  

خرید در هند!

مگر می شود کسی به هند سفر کند و خرید نکند؟

خرید کردن در هند به قدری می تواند جذاب باشد که شاید یک جاذبه حساب شود و کشور زیبای هند سرشار از رنگ های متنوع است که در بازار های سنتی و صنایع دستی هند به وضوح مشخص می شود ، در این کشور برای خرید کردن انتخاب با شماست هم می توانید کالا های ارزان بخرید هم کالا های با کیفیت تر و گران تر!

در ادامه مطلب بوکینگ چند مرکز خرید در هند را معرفی خواهد کرد تا سفر به هند برای شما لذت بخش تر و راحت تر شود.

 

مرکز سیتی سلکت واک

دنبال یک مرکز خرید لوکس و مدرن در هند هستید؟

یا تمایل دارید از برند های جهانی خرید کنید؟

مرکز سیتی سلکت واک یکی از لوکس ترین مرکز خرید های هند به حساب می آید که در دهلی واقع شده است ، البته گفتنی است که در این مرکز خرید قیمت اجناس گران است .

سیتی سلکت واک دارای چند کافه ، رستوران و سالن های سینما که در آن فیلم های معروف هندی نمایش داده می شود است و این مرکز جهت خرید مشتریان خود از بهترین خدمات رفاهی استفاده کرده است.

ساعت کاری :

از 11 تا 21 می باشد.

دسترسی:

   

بازار بزرگ جیپور

بازدید از بازار های بزرگ هند حتی اگر برای خرید هم نروید باز لذت بخش است چرا که در این مکان ها به راحتی می توان با فرهنگ های مختلف هند و سبک زندگی مردم بیشتر آشنا شد ،  در بازار بزرگ جیپور کالا های مختلفی به فروش گذاشته می شود که شامل لباس های هندی ، اکسسوری های مختلف و صنایع دستی هند و غیره است.

  

بازار کیناری

اگر به دنبال یک بازار ارزان در هند هستید بی شک بازار کیناری گزینه بسیار مناسبی می باشد!
بازار کیناری در کنار مسجد جامه آگرا واقع شده است که و به دلیل مناسب و ارزان بودن قیمت اجناس  این بازار طرفداران بسیاری دارد ، اگر در هند به دنبال بازاری می گردید که با بهترین قیمت بتوانید صنایع دستی یا سوغاتی بخرید بازار کیناری گزینه خیلی مناسبی می باشد.

  

هتل در هند

در این کشور بزرگ و رنگارنگ هتل های بسیاری وجود دارد که گردشگرانی که به هند سفر می کنند می توانند با سلیقه و معیار های خود ، هتل محبوب خود را انتخاب کنند.

در ادامه بوکینگ چند هتل مناسب هند را معرفی خواهد کرد البته می توانید هتل محبوب خود را در قسمت رزرو هتل هند در بوکینگ انتخاب نمایید و رزرو خود را راحت و مطمن انجام هید.

  • رزرو هتل در دهلی
  • رزرو هتل در آگرا
  • رزرو هتل در جیپور
  • رزرو هتل بمبئی

                          

هتل  5 ستاره رادیسون بلو پلازا دهلی ایرپورت

اگر به دنبال یک هتل لوکس و مجلل در دهلی برای اقامت خود هستید بی شک هتل رادیسون دهلی گزینه بسیار مناسبی ی باشد چرا که این هتل با توجه به سابقه کاری گذشته خود همیشه تلاش کرده است بهترین و به یاد ماندنی ترین اقامت را برای مسافرین خود رقم بزند ، اتاق های این هتل با ترکیب رنگ کرم و قهوه دیزاین شده است که همین باعث به وجود آمدن آرامش خاصی در اتاق شده است در هتل رادیسون بلو به کوچترین جزئیات نیز دقت شده است.

در  قسمت رزرو هتل رادیسون بلو پلازا  می توانید با بهترین قیمت خرید را در بوکینگ انجام دهید.

دسترسی راحت :

   

هتل 5 ستاره  فور پوینت بای شرایتون آگرا

این هتل با امکانات فوق العاده که برای مسافرین خود در نظر گرفته است می تواند یکی از بهترین گزینه برای اقامت در آگرا باشد ، همچنین از دیگر نکات مثبت این هتل می توان به نزدیک بودن آن به تاج محل و لذت بردن در هر ساعتی از شبانه روز از منظره اتاق های هتل که نمای بسیار زیبایی از تاج محل را دارا است.

برای رزرو سریع این هتل می توانید در قسمت رزرو هتل 5 ستاره فور پوینت بای شرایتون کلیک نمایید.

دسترسی راحت تر :

  

هتل 5 ستاره رنسانس بمبئی کانونشن سنتر

وقتی حرف از هتل های 5 ستاره می شود ناخودآگاه به یاد اتاق های لوکس و با معماری مجلل خواهیم افتاد هتل 5 ستاره رنسانس بمبئی در ارائه خدمات خود به مسافران هیچ کم و کسری نمی گذارد و هر آنچه که یک هتل 5 ستاره باید دارا باشد را نیز دارد.
در آخر بهتر است اینطور بگوییم مسافران سابق این هتل به ندرت از هتل رنسانس ناراضی بوده اند ، در قسمت رزرو هتل رنسانس بمبئی می توانید به راحتی در بوکینگ رزرو خود را انجام دهید.

دسترسی راحت تر :

  

با بوکینگ با خیالی آسوده آماده سفر شوید!

بوکینگ با کادری مجرب تمام تلاش خود را می کند با بهترین شکل خدماتی مانند رزرو هتل ، رزرو پرواز ، راهنمای سفر و ....  به مسافرین خود اراِئه دهد و سفری به یاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان آورد و با پاسخگویی 24 ساعته خود در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به مسافرین خود را دارد.

بوکینگ

مطالب پر بازدید

همه چیز درباره سفر به استانبول

استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

21 خرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

دیدگاه شما چیست؟