خارجی

راهنمای سفر به لنکاوی

  • 3 شهریور 1399

لنکاوی مجموعه ای است که در خود 104 جزیره را جای داده است ، این شهر به دلیل داشتن جاذبه های زیبا و جالبی که دارا است یکی از شهر های توریستی کشور مالزی به حساب می آید که هر ساله میزبان تعداد بسیار زیادی از گرشگران است ،  معنی کلمه لنکاوی به فارسی می شود عقاب سرخ که نماد لنکاوی می باشد در ادامه اگر قصد سفر به لنکاوی را دارید همراه بوکینگ باشید چرا که بوکینگ سعی کرده است با اطلاعات مفیدی سفر به لنکاوی را برای گردشگران راحت تر ودلنشین تر کند.

لنکاوی

  

جاذبه های گردشگری لنکاوی

هر شخصی با هر سلیقه ای که به لنکاوی سفر کند بی شک از جاذبه های آن تعریف خواهد کرد!

چرا که اگر به طبیعت یا مناطق سرسبز علاقه دارید چشم انداز های این جزیره شما را جذب خود خواهد کرد یا اگر به مکان های تاریخی علاقه دارید بنا های تاریخی این جزیره شما را به زمان های قدیم خواهد برد یا همچنین اگر دوست دارید شب ها در مکان شلوغ باشید در این جزیره می توانید زندگی ای شبانه را تجربه کنید.

برای آشنایی کامل با جاذبه های لنکاوی در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری راحت تر و دلنشین تر را در این جزیره زیبا تجربه کنید.

پل هوایی لنکاوی

زیبایی آسمان و جنگل را در یک قاب می توانید مشاهده کنید!

این پل یکی از  معروف ترین پل های کابلی است که طول آن 125 متر است و دارای ارتفاع 700 متری از سطح دریا است ، شاید با دیدن ظاهر این پل احساس ترس کنید اما خیالتان از امن بودن آن راحت باشد ، بستگی به شانس شما دارد اگر هوا کمی مه آلود باشد زیبایی این پل برای شما چندین برابر خواهد شد.

پل لنکاوی

ساعت کاری :

جمعه و شنبه : 9:30 تا 7 عصر

دوشنبه و سشنبه : 10 صبح تا 7 عصر

چهارشنبه: 12ظهر تا 7 عصر

پنجشنبه: 10صبح تا 7 عصر

دسترسی:

دسترسی به این پل فقط از ظریق آخرین ایستگاه تلکابین لنکاوی امکان پذیر است که هزینه آن تقریبی برای بزرگسالان 35 رینگیت و برای کودکان 2 سال تا 5 سال 10 رینگیت کمتر می باشد.

پارک دریایی پولائو پایار

به کوسه ها غذا دهید ، غواصی کنید و....!

این پارک در 30 کیلومتری جنوب لنکاوی قرار دارد در این پارک دریایی می توانید غواصی در آب های شفاف را تجربه کنید و به دنیای زیر دریا بروید تا حسی متفاوت برای چند دقیقه را تجربه کنید یا در قسمت دیگر پارک می توانید به کوسه ها غذا دهید و لذت ببرید البته ماهی گیری با کسب اجازه از مقامات امکان پذیر خواهد بود.

پارک دریایی پولائو پایار

دسترسی:

برای دسترسی به این پارک از لنگرگاه کواه به قایق کشتی یا قایق سوار شده و پس از 45 دقیقه به این پارک آبی خواهید رسید و در طول مسیر می توانید از زیبایی های راه لذت ببرید.

نکته: برای ورود به این پارک به غیر از مبلغ بلیط از مسافران یک  رینگیت به عنوان عوارض ورود به جزیره گرفته می شود.

تله کابین لنکاوی

در تله کابین لنکاوی شدید ترین شب را تجربه کنید!

مدت زمان این تله کابین 15 دقیقه است که در طول راه می توانید از طبیعت فوق العده مسیر لذت ببرید و می توانید غرق در تماشای آبشار هاکوچک ، جنگلهای سرسبز و جزایر شوید.

پیشنهاد می کنیم حتما با خود یک لباس گرم بردارید چرا که وقتی به ارتفاع 708 متری می رسید هوا کمی سرد است .

تله کابین لنکاوی

ساعت کاری :

جمعه و شنبه : 9:30 تا 7 عصر

دوشنبه و سشنبه : 10 صبح تا 7 عصر

چهارشنبه: 12 ظهر تا 7 عصر

آبشار های تلاگا توجو

به اعتقاد مردم خانه جن و پری ها!

نام تلاگا به معنی  7 چاه است که به حوضچه هایی که بهم متصل هستند مربوط است ، به اعتقاد مردم محلی آبشارهای تلاگا توجو خانه پریان است اما جدا از این افسانه ها پوشش خاص گیاهی این منطقه به آن جلوه ای جالب و جادویی می دهد. در مسیر رسیدن به این آبشار که حدود 300 پله می باشد با دیدن میمون هایی ماکاکو و سنجاب های اهلی غول پیکر و نوک شاخی های بزرگ خاطرات و تجربه های جذابی را برایتان رقم خواهد زد.

 آبشارهای تلاگا توجو لنکاوی

مرکز خرید در لنکاوی

منطقه خرید بهشت

این مرکز خرید از حقوق گمرکی  معاف است و دارای قیمت خیلی مناسب و ارزانی برای خرید می باشد در این مجموعه می توانید انواع پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی،نوشیدنی ، تنباکو ، عطر ، شکلات و خرید های متنوعی را داشته باشید  البته ناگفته نماند که عینک دودی های برند و قیمت مناسب نیز در این مجموعه به فروش می رسد.

لنکاوی

دره کوکو

اگر عاشق شکلات هستید به هیچ عنوان این مرکز خرید را از دست ندهید!

در کنار مجموعه دنیای زیر آب لنکاوی این فروشگاه واقع شده است که در آن می توانید انواع مختلف بسیار زیادی شکلات بخرید یا نوشیدنی های مختلف را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید چرا که این مرکز خرید هم از حقوق گمرک معاف است و محصولات خود را با بهترین قیمت به فروش می گذارد و در لنکاوی بسیار شهرت پیدا کرده است.

دره کوکو

رستوران در لنکاوی

پس از خرید یا گشت و گذار در لنکاوی احتیاج به یک وعده غذا در یک رستوران مناسب خواهید داشت در ادامه همراه بوکینگ باشید تا با چند تا از مناسب ترین رستوران های لنکاوی آشنا شوید.

رستوران فیش فارم لنکاوی

در کشتی دزد دریایی کارائیب غذای خود را میل کنید!

در این رستوران می توانید یک عذای دریایی عالی با طعمی دل انگیز برای خود سفارش دهید و نوش جان کنید و یکی از نکات مثبت این رستوران قیمت ارزان و مناسب آن است، این رستوران از ظهر تا آخر شب پذیرای مشتریان خود است.

لنکاوی

آدرس:

1986, Jalan Pantai Penarak, Mukim Kuah, Langkawi

رستوران آنکازن لنکاوی

یکی از معروف ترین رستوران های لنکاوی!

این رستوران با فضایی گرم و صمیمی با سر آشپزی با سابقه کاری درخشان می تواند میزبان یک وعده غذایی شما باشد در این رستوران می توانید بهترین سوشی عمرتان یا غذا های دریایی را میل نمایید  همچنین این رستوران در پخت غذا های غیر دریایی نیز مهارت دارد در کل اینطور بگوییم طبق سلیقه خود غذای مورد علاقه اتان را در این رستوران سفارش دهید و در فضایی سرسبز نوش جان کنید.

مالزی

دسترسی راحت تر :

رستوران یاسمین

از نظر مشتریان سابق بهترین  و تازه ترین مواد غذایی در این رستوران سرو می شود!

اگر علاقه زیادی به تجربه طعم های جدید و متفاوت دارید با بهترین قیمت می توانید در این رستوران برای خود یک غذای دلچسب سفارش دهید و لذت ببرید. 

در این رستوران انوع مختلفی از غذاهای مدیترانه ای ، عربی ، خاورمیانه ای ، گریل و حلال با بهترین مواد غذایی سرو می گردد.

لنکاوی

دسترسی راحت تر :

هتل در لنکاوی

برای دلنشین تر کردن سفر به لنکاوی در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا هتل مناسب خود را انتخاب نمایید و همچنین می توانید در  رزرو هتل بوکینگ با بهترین قیمت هتل خود را رزرو نمایید.

مالزی

هتل 5 ستاره مرتیوس پلانگی

با بهترین خدمات رفاهی در یک هتل 5 ستاره با معاری مالایی اقامت داشته باشید!

این هتل یکی از عالی ترین هتل های لنکاوی شناخته شده است که سبک اتاق های آن با 9 مدل معماری سنتی مالایی ساخته شده است که تمامی اتاق ها هر آنچه که یک هتل 5 ستاره باید داشته باشد را نیز دارا است و بسیار گزینه مناسبی برای مسافرانی است که علاقه دارند همزمان با بهترین خدمات رفاهی در یک هتل با معماری متفاوت مالایی اقامت داشته باشند.

در این رستوران این هتل نیز می توانید غذا های مالایی را با بهترین روش پخت سنتی نیز تجربه نمایید.

هتل لنکاوی

موقعیت مکانی :

هتل 4 ستاره آدیا لنکاوی

در یک هتل 4 ستاره با خدمات هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید!

هتل آدیا در ارائه خدمات خود به مسافرانش هیچ کوتاهی نکرده است و با پرسنلی آموزش دیده سعی دارد بهترین اقامت را برای مسافران لنکاوی رقم بزند، کارکنان هتل نیز مانند بیشتر هتل های لنکاوی می توانند به زبان انگلیسی و مالایی با مسافران خود صحبت کنند اگر به نظر مسافران سابق این هتل توجه کنیم خواهیم دید بیشتر مسافرین از هتل آدیا نهایت رضایت را داشته اند.

هتل لنکاوی

موقعیت مکانی :

هتل 3 ستاره لنکاوی سی ویو 

در اتاق های راحت این هتل با منظره ی دریا اقامت داشته باشید!

این هتل فقط 25 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای 143 اتاق است که از خدمات رفاهی مناسبی نیز  برخوردار است و پرسنل هتل به زبان های انگلیسی ، مالایی و چینی نیز صحبت می کنند و نظافت و پاکیزگی در این هتل حرف اول را می زند ، این هتل متناسب با قیمت خود بهترین خدمات را به مسافرین ارائه خواهد کرد.

مالزی

موقعیت مکانی :

مطالب پر بازدید

همه چیز درباره سفر به استانبول

استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

21 خرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

دیدگاه شما چیست؟