ایران

سفر به اردبیل

  • 3 دی 1399

اردبیل، شهری پر از طبیعت های سبز و انبوه ، متاثر از عوامل طبیعی و کوهستان های بسیار زیبای «سبلان ، تالش و بزغوش» است.طبیعت سرسبز و بکر و چشمه های آب گرم طبیعی، به همراه تاریخچه ی اصیل این شهر تعریف کردنیست، این شهر مخصوصا در فصل های بهار و تابستان بسیار دیدنی و لذت بخش بوده و یک انتخاب بسیار مناسب برای گردشگری خواهد بود. اگر شما قصد دارید به اردبیل سفر کنید پیشنهاد می کنیم برای داشتن سفری راحت تر در ادامه همراه ما باشید.پرواز به اردبیل از مبدا شهر تهران حدودا ۵۰ دقیقه زمان خواهد برد ، البته گفتنی است این زمان باتوجه به وضعیت آب و هوایی متغیر می باشد.

ardabil iran

آب و هوای اردبیل

این شهر در نزدیکی کشور آذربایجان قرار دارد و جزو سردترین شهرهای ایران محسوب می شود.

در چه زمانی به اردبیل سفر کنیم؟

شهر اردبیل ، یک انتخاب بسیار مناسب برای سفر در تابستان می باشد، هرچند بعضی از مسافرین به دلیل تخفیف های ویژه پرواز و هتل در فصل زمستان، انتخابشان سفر در این فصل از سال می باشد البته گفتنی است که وجود آب گرم های اردبیل برای انتخاب سفر در زمستان بی تاثیر نیست.

استان اردبیل زمستان های بسیار سرد و تابستان های معتدلی دارد و عمدتا در فصل بهار و تابستان این شهر انتخاب توریست ها و طبیعت گردانان می باشد.

ardabil mountains

شهر های توریستی استان اردبیل

اردبیل

استان اردبیل دارای شهرهای دیدنی بسیاری می باشد که از نظر تاریخی، فرهنگی  و جغرافیایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و زیبایی می باشد.

اردبیل شهری زیبا و تاریخی با مناظر دیدنی طبیعی است و این شهر باعث می شود اگر حتی قصدتان توقف در اردبیل نباشد، شما حتما توقفی در این شهر داشته باشید.

باقلواهای اردبیل جز معروف ترین شیرینی های این شهر می باشد و این شیرینی های خوشمزه گزینه ای عالی برای سوغاتی خواهند بود.

ardabil naturals

سرعین

سرعین شهری در استان اردبیل که به طبیعت سرسبز و چشمه های آب گرم طبیعی مشهور است و سالانه توریست های بسیاری به این منطقه سفر می کنند ، اگر مشکلی با سرما ندارید و به دنبال مناظر برفی و سفید پوش هستید، حتما سرعین را در فصل زمستان ببینید اما در غیر این صورت بهترین زمان برای سفر به این شهر از فروردین تا مهر ماه می باشد.

این شهر به مرکز عرضه ی عسل، محصولات لبنی و دامنه های کوه سبلان مشهور است ، مهم ترین چشمه های این منطقه چشمه آب گرم گاومیش گلی ، بهار بیلداره ، آب گرم سبلان و چشمه آب گرم ساری سو هستند که خیلی از گردشگران از این چشمه ها به عنوان آب درمانی نیز استفاده می کنند.

در آخر اینطور بگوییم که با سفر به سرعین تجربه یک آب تنی لذت بخش در چشمه های طبیعی آب گرم که طرفداران بسیاری را دارا است خواهید داشت.

عسل سرعین

مشگین شهر

مشگین شهر یکی از مشهورترین شهرهای استان اردبیل است که قدمتی برابر با ساسانیان دارد و از این جهت به غیر از جاذبه های طبیعی دارای مکان های تاریخی نیز می باشد پس خیالتان را راحت کنیم که اگر به جاذبه های تاریخی نیز علاقه دارید با سفر به مشگین شهر می توانید با یک تیر دو نشان بزنید! در مشگین شهر همانند سرعین، عسل های کوهی و طبیعی عرضه می شود و در کنار آن می توان از سرشیر های محلی آنجا نیز لذت برد و یک صبحانه دلچسب را تجربه کرد.

مشگین شهر

بلیط پرواز به اردبیل را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

جاذبه های گردشگری در استان اردبیل

اگر هتل خود را رزرو کرده اید و حال قرار است به این استان سرسبز سفر کنید بی شک به دنبال آشنایی با مکان های محبوب و دیدنی آن هستید ، این استان زیبا هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران است که برایشان خاطرات بسیار زیبایی را به ارمغان می آورد ، پس اگر نگران این هستید که جاذبه محبوب خود را در اردبیل پیدا نکنید باید خیالتان را راحت کنیم چرا که این شهر سرشار از جاذبه های سرسبز و حتی تاریخی است که می تواند سلیقه هر گردشگری را به خود جلب کند.

اردبیل

بازار قدیمی اردبیل

بازار سنتی اردبیل با پیشینه ی تاریخی خود از گذشته تا به امروز محل داد و ستد مردم بوده و بزرگترین بازار سرپوشیده جهان می باشد. این بازار یادگاری از سبک معماری دوره صفویه می باشد که در مرکز شهر اردبیل قرار دارد و انبوهی از مغازه های متنوع در آن جای گرفته است.

روشنایی داخل بازار از طریق روزنه‌های تعبیه شده در پوشش‌های گنبدی تامین می‌شود که در هنگام ظهر پرتوهای خورشید از میان روزنه ها به داخل بازار تابیده و نمای زیبایی به معماری قدیمی بازار می دهد.

بازار قدیمی اردبیل شامل : راسته اصلی بازار، راسته پیر عبدالملک، راسته قیصریه، راسته کفاشان، راسته غلامان، بازار زرگران، سراجان، پنبه فروشان، مسگران، چاقو سازان، آهنگران، سرای خشکبار(حاجی میرزا)، سرای گلشن، سرای وکیل، سرای نو یا زنجیرلو، سرای حاج احمد، سرای حاج شکر، سرای مجیدیه، سرای امام جمعه، سرای دوگچی و تیمچه زنجیرلی است.

با سفر به شهرستان اردبیل، پیشنهاد می کنیم حتما از این بازار بزرگ که در آثار ملی نیز ثبت شده است دیدن نمایید. این بازار در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن خیلی راحت است.

بازار سنتی اردبیل

مسیریابی:

بازار قدیمی اردبیل در مرکز شهر و در خیابان امام خمینی واقع شده است.

ساعت بازدید از این مجموعه زیبا ۹ الی ۲۲ می باشد.

آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی

آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی که بنیان گذار فرقه ی صفویه است، از معروفترین و پربازدید ترین مکان های تاریخی در اردبیل بشمار می آید. مقبره‌ی شاهزادگان، ایوان بزرگ، مقبره‌ی مادر شاه‌ طهماسب، گنبد الله الله، جنت‌سرا، حرم‌سرا، قندیل خانه، نانوا خانه و نقاره‌ خانه، قسمت‌هایی از این آرامگاه است که در دوران مختلف ساخته و تکمیل شده و همچنین آرامگاه شاه اسماعیل صفوی موسس سلسله صفویه نیز در این گنبد قرار دارد.

بزرگ ترین حیاط این مجموعه به حیاط باغچه مشهور است و آرامگاه شیخ صفی الدین زیر گنبد الله الله قرار گرفته است. این آرامگاه بسیار زیبا واقعا ارزش دیدن دارد و پیشنهاد می کنیم حتما سری به این مکان بزنید.

آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی

مسیریابی :

آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی در میدان عالی قاپو واقع شده و از ساعت ۸:۲۰ صبح الی ۷:۳۰ شب باز است.

پل معلق مشگین شهر

پل معلق مشگین شهر، بزرگترین پروژه ی گردشگری استان اردبیل محسوب می شود که مخصوص عابرین پیاده است. اگر به هیجان نیاز دارید می توانید از  این پل که بزرگترین پل معلق در خاورمیانه است، دیدن نمایید، این پل از فراز طبیعت زیبا و عمیق و سرسبز می گذرد و فرصتی است تا از ارتفاع ۸۰ متری نظاره گر زیبایی فوق العاده دامنه های سبلان شوید. یکی از بخش های جذاب این پل ، قسمت شیشه ای آن می باشد که در مرکز پل قرار دارد و شما می توانید زیر پای خود را ببینید. توصیه می شود به دلیل حضور افراد زیادی روی این پل جهت پیاده روی، از پریدن و دوییدن روی پل اجتناب کنید زیرا باعث تکان خوردن پل و زمین خوردن کودکان و افراد مسن و کم توان می شود.

این مجموعه همچنین شامل تالارهای پذیرایی، سوییت های اقامتی، بالن سواری و ورزش های هوایی، رستوران گردی، شهربازی و امکانات متنوع تفریحی و خدماتی دیگر نیز می شود.

پل معلق مشگین شهر یکی از جاذبه های بسیار معروف این شهر است و مکانی عالی برای تفریحتان خواهد بود.

پل معلق مشگین شهر

پل معلق مشگین شهر

مسیریابی :

پل معلق مشگین شهر اردبیل، درمنطقه ی خیاو تا گیردولی روی رودخانه ی خیاوچای ساخته شده است.

ساعت بازدید از این مجموعه ۸ الی ۲۰ می باشد.

کهنه قلعه ی مشگین شهر

یکی از جاذبه های گردشگری تاریخی و مشهور مشگین شهر، کهنه قلعه می باشد که قدمتی برابر با قدمت ساسانیان دارد و در تپه ای طبیعی، در ورودی شهر مشگین شهر ساخته شده است. اگر به تاریخ علاقه دارید و دوست دارید یکی از بناهای تاریخی اصیل را از نزدیک ببینید پیشنهاد می کنیم حتما به اینجا سر بزنید، در این منطقه آثار تاریخی همچون سفال های دست ساز و سنگ نبشته های به زبان ساسانی نیز کشف شده است.

معماری زیبای این بنای تاریخی را بهتر است در فصل بهار یا تابستان مشاهده کنید و این اطمینان را به شما می دهیم که از دیدنش بسیار لذت خواهید برد.

کهنه قلعه مشگین شهر

مسیریابی:

موزه ی مردم شناسی اردبیل

مکان اصلی موزه مردم شناسی که قبلا حمام بوده، شخصی به نام ظهیرالاسلام در دوره ایلخانی بنا کرده است و امروز بعد از ۲۰۰ سال بخش هایی به این بنا اضافه شده است. در این موزه علاوه بر ۳۳ نوع مجسمه با پوشش محلی از مردم استان اردبیل، می توانید چندین نوع آثار و دست نوشته را ببینبد که همگی آنها مربوط به هویت چندین ساله ی این منطقه هستند و ارزش بازدید دارند. در این موزه می توانید با نحوه زندگی، آداب و رسوم، پوشش محلی مردان و زنان، نحوه پخت غذاهای محلی و آیین های خاص آشنا شوید.

موزه ی مردم شناسی اردبیل همچنین دارای مجسمه ها و آثار کشف شده بسیاری است که نشان دهنده ی فرهنگ و تاریخچه ی اصیل استان اردبیل بوده و از منظر تاریخی بسیار جذاب و دیدنی می باشد.

پیشنهاد بوکینگ به شما، در صورت سفر به اردبیل، این است که  حتما تماشای این موزه ی زیبا و دیدنی را در اولویت برنامه های سفر خود قرار دهید.

موزه مردم شناسی اردبیل

مسیریابی :

موزه ی مردم شناسی در میدان عالی قاپو که جزو میدان های اصلی شهر اردبیل است، قرار دارد و دسترسی به آنجا از هر نقطه ی شهر به راحتی امکان پذیر می باشد.

ساعت بازدید از این موزه ۸ صبح الی ۸ شب می باشد. همچنین می بایست برای ورود بلیط تهیه کنید.

چشمه آب گرم سرعین

استان اردبیل دارای چندین چشمه آب گرم طبیعی می باشد که معروف ترین آنها چشمه آب گرم سبلان می باشد. چشمه های استان اردبیل جزو اصلی ترین جاذبه های گردشگری این استان می باشند که سالانه تعداد بسیاری از توریست ها با هدف لذت بردن از این چشمه های طبیعی به اردبیل سفر می کنند. از چشمه های معروف آب گرم در اردبیل می توانیم به آب گرم سبلان، آب گرم بش باجیلار (پنج خواهر)، آب گرم دماوند و آب گرم گاومیشی گولی اشاره کنیم.

این چشمه های آب گرم طبیعی همیشه طرفداران بسیاری داشته است اما در فصل زمستان جزو پرطرفدارترین مکان ها برای مسافران می باشد. بدون شک آب تنی در این چشمه ها هم از نظر تفریحی و هم درمانی تجربه ای بسیار لذت بخش برایتان خواهد بود.

آب گرم طبیعی اردبیل

آب گرم سبلان سرعین

معروف ترین مجتمع آب درمانی در سرعین، مجموعه ی سبلان سرعین می باشد که از چشمه ی گاومیش گلی تامین می شود و در فصل های بهار و تابستان تجربه ی بسیار دلنشین و مفیدی برایتان رقم خواهد زد. این مجموعه دارای امکانات بسیاری مثل پارکینگ خودرو، وان های تک نفره، کادر پزشکی و مشاوره دهنده پوست، جکوزی و سونای خشک، قسمت ویژه بانوان و حمام می باشد.

مجتمع آب درمانی و آب گرم سرعین به عنوان بزرگ ترین و برترین مجتمع آب درمانی غرب آسیا و خاورمیانه شناخته می شود و گردشگران خارجی فراوانی همیشه از آن بازدید می کنند.

آب گرم سبلان سرعین

مسیریابی :

آدرس : سرعین، خیابان دانش، روبه روی هتل بین المللی لاله

ساعات کاری این مجموعه ۷ الی ۲۰ می باشد.

سوغات اردبیل

از اردبیل سوغاتی چه چیزی بگیریم؟

درمورد سوغاتی های استان اردبیل بالاتر  توضیحات مختصری داده ایم ؛ شهر اردبیل به شیرینی ها و باقلواهای خود معروف است و این باقلواها می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سوغاتی باشند، همچنین سرعین و مشگین شهر نیز عسل ، باقلوا و محصولات محلی باکیفیتی دارند با این حال عسل و شیرینی های محلی این استان انتخاب بهتری برای سوغاتی دادن به دوستانتان خواهند بود.

باقلوای اردبیل

مرکز خرید در اردبیل

شهر اردبیل به غیر بازارهایی که دارد، از مراکز خرید لوکس و مدرن نیز برخوردار است و شما می توانید از این مراکز نیز خرید کنید و حتی برای دوستان و آشنایانتان سوغاتی بگیرید. اگر شما جزو آن دسته از مسافرانی هستید که دوست دارید گزینه های متنوعی برای خرید داشته باشید، مراکز خرید در اردبیل این نیاز شما را به خوبی برآورده خواهند کرد.

مرکز خرید

مجتمع تجاری اولدوز

مجتمع تجاری اولدوز پاسارگاد ، ستاره درخشنده ی اردبیل ، یکی از زیباترین و مجهزترین واحدهای اداری و تجاری در اردبیل می باشد. این مجتمع دارای واحد های تجاری متنوع ، پارکینگ ، کافی شاپ و رستوران است.

قیمت اجناس در این مرکز خرید نسبتا بالا است اما برندهای معروف البسه و آکسسوری را می توانید در این مجتمع پیدا کنید. ضمنا طلافروشی های معتبری هم در این پاساژ قرار دارد ، از دیگر ویژگی های این مرکز خرید می توان به پارکینگ، کافی شاپ و رستوران نیز اشاره کرد.

مجتمع تجاری اولدوز از ساعت ۱۰ الی ۲۳ آماده خدمت رسانی به شما مسافرین عزیز است.

مجتمع اولدوز اردبیل

مسیریابی:

اردبیل، چهار راه ایستگاه سرعین، خیابان امام خمینی(ره)، روبه روی سرپرستی شعب بانک ملی استان اردبیل

مرکز خرید الماس شهر

مرکز خرید بسیار بزرگ و مدرن الماس شهر در دوازده طبقه و نمای مجلل و زیبا ساخته شده است و دارای طیف گسترده ای از اصناف مانند برندهای پوشاک، لوازم دیجیتال، آرایشی بهداشتی، کیف و کفش و ... می باشد. کیفیت بالای اجناس در این مجتمع از نقاط مثبتی است که ما را برای پیشنهاد مرکز خرید الماس شهر به شما عزیزان مجاب کرده است.

این مرکز خرید همچنین دارای شهربازی سرپوشیده و فست فود است که یک انتخاب عالی برای خرید و گشت و گذار به همراه خانواده خواهد بود.

almas shahr ardebil

مسیریابی:

این مجتمع در اردبیل، میدان شریعتی قرار دارد.

ساعت کاری مرکز خرید الماس شهر ۷ صبح الی ۱۲ شب می باشد.

غذاهای سنتی اردبیل

هر شهری باتوجه به فرهنگ و زیست محیطی آنجا برای خود نشانه ها و ویژگی هایی دارد و یکی از شاخص ترین این نشانه ها، خوراکی های آن منطقه می باشد. شهرستان اردبیل بدون شک از این موضوع مستثنا نیست و غذاها و خوراکی های این شهر همیشه زبان زد عام بوده است. اگر غذاهای اردبیل را تا حالا امتحان نکردید، مطمئن باشید این خوراکی ها آنقدر خوشمزه هستند که از نوش جان کردنشان هرگز سیر نخواهید شد.

این شهر به دلیل کوهستانی و سرد بودنش، دارای غذاهای گرم و لذیذی همانند آش دوغ ، پیچاق قیمه و ... می باشد.

ardabilfoods

آش دوغ

آش دوغ یکی از آش های خوشمزه و معروف اردبیل است که طعم و بوی فوق العاده ای دارد. مواد تشکیل دهنده ی آن عبارت است از : برنج ، تخم مرغ ، ماست ترش ، نخود ، گوشت چرخ کرده ، پیاز رنده شده ، سبزی آش ، سیر ، آب و نمک.

آش دوغ های اردبیل قطعا یکی از غذاهایی است حتما باید در زندگیتان امتحانش کنید و چه فرصتی بهتر از اینکه این غذای خوشمزه را در خاستگاه اصلی اش نوش جان کنید و لذت ببرید ، اگر نمی دانید از کجا باید این غذای محلی را تهیه کنید باید بگوییم خیالتان راحت باشد چرا که تمامی رستوران های سنتی اردبیل ، این غذای خوشمزه را در منوی روزانه ی خود دارند.

آش دوغ اردبیل

پیچاق قیمه

پیچاق قیمه از جمله خورشت های مشهور اردبیل که به خورشت بادام آذری نیز معروف است و با برنج سرو می شود. این غذای لذیذ دارای ادویه های مخصوص بوده و بجز ایام سال و مجالس ، در ایام محرم نیز طبخ می شود.

این غذای بسیار خوشمزه از گوشت گوسفندی خرد شده، پیاز، تخم مرغ، خلال بادام، زعفران پودر شده، برگ بو، آب، کره محلی تازه، آبغوره یا آبلیمو و ادویه های مخصوص تهیه می شود.

پیچاق قیمه اردبیل

کباب برگ

به غیر از آش دوغ و پیچاق قیمه ، اردبیل و سرعین به کباب های خود نیز معروف هستند ، کباب برگ یکی از غذاهای اصیل و خوشمزه ی سرعین است و با راسته و فیله گوسفند به شکل باکیفیت و لذیذی آماده می شوند و می توانید بهترین کباب ها را نوش جان کنید؛ قطعا خوردن انواع کباب ها مخصوصا کباب برگ در شهر اردبیل و سرعین تجربه ی بسیار خوبی برایتان خواهد بود.

kabab ardabil

باسترما برنج

باسترما برنج یکی دیگر از غذاهای خوشمزه آستارا و اردبیل است که شباهتی با ته چین دارد اما از نظر طعم کاملا متفاوت و حتی لذیذتر می باشد.

در این غذا برنج همراه با مرغ و یا گوشت همزمان پخته می شود و اغلب از گوشت اردک برای طبخ این غذا استفاده می کنند، مواد تشکیل دهنده ی این غذا گوشت یا مرغ، برنج، گردو پودر شده، رب انار، رب ازگیل، رب آلوچه و آلو خورشتی است، پیشنهاد می کنیم اگر به تست کردن غذا های جدید علاقه دارید این غذا را حتما در اردبیل امتحان کنید.

باسترما اردبیل سرعین

رستوران های اردبیل

تنوع غذایی و دست پخت بسیار خوب آشپزهای تبریزی، نگرانی بابت عدم تنوع غذایی و لذیذ نبودن خوراکی ها را به طور کامل برطرف می کند. رستوران های واقع در شهر اردبیل با تنوع غذایی بالا و کیفیت و طعم بسیار عالی آماده پذیرایی از گردشگران می باشد. اگر هنوز نمی دانید کجا را باید برای صرف غذا انتخاب کنید، با ما در ادامه همراه باشید تا چند رستوران عالی و پیشنهاد شده ی گردشگران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

پیچاق قیمه اردبیل

رستوران خوانسالار

رستوران خوانسالار از بهترین رستوران های اردبیل است، این رستوران یک گزینه‌ی خوب و خوش‌مزه برای خوردن کباب، ماهیچه و پیچاق قیمه در اردبیل است. برخورد کارکنان خوب و غذا بسیار لذیذ می باشد ، برای خیلی از گردشگران میل کردن غذا در یک رستوران با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است ، رستوران خوانسالار می تواند میزبان شما برای یک وعده غذای با کیفیت باشد.

خوانسالار از ساعت ۱۱ تا ۲۳ پذیرای مشتریان است.

رستوران خوانسالار اردبیل

مسیریابی :

رستوران خوانسالار در بلوار استقلال شهر اردبیل قرار دارد.

مغازه ی آش دوغ عمو حسین

مغازه ی آش فروشی عمو حسین در اردبیل، با روی گشاده و سرویس دهی بسیار مناسب میزبان خوبی برای شما و خانواده و دوستانتان خواهد بود. دسترسی به این مغازه راحت است و به آسانی می توانید طعم این غذای اصیل اردبیل را بچشید و از آن لذت ببرید.

البته گفتنی است که تجربه نوش جان کردن یک کاسه از این آش دوغ گرم در آب و هوای سرد اردبیل بسیار لذت بخش خواهد بود.

آش دوغ عموحسین

مسیریابی :

مغازه ی آش دوغ عموحسین در خیابان دانش قرار دارد.

این مغازه از ساعت ۸ الی ۲۲ آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

کبابی حاجی قربان

اگر از کسانی که به اردبیل سفر کرده اند بخواهید یکی از غذا های معروف این استان را بهتان پیشنهاد کنند بی شک کباب های لذیذ این شهر را در پاسخ از آنان خواهید شنید ، یکی از بهترین رستوران هایی که بتوانید این غذای جذاب را نوش جان کنید قطعا رستوران کبابی حاجی قربان خواهد بود.

کباب کوبیده، کاسه کباب و کباب برگ  جزو پرطرفدارترین غذاهای این رستوران محسوب می شود و کیفیت بالای غذا در کنار برخورد عالی پرسنل، رستوران حاج قربان را یک انتخاب خوب برای صرف غذا در کنار خانواده و یا دوستان می کند.

کبابی حاج قربان

مسیریابی :

چهار راه باغمیشه ، نرسیده به قلکه سعدی ، کبابی حاجی قربان

هتل های اردبیل

هتل ها در اردبیل اغلب دارای قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای هستند و از نکات مثبت این هتل ها، نزدیکی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید می باشد. اگر انتخاب شما اقامت در هتل هایی است که به چشمه های آب گرم نزدیک باشند، ما به شما هتل لاله سرعین را پیشنهاد می کنیم. اما در غیر این صورت هتل های دیگری مانند شورابیل شما را به آرامشی مثال زدنی در کنار دریاچه ی شورابیل می رساند.

معمولا انتخاب و رزرو هتل های باکیفیت در استان اردبیل کار آسانی نیست اما بوکینگ برای شما سه تا از هتل های خوب اردبیل را معرفی کرده تا با بررسی آنها بهترین گزینه را برای اقامت خود، دوستان و خانواده تان انتخاب کنید و سفری خاطره انگیز و بدون مشکلی را سپری کنید.

هتل کانادا

هتل چهار ستاره لاله سرعین

هتل چهار ستاره بین المللی لاله سرعین واقع در خیابان دانش در سال ۱۳۷۹ افتتاح گردید و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت ، از امتیازات این مجموعه می‌توان به قرارگیری آن در بهترین نقطه شهر در مقابل مجتمع آب درمانی سبلان و داشتن کمترین فاصله تا آب های معدنی سرعین اشاره کرد.

هتل لاله در مجاورت با طبیعتی زیبا و دلنشین با جاذبه های تاریخی و گردشگری می باشد و از همه نظر می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما و خانواده تان باشد. همچنین هزینه ی اقامت برای کودکان زیر هفت سال درصورت عدم استفاده از سرویس، رایگان خواهد بود.

قابل توجه مسافران عزیز، اتاق های هتل لاله سرعین فاقد سیستم سرمایشی می باشند.

هتل لاله سرعین

مسیریابی :

هتل لاله سرعین را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل سه ستاره سبلان اردبیل

هتل سه ستاره سبلان اردبیل در سال ۱۳۷۲ افتتاح گردید و آخرین بازسازی مجموعه در سال ۱۳۸۵ انجام شده است. این مجموعه در مرکز شهر و مجاورت بقعه شیخ صفی، مجتمع تجاری اولدوز و رستوران تاریخی شاه عباس واقع گردیده است و با فاصله ای نزدیک به این اماکن تاریخی و مراکز تجاری در حال فعالیت می باشد پس اگر جزو دسته افرادی هستید که موقعیت مکانی هتل برایتان اهمیت بسیاری دارد بی شک از این هتل راضی خواهید بود.

این هتل دارای اینترنت رایگان در لابی می باشد و هزینه ی اقامت برای کودکان زیر سه سال درصورت عدم استفاده از سرویس، رایگان و برای کودکان تا هشت سال با همین شرط نیم بها خواهد بود.

هتل سبلان اردبیل

مسیریابی :

هتل سبلان اردبیل را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

هتل دو ستاره ی شورابیل

اگر قصدتان از انتخاب هتل مکانی برای دوری از هیاهوی شهر و آرامش می باشد، ما به شما هتل شورابیل اردبیل را پیشنهاد می کنیم، این هتل با اینکه دو ستاره است اما امکانات رفاهی موردنیاز را دارد و به دلیل قرار گرفتن در کنار ساحل دریاچه ی شورابیل، آرامش رفاهی خوبی را برایتان به ارمغان می آورد.

این هتل دارای ۲۹ اتاق در دو طبقه می باشد و مکانی ایده آل برای استراحت طبیعت گردان خواهد بود.

هتل شورابیل اردبیل

مسیریابی:

اردبیل، خیابان دانشگاه، مجتمع تفریحی و سیاحتی شورابیل، هتل شورابیل

توجه : هتل شورابیل اردبیل تا اطلاع ثانوی درحال بازسازی است.

هتل شورابیل اردبیل را به راحتی برای خود و یا آشنایانتان رزرو کنید

مطالب پر بازدید

همه چیز درباره سفر به استانبول

استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

21 خرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

دیدگاه شما چیست؟