خارجی

اطلاعات جامع سفر به آلمان

  • 22 آبان 1399

اگر چمدان هایتان را بستید و در نظر دارید یک بلیط لحظه آخری بخرید و راهی سفر شوید بهتر است فکر سفر به آلمان را از سر خود بیرون کنید ، سفر به آلمان کمی سختی های خودش را دارد چرا که هم احتیاج به ویزای آلمان خواهید داشت و هم اگر برنامه ریزی برای گشت و گذار خود نداشته باشید امکان دارد کمی در سفر خود سردرگم شوید

زیرا آلمان سرشار از مکان های دیدنی برای هر سلیقه ای است و برای دیدن آن ها باید برنامه ریزی داشت! اما اگر قصد سفر به آلمان دارید اصلا نگران نباشید چرا که می توانید صفر تا صد کار را به بوکینگ بسپارید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید در ادامه همراه بوکینگ باشید چرا که قرار است کامل با کشور آلمان آشنا شویم.

آلمان

اطلاعات ضروری آلمان

واحد پول : یورو

اختلاف ساعت با ایران : 2:30+ از ایران جلو تر می باشد.

کد کشور: 49+

شماره تماس پلیس : 110

زبان رسمی : آلمانی

آلمان

امنیت در آلمان

یکی از اصلی ترین سوال هایی که برای گردشگران پیش خواهد آمد برای سفر به هر کشوری راجع به امنیت آن است ، با توجه به آمار سال های گذشته باید بگوییم آلمان یکی از امن ترین کشور ها شناخته شده است پس به راحتی می توانید به گشت و گذار خود برسید اما توجه داشته باشید در سفر باید مراقب اشیاء گران بهای خود مانند پاسپورت ، موبایل ، پول نقد و... خود باشید یکی از امن ترین مکان ها برای نگهداری وسایل شخصی خود صندوق امانات هتل است و اگر احتیاج داشتید پول نقد زیادی را با خود حمل کنید بهتر است آن را تقسیم کنید و در جیب های مختلف خود بگذارید.

امنیت آلمان

   

آب و هوای آلمان

در چه زمانی به آلمان سفر کنیم؟ همه چیز به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد! آلمان از آن دسته کشور هایی است که در تمام مدت سال گردشگران خود را دارد در ادامه چند نکته را خواهیم گفت و بعد نوبت شماست که انتخاب کنید.

  
بهار 

هوا اندکی گرم به نظر می رسد قیمت هتل و پرواز ها هنوز افزایش پیدا نکرده است ، در اردیبهشت ماه شکوفه های گیلاس حس و حال خوبی می بخشد به شهر ، در فرودین ماه جشن عید پاک(جشن شروع فصل بهار) شادی را به شهر می آورد، خلاصه در این فصل میتوانید یک سفر اقتصادی بسیار لذت بخش را تجربه کنید.


  
تابستان 

قرار است آفتاب گرم آلمان را بر روی پوست خود کمی احساس کنید ، این فصل در آلمان پر از شلوغی و تردد گردشگران از سراسر نقاط جهان است ، تابستان مدرسه ها نیز در آلمان تعصیل هستند اینگونه بگوییم خود آلمانی ها نیز به غیر از گردشگران خارجی  در حال گشت و گذار هستند به همین دلیل قیمت هتل ها و پرواز ها بی شک بالا می رود ، این فصل زمان خوبی برای بازدید از جاذبه های فراوان بدون سقف آلمان است و می توان از تفریحاتی که در فضای باز در آلمان برگزار می شود نهایت لذت را برد البته در این فصل در اکثر شهر های آلمان جشنواره های بسیاری در فضای باز برگزار می شود.

    

پاییز

کم کم آلمان در حال نارنجی شدن است و دمای هوا در حال کاهش می باشد شهر ها در حال خلوت شدن از گردشگران هستند ، قیمت هتل ها و پرواز به دلیل کم تر شدن گردشگران در حال آفر زدن و کاهش نرخ هستند اما هنوز قیمت های خود را خیلی پایین نیاورده اند. روز های نارنجی رنگ آلمان که در مه پوشیده شده است و نسیم خنکی که می ورزد سفر به آلمان را اگر کمی با هوای سرد بتوانید ارتباط برقرار کنید بسیار می تواند دلنشین کند.

   

زمستان

اگر به ورزش های زمستانی علاقه دارید کجا بهتر از آلمان؟ در این فصل از ژانویه می توانید به به اسکی بروید آن هم در کوه های آلپ ، جشنواره معروف فیلم برلین در فصل در ماه فوریه در آلمان برگزار می شود ، البته اگر به کتاب و زبان آلمانی نیز علاقه دارید  آلمان را در این فصل از دست ندهید جشنواره ادبیان و نمایشگاه کتاب در ماه مارس برگزار خواهد شد البته در این فصل هتل ها و پرواز در کمترین حال قیمت خود قرار دارند اگر با سرمای هوا مشکلی ندارید می توانید یک سفر بسیار اقتصادی را در فصل زمستان به آلمان تجربه کنید.

 

حمل و نقل در آلمان

حمل و نقل در آلمان بسیار گسترده می باشد ، در این کشور به غیر از اینکه برای جا به جایی می توانید انتخاب کنید از چه وسیله نقلیه ای استفاده کنید بلکه می توانید انتخاب هم کنید از چه نوع بلیط ای استفاده کنید! امکان دارد روز اول سفر خود به آلمان برای جا به جایی کمی سر در گم شوید چرا که در این زمینه آلمان بسیار پیشرفته و گسترده عمل می کند اما اصلا نگران نباشید برای روز های بعدی سفر با توجه به نظم سیستم مدرن آلمان با حمل و نقل در آن آشنا خواهید شد.

در ادامه همراه بوکینگ باشید چرا که  با چند وسیله نقلیه و چند مدل از بلیط های حمل و نقل در آلمان آشنا خواهید شد تا سفری  راحت تر را تجربه کنید.

تاکسی

استفاده از تاکسی در آلمان توسط ساکنین بسیار کم دیده می شود چرا که از نظر قیمتی اصلا رفت و  آمد با تاکسی در آلمان به صرفه نیست و بسیار گران است.

اتوبوس

یکی از روش های حمل و نقل به صرفه در آلمان برای جا به جایی داخل شهری اتوبوس ها هستند چرا که به هر نقطه ای از مرکز شهر بخواهید بروید ایستگاه های بسیاری وجود دارد هزینه بلیط اتوبوس معمولا 2 یورو است.

تراموا

اکثر شهر های آلمان به ویژه شهر های شرقی از این وسیله نقلیه برخوردار هستند این سیستم قطار های روی زمین است که در بعضی از شهر های بزرگ برای دور ماندن از ترافیک و شلوغی از طونل های زیر زمینی هم نیز گذر می کند و باز هم هزینه آن به صرفه به حساب می آید.

دوچرخه

اگر به فکر سلامتی و تناسب اندام خود هم هستید می توانید برای جا به جایی از دوچرخه نیز استفاده کنید و این روش شاید لذت خاص خود را داشته باشید که در یک محیط جدید رکاب بزنید و خود را به مناطقی که می خواهید از آن بازدید کنید برسانید و لذت ببرید برای اجاره دوچرخه در آلمان برای یک روز کامل تقریبا باید 18 یورو بپردازید.

المان

 

انواع بلیط برای حمل و نقل عمومی در آلمان

برای تهیه بلیط باتوجه به مدت زمانی که می خواهید از وسایل نقلیه استفاده نمایید می توانید بلیط تهیه کنید به اصطلاح ما ایرانی ها هر چقدر پول بدیم ، آش میخوریم! برای مثال اگر قرار است برای یک روز مسافت کمی را با وسایل نقلیه عمومی سپری کنید هزینه کمتری را پرداخت می کنید که در ادامه بیشتر توضیح داده ایم و انواع بلیط های مختلف را توضیح داده ایم تا با توجه به برنامه خود انتخاب کنید که چه بلیط ای را تهیه کنید.

البته توجه داشته باشید برای تهیه بلیط باید به دستگاه های قرمز رنگی که در ایستگاه قطار های سریع السیر وجود دارد مراجعه کنید که زبان آن ها به انگلیسی نیز قابل تغییر است برای بلیط اتوبوس و تراموا نیز آن را باید از راننده ها تهیه کنید و البته که بلیط ای که تهیه می کنید را باید مهر کنید چرا که بلیط بدون مهر فاقد اعبار می باشد برای مهر کردن بلیط ، شخصی در اتوبوس و تراموا این کار را انجام می دهد و اگر بخواهید می توانید با استفاده از باکس های قرمز  رنگ و نارنجی رنگ نیز این کار را انجام دهید.

   

بلیط های یک مسیر (مدت دار)

EinzelTicke یا بلیط های تک سفره ؛ با تهیه این مدل بلیط شما اجازه دارید یک ساعت و سی دقیقه در شهر جا به جا شوید و اینکه چند بار در مسافت ای که قرار است طی کنید پیاده شوید یا نشوید تغییری در قیمت بلیط نخواهد داشت ، این بلیط جزو ارزان ترین بلیط حمل و نقل در آلمان حساب می شد که هزینه آن 2 تا 3 یورو می باشد.

بلیط های رزوانه

TagesTicket یا بلیط های روزانه ؛ با خرید این بلیط شما اجازه دارید یک روز از سیستم حمل و نقل عمومی آلمان استفاده کنید اما توجه داشته باشید یک روز در این بلیط به منظور 24 ساعت پس از گذشت ساعتی که بلیط را تهیه کرده اید نیست!  منظور از یک روز تا پایان همان روز است البته در بعضی از شهر های آلمان تا 3 بامداد می باشد.

مابقی بلیط ها

اگر به صورت گروه هسید (تعداد نفرات بالای 5 نفر) یا فقط برای آخر هفته می خواهید از حمل و نقل عومی استفاده کنید هچنین اگر می خواهید از قطار یک خط مخصوص استفاده کنید بهتر است با توجه به شیرایط خود به سایت حمل و نقل عمومی در آلمان مراجعه کنید و مابقی بلیط های حمل و نقل عمومی را که شامل تنوع گسترده ای می شود را ببینید و اگر خواستید خرید خود را انجام دهید.

  

کارت توریستی به برلین خوش آمدید چیست؟

کشور آلمان هرساله میزبان بسیاری از توریست های مختلف از سراسر نقاط جهان است از این بابت بی شک برای گردشگران خود آفر و برنامه های بسیار خوبی در نظر می گیرد یکی از کارت هایی که در شهر برلین پایتخت کشور آلمان می توانید تهیه کنید welcome cart برلین است که شامل امکانات بسیاری خوبی برای گردشگران است که باعث کاهش هزینه های سفر به آلمان می شود از جمله خدمات این کارت می توان به حمل و نقل رایگان در قسمت های مشخص ای از شهر برلین ، تخفیف برخی رستوران ها ، تخفیف ورودی مکان های گردشگری ، کتابچه و نقشه راهنما و..... است البته گفتی است با خرید این کارت حتی می توانید در بعضی از فروشگاه های خرید سوغات شامل تخفیف نیز شوید.

با کلیک در خرید آنلاین کارت خوش آمدید به برلین می توانید خرید خود را اینترنتی انجام دهید یا در صورت احتیاج به خرید حضوری می توانید از هتل خود در برلین این کارت را خریداری کنید.

برلین

    

جاذبه های آلمان

  • در آلمان از چه مکان هایی بازدید کنیم؟

آلمان کشوریست که از نظر جاذبه های توریستی هیچ چیز کم ندارد ، به ندرت پیش می آید شخصی به آلمان سفر کند و جاذبه ای که مورد سلیقه اش را پیدا نکند چرا که از مکان های گردشگری طبیعی و سرسبز گرفته تا موزه هایی با قدمت بسیار طولانی در این کشور اروپایی وجود دارد تا گردشگران از دیدن آن ها نهایت لذت را ببرند در ادامه همراه بوکینگ باشید تا با چند تا از معروف ترین جاذبه های این کشور زیبا آشنا شوید!

 

جزیره موزه در برلین

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به موزه ها علاقه دارید بهتر است نام این جاذبه را برای خود جزیره ی بهشت بگذارید البته اگر جزو دسته افرادی هستید که موزه هم علاقه ندارید باز هم حتما یک سر به این جاذبه بزنید چرا که طراحی و معماری بسیار خاصی را دارا است! در بین رودخانه های کوپفرگرابن و اسپری در یک کانال 400 متری جزیره موزه است که در این قسمت می توانید مهم ترین موزه های برلین را تماشا کنید و لذت ببرید که هر کدام زیبایی و جذابیت تاریخی خاص خود را دارا است اما اگر کمبود وقت داشتید از یاد نبرید که از موزه ی Pergamon   بازدید کنید چرا که در آن می توانید ساختمان فوق العاده و زیبای باز سازی شده از خاورمیانه را تماشا کنید و عکس های بسیار زیبایی بگیرید.

جزیره موزه برلین

دسترسی راحت :

  

سیتی هال هامبورگ

شاید برایتان سوال ایجاد شود سیتی حال به چه معنی است یا به چه چیزی گفته می شود؟ سیتی هال کلمه ای است که در کشور های غربی به ساختمان های شهرداری یا ساختمان های مرکزی و اصلی شهر می گویند ، سیتی هال هامبورگ واقعا دیدنی و بسیار زیباست چرا که ساخت مجدد آن پس از آتش سوزی بزرگ هامبورگ 44 سال تقریبا زمان برد و به قدری دارای معماری و طراحی پیچیده است که برای ساخت آن از 7 معمار مهم و سرشناس کمک گرفته شده است البته بزرگی و عظمت  آن از تعداد اتاق های این ساختمان که 647 اتاق است نمایان است.

برای بازدید از سیتی هال هامبورگ تور های مختلفی برگزار می شود که می توانید در هامبورگ خریداری کنید و از این جاذبه ی زیبا دیدن کنید و همچنین گفتنی است در زمان برگزاری رویداد شب طولانی موزه ها بازدید از سیتی هال هامبورگ برای همه امکان پذیر است.

دسترسی:

میدان مارین پلاتز در مونیخ

Marienplatz

هر شهری یک میدان اصلی و تاریخی دارد ، در مونیخ نیز میدان مارین پلاتز همان میدان مرکزی شهر است اگر در سفر به آلمان قرار است در شهر مونیخ نیز اقامت داشته باشید بازدید از این میدان که از قرن 12 به بعد قلب مونیخ محسوب شده را از دست ندهید چرا که در این میدان ترکیبی از مدرنیته و سنت را خواهید دید البته پس از بازدید از این میدان می توانید به جاذبه های اطراف آن بروید که امکان دارد ساعت ها وقت برای آن ها احتیاج داشته باشید.

ساعت بازدید:

24 ساعت شبانه روز

دسترسی راحت:

 

باغ پالم در فرانکفورت - Palmengarten

باغ پالم فرانکفورت بزرگترین باغ گیاهشناسی آلمان است که محبوبیت بسیاری بین هنرمندان را در جهان نیز کسب کرده است اگر بخواهیم یکی از دلایل محبوب شدن این پارک را بگوییم که می توانید در آن از نمایشگاه های رو باز بازدید کنید در این نمایشگاه گیاهان بر حسب ملیت و مکان جغرافیایی اشان قرار گرفته اند البته ناگفته نماند بازدید از خانه های سبز این نمایشگاه که گیاهان گرمسیر در آن قرار گرفته اند می تواند تجربه فوق العاده ای باشد.

دسترسی:

فرهنگ مردم آلمان

خوب است قبل از سفر به هر شهر یا کشوری یک سری اطلاعات درباره مردم جایی که به آن سفر می کنیم داشته باشیم ، مردم آلمان نیز بی شک اخلاق های خاص خود را دارند و بلکه باید گفت فرهنگ خاص کشور خود را دارند در ادامه همراه بوکینگ باشید تا با نکات خاصی از آلمان آشنا شوید.

 

  • آلمانی ها در آن تایم بودن بسیار حساس هستند البته این را هم توقع ندارند که 30 دقیقه زود تر به قراری که دارید برسید فقط چند دقیقه زود تر رسیدن کافیست البته بی شک تاخیر زیاد هم بی احترامی به حساب می آید اما تا چند دقیقه مشکلی پیش نخواهد آورد.
  • مردم این کشور به حریم و مسائل خصوصی یک دیگر ارزش بسیار زیادی قائل هستند و سر زده به خانه کسی رفتن اصلا جایز نیست و بی ادبی حساب می شود.
  • اگر به یک خانه ی فرد آلمانی دعوت شدید همراه خود برای خانم میزبان یک هدیه کوچک ببرید برای ورود به خانه نیز کفش های خود را باید در بیاورید اکثر آلمانی  ها با کفش وارد خانه نمی شوند و همراه خود کفش مخصوص به خانه را نیز دارند.
  • آلمانی ها در زمان احوالپرسی و خداحافظی به یک دیگر دست می دهند.
  • اگر در سر یک میز قرار شد با آلمانی ها غذا بخورید فقط کافیست دست خود را در روی میز بگذرید ، قبل از شروع کردن غذا به یک دیگر نوش جان بگویید و در آخر اگر قصد نداشتید صورتحساب را پرداخت کنید بهتر است تعاروف نکنید چرا که برای همان بار اول امکان دارد دوست آلمانی شما درخواست پرداخت شما را بپذیرد چرا که مردم این کشور اهل تعاروف نیستند.
  • رسم است یک روز قبل یا بعد از میهمانی های بزرگ برای میزبان دسته گلی را میفرستند اگر دعوت شدید دقت داشته باشید تعداد شاخه گل هایی که هدیه می دهید 13 شاخه نباشد!

   

در آلمان چه غذایی سفارش دهیم و نوش جان کنیم؟

هر کشوری غذا های خاص و محبوب خود را دارد ، اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستی که تمایل دارید طعم و غذا های مختلف را تجربه کنید در ادامه همراه بوکینگ باشید تا با چند غذای بسیار معروف و محبوب آلمان آشنا شوید و اگر دوست داشتید آن را در سفر خود نوش جان کنید و از طعم آن لذت ببرید!

  

ساوربراتن - Sauerbraten

این غذا یکی از وعده های قدیمی آلمان بوده است که برای تهیه آن احتیاج به زما زیاد و گوشتی با کیفیت بالا احتیاج است به اصطلاح می گویند این غذایی است که در خانه مادر و پدر بزرگ های آلمان پیدا می شود برای پخت این غذا گوشت را به مدت بالا در فر می گذارند تا با آب خود پخته شود این روش از پختن باعث می شود گوشت بافت خوبی پیدا کند نرم و کمی ترد باشد.

   

اشپاتزل - spatzle

بیشتر غذا های آلمان با گوشت تهیه می شود اما اگر گیاهخوار هستید اصلا نگران نباشید را که در این کشور پیشرفته غذا های گیاهی نیز پیدا می شود ، اشاتزل یکی از غذا های لذیذ گیاهی است که با گوشت تهیه می شود این غذا یک نوع پاستا به حساب می آید که خمیر آن کمی متفاوت و خاص است برای تهیه خمیر اشپاتزل از تخم مرغ ، آرد ، کمی آب گازدار و نمک استفاده می شود. البته به یاد داشته باشید این غذا دارای پنیر زیادی است اگر پنیر زیاد دوست ندارید در زمان سفارش حتما به رستوران اطلاع دهید.

germany

  

میت لوف - Leberkäse

اگر غذا های فست فودی زیاد دوست دارید باید بگوییم پس از نظر خورد و خوراک خیالتان کاملا راحت باشد آلمان در منوی غذایی فست فودی خود تنوع بسیاری را دارا است و انتخاب برای شما باز است ، میت لوف به قولی وعده غذایی  به حساب نمی آید و  جزو میان وعده ها دسته بندی می شود اما قابل گفتن است که میان وعده بسیار سنگینی است برای پخت آن از نوع ای سوسیس مخصوص استفاده می شود که آن را برای مدتی درون فر می گذارند و سپس با سس خردل و نان سفید نوش جان می کنند.

 

راویولی - Maultaschen

یک غذای خاص آلمانی! اگر بلیط هواپیمای آلمان  خود را خریدید و در حال فکر کردن به شکم گردی در آلمان هستید باید بگوییم این غذا را حتما در لیست خود بگذارید چرا که طعم فوق العاده ای را خواهید تجربه کرد البته وقتی در رستوران قرار است این غذا را سفارش دهید امکان دارد گارسون بپرسد راویولی با چی ؟ تعجب نکنید این غاذای لذیذ را با مواد مختلفی درست می کنند که شامل گوشت یا اسفناج یا گیاهان مخصوص و ... می شود.

    

رستوران در آلمان

حال که با غذا های لذیذ آلمان آشنا شده اید شاید برایان سوال پیش آید که این غذا ها را در کدام رستوران سفارش دهید و نوش جان کنید! در ادامه همراه بوکینگ باشید تا با جزئیات رستوران های آلمان آشنا شوید برای یک انتخاب رستوران مناسب باید به کیفیت غذای آن ، بهداشت ، قیمت غذا ها و موقعیت مکانی آن رستوران توجه کرد.

  

رستوران گردان Sphere در برلین

چه چیزی می تواند بهتر از این باشد که در بلند ترین برج آلمان به نام برج برلین یک وعده غذای بسیار خوشمزه آلمانی یا بین المللی سفارش دهید و با منظره ی دید شهر برلین از  بالا ، غذایتان را میل کنید! البته فراموش نکنید که نوشیدنی های این رستوران طعم فوق العاده دارند و همانند کیفیت غذای آن دلچسب و لذیذ است ، معماری رستوران Sphere  بسیار مدرن و خاص است که آرامش خاصی را به محیط میبخشد.

دسترسی راحت :

 

رستوران قلب آفریقا در فرانکفورت آلمان

شاید جالب باشید به آلمان سفر کنید و در یک رستوران آفریقایی که واقعا حال و هوایتان را به آفریقا خواهد برد غذایتان را میل کنید این رستوران با معماری و تابلو هایی که به سبک آفریقا هست و البته منوی غذایی آن که سرشار از غذاهای آفریقایی است می تواند این حس را به شما ببخشد که به آفریقا سفر کرده اید و دلتان یک وعده غذایی بسیار هیجان انگیز می خواهد! اگر از کف این رستوران بگذاریم که باشن پر شده است نکته جالب دیگر مدل خاص سرو کردن غذا است که در سینی های بزرگ 2 لی 3 نفره غذا را قرار می دهد و به  هر نفر مقداری نان می دهند!

رستوران قلب افریقا در آلمان

دسترسی راحت:

  

رستوران تانتریس در مونیخ - Tantris

شاید جزو دسته افرادی باشید که شنیدن موسیقی زنده هر کشوری برایتان لذت بخش و حس خوبی داشته باشید در این رستوران وقتی که وعده غذایی خود را نوش جان می کنید می توانید به موسیقی زنده آلمانی نیز گوش دهید که تجربه خاصی می تواند برایتان باشد البته از کیفیت بالای غذای این رستوران نمی توان گذشت و جالب است بدانید رستوران تانتریس یکی از قدیمی ترین رستوران ها در مونیخ با 50 سال سابقه کاری است.

دسترسی راحت تر :

   

رستوران هرلین هامبورگ - Haerlin

اگر بخواهیم راجع به کیفیت غذای این رستوران با طرفداران غذاهای لذیذ  صحبت کنیم فقط کافیست به دریافت 2 ستاره میشلنی  این رستوران اشاره کنیم که بعد از دریافت این دوستاره باعث معروفیت خاص آن در آلمان شده است البته از معماری بسیار زیبای رستوران هرلین نمیشه صحبت نکرد چرا که معماری خاص آن در کنار فضای صمیمی ، فضایی مجلل به رستوران بخشیده است.

دسترسی راحت :

   

مرکز خرید در آلمان

خرید کردن در آلمان را می توان به یک خرید لوکس تشبیه کرد چرا که اکثر مراکز خرید آلمان از خدمات رفاهی بسیار کاملی برخودار هستند و اکثر برند های جهانی در این کشور شعبه های مختلفی دارند البته باید توجه کرد همانطور که خرید ر آلمان لوکس است قیمت ها نیز بالا است اگر عاشق خرید کردن هستید در این کشور باید هزینه نسبتا بالایی را صرف خرید کنید ، مرکز خرید های معمولی آلمان نیز قیمت ها بسیار پایینی ندارد اما از مرکز خرید های لوکس کمی ارزان تر هستند ، در ادامه همراه بوکینگ باشید تا با چند مرکز خرید در این کشور اروپایی آشنا شوید.

المان

 

مرکز خرید مای زیل فرانکفورت - MyZeil

شاید مرکز خرید های زیادی را دیده باشید که  برای معماری آن از شیشه استفاده شده است اما نمای بیرونی مای زیل تفاوت زیادی به دلیل انحنای زیبای شیشه ها با بقیه مال سنتر ها دارد ، مای زیل یکی از مشهور ترین مرکز خرید های آلمان است که در یکی از خیابان های معروف آلمان به نام خیابان زیل قرار دارد ، البته یکی از دیگر دلایل محبوب بودن این مرکز خرید به غیر از وجود شعبه های برند های معروف در آن می تواند مجموعه ورزشی بزرگ آن باشد که می توانید در استخر 20 متری آن شنا کنید و در حمام آفتاب مجموعه ورزشی با منظره ای فوق العاده دل انگیز آفتاب بگیرید ، اگر شارژ موبایل اتان تموم شد اصلا نگران نباشید چرا که می توانید به طبقه منفی یک و دو این مرکز خرید به جایگاه های شارژ موبایل مراجعه کنید ، همانطور که مشخص است مای زیل از امکانات رفاهی خیلی خوبی برای مشتریان خود برخوردار است.

المان

ساعت کاری:

10 صبح تا 9 شب

دسترسی:

  

مرکز خرید مال برلین - Mall of Berlin

دنیای مد و فشن برای بزرگسالان و کودکان این مرکز خرید به دو بخش طراحی شده است که یکی از بخش های اصلی آن مخصوص به کودکان است و لازم است بگوییم اگر کودک همراهتان است در مال برلین از خرید کردن خسته نخواهد شد چرا که این مال خدمات رفاهی مناسبی برای کودکان نیز در نظر گرفته است از جمله تفریحات کودکان در این مرکز می تواند به سرسره ای اشاره کرد که از طبقه دوم به طبقه همکف می رسد!

البته که تنوع محصولات در مال برلین بسیار بالا است و هر آنچه که نیاز داشته باشید را با قیمت های متفاوت می توانید تهیه کنید.

ساعت کاری :

10 صبح تا 9 شب

دسترسی راحت :

   

مرکز خرید کادو در برلین - KaDeWe

اگر به آلمان سفر کرده اید و تمایل دارید بعد از سفر یک سوغاتی به یاد ماندنی به دوستان یا اقوام خود بدهید بی شک به این فروشگاه مراجعه کنید چرا که فروشگاه کادو در برلین بعد از فروشگاه هاردوز لندن یکی از بزرگترین خرده فروشی ها در آلمان است که در 7 طبقه ساخته شده که در این 7 طبقه هر آنچه که به ذهنتان برسد را می توانید بخرید اگر نمی دانید برای سوغاتی نیز چه چیزی تهیه کنید به طبقه پنجم این فروشگاه حتما سر بزنید گفتنی است در این مرکز خرید اجناس با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

ساعت کاری:

از دوشنبه تا پنجشنبه 10 تا 8 شب باز می باشد و در روز های جمعه و شنبه 10 صبح تا 8 شب باز است.

دسترسی راحت:

  

خیابان ماکسی‌ میلیان در مونیخ

مونیخ دارای خیابان های بزرگ و مدرنی است که فروشگاه های بسیاری را در خود جای داده است ، یکی از معروف ترین خیابان ها در مونیخ که میزبان بسیاری از موسسه های بین المللی طراحی لباس بوده خیابان ماکسی میلیان است است ، قدم زدن در این خیابان خود به تنهایی حتی اگر خرید هم نکنید لذت بخش است!

دسترسی راحت:

  

هتل در آلمان

اگر آلمان را بخواهیم از نظر هتل به چیزی تشبیه کنیم ، صفت سرزمین هتل های متفاوت و مختلف می تواند گزینه خوبی باشد چرا که این کشور دارای هتل های بسیار زیادی است ، از هاستل ها می توان شروع کرد تا هتل های خاص با معماری و طراحی بسیار متفاوت! البته در این وسط هتل های معمولی نیز وجود دارد که خدمات خود را به خوبی ارائه می دهند. پس کاملا انتخاب با شماست اما برای انتخابی درست و مناسب در ادامه همراه ما باشید تا چند هتل در آلمان را بررسی کنیم البته شایسته به ذکر است که در بوکینگ می توانید تمامی هتل ها را در همه شهر های آلمان مشاهده و رزرو کنید فقط کافیست روی شهر مورد نظر خود در زیر کلیک نمایید و هتل ها را با جزئیات و بهترین قیمت تهیه نمایید اگر برایتان سوالی نیز پیش آمد ، کارشناسان مجرب بوکینگ در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما را دارند!

 هتل  5 ستاره وستین گرند برلین

این هتل با موقعیت مکانی عالی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران از نقاط مختلف جهان قرار گرفته است البته تنها دلیل محبوبیت این هتل موقعیت مکانی آن نیست بلکه کیفیت بی نظیر وستین است که با پرسنل ای مجرب به همراه معماری مجلل و اتاق هایی لوکس در محبوبیت آن تاثیر گذار است.

برای دیدن جزئیات دقیق تر هتل وستین گرند برلین کلیک کنید.

     

هتل 5 ستاره فونتنای هامبورگ

اگر به فضای سبز علقه دارید بی شک از انتخاب این هتل پشیمان نخواهید شد چرا که این فونتنای دارای باغ ای خصوصی است که این امکان را مسافرین خود می دهد در صورت تمایل و انتخاب گزینه صرف صبحانه در باغ سرسبز هتل را انتخاب کنند  مسافرین هتل می توانند صبح خود را با نوش جان کردن یک صبحانه ی دلچسب در فضایی دلشین آغاز کنند ، اگر بخواهیم راجع به امکانات این هتل صحبت کنیم باید بگوییم نگران هیچ چیز نباشید هر آنچه که در سفر به آلمان احتیاج داشته باشید از قبل در هتل تهیه شده است. با انتخاب این هتل می توانید اقامتی صمیمانه را برای خود رقم بزنید.

برای دیدن جزیات بیشتر هتل فونتنای هامبورک  کلیک نمایید.

    

هتل 5 ستاره  ماندارین اورینتال  در مونیخ - Mandarin Oriental Munich

اگر موقعیت مکانی هتل برایتان اهمیت بسیاری دارد این هتل یکی از بهترین گزینه ها برای شما است چرا که در قلب مونیخ واقع شده است و بی شک وقتی شب از پنجره های بلند اتاق خود به شهر و معماری زیبای آن خیره شوید عاشق این هتل خواهید شد ، چرا که مدیریت هتل از نظر امکانات و خدمات رفاهی هیچ چیز کم نگذاشته اند همچنین پرسنل مجرب آن به بهترین شکل ممکن خدمات هتل را به شما ارائه می کنند.

برای دیدن جزئیات هتل ماندارین اورینتال کلیک نمایید.

   

هتل 5 ستاره هیلتون فرانکفورت - Hilton Frankfurt Airport

اگر چند مسافرت خارجی رفته باشید حتما نام هیلتون برای شما آشنا است ، مجموعه هتل های زنجیره ای هیلتون در خیلی از کشور ها دارای هتل های بسیار لوکس و مدرنی است که هتل هیلتون فرانکفورت از جمله آنان است که میهمانان قبلی این هتل از اقامت خودشان در این هتل بسیار راضی بوده اند چرا که به غیر از اینکه این هتل دارای معماری و خدمات رفاهی بسیار مناسبی است ، پرسنل خاص و مجرب خود را نیز دارا است تعداد گردشگرانی که از مجموعه هتل های هیلتون ناراضی باشند بسیار محدود است.

 برای مشاهده اطلاعات بیشتر از  هتل هیلتون فرانکفورت  کلیک کنید و در صورت تمایل به راحتی خرید و رزرو خود را انجام دهید

هتل هیلتون آلمان

  

چطوری با بهترین قیمت و خیالی راحت به آلمان سفر کنیم؟

اگر تصمیم خود را گرفته اید و برای دیدن این کشور رویایی آماده سفر شده اید ، بی شک سرشار از ذوق و هیجان هستید چرا که آلمان یکی از کشور هایی است که مانند الماس در اروپا می درخشد. اما سفر به آلمان همانطور که در ابتدا گفته ایم کمی سخت است اما بی شک با بوکینگ به راحتی امکان پذیر است! برای گرفتن ویزای کشور آلمان کافیست کار را به کارشناسان مجرب بوکینگ بسپارید و برای گرفتن بلیط کجا راحت تر از رزرو بلیط خارجی در بوکینگ و اگر بدنتان از قیمت های بالای هتل در آلمان لرزیده است کافیست به قسمت رزرو هتل خارجی در بوکینگ مراجعه کنید چرا که هر مدل هتلی را که بخواهید با بهترین قیمت ها می توانید به راحتی مشاهده و رزرو کنید!

هتل

بیشتر بخوانید | همه چیز درباره کشور فرانسه

مطالب پر بازدید

همه چیز درباره سفر به استانبول

استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

21 خرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

دیدگاه شما چیست؟