خارجی

راهنمای سفر به آلانیا

  • 10 آبان 1399

آلانیا شهری تاریخی واقع در کشور ترکیه است که یکی از بهترین و محبوب ترین شهر های آن برای سفر شما عزیزان می باشد. نام دیگر آن علاییه بوده که در 135 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است. برای سفر به آلانیا باید بدانیم که این مکان کنار دریا قرار گرفته و منطقه ای ساحلی محسوب می شود پس مناسب کسانی است که علاقه خاصی به دریا داشته و از طرفداران تفریحات ساحلی به حساب می آیند. ما در بوکینگ علاوه بر معرفی جاذبه ها، مراکز خرید، رستوران ها و... سعی کرده ایم بهترین نرخ بلیط را برای سفر به آلانیا در اختیار شما گردشگران عزیز بگذاریم.

آلانیا

آب و هوای آلانیا

شهر آلانیا دارای آب و هوای معتدل و مدیترانه ای است؛ بنابراین اگر بخواهیم سفری به آنجا داشته باشیم بهترین زمان، فصل بهار در ماه های مارس و آوریل است و استفاده از ساحل برای گردشگران در فصل تابستان؛ خصوصا ماه های آگوست و سپتامبر به راحتی و بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر می باشد.
این شهر همچنین معروف است به شهری که در آن خورشید لبخند می زند. علاوه بر این آلانیا برای کسانی که میانه خوبی با ازدحام گردشگر نداشته و خلوتی را ترجیح میدهند، انتخاب بهتری نسبت به استانبول و یا آنتالیا می باشد.

اب و هوای الانیا

غذاهای سنتی آلانیا

میتوان گفت آلانیا تنوع غذایی زیاد و رنگارنگی دارد؛ غذاهای سنتی و ترکیبی از غذاهای شرقی و اروپایی در سراسر این شهر
به چشم میخورد، اما در کل ساکنان آن اصول خاصی را بنابر فرهنگشان بر روی غذاها پیاده نمیکنند و وسواس و سلیقه خاصی به خرج نمیدهند!
در ادامه مختصرا اشاره ای به انواع غذا در آلانیا خواهیم کرد که مطمئنا برایتان جالب و جذاب خواهد بود.

غذا در آلانیا


 حلوا یتیم 

به این حلوا بعد از پخته شدن فرم خاصی داده شده و سپس آن را روی یک سینی گذاشته و در وسط ظرف قرار می دهند و کره آب شده را روی حلوا می ریزند. کره از سوراخ ایجاد شده به داخل حلوا نفوذ کرده و بافت آن را نرم و خوشمزه می کند.

حلوا یتیم


باقلوا 

باقلوای ترکیه ای یکی از بهترین و خوشمزه ترین شیرینی های این کشور است که می توان بهترین نوع آن را در آلانیا پیدا کرد. اکثر گردشگران حداقل برای یک بار هم که شده آن را امتحان میکنند و البته که هیچوقت پشیمان هم نمی شوند.
برای درست کردن آن باید کمی حوصله به خرج داد و با فوت و فن و طرز پختن آن آشنا بود. طرز تهیه آن به این صورت است که
ابتدا شربت باقلوا را از قبل آماده کرده به این صورت که مقداری آب، شکر و آب لیمو ترش را در یک قابلمه کوچک با هم مخلوط کرده و سپس این مخلوط را روی شعله ملایم گذاشته و آنقدر آن را هم زده تا به جوش و به اصطلاح قوام بیاید. سپس روی خمیرهای نازک انواع مغزها را ریخته و رول کرده و روی آن را کره آب شده میریزیم و داخل فر قرار می دهیم. بعد از پخت شربت را روی باقلواها ریخته و بفرمایید... نوش جان کنید.

باقلوا آلانیا


لاهماجون 

لاهماجون یا پیتزا ترکی در دنیا به عنوان پیتزای مخصوص ترکیه شناخته می شود و به کسانی که علاقه خاصی به غذاهای تند و آتشین دارند و می خواهند قیمت منصفانه ای را برای غذای خود بپردازند، صد درصد پیشنهاد می شود.
این پیتزا لایه ای نازک و برشته دارد که روی آن گوشت چرخ کرده و سبزیجات خورده شده ای از جمله پیاز و جعفری اضافه شده و در نهایت مقداری گوجه روی آن در جهت تزئین استفاده می شود. همچنین در کنار آن استفاده از لیموی تازه، ترشی و کاهو نیز خالی از لطف نیست تا طعم پیتزا را دو برابر لذیذتر کند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید برای یکبار که شده این غذا را در خانه خود درست کنید، سری به نانوایی هایی که در آن جا لواش یا تافتون درست میکنند؛ بزنید و بعد از تهیه خمیر، این پیتزا فوق العاده لذیذ ترک دست به کار شوید و شروع کنید به پختن؛ به به چه شود!

لاهماجان آلانیا


جاذبه های گردشگری آلانیا 

این شهر لیست بلندی از جاذبه های گردشگری را در خود گنجانده و مکان های دیدنی اعم از تاریخی و دریایی را در بردارد که برای گردشگران بسیار قابل توجه است. به ترتیب در ادامه مطلب به چند مورد از این جاذبه های گردشگری خواهیم پرداخت.

اب و هوای الانیا


برج سرخ 

این برج یکی از جالب ترین و قدیمی ترین برج های دنیا است که تاریخچه آن به دوران سلجوقیان برمیگردد. بنای برج سرخ به صورت هشت ضلعی و در اضلاع منظمی ساخته شده است. این بنا سمبل 13 شهر است. این برج در گذشته در جهت حفاظت از بندر و کارخانه کشتی سازی، قرن ها به منظور جلوگیری از حملات دریایی و نظامی مورد استفاده قرار می گرفت. بعدها در این برج موزه مردم شناسی تاسیس و برای بازدید عموم باز شد.

برج سرخ


پارک آبی آلانیا 

این پارک مناسب کسانی است که طالب هیجان و خوش گذراندن در کنار گروه های دوستانه و جمع هستند. این مکان برای علاقه مندان به تفریحات تابستانه نیز  بسیار مناسب است. از این پارک به عنوان بزرگترین پارک منطقه ای در مدیترانه یاد می شود. پارک آبی آلانیا دارای دو بخش است. بخش اول در خیابان آتاتورک و دومین قسمت آن در اوکوجالار آلانیا قرار گرفته است. این پارک برای انواع و اقسام سنین مختلف محیطی جذاب و فرح بخش به حساب می آید که شامل 23 کوه آب مختلف است. ناگفته نماند که برای بزرگسالان نیز سرگرمی هایی مانند شنا در استخر های مختلف، خوردن ناهار در کافه و فعالیت هایی نظیر آفتاب گرفتن و حتی لذت بردن از کوه های آب در نظر گرفته شده است.

پارک آبی آلانیا


موزه و خانه آتاتورک

این موزه یک موزه ملی است که در آلانیا قرار دارد. بسیاری از گردشگران ورودی به این کشور که سالانه با تور سفر میکنند به اینجا سر میزنند. این موزه مخصوص کمال آتاتورک می باشد که در این خانه اقامت داشته است. اگر بخواهیم تاریخ دقیقی از زمان ساخت این موزه را برایتان ذکر کنیم، متاسفانه تاکنون اطلاعاتی از آن برده نشده است.
نمای داخلی این ساختمان بسیار ساده است ولی دکوراسیون داخلی آن با انواع و اقسام لوازم و اقلام آتاتورک تزئین شده است که می تواند در حین گشت و گذار  تجربه جالبی را برایتان به ارمغان بیاورد. در بازدید از طبقه اول آن تصویر و کالاهای شخصی آتاتورک به چشم میخورد. در طبقه دوم آن در بدو ورود در یکی از اتاق ها کلکسیون کاملی از تمبرهای پستی، سکه ها با تصاویری از خود آتاتورک و پیکره او و لوازم شخصیش به همراه لباس و کفش او؛ جای گذاری شده است.

موزه و خانه اتاتورک
غار کورسانلار آلانیا

این غار از مکان های جذاب است که هر ساله تعداد بی شماری از گردشگران در برنامهء تور خود گنجانده و از آن بازدید میکنند.  پیشینه این غار به زمانی برمیگردد که دزدان دریایی به آنجا رفت و آمد داشته و اموالی که غارت کرده بودند را در آنجا پنهان و نگهداری می کردند. همچنین گفته شده که در ایام قدیم در این غار دختران زیبارویی را که به اسارت می گرفتند، زندانی و نگهداری می کردند و از آنها در جهت منافع خود و به عنوان برده استفاده میکردند. دلیل بارزی که این غار را باید متفاوت از بقیه غارها دانست؛ وجود طیف زیادی از سنگ های رنگارنگ است که به غار جلوه خاصی داده اند. این سنگ ها مثل کرم شب تاب عمل میکنند و قابلیت شبرنگ بودن را دارند و به دلیل اینکه مسیر پیشرو را نشان می دهند در گذشته مورد استفاده دزدان دریایی بودند. پیشنهاد ما به شما این است که حتما برای بازدید از این جاذبه یک روز کامل را در آنجا سپری کنید.

غار کورسانلار
رودخانه دیم چای

قطعا برای هر گردشگری، رفتن به جایی که در آنجا بستر رودخانه شکل گرفته دل انگیز و فرح بخش است. عرض این رودخانه به طول 200 کیلومتر از قونیه نشات گرفته و به دریای مدیترانه می ریزد. رودخانه دیم چای به دلیل سرسبزی محیط اطراف خود، باعث شده است که گردشگران مجذوب زیبایی آن شوند و آن را در لیست برنامه تفریحی خود قرار دهند. در کنار این رودخانه؛ رستوران به همراه تخت های چوبی و آلاچیق تعبیه شده تا راحتی گردشگران فراهم شود و به این ترتیب آنها نهایت لذت را از این محیط ببرند. همچنین اگر قصد رفتن به رستوران را داشته باشید و بخواهید ناهار میل کنید پیشنهاد ما به شما رستوران گرند کرو می باشد که 1367 متر دورتر از رودخانه واقع شده است. 
همچنین اگر قصد اقامت یک روزه بعد از سفر طولانی را دارید؛ هتل مایکل و کلاب پارادایس در حوالی اطراف رودخانه، به ترتیب 466 متر و 225 متر قرار گرفتند.

dim


مراکر خرید آلانیا

برای ایرانی ها و البته در کل گردشگران، خرید یکی از تفریحات جالب و سرگرم کننده ای محسوب می شود که در بدو ورود به هر کشوری از جمله ترکیه که یک مقصد ایده آل برای گشت و گذار است، جزء واجبات سفر است. این شهر نیز به مانند آنتالیا در خود مراکز خریدی را گنجانده که در سال های اخیر پیشرفت روز افزونی را میتوان با ورود گردشگران در ساختار آن مشاهده کرد.

مرکز خرید عکس کلی

مرکز خرید آلانیوم 

این مرکز خرید تفریحی - تجاری دو طبقه در سال 2006 افتتاح شد و اکنون با 260 برند بین المللی، ملی و محلی مانند:
ال سی وایکیکی، تکنوسا، دی اند آر، کراون، بوینر و...
پذیرای گردشگران و مشتریان است. در این مرکز شما از کیف و کفش و لباس گرفته تا مواد خوراکی و هر آن چیزی که در زمینه لوازم دیجیتال و پوشاک بچه گانه در خور احتیاج است، میتوانید پیدا کنید. در آلانیوم مراکز تفریحی، سینما و رستوران نیز باب سلیقه شما وجود دارد که هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای عموم باز و قابل دسترس است.

آلانیوم

مسیریابی:

بازار بزرگ آلانیا 

از این بازار که بزرگترین بازار واقع شده در آلانیا می باشد به عنوان قدیمی ترین بازار موجود یاد می شود. شهرهای توریستی و گردشگری به مانند آلانیا دارای مراکز خرید مدرن فراوانی اند، اما در این بین همیشه افرادی هستند که به دنبال بازارهای قدیمی که قدمت چندین ساله داشته باشد می گردند؛  به خصوص در حول و حوش محله های قدیمی که هر گردشگری در تکاپو و به دنبال آن خواستار آن حس تداعی بخش نوستالژی است! 
این بازار محل مناسب و پیشنهادی برای گرفتن سوغاتی می باشد که ممکن است عده ای در طول سفر در فکر خود داشته باشند. در ایام تابستان تا ساعات اولیه بامداد، تمام مغازه های آن باز بوده و در ساعاتی از روز مملو از توریست می باشد. اگر شما قصد رفتن به رستوران های مختلف را نیز داشته باشید؛ میتوانید به قسمت جنوبی این منطقه که به اسکله آلانیا پیوند خورده است؛ بروید.

بازار بزرگ آلانیا

مسیریابی:

سالن جواهرات سیفلار آلانیا 

دلیل معروفیت آلانیا به فروشگاه های جواهراتش است که یکی از مشهورترین آنها سالن جواهرات سیفلار است. اگر شما به دنبال بهترین جواهرات هستید پیشنهاد ما به شما در طول سفر در ترکیه انتخاب سالن جواهرات سیفلار آلانیا می باشد. لازم نیست نگران قیمت باشید در اینجا قیمت ها همه مقطوع و مناسب است. علاوه بر آن اگر قصد خرید سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را داشته باشید، به راحتی برایتان پیدا کردن آن میسر خواهد بود. این مکان در مرکز تفرجگاه ساحلی آلانیا واقع شده است ؛ جایی که احتمالا می دانید در آن انواع جواهرات فیک و قلابی توسط کلاهبرداران به فروش می رسند و در مواقعی گریبان گیر عده ایی توریست و گردشگر می شود ، پس برای جلوگیری ازین اتفاق به خاطر داشته باشید که قبل از خرید، گارانتی آن را پرسیده و حتما حین خرید چک نمایید.

جواهرات سیفالار آلانیا

رستوران در آلانیا

آلانیا دارای طیف وسیعی از غذاهاست و شما در بدو ورودتان به آن به سادگی متوجه تنوع غذایی خواهید شد.غذا یکی از موارد مهمی است که هر گردشگری همواره در ذهنش دغدغه تهیه و خرید آن را دارد و به آن فکر میکند. در آلانیا رستوران هایی با منوهای غذایی متفاوت و فست فودی های سرشناسی  واقع شده اند.
در ادامه با ما همراه شوید که سه مورد از آنها را به طور کامل به انتخاب بوکینگ برایتان شرح دهیم.

رستوران عکس کلی

 

کبابی اوستا حیدر

اگر در آلانیا در درجه اول به دنبال رستورانی ارزان قیمت هستید و میخواهید پول کمتری را خرج کنید؛ یقینا کبابی اوستا حیدر بهترین گزینه انتخابی شما خواهد بود. یکی از ویژگی هایی که کبابی اوستا حیدر دارد این است که غذا را فوری برای شما به محل اقامتان ارسال می کنند.  اگر هم قصد دارید که به این کبابی بروید؛ مکانی با فضای آزاد و باز در آنجا وجود دارد. همچنین اگر با فرزند دلبندتان میخواهید سری به آنجا بزنید و غذا میل کنید نگران نباشید؛ برای کودکانتان نیز مکانی طراحی شده که شما به همراه آنها باشید. فصل پیشنهادی ما به شما رفتن در تابستان است. همینطور یادتان باشد قبل از رفتن به آنجا حتما میز خودتان را رزرو کنید!

کبابی آلانیا

رستوران بیستروفلوید

رستوران بیستروفلوید یکی از معروف ترین رستوران های واقع شده در مرکز آلانیا است. این رستوران یک رستوران با سبک هلندی می باشد که حس و حال آنجا را برای گردشگر تداعی میکند. برخورد پرسنل و کارمندان آنجا با مشتریان بسیار خوب است و از نظر خدمات و سرویس رسانی رستوران شاخصی محسوب می شود. منوی رستورانی آن شامل ترکیبی از غذاهای هلندی و اروپایی به همراه غذای های اصیل ترکیه ای می باشد. در این رستوران قبل از سرو هر غذایی یک سیب زمینی سرخ کرده لذیذ برایتان به صورت رایگان می آورند. یکی از ویژگی های جالبی که این رستوران را متمایز از هر رستورانی میکند؛ این است که هیچ محدودیتی برایتان از نظر پرسه زدن و گشت و گذار وجود ندارد، حتی اگر ایده خوردن میان وعده یا شام را در حیاط این رستوران در سر داشته باشید خطری شما را تهدید نمیکند. موسیقی زنده و فضای بزرگ سینمایی آن که یک پرده مجزایی برای آن قرار داده شده است، یکی دیگر از شگفتی های قابل توجه این مکان است. پس پیشنهاد میکنیم که به آنجا بروید تا به این طریق خاطره ای به یاد ماندنی را تا سالیان سال در ذهن خود مرور کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

بیستروفلوید آلانیا

رستوران بیاز آلانیا

این رستوران در مجاورت رودخانه دیم چای قرار گرفته است که در بالای این صفحه در قسمت جاذبه های گردشگری آلانیا برایتان کاملا شرح دادیم. 
زیر این سد چندین رستوران و پارک آبی واقع شده است که همه آنها روی سکوهای شناور رودخانه به مشتریان ناهار می دهند. به طور حتم 
یکی از موارد انتخابی مناسب که به شما پیشنهاد میکنیم ؛ رستوران بیاز است. از نظر کیفیت مواد غذایی این رستوران به طور صد درصد از مواد عالی تهیه شده و طعم مطبوعی دارند که بعد از چشیدن آن به این حقیقت پی خواهید برد! سبک غذا خوری در این مکان همواره به صورت سبک سنتی ترکیه ای است (نشستن بر زمین و بالشتک های چیده شده دور آن ). همچنین از نظر خدمات و سرویس دهی به مشتریان در دامنه مورد قبولی واقع شده است که مشکل و ایراد خاصی نمیتوان از آن گرفت.

رستوران بیاز آلانیا

 
هتل ها در آلانیا 

اقامت یکی از موارد اساسی از بدو ورود هر گردشگری تا آخرین لحظاتی است که در آن کشور  سپری میکند.
هتل های متعددی در آلانیا وجود دارند که با توجه به سلیقه و بودجه تان می توانید هرکدام را که مایل بودید انتخاب کنید. چه هدفتان رفتن به سفر کاری باشد چه قصد اقامت آخر هفته در آلانیا را داشته باشید، یا حتی اگر با جمع دوستانتان می خواهید به گردش و تفریح بپردازید؛ هیچ جای نگرانی نیست! با بوکینگ همراه شده، هتل مورد نظر را انتخاب و به راحتی آن را رزرو کنید.

هتل عکس کلی آلانیا

 
هتل کلئوپاترا باویرا ***

هتل کلئوپاترا باویرا  (kleopatra baveyra hotel)  یک هتل سه ستاره است که در شهر آلانیا قرار گرفته است. این هتل دارای  32 اتاق مجزا است که همگی دارای امکانات زیادی از وای فای رایگان گرفته تا استخر روباز و سونا و اسپا می باشند. بطوریکه به راحتی نیازهای هر گردشگری  را برطرف میکند. یادتان باشد که این هتل با وجود سه ستاره بودن پتانسیل خوبی را در حد خود دارد تا رضایت نسبی را ایجاد کند. همچنین بهتر است در رابطه با لابی هتل این نکته را به یاد داشته باشید که 24 ساعته پذیرش آنجا مراقب مشتریان و پاسخگوی سوالاتشان خواهند بود. از هر اتاق یک منظره کلی از باغ نیز نمایان است که کافی است به آن بنگرید و لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل به حمام اختصاصی آن به همراه یک تراس آفتاب نیز میتوانیم اشاره کنیم. البته جای دارد که بگوییم بله همانطور که تصور میکنید همانند هتل های دیگر صبح زود در قسمت بوفه آماده سرویس دهی به شما عزیزان می باشند.

هتل کلوپاترا باویرا

مسیریابی:

هتل اکسپریا گرند بالی ****

این هتل از نظر درجه بندی هتل ها یک هتل 4 ستاره در قلب شهر آلانیا محسوب می شود. یکی از نکات قابل توجه این هتل این است که جزء پرفروش ترین هتل های آلانیا است و از نظر مسافتی به بسیاری از جاذبه های آلانیا مثل ساحل کلئوپاترا و میدان آتاتورک نزدیک می باشد. این هتل برای آن دسته از گردشگرانی که دوست دارند در مرکز شهر آلانیا اقامت داشته باشند و قصد کشف جاذبه های این شهر را دارند و از طرفی به دنبال دسترسی آسان هستند؛ گزینه مناسبی میباشد. مکان قرار گیری این هتل در یک ساحل شخصی واقع شده است. این هتل دارای 96 اتاق مجزا است که با پارچه های رنگارنگ به زیبایی دیزاین و برای افراد و مهمانان در جهت زیبایی بصری آن پایه گذاری شده است. سرویس دهی 24 ساعته این هتل و سلف سرویس آن به سبک منویی به همراه وای فای رایگان از دیگر امکانات جانبی این هتل است. همچنین طرفداران پرو پا قرص ماساژ و بار شبانه خوب توجه کنند که برای آنها نیز خدمات رایگان و آفرهایی نیز به صورت پیش فرض در بدو ورودشان به هتل در نظر گرفته شده است.  

grand bali hotel in alanya

مسیریابی:

هتل حیدر پاشا پالاس آلانیا *****

این هتل میتواند از چندین جهت و به دلایل قابل توجهی برایتان جذاب باشد. یک به دلیل داشتن چشم انداز به سوی دریا و دیگری وجود کوه ها و استخر در داخل هتل! ثانیا به یاد داشته باشید که این هتل یکی از شیک ترین هتل های پنج ستاره در آلانیا به حساب می آید. در کنار ساحلی که به این هتل اختصاص داده شده است در صورت نیاز شما، امکان کرایه کردن ماشین نیز وجود دارد. این هتل برای کسانی که به بازی بیلیارد علاقه ویژه ای دارند و جزء تفریحات روزمره  و همیشگی آنها است، جای بسیار مناسبی می باشد. اگر شما به همراه خود و در حین سفر حیوانی را تا دم هتل همراهی میکنید؛ بهتر است که بدانید باید گربه و سگ عزیزتان را به کسی از اقوام یا آشنایان قبل از ورود به هتل بسپارید تا احیانا به مشکلی در طول اقامت برنخورید!
هتل حیدرپاشا پالاس به فرودگاه قاضی پاشا بسیار نزدیک است. از دیگر مواردی که لازم است درباره این هتل برایتان بیان کنیم که خود، دلیل بر امتیاز بالای کاربران و نظرات شکل گرفته می باشد، وجود سالن بدنسازی به همراه فول سرویس اسپا، مینی مارکت و مغازه هایی برای گرفتن سوغاتی می باشد.

هتل حیدرپاشا آلانیا

 مسیریابی:

مطالب پر بازدید

همه چیز درباره سفر به استانبول

استانبول قلب توریستی کشور ترکیه میباشد که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است. استانبول را در هر فصل و آب و هوایی اگر بارها ببینید بازهم کم است. شهری پر از جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید با برندهای روز دنیا، غذاها و شیرینی های لذیذ ترکی و خلاصه که "هرچه خوبان همه دارند، استانبول یکجا در خود جمع کرده است"، و شما میتوانید برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. در این مقاله از مجله بوکینگ بطور جامع درباره این شهر رویایی صحبت کرده‌ایم.

21 خرداد 1399

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های تفریحی ترکیه میباشد که هر سال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید. آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است  که شامل لارا ، کمر و بلک میباشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید. 

31 خرداد 1399

راهنمای سفر به مشهد

مشهد شهری است که می توان گفت بار ها به گوش هر ایرانی خورده است و تا حرف از آن می شود یاد حرم ملکوتی امام رضا (ع) خواهیم افتاد، البته که این شهر هم زیارتی است و هم تفریحی چرا که مشهد دارای جاذبه هایی طبیعی و مدرن است که در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) سفر ما را به این شهر زیبا تر و دلنشین تر خواهد کرد در ادامه بوکینگ سعی کرده است با اطلاعاتی مفید سفر شما را راحت تر و زیباتر کند ، همراه ما در ادامه مطلب باشید.

8 خرداد 1399

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم یا جزیره شگفت انگیزی ها! این جزیره در چند سال اخیر یکی از مقصد های پرگردشگر ایران شناخته شده است که با مردم و فرهنگ آنان این جزیره زیبا تر شده است ، اگر قصد سفر به قشم را دارید در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا سفری دلنشین تر را در این جزیره تجربه کنید.

18 خرداد 1399

دیدگاه شما چیست؟