بهترین هتل‌ های کیش

هتل کوروش کیش
هتل کوروش کیش
امتیاز کاربران 8
جزیره کیش، میدان پردیس، خیابان امیر کبیر ۱۱، هتل کوروش |
امتیاز کاربران: 8
هتل ویدا کیش
هتل ویدا کیش
امتیاز کاربران 8.4
جزیره کیش، بلوار سنایی، خیابان موج، هتل ویدا |
امتیاز کاربران: 8.4
هتل آبادگران کیش
هتل آبادگران کیش
امتیاز کاربران 6.2
جزیره کیش، خیابان فردوسی، خیابان ابن سینا، هتل آبادگران کیش |
امتیاز کاربران: 6.2
هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش
امتیاز کاربران 8.4
جزیره کیش، میدان داریوش، هتل داریوش |
امتیاز کاربران: 8.4
هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش
امتیاز کاربران 8
جزیره کیش، بلوار مرجان، هتل مارینا پارک |
امتیاز کاربران: 8
هتل پالاس کیش
هتل پالاس کیش
امتیاز کاربران 7.4
كيش، مابین میدان سیری و میدان داریوش |
امتیاز کاربران: 7.4
هتل لیلیوم کیش
هتل لیلیوم کیش
امتیاز کاربران 7.6
جزیره کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی، هتل لیلیوم کیش |
امتیاز کاربران: 7.6
هتل سورینت مریم کیش
هتل سورینت مریم کیش
امتیاز کاربران 7.2
جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر، روبه روی شهربازی |
امتیاز کاربران: 7.2
هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش
امتیاز کاربران 8
جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج |
امتیاز کاربران: 8
هتل آرامیس پلاس کیش
هتل آرامیس پلاس کیش
امتیاز کاربران 7.4
جزیره کیش، میدان پردیس |
امتیاز کاربران: 7.4
هتل فلامینگو کیش
هتل فلامینگو کیش
امتیاز کاربران 3.8
كيش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا، هتل فلامينگو كيش |
امتیاز کاربران: 3.8
راهنمای رزرو

راهنمای رزرو هتل کیش

سالانه بیش از ۲۰ هزار نفر به کیش سفر می‌کنند؛ به همین خاطر نیز، هتل‌های متنوعی در این جزیره زیبا ایجاد شده است؛ بنابراین برای رزرو هتل کیش این راهنما به شما کمک خواهد کرد.

کیش هر سال میزبان مسافرهای زیادی است که با اهداف مختلفی مثل خرید، گردش و استفاده از مراکز تفریحی، ملاقات‌های کاری و سپری کردن دوران ماه‌ عسل به این جزیره مرجانی پا می‌گذارند؛ البته بیشتر افراد در اواخر زمستان تا اوایل بهار (خصوصا در تعطیلات نوروزی) به این جزیره گرمسیری سفر می‌کنند. در این زمان، کیش آب و هوای بسیار مطبوعی دارد و دمای هوا زیاد نیست؛ با این حال، این جزیره دیدنی در فصول گرم‌تر هم میزبان مسافران زیادی است؛ پس با توجه به شرایط سفرتان باید در زمان مناسبی برای رزرو هتل کیش اقدام کنید. اما کدام یک از هتل های این جزیره برای شما مناسب است؟ کدام هتل کیفیت لازم را دارد؟ در این مطلب درباره هتل های کیش اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

رزرو آنلاین هتل در کیش

برای رزرو آنلاین هتل در کیش، باید در باکس جست‌وجو بالای این صفحه، کیش را به عنوان مقصد انتخاب کنید و تاریخ ورود و خروج از هتل و تعداد مسافران را در فیلدهای مشخص شده، وارد کنید؛ بعد از کلیک کردن روی گزینه جست‌وجو، به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید و فهرست هتل های کیش در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای انتخاب بهترین گزینه نیز، باید از فیلترهای سمت راست صفحه کمک بگیرید. با استفاده از این فیلتر‌ها می‌توانید با توجه به معیارهای مورد نظرتان، نتایج را محدودتر کنید. با کلیک روی هر هتل نیز می‌توانید تصاویر بخش‌های مختلف هتل را مشاهده کنید و اطلاعات جزئی‌تری مثل امکانات اتاق‌ها، نوع خدمات هتل و میزان دسترسی به اماکن مهم شهر به دست آورید.

بعد از انتخاب هتل و نوع اتاق، باید روی گزینه رزرو اتاق، کلیک کنید و اطلاعات دقیق مسافران را وارد کنید و هزینه را پرداخت کنید. از مزیت‌های رزرو آنلاین هتل کیش از بوکینگ، امکان پرداخت آنلاین هزینه و دریافت آنی ووچر هتل است. پشتیبانی ۲۴ ساعته هم از دیگر مزیت‌های رزرو هتل از این سایت است. ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شما هستیم؛ می‌توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا برای رزرو هتل شما را راهنمایی کنند.

بهترین زمان رزرو هتل کیش

بهترین زمان رزرو هتل کیش، برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود؛ بنابراین، برای رزرو هتل در بهترین زمان، باید به شرایط سفرتان نگاهی بیندازید. آب و هوای کیش از اسفند ماه تا اواسط فروردین بسیار مطبوع و دلپذیر است. هم‌زمانی تعطیلات نوروزی و آب و هوای خوب این جزیره نیز باعث ‌می‌شود که گردشگران زیادی در این روزها به مقصد کیش سفر کنند؛ از این جهت، در اسفند تا اواسط فروردین، قیمت هتل‌های جزیره به طور چشم‌گیری افزایش می‌یابد و ظرفیت آن‌ها هم به سرعت تکمیل می‌شود؛ بنابراین اگر قصد دارید در بهترین شرایط آب و هوایی سفر کنید، باید حدود دو هفته تا یک ماه پیش از سفر، هتل رزرو کنید.

از اواخر فروردین تا اواخر تابستان تعداد مسافران کیش کاهش می‌یابد؛ اما با شروع تابستان و تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها، مجددا سفر به این جزیره رونق می‌گیرد؛ البته کیش آب و هوای گرمی دارد و در اواسط تابستان گرمای آن غیر قابل تحمل می‌شود؛ به همین دلیل، در مرداد ماه تعداد مسافران کاهش می‌یابد و در این زمان می‌توانید با صرف هزینه کمتری در کیش اقامت کنید؛ علاوه بر این، در اوایل پاییز و اوایل زمستان نیز قیمت هتل‌های کیش کاهش می‌یابد. در آخر به یاد داشته باشید که برای داشتن اقامت مقرون به صرفه، باید به روز رزرو هتل هم توجه کنید؛ چرا که در روزهای آخر هفته و تعطیلات رسمی، قیمت هتل‌های این جزیره افزایش می‌یابد.

برای نوروز

هتل های پیشنهادی بوکینگ برای نوروز ۱۴۰۳ در کیش

برای تعطیلات نوروز، قصد دارید به جزیره محبوب کیش سفر کنید و می‌خواهید در هتلی نزدیک جاذبه‌های توریستی این شهر اقامت کنید؟ پیشنهاد ما رزرو یکی از هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره لیست زیر است. هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره محبوب کیش، اقامتگاه‌هایی لوکس هستند که در نزدیکی سواحلی چون مرد ماهیگیر، مرجان و میرمهنا قرار گرفته‌اند و برای علاقه‌مندان به تفریحات آبی بسیار مناسب‌اند؛ هتل ترنج نیز متفاوت‌ترین هتل این لیست است و روی آب ساخته شده. از مراکز گردشگری نزدیک این هتل‌ها می‌توان به اسکله بزرگ تفریحی، شهر باستانی حریره، پارک ساحلی کشتی یونانی، پلاژ آقایان و بانوان، تله‌کابین میکامال و شهربازی هایلند اشاره کرد.

این هتل‌های مجلل به مرکز شهر، بیمارستان و فرودگاه بین‌المللی کیش دسترسی راحتی دارند و به مراکز خرید میرمهنا، دامون، مروارید و رویال مال نزدیک‌اند. این هتل‌های پرطرفدار، امکانات ویژه‌ای مثل استخر، اسپا، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، سالن زیبایی، رستوران و کافه دارند؛ به علاوه، اتاق‌هایی رو به ویوی دریا ارائه می‌دهند. هتل‌های سه ستاره باکیفیت در کیش، قیمت ارزان‌تر و امکانات کم‌تری دارند ولی در فاصله کمی از جاذبه‌های مهم این شهر بنا شده‌‌اند. برای تجربه اقامتی مقرون‌به‌صرفه در نوروز ۱۴۰۳، می‌توانید در این هتل‌ها، اتاق رزرو کنید.

قیمت

قیمت هتل های کیش

قیمت هتل های کیش، بیش از هر چیز، به تعداد ستاره هتل و میزان لوکس بودن آن بستگی دارد؛ بر این اساس، هتل‌های پنج ستاره، گران‌ترین هتل‌های این جزیره هستند. نوع امکانات نیز روی قیمت این هتل‌ها تاثیر می‌گذارد؛ به عنوان مثال هتل‌های ترنج و داریوش که دارای ساحل اختصاصی هستند، به عنوان گران‌ترین هتل‌های این جزیره شناخته می‌شوند. علاوه بر این، زمان سفر هم به عنوان یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت هتل های کیش شناخته می‌شود؛ از این رو، در تعطیلات نوروز و آخر هفته‌ها هم، هزینه اقامت در این هتل‌ها به طور چشم‌گیری افزایش می‌یابد. به طور کلی، میانگین قیمت اقامت در هتل‌های این جزیره حدود ۸۰۰ هزار تومان است.

هتل های ارزان کیش

هتل های ارزان کیش یک ستاره تا سه ستاره هستند، دکوراسیون ساده دارند و امکانات و خدمات تفریحی محدودی ارائه می‌‌کنند. از برجسته‌ترین امکانات این هتل‌ها می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان اشاره کرد؛ برخی از این هتل‌ها به استخر نیز مجهز هستند.

هتل های ارزان کیش در بخش شرقی جزیره قرار گرفته‌اند و همه آن‌ها به مرکز خرید زیتون، مرکز تجاری کیش و مرکز خرید پانیذ دسترسی خوبی دارند. برخی نیز در فاصله کمی از ساحل و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش و دیگر جاذبه‌های تفریحی این جزیره ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل نسبت به هتل‌های هم رده خود، در دیگر بخش‌های جزیره، گران‌تر هستند و محبوبیت بیشتری دارند.

برای هر شب اقامت در هتل‌های ارزان این جزیره، باید مبلغی بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت کنید. ارزان‌ترین ایام برای رزرو این هتل‌ها نیز، از اواخر فروردین تا اوایل مهر ماه است.

در صفحه هتل های ارزان کیش اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید متناسب با بودجه‌تان، هتلی ارزان در کیش رزرو کنید.

بهترین هتل های ارزان کیش

هتل های میان رده کیش

هتل های لوکس کیش

ستاره هتل‌ها

رزرو هتل ۵ ستاره کیش

هتل‌ های ۵ ستاره کیش در اطراف میدان سنایی، بلوار دریا و بلوار ساحل قرار گرفته‌اند و به بازارها و جاذبه‌های تفریحی چون پارک ساحلی، اسکله تفریحی و بولینگ مریم نزدیک‌اند. این هتل‌ها نمایی شیک و دکوراسیونی مجلل دارند و امکانات رفاهی و تفریحی باکیفیت و متنوعی ارائه می‌دهند. از مهم‌ترین امکانات هتل های ۵ ستاره این جزیره می‌توان به استخر، صبحانه ویژه و اتاق ماساژ اشاره کرد؛ بعضی از هتل‌های لوکس‌تر به ساحل اختصاصی، زمین بیلیارد و باشگاه ورزشی نیز مجهز هستند. قیمت هتل های ۵ ستاره کیش حدود ۸۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون تومان است و با توجه به عواملی مانند فاصله هتل تا دریا و ویو هتل تغییر می‌کند.

برای دریافت اطلاعات جامع درباره این هتل‌ها، دعوت می‌کنیم مطلب هتل های ۵ ستاره کیش را مطالعه کنید.

بهترین هتل های ۵ ستاره کیش

رزرو هتل‌ ۴ ستاره کیش

تقریبا همه هتل های چهار ستاره کیش به اینترنت رایگان و سیستم تهویه مطبوع مجهز شده‌اند و خدمات خشک‌‌شویی، روم‌سرویس و تاکسی‌سرویس ارائه می‌کنند. بیشتر این هتل‌ها، چایخانه سنتی، آتلیه و فضای سبز هم دارند؛ اما شمار محدودی از آن‌ها امکانات تفریحی مثل باشگاه، استخر، سالن بیلیارد و زمین تنیس ارائه می‌کنند.

هتل های ۴ ستاره کیش در نقاط مختلف شهر ساخته شده‌اند؛ اما تراکم‌شان در «میدان امیرکبیر» بسیار زیاد است. با اقامت در این هتل‌ها فرصتی عالی برای خرید خواهید داشت؛ زیرا این هتل‌ها به مرکز خرید پردیس (۱ و ۲)، رویال مال و بازار زیتون بسیار نزدیک هستند؛ همچنین می‌توانید از شرکت در تفریح‌های مهیج و ورزش‌های آبی لذت ببرید؛ اسکله تفریحی کیش و مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی کمتر از سه کیلومتر با این هتل‌ها فاصله دارند. برای یک شب اقامت در هتل‌های چهار ستاره این جزیره، باید ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون تومان بپردازید.

برای دریافت اطلاعات جامع درباره این هتل‌ها، دعوت می‌کنیم مطلب هتل های ۴ ستاره کیش را مطالعه کنید.

بهترین هتل‌ های ۴ ستاره کیش

رزرو هتل ۳ ستاره کیش

در هتل‌ های سه ستاره کیش می‌توانید از امکانات رفاهی کاملی مثل خشک‌شویی، سیستم تهویه مطبوع و تاکسی‌سرویس استفاده کنید. بیشتر این هتل‌ها چایخانه سنتی، فضای سبز یا آتلیه دارند؛ همچنین بعضی از آن‌ها به امکانات تفریحی متنوعی مثل گیم‌نت، اتاق بازی و جکوزی مجهز هستند و خدمات ماساژ ارائه می‌دهند.

با رزرو هتل ۳ ستاره در کیش نه تنها امکانات خوبی در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ بلکه به اماکن تفریحی و مراکز خرید این جزیره نزدیک خواهید بود. ۹۰ درصد این هتل‌ها در بخش شرقی کیش، به ویژه در میدان ساحل، بلوار دریا و میدان امیرکبیر ساخته شده‌اند و کمتر از دو کیلومتر تا بازار زیتون، بازار مرکز تجاری و بازار مروارید فاصله دارند؛ به علاوه، به اماکن تفریحی مثل بولینگ مریم، اسکله تفریحی کیش و کارتینگ کیش نزدیک هستند. برای یک شب اقامت در این هتل‌ها، باید مبلغی بین ۶۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان بپردازید.

برای دریافت اطلاعات جامع درباره این هتل‌ها، دعوت می‌کنیم مطلب هتل های ۳ ستاره کیش را مطالعه کنید.

بهترین هتل‌ های ۳ ستاره‌ کیش 

رزرو هتل آپارتمان در کیش

هتل آپارتمان‌ها اقامتگاه‌هایی هستند که تجهیزات و فضای یک آپارتمان راحت را به میهمانان ارائه می‌دهند. با رزرو هتل آپارتمان از امکاناتی مشابه به خانه برخوردار می‌شوید و نسبت به اقامت در هتل، هزینه کمتری پرداخت می‌کنید. بسیاری از خانواده‌ها یا افرادی که برای گردش و خرید کردن به کیش سفر می‌کنند و توقع امکانات زیاد از حد ندارند، در هتل آپارتمان‌ها احساس راحتی بیشتری خواهند داشت و از نظر اقتصادی هم کمتر تحت فشار هزینه‌ها قرار خواهند گرفت؛ بنابراین این هتل‌ها برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب‌تر از سایر گزینه‌ها خواهد بود.

در حال حاضر هتل آپارتمانی که از سازمان گردشگری مجوز فعالیت رسمی داشته باشد، در کیش وجود ندارد. در سال‌های گذشته تعدادی هتل آپارتمان در جزیره فعال بوده که در حال حاضر فعالیت نمی‌کنند.

نوع اقامتگاه

هتل های ساحلی کیش

هتل های ساحلی کیش محبوب‌ترین هتل‌ها در این جزیره هستند و در نزدیکی سواحلی مانند مرجان، سیمرغ و میرمهنا بنا شده‌اند. هر کدام از این مناطق ساحلی ویژگی خاص خود را دارند: ساحل مرجان شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین ساحل کیش است؛ این ساحل آبی بسیار زلال دارد و شب‌ها منظره‌‌ای تماشایی را به نمایش می‌گذارد. ساحل سیمرغ نسبت به دیگر مناطق این جزیره، امکانات بیشتری برای تفریحات آبی ارائه می‌دهد و پارک آن مکان مناسبی برای تفریحات خانوادگی است. ساحل میرمهنا نیز تمیز‌ترین و خلوت‌ترین ساحل این جزیره است؛ در این ساحل شنا کردن مجاز نیست، ولی امکان قایق‌سواری و ماهی‌گیری وجود دارد. در اطراف این مناطق، پارک‌های ساحلی، کلوپ‌های دریایی، مراکز خرید معروف و رستوران‌های لوکس هم قرار دارد. با اقامت در هتل های ساحلی کیش می‌توانید از جاذبه‌های مهم این جزیره هم بازدید کنید؛ کشتی یونانی به‌ گِل‌ نشسته در خلیج فارس، کاخ مرجان، روستای باغو، مجسمه غول‌پیکر مرد ماهیگیر و مجسمه عطار نیشابوری، برخی از این جاذبه‌ها هستند.

هتل های ساحلی کیش سه ستاره تا پنج ستاره هستند و اغلب در شرق کیش و در اطراف میدان ساحل و میدان امیرکبیر قرار گرفته‌اند؛ فاصله تمامی این هتل‌ها نیز تا مرکز شهر حدود پنج کیلومتر است. از میان این هتل‌ها، پنج ستاره‌ها گران‌ترین هتل‌ های کیش هستند؛ ولی هتل‌های ساحلی سه ستاره قیمت مناسب‌تری دارند. هزینه هر شب اقامت در هتل‌های ساحلی این جزیره بین ۶۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

برای دریافت اطلاعات جامع درباره این هتل‌ها، دعوت می‌کنیم مطلب هتل های ساحلی کیش را مطالعه کنید.

بهترین هتل های ساحلی کیش

اطراف جاهای دیدنی

رزرو هتل نزدیک کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی که در سال ۱۳۴۵ در ساحل جزیره کیش به گل نشست، امروز به منظره‌ای جذاب و شایان توجه تبدیل شده است که غروب‌ها مسافران زیادی را به ساحل می‌کشاند. البته در نزدیکی کشتی یونانی، جاذبه‌های توریستی دیگری هم وجود دارد؛ با رزرو هتل کیش نزدیک کشتی یونانی، به شهر باستانی حریره، آب انبار سنتی و روستای باغو نزدیک خواهید بود؛ از بازارهای نزدیک هم، می‌توان به بازار عرب‌ها و بازار پدیده اشاره کرد. نزدیک‌ترین هتل به کشتی به گل‌نشسته یونانی، هتل ترنج است که روی آب بنا شده و ساحل اختصاصی هم دارد؛ سایر هتل‌های نزدیک این جاذبه دیدنی، حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه رانندگی با کشتی یونانی فاصله دارند.

بهترین هتل های کیش نزدیک کشتی یونانی

رزرو هتل نزدیک اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین مراکز تفریحی این جزیره است و اکثر رستوران‌ها و کافه‌های مهم جزیره در اطراف این اسکله قرار گرفته‌اند. در این اسکله می‌توانید انواع تفریحات آبی نظیر غواصی، اسکی روی آب، سوار شدن در کشتی آکواریومی و اسکی بورد را تجربه کنید؛ علاوه بر این، با رزرو هتل کیش نزدیک اسکله تفریحی، تا بولینگ مریم و بازارهایی چون ونوس و زیتون هم فاصله کمی خواهید داشت. در نزدیکی این اسکله تفریحی، هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره قرار گرفته است.

بهترین هتل های کیش نزدیک اسکله تفریحی

اطراف مراکز خرید

رزرو هتل نزدیک بازار مرجان کیش

بازار مرجان در شرق جزیره کیش واقع شده است؛ این بازار سرپوشیده در نزدیکی پارک و ساحل مرجان قرار گرفته است و در آن، می‌توانید اجناس مختلفی چون پوشاک، لوازم خانگی و خوراکی خریداری کنید. با رزرو هتل نزدیک بازار مرجان، علاوه بر بازار و ساحل، به مراکز تفریحی دیگری چون پارک دلفین‌ها و پارک مارینا هم نزدیک خواهید بود. جالب است بدانید قبلا این مرکز خرید دورافتاده به شمار می‌آمد؛ در حالی که امروزه به لطف هتل‌های زیادی که در اطراف این بازار قرار گرفته‌اند، دیگر دور از دسترس به نظر نمی‌رسد. هتل های نزدیک بازار یک ستاره تا سه ستاره هستند؛ اما هتل‌های سه ستاره کمترین فاصله را تا بازار مرجان دارند. در جدول زیر، بهترین هتل‌ های کیش نزدیک به این بازار را معرفی کرده‌ایم.

بهترین هتل های کیش نزدیک بازار مرجان

رزرو هتل نزدیک بازار پردیس کیش 

بازار پردیس دو شعبه دارد. بازار پردیس یک و دو در فاصله کمی از هم قرار گرفته‌اند؛ از این رو با رزرو هتل نزدیک هر کدام از این شعبه‌ها، به شعبه دیگر هم دسترسی خواهید داشت. این بازارها، از مراکز خرید قدیمی در کیش هستند و در آن‌ها می‌توانید اجناس مختلفی چون پوشاک، محصولات آرایشی، تلفن همراه و لوازم خانگی و عطر خریداری کنید. در نزدیکی این دو بازار پرطرفدار، هتل‌های زیادی ایجاد شده است و با رزرو هتل کیش نزدیک بازار پردیس، می‌توانید در هتل‌های پنج ستاره تا سه ستاره اقامت کنید؛ در فاصله کمی از این بازارها، هتل آپارتمان هم وجود دارد. در جدول زیر اطلاعات نزدیک‌ترین هتل‌ها به بازار پردیس درج شده است؛ تمامی این هتل‌ها حداکثر سه دقیقه از این بازار فاصله دارند.

بهترین هتل های کیش نزدیک بازار پردیس

رزرو هتل نزدیک بازار زیتون کیش

بازار زیتون نزدیک به اسکله ساحلی کیش واقع شده است و تا بازارهای محبوب دیگری چون پردیس یک و دو، مروارید و پانیذ فاصله کمی دارد. در بازار زیتون می‌توانید محصولاتی نظیر کیف و کفش، اسباب‌بازی و لوازم خانگی را خریداری کنید. در نزدیکی این مرکز تجاری هتل‌های ارزان تا لوکس قرار گرفته است؛ بنابراین برای رزرو هتل‌ کیش نزدیک بازار زیتون انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. در فهرست زیر هتل‌هایی را معرفی کرده‌ایم که به این بازار نزدیک هستند. دورترین هتل این لیست حدود سه تا پنج دقیقه تا بازار زیتون کیش فاصله دارد.

 بهترین هتل های کیش نزدیک بازار زیتون

رزرو هتل نزدیک بازار مروارید کیش

بازار مروارید با الهام از تخت جمشید و بناهای باستانی ایرانی طراحی و ساخته شده است. در این بازار افراد می‌توانند پوشاک زنانه و مردانه، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و حتی ظرف و ظروف بلوری مورد نظر خود را با قیمت مناسبی تهیه کنند. این بازار در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است؛ به همین دلیل با رزرو هتل کیش نزدیک به بازار مروارید، در حوالی میدان پردیس، بلوار مروارید و میدان امیرکبیر اقامت خواهید کرد. این بازار موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و بسیاری از هتل‌های با کیفیت و اماکن مهم کیش در نزدیکی آن واقع شده‌اند. با رزرو هتل کیش نزدیک به بازار مروارید، به دریا، جاذبه‌های دیدنی چون اسکله تفریحی و کارتینگ دسترسی پیدا می‌کنید؛ علاوه بر این، می‌توانید اقامتگاه خود را از میان هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره با کیفیتی انتخاب کنید.

بهترین هتل های کیش نزدیک بازار مروارید

اطراف مراکز حمل و نقل

رزرو هتل نزدیک فرودگاه کیش

کیش به عنوان جزیره‌ای تجاری شناخته می‌شود؛ به همین دلیل نیز، بسیاری از افراد با اهداف تجاری به این جزیره سفر می‌کنند و تمایل دارند در نزدیکی فرودگاه هتل رزرو کنند. فرودگاه بین‌المللی کیش، در مرکز این جزیره قرار گرفته است؛ از این رو، برای رزرو هتل کیش نزدیک فرودگاه، انتخاب‌های زیادی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. اغلب این هتل‌ها سه ستاره و چهار ستاره هستند؛ این هتل‌ها امکانات باکیفیتی ارائه می‌کنند و تا دریا،‌ اسکله تفریحی و ساحل مرجان فاصله کمی دارند.

بهترین هتل های کیش نزدیک فرودگاه

ماه عسل

 رزرو هتل کیش برای ماه عسل

زیبایی‌های جزیره کیش، تفریحات هیجان‌انگیزی آن و جاذبه‌هایی چون کشتی یونانی باعث شده است که زوج‌های زیادی برای گذراندن روزهای عاشقانه‌شان به کیش سفر کنند. برای رزرو هتل کیش برای ماه عسل، باید به سراغ هتل‌های پنج ستاره این جزیره بروید. بسیاری از هتل‌های کیش اتاق‌هایی با منظره رو به دریا ارائه می‌دهند، تعدادی از این هتل‌ها دارای ساحل اختصاصی هستند، گل سر سبد هتل‌های مناسب برای ماه‌ عسل نیز، هتل ترنج است که کاملا روی آب بنا شده است. در برخی از این هتل‌ها، اتاق یا سوئیت تزئین شده و مخصوص ماه عسل نیز ارائه می‌شود.

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

سوالات کاربران درباره رزرو هتل کیش

برای رزرو هتل کیش به چه نکاتی توجه کنم؟

برای رزرو هتل کیش، باید تعیین کنید که با چه هدفی به کیش سفر می‌کنید؛ برای رفت و آمد راحت‌تر بهتر است هتلی انتخاب کنید که به اماکن مهم دسترسی داشته باشد. مثلا اگر برای سفر کاری به کیش سفر کرده‌اید، بهتر است در نزدیکی فرودگاه هتل رزرو کنید، برای سفر‌های خانوادگی نیز، هتل‌های نزدیک بازارها و مراکز تفریحی توصیه می‌شود. هتل‌های ساحلی و هتل‌های نزدیک دریا هم گزینه مناسبی برای سفر ماه عسل هستند.

برای رزرو هتل ارزان در کیش چطور اقدام کنم؟

برای رزرو هتل ارزان، بهتر است در ماه‌های کم گردشگر مثل اواسط پاییز و اوایل زمستان به این شهر سفر کنید؛ علاوه بر این،‌ باید هتل‌های سه ستاره و هتل آپارتمان‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

میانگین قیمت هتل در کیش چه قدر است؟

قیمت هتل در کیش با توجه به تعداد ستاره و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، تعیین می‌شود؛ متوسط قیمت هر شب اقامت در این هتل‌ها حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

چه زمانی برای رزرو هتل کیش مناسب است؟

بهترین زمان رزرو هتل برای تمامی مسافران یکسان نیست؛ اگر تمایل دارید در بهترین شرایط آب و هوایی به این شهر سفر کنید، باید برای اواسط اسفند تا اوایل فروردین هتل رزرو کنید؛ اما اگر تمایل داشته باشید هزینه‌های اقامتتان را کاهش دهید، بهتر است در فصول کم گردشگر مثل اوایل پاییز و اوایل زمستان هتل رزرو کنید.

بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش کدامند؟

هتل کوروش، هتل ویدا، هتل داریوش، هتل ترنج، هتل شایان و هتل بین‌المللی کیش از جمله بهترین‌ هتل‌های ۵ ستاره کیش هستند که رضایت بیش از ۹۰ درصد از مهمانان خود را جلب کرده‌اند.

هتل‌های رو به دریای کیش کدامند؟

از هتل های رو به دریای کیش می‌توان به هتل داریوش، هتل ترنج، هتل سیمرغ، هتل ویدا و هتل تعطیلات اشاره کرد.

گران‌ترین هتل کیش کدام است؟

هتل داریوش (هتل هخامنشی) و هتل روی آب ترنج از گران‌ترین‌ هتل های کیش هستند.

ارزان‌ترین هتل کیش کدام است؟

هتل هلیا، هتل سارا، هتل گاردنیا و هتل‌آپارتمان‌هایی همچون تعطیلات و پارسیان از ارزان‌ترین هتل‌های کیش هستند.

هتل های کیش با قیمت مناسب کدامند؟

اقتصادی‌ترین هتل‌های کیش در دسته‌های سه ستاره و هتل آپارتمان‌ها قرار دارند که مشهورترین هتل‌های این دسته هتل سارا، هتل هلیا، هتل تعطیلات و هتل سیمرغ هستند.

کیش هتل روی آب دارد؟

بله. هتل ترنج تنها هتل ایران است که تماما چوبی و روی آب بنا شده است.